Je bent je er toch wel van bewust dat je niet hoeft te kijken hé?quote:Op zondag 17 mei 2009 23:48 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik erger me de pleuris aan dat ze steeds door elkaar heen praten.
Dat doen ze al een jaar of 5.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:48 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik erger me de pleuris aan dat ze steeds door elkaar heen praten.
Een lachertje inderdaad. Meest trieste is dat men daarvoor voormalig topscheidsrechters wil nemen de te oud zijn om als hoofdscheidsrechter te functioneren. Zie je Rosetti al in 2020 op de achterlijn, even nadat hj zijn 3e WK-Finale gefloten heeft? :quote:Op zondag 17 mei 2009 23:48 schreef tong80 het volgende:
Ja een scheidsrechter achter het doel kan zien of de bal over de lijn is
lekker in de eerste divisie beginnenquote:
Zie PIquote:Op zondag 17 mei 2009 23:53 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
lekker in de eerste divisie beginnen
smerige zak is hetquote:Op zondag 17 mei 2009 23:52 schreef koemleit het volgende:
zag jack lachen toen hij meldde dat het echt kut gaat bij feyenoord.
Priceless.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:52 schreef koemleit het volgende:
Walgelijkquote:Op zondag 17 mei 2009 23:52 schreef koemleit het volgende:
Beetje overdreven niet waarquote:Op zondag 17 mei 2009 23:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
WalgelijkOp dat moment hoopte ik echt even dat hij live op TV een hersenbloeding zou krijgen. Dat de NOS dit toelaat.
Laat AZ de JC schaal maar winnen. Dat is een leuke garantie voor de rest van het seizoenquote:Op zondag 17 mei 2009 23:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hopelijk wint SC Heerenveen ook de JC schaal ander heeft Koeman al zijn 1ste 'prijs' binnen![]()
[..]
Zie PI![]()
Ook met koeman ?quote:Op zondag 17 mei 2009 23:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er komen nog meer uitzendingen, nog 2 iig.
Dat is de vraag, maar iig de CL-finale nog wel met Koeman. Volgende week zondag nog een kans.quote:
Jij plaatst jouw mening ook als een feit.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je plaatst het als een feit, ik zie het als een mening.
Nu Waterreus nog.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |