En die domme vragen weerquote:Op zondag 17 mei 2009 23:37 schreef toma het volgende:
Respect voor Theo dat hij de media nog zo netjes te woord staat na zo'n deceptie.
"kutbadjas" kuch...quote:Op zondag 17 mei 2009 23:37 schreef toma het volgende:
Respect voor Theo dat hij de media nog zo netjes te woord staat na zo'n deceptie.
HAHAHAHAHKAASHAAHAHAHAHSOUFLEHAHAHAHAHquote:Op zondag 17 mei 2009 23:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Knap staaltje keeperswerk van Vonk daarnet.
't is net LINGOquote:
groeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenquote:Op zondag 17 mei 2009 23:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
't is net LINGO
GROOOEOEENEEEEN GROOOOEEEENNN
quote:Op zondag 17 mei 2009 23:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
't is net LINGO
Ja, en kijk ééns wie zijn award gewonnen heeft. Au.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:38 schreef borisz het volgende:
Sollied blijft een rare vogel.
Sfeer was wel lekker ja, maar sjek dan weer met zijn ja nog nooit zo'n sfeer daar meegemaaktquote:Op zondag 17 mei 2009 23:36 schreef Prosac het volgende:
Dat gezeur altijd over de sfeer.
Sfeer was gewoon goed vanmiddag.
Hetzelfde hierquote:Op zondag 17 mei 2009 23:40 schreef koemleit het volgende:
inderdaad ik moet er morgen om 6 uur uit heb het hele weekend amper geslapen en zit nu naar dit gewauwel te luisteren.
ik lijk wel niet goed wijs.
Ik vermoed ook dat dat een bandje is, klinkt altijd hetzelfdequote:Op zondag 17 mei 2009 23:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
't is net LINGO
JIj bent ook een rare vogelquote:Op zondag 17 mei 2009 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, en kijk ééns wie zijn award gewonnen heeft. Au.²
Nu zou Johan Derksen erbij moeten zitten.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:39 schreef Adelante het volgende:
Flikker op met die groene bal en maatschappelijke onzin projecten
Paar keer slijmen, dat levert minder kritiek op als hij het onderwerp na 1 minuut weer afkapt.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:40 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Sfeer was wel lekker ja, maar sjek dan weer met zijn ja nog nooit zo'n sfeer daar meegemaakt
Ho ho ho ho, nooit heeft iemand kunnen bewijzen dat hij er één heeft. Heeft iemand hem ooit met een vrouw gezien?quote:Op zondag 17 mei 2009 23:45 schreef gitaarsnaar het volgende:
sjek is op z'n pik getrapt. De finale gaat gewoon naar Rotterdam (mochten we het organiseren)
quote:Op zondag 17 mei 2009 23:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
HAHAHAHAHKAASHAAHAHAHAHSOUFLEHAHAHAHAH![]()
![]()
²
Je bent je er toch wel van bewust dat je niet hoeft te kijken hé?quote:Op zondag 17 mei 2009 23:48 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik erger me de pleuris aan dat ze steeds door elkaar heen praten.
Dat doen ze al een jaar of 5.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:48 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik erger me de pleuris aan dat ze steeds door elkaar heen praten.
Een lachertje inderdaad. Meest trieste is dat men daarvoor voormalig topscheidsrechters wil nemen de te oud zijn om als hoofdscheidsrechter te functioneren. Zie je Rosetti al in 2020 op de achterlijn, even nadat hj zijn 3e WK-Finale gefloten heeft? :quote:Op zondag 17 mei 2009 23:48 schreef tong80 het volgende:
Ja een scheidsrechter achter het doel kan zien of de bal over de lijn is
lekker in de eerste divisie beginnenquote:
Zie PIquote:Op zondag 17 mei 2009 23:53 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
lekker in de eerste divisie beginnen
smerige zak is hetquote:Op zondag 17 mei 2009 23:52 schreef koemleit het volgende:
zag jack lachen toen hij meldde dat het echt kut gaat bij feyenoord.
