Afgezien van het kind krijg je haske last van je schouders van zo'n ding. Je trekt jezelf helemaal aan gort, daar heb je met een ander draagding geen last vanquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:32 schreef oeke het volgende:
[..]
Dat bracht ik wel ter sprake maar hij zei dat hij de BB met een paar touwtjes kon aansnoeren zodat het kindje wel op het kontje kon zitten. En hij heeft toch wel heel lang gedragen.
en de Ficus staat jullie echt heel mooi, dat geloof ik zelfs zonder foto's!
Ik zie jou natuurlijk woensdagquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:46 schreef Reinhilde het volgende:
Oh Macka, ik ben benieuwd zeg!
ET, ik heb een binana, maar die heb ik aan Memmel beloofd. Maar zolang de baby er niet is...
Macka, dankjewel voor deze duidelijke aanvulling, ik begin steeds meer te begrijpen van de verschillende zienswijzen over dragen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:56 schreef Macka66 het volgende:
[..]
En waar ik het niet geheel mee eens ben. Ook al is het afkomstig van Eva van doekentheek.be, draagdeskundige en ergo therapeute.
'knip'
Klinkt als een goede aanwinst!quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:15 schreef Macka66 het volgende:
Ik ben blij met de vergelijking. Zo stand alone lijkt Ficus best fel. En zo te lezen is Ficus dan toch de goede keus voor mij uit de drie. (Ik heb zelf ook een beetje een grijzige gloed over me)
De 'draden' in Ficus zijn blauwgrijs, past goed bij mijn oogkleur.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:28 schreef oeke het volgende:
En ik heb besloten dat ik er niet meer over wil discussieren met famillie of vrienden op dit moment. Met die hormonen van mijDan raakt het me te persoonlijk ofzo...
Net als de vraag of we gaan verhuizen nu we een kindje krijgen, omdat op dezelfde kamer met je kind slapen toch wel eh vreemd is
dank jequote:Op donderdag 21 mei 2009 15:28 schreef Fuente het volgende:
Als je 'm heel veel zou gebruiken zou ik het doen, maar je hebt er al 1, ik zelf zou het dan dus niet doen.
oeke, gewoon doen wat voor jou goed voelt en wat je kind straks prettig lijkt te vinden. Iedereen heeft een mening over opvoeden en sommige mensen voelen zich gerechtigd om die ongevraagd te geven, maar zolang jij je goed voelt bij wat je doet en weet dat het veilig is kunnen die z**kerds de boom in! (Met BabyBjörn en kinderwagen en alquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:28 schreef oeke het volgende:
[..]
Macka, dankjewel voor deze duidelijke aanvulling, ik begin steeds meer te begrijpen van de verschillende zienswijzen over dragen.
En ik heb besloten dat ik er niet meer over wil discussieren met famillie of vrienden op dit moment. Met die hormonen van mijDan raakt het me te persoonlijk ofzo...
Net als de vraag of we gaan verhuizen nu we een kindje krijgen, omdat op dezelfde kamer met je kind slapen toch wel eh vreemd is
Ja dat zat ik al te denken. Maar weet je, ik vind marie gewoon ook zo vreselijk mooi.quote:
Is indigo die kleur die op die foto op de site met dat "zonnetjes-idee" in het midden ligt? Of die die met een rode en oranje samen op 1 van die foto's staat? Ik vind het niet echt duidelijke stalen zeg maar. De kleuren zien er bij daglicht echt anders uit lijkt wel...quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:52 schreef Poppedein het volgende:
Nijna, ik heb de indigo besteld. Ik heb ook lang getwijfeld over de kleuren, vooral omdat ik de indigokleur zoals op t voorbeeldje wel mooi vond, maar op de plaatjes die erbij zaten veel meer lila vond. De andere kleuren ken ik niet, maar van de indigo kan ik je in ieder geval zeggen dat ie toch wel donkerpaars is.. mooi vind ik zelf!
En heeeeeeeeeerlijk zacht!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |