Behalve als het over Timmer gaat. Ik begrijp nog steeds niet waarom Waterreus zo'n hekel aan hem heeft.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nu Waterreus nog.
Ik hoor Waterreus niet graag praten.²
Echt te erg gewoon.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:52 schreef koemleit het volgende:
zag jack lachen toen hij meldde dat het echt kut gaat bij feyenoord.
En we blijven maar kijken.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:13 schreef venomsnake het volgende:
Studio Voetbal wordt met de week minder.
Dat dan weer welquote:
Omdat ze niet over Ajax praten.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Echt te erg gewoon..
Studio Voetbal wordt met de week minder.
Ja, het leuke is dat we elke week na de uitzending dezelfde opmerkingen plaatsen en weer uitzien naar de Gijp.quote:
Ach, Jack zorgt er altijd wel even voor dat het over Ajax gaat.quote:
Dit ging ook nergens overquote:Op maandag 18 mei 2009 00:24 schreef golfer het volgende:
Ja, dat boeit de rest van Nederland echt: praten over Heracles, de Graafschap of Groningen.
Mij in ieder geval wel.. Zonder die andere ploegen is er geen competitie, en dus ook geen Ajax.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:24 schreef golfer het volgende:
Ja, dat boeit de rest van Nederland echt: praten over Heracles, de Graafschap of Groningen.
En wat heeft jou doen geloven dat Nederland wel geïnteresseerd is in jouw restaurant recencies?quote:Op maandag 18 mei 2009 00:24 schreef golfer het volgende:
En dat heeft wat te maken met Studio Voetbal?quote:Op maandag 18 mei 2009 00:26 schreef BansheeBoy het volgende:
En wat heeft jou doen geloven dat Nederland wel geïnteresseerd is in jouw restaurant recencies?²
Helemaal niets, maar vond het een fijne repliek. Sorry.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:27 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat heeft wat te maken met Studio Voetbal?
Precies.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, het leuke is dat we elke week na de uitzending dezelfde opmerkingen plaatsen en weer uitzien naar de Gijp.²
Voetbal International gedijt goed de dag na een Studio Voetbal met allemansvriend Jack.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 00:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En wat heeft jou doen geloven dat Nederland wel geïnteresseerd is in jouw restaurant recencies?²
Waar slaat dit opquote:Op maandag 18 mei 2009 00:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die Hugo ziet er vaak als een homo of junk uit, soms als beide.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:30 schreef Veerboot het volgende:
Wat zag Hugo er in dat terugblikfilmpje met Koeman uit als een zwerver zeg
Ah kom, ik heb al sorry gezegd. Don't push it.quote:
Gelukkig heb je geen vooroordelenquote:Op maandag 18 mei 2009 00:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die Hugo ziet er vaak als een homo of junk uit, soms als beide.
Die frustraties die we bij hem zo vaak zien moeten toch ergens vandaan komen.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |