quote:
Op donderdag 21 mei 2009 09:28 schreef oeke het volgende:En ik heb besloten dat ik er niet meer over wil discussieren met famillie of vrienden op dit moment. Met die hormonen van mij

Dan raakt het me te persoonlijk ofzo...
Net als de vraag of we gaan verhuizen nu we een kindje krijgen, omdat op dezelfde kamer met je kind slapen toch wel eh vreemd is

geweldig he al die discussies als je het net iets anders doet.
Mijn schoonzussen vinden mij ook raar. Toen ik mijn schoonzus vroeg of ze het leuk zou vinden om bij haar 3e kind (binnen 4 jaar) een draagdoek cadeau te krijgen kreeg ik de reactie "ow nee hoor dat is niets voor mij je kind zo dicht bij je, mijn kinderen horen in een kinderwagen, anders krijgen ze teveel aandacht

"
Voor onze vakantie kregen we de vraag of we dan echt 3 weken met Pepijn gingen zeulen... uhm ja dus... de kinderwagen staat niet voor niets bij mijn schoonmoeder ipv hier.
En dat Pepijn van bijna 2 nog borstvoeding krijgt dat is ook maar raar "wanneer stop je nou onderhand eens?". Mijn ene schoonzus bouwt stipt na 3/4 maanden weer af zodat als ze weer moet werken de kinderen geen borstvoeding meer krijgen. De andere heeft 3 maanden nodig om het op gang te brengen en nadat het een maand fatsoenlijk loopt begint ook die weer met afbouwen... Ik krijg dan echt bijna de neiging om te zeggen waarom begin je uberhaupt.. bespaar jezelf dan de moeite en stress...
Ow en dat Pepijn nooit potjes krijgt, geen smeerworst en dus al vanaf 6 maanden normale voedingsmiddelen dat is ook maar raar.... Het eerste jaar zeker krijgen Pepijn's neefjes en nichtjes bijna alleen potjes als avondeten, en daarna ook nog regelmatig. Tsja niet onze keus, ik eet ook niet iedere dag kant en klaar maaltijden.
maar goed dit is ontzettend offtopic hier. Je bent in ieder geval dus niet de enige die nogal eens discussies met familie heeft over de manier van opvoeden. Gewoon lekker doen wat voor jullie goed voelt. En hopelijk groeit de rest daar een beetje in mee.