Priceless.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:52 schreef koemleit het volgende:
Walgelijkquote:Op zondag 17 mei 2009 23:52 schreef koemleit het volgende:
Beetje overdreven niet waarquote:Op zondag 17 mei 2009 23:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
WalgelijkOp dat moment hoopte ik echt even dat hij live op TV een hersenbloeding zou krijgen. Dat de NOS dit toelaat.
Laat AZ de JC schaal maar winnen. Dat is een leuke garantie voor de rest van het seizoenquote:Op zondag 17 mei 2009 23:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hopelijk wint SC Heerenveen ook de JC schaal ander heeft Koeman al zijn 1ste 'prijs' binnen![]()
[..]
Zie PI![]()
Ook met koeman ?quote:Op zondag 17 mei 2009 23:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er komen nog meer uitzendingen, nog 2 iig.
Dat is de vraag, maar iig de CL-finale nog wel met Koeman. Volgende week zondag nog een kans.quote:
Jij plaatst jouw mening ook als een feit.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je plaatst het als een feit, ik zie het als een mening.
Nu Waterreus nog.quote:
Behalve als het over Timmer gaat. Ik begrijp nog steeds niet waarom Waterreus zo'n hekel aan hem heeft.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nu Waterreus nog.
Ik hoor Waterreus niet graag praten.²
Echt te erg gewoon.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:52 schreef koemleit het volgende:
En we blijven maar kijken.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:13 schreef venomsnake het volgende:
Studio Voetbal wordt met de week minder.
Dat dan weer welquote:
Omdat ze niet over Ajax praten.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Echt te erg gewoon..
Studio Voetbal wordt met de week minder.
Ja, het leuke is dat we elke week na de uitzending dezelfde opmerkingen plaatsen en weer uitzien naar de Gijp.quote:
Ach, Jack zorgt er altijd wel even voor dat het over Ajax gaat.quote:
Dit ging ook nergens overquote:Op maandag 18 mei 2009 00:24 schreef golfer het volgende:
Ja, dat boeit de rest van Nederland echt: praten over Heracles, de Graafschap of Groningen.
Mij in ieder geval wel.. Zonder die andere ploegen is er geen competitie, en dus ook geen Ajax.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:24 schreef golfer het volgende:
Ja, dat boeit de rest van Nederland echt: praten over Heracles, de Graafschap of Groningen.
En wat heeft jou doen geloven dat Nederland wel geïnteresseerd is in jouw restaurant recencies?quote:Op maandag 18 mei 2009 00:24 schreef golfer het volgende:
En dat heeft wat te maken met Studio Voetbal?quote:Op maandag 18 mei 2009 00:26 schreef BansheeBoy het volgende:
En wat heeft jou doen geloven dat Nederland wel geïnteresseerd is in jouw restaurant recencies?²
Helemaal niets, maar vond het een fijne repliek. Sorry.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:27 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat heeft wat te maken met Studio Voetbal?
Precies.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, het leuke is dat we elke week na de uitzending dezelfde opmerkingen plaatsen en weer uitzien naar de Gijp.²
Voetbal International gedijt goed de dag na een Studio Voetbal met allemansvriend Jack.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 00:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En wat heeft jou doen geloven dat Nederland wel geïnteresseerd is in jouw restaurant recencies?²
Waar slaat dit opquote:Op maandag 18 mei 2009 00:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die Hugo ziet er vaak als een homo of junk uit, soms als beide.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:30 schreef Veerboot het volgende:
Wat zag Hugo er in dat terugblikfilmpje met Koeman uit als een zwerver zeg
Ah kom, ik heb al sorry gezegd. Don't push it.quote:
Gelukkig heb je geen vooroordelenquote:Op maandag 18 mei 2009 00:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die Hugo ziet er vaak als een homo of junk uit, soms als beide.
Die frustraties die we bij hem zo vaak zien moeten toch ergens vandaan komen.²
Die heeft niks te melden.quote:
Dat heeft Waterreus ook niet, wat een slechte persoonlijkheid zeg.quote:
Dat valt wel mee hoor.quote:
Daar had ik veel meer van verwacht.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat heeft Waterreus ook niet, wat een slechte persoonlijkheid zeg.²
Helemaal mee eens, als speler was hij ook best sympathiek en een tikkeltje gek. Maar wat hij nu laat zien. Ik mag hem gewoon niet, hij lijkt me erg naar om mee samen te leven.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar had ik veel meer van verwacht.
Als actieve speler had ie de leukste opmerkingen en leuke interviews.
Als gast maakt ie er niks van.
quote:Op maandag 18 mei 2009 00:45 schreef Prosac het volgende:
Laat Drent maar mooi "mijn club" blijven presenteren, doet hij geweldig.
Leonard van Utrechtquote:Op maandag 18 mei 2009 00:40 schreef venomsnake het volgende:
Of Martin Drent.
iddquote:Op maandag 18 mei 2009 00:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar had ik veel meer van verwacht.
Als actieve speler had ie de leukste opmerkingen en leuke interviews.
Als gast maakt ie er niks van.
quote:Op zondag 17 mei 2009 23:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een vreselijke vragen stelt Bert, de tering.
Net begonnen.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:35 schreef Houniet het volgende:
Straks kijken?
sjek is satanquote:Op maandag 18 mei 2009 14:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Is er iemand die de lach van Sjek vast heeft weten te leggen toen hij met de opmerking kwam dat Feyenoord zogenaamd failliet zou gaan?
Priceless.
Maar hij is voor AFC hoor!quote:Op maandag 18 mei 2009 14:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Is er iemand die de lach van Sjek vast heeft weten te leggen toen hij met de opmerking kwam dat Feyenoord zogenaamd failliet zou gaan?
Priceless.
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:54 schreef inZanity het volgende:
hoor die van Gelder dan over de 'geweldige' atmosfeer in de kuip gisteren..
Volgende week is de laatste volgens mij.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:47 schreef Zero2Nine het volgende:
Is dit de laatste van het seizoen?
Geruchten over mogelijke Ajax-trainertquote:Op zondag 24 mei 2009 15:48 schreef Parafernalia het volgende:
Waar gaan ze 't dan over hebben. De acutaliteit?
Plop.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:48 schreef Parafernalia het volgende:
Waar gaan ze 't dan over hebben. De acutaliteit?
Dat wordt lachen.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:43 schreef Blawh het volgende:
Vanavond wederom een gast om wakker voor te blijven, Johan Boskamp.
quote:Op zondag 24 mei 2009 15:43 schreef Blawh het volgende:
Vanavond wederom een gast om wakker voor te blijven, Johan Boskamp.
Of de nieuwe keeper van Feyenoord. ?quote:Op zondag 24 mei 2009 16:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Geruchten over mogelijke Ajax-trainert
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:52 schreef DrDentz het volgende:
Toch niet weer een filmpje van Boskamp die z'n tekst vergeet (Hallo dames en heren welkom in het circus).Ik het aankomen, ik zag het aan die kop van Jack.
![]()
tot het bittere eind gekekenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:59 schreef Palmboom313 het volgende:
gelukkig had ik de tv na 20 minuten al uit gezet.
En terecht, ik verheug me er nu al op.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:00 schreef De_kromme het volgende:
Hugo gaat Feyenoord helemaal afbranden denk ik
Altijd al geweest.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:04 schreef Zero2Nine het volgende:
Yuri wordt een Duitser.
Ik heb het contrast al lager gezetquote:
Royston Drenthe is daar een goed voorbeeld vanquote:Op zondag 24 mei 2009 23:04 schreef Palmboom313 het volgende:
Spelers die van een Provincie club na een topclub gaan in het buitenland gaan allemaal kapot. Dit gebeurt ook met Elia en Arnautovic
Helemaal mee eens, alleen die bravoure al.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:04 schreef Kopbal het volgende:
Arnautovic, 100 procent.
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Boskamp denkt dat het feit dat Jupiler de eerste divisie sponsort hij een vrijbrief heeft om zijn pens te voorzien van degelijke alcohol.²
Als je vanaf het begin kijkt.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:08 schreef BB-King het volgende:
Ojee, wanneer komt de Kabout Plop film ter sprake...
Klopt.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:11 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wim Jansen bedoelde hij volgens mij met Wimpie.
Ik ook man, oké hij is dik en zo en ook wel lollig, maar man wat is hij simpel.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:11 schreef De_kromme het volgende:
Ik begin die Boskamp nu al zat te worden...
Als je de belgen van hier weer naar Belgie stuurt nietquote:Op zondag 24 mei 2009 23:15 schreef Palmboom313 het volgende:
Geen verschil tussen nederlandse en belgische competitie
Mee eens. Yuri is een verademing om naar te luisteren opeens.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ook man, oké hij is dik en zo en ook wel lollig, maar man wat is hij simpel.²
Ik vind het boeiend.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:20 schreef Kopbal het volgende:
Niemand interesseert zich voor Belgie, volgende onderwerp graag.
Ben je ooit weleens niet overgeschakeld naar MotD?quote:Op zondag 24 mei 2009 23:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Schijt aflevering.![]()
Ik schakel maar over naar MotD.
Optieftenquote:Op zondag 24 mei 2009 23:22 schreef Evertjan het volgende:
pracht man Waarom word hij niet de nieuwe coach van ajax
Ja. Vorige week nog.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:22 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ben je ooit weleens niet overgeschakeld naar MotD?
sensatiequote:Op zondag 24 mei 2009 23:23 schreef De_kromme het volgende:
Beter gaan ze het snel over Feyenoord hebben
Jack smult er alvast van om het nieuws te kunnen brengen dat Feyenoord nu echt bijna failliet is.quote:
Onderschat die kompetitie nietquote:Op zondag 24 mei 2009 23:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
Wat moet Makaay dan in Griekenland ?in de zon liggen zeker
Is verplichtquote:Op zondag 24 mei 2009 23:27 schreef byah het volgende:
Hoe zit het nou met die banden dan? Werd niet veel wijzer van dat gemompel.
tja , je loopt niet weg hequote:Op zondag 24 mei 2009 23:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
alweer 29.000 seizoenskaarten besteld bij Feyenoord
Om maar Anastasiou niet te vergeten.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
Doe ik ook niet , Machlas heeft daar het vak ook geleerd
Nee ik zag rode en gele banden, dus ik dacht dat het was om de verschillende bevolkingsgroepen te supporten ofzoquote:Op zondag 24 mei 2009 23:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Daar is het verplicht , of wat bedoel je ?
ja. Landzaat is een bepalende, controlerende, coachende voetballer... alleen heb je er weinig aan als ´ie maar 4x ofzo speeltquote:
in football manager zekerquote:Op zondag 24 mei 2009 23:33 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
ja. Landzaat is een bepalende, controlerende, coachende voetballer... alleen heb je er weinig aan als ´ie maar 4x ofzo speelt
Scherina in gesprek met Beyern wist ie van.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:31 schreef Kopbal het volgende:
Tieft nou eens op Jack met je gerucht waar niks van waar is.
Ja, dat zijn Hebreeuwse streken inderdaad.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:33 schreef Zero2Nine het volgende:
Sjek is niet vies van wat belastingontduiking zeker
Nou, dat valt zwaar tegen.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:34 schreef rubbereend het volgende:
ik schakel ook net in, leuk dat Boskamp er zit
Zeker, een drama die gast.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:39 schreef The_Verve het volgende:
De 0-1 en 0-3. Beide fouten van Timmer. Wat een punten heeft die man Feyenoord gekost dit seizoen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |