abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 mei 2009 @ 22:14:24 #151
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_69242646
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:32 schreef oeke het volgende:

[..]

Dat bracht ik wel ter sprake maar hij zei dat hij de BB met een paar touwtjes kon aansnoeren zodat het kindje wel op het kontje kon zitten. En hij heeft toch wel heel lang gedragen.

en de Ficus staat jullie echt heel mooi, dat geloof ik zelfs zonder foto's!
Afgezien van het kind krijg je haske last van je schouders van zo'n ding. Je trekt jezelf helemaal aan gort, daar heb je met een ander draagding geen last van .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 20 mei 2009 @ 22:16:35 #152
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_69242749
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 21:46 schreef Reinhilde het volgende:
Oh Macka, ik ben benieuwd zeg!
ET, ik heb een binana, maar die heb ik aan Memmel beloofd. Maar zolang de baby er niet is...
Ik zie jou natuurlijk woensdag En dan kan ik 'm desnoods donderdag in een envelop stoppen en naar Memmel sturen..

Die optie hou ik even in gedachten
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 20 mei 2009 @ 22:17:15 #153
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_69242782
ik bedacht me meteen dat ik nog maar een week heb voor m'n boek
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_69243120
Kut! Ik was nog vrolijk een ander boek aan het lezen

Ontopic: ik heb fluffymail on the way

[ Bericht 0% gewijzigd door Reinhilde op 21-05-2009 18:36:35 ]
pi_69243268
Welke doeken heb je nu allemaal Reinhilde
pi_69243412
zie de OP
pi_69243644
Ik ga Simon op reis sturen, als er interesse is!
En ik doe het liever hier dan 'daar', want jullie ken ik tenminste .

Wie heeft er interesse in een week Simon?
pi_69244609
Flinke stash inmiddels zeg!

Simon is mooi! Ik heb wel interesse !
pi_69244700
Leuk Mrien! Dat is 1

Ik ga afsluiten, dus ik zie morgen wel of er nog meer gegadigden zijn.
pi_69244911
Ja ik wil Simon ook wel uitproberen!!! Simon is mooi
pi_69251634
Ja ik heb ook wel interesse in Simon Mooie kleuren!!
pi_69251647
LL, ik zet je erbij!
pi_69251660
Reinhilde, ik zou ook wel erg graag willen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_69251672
Zie het linkje hierboven, daar kan je je aanmelden!
pi_69252335
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 11:56 schreef Macka66 het volgende:

[..]

En waar ik het niet geheel mee eens ben. Ook al is het afkomstig van Eva van doekentheek.be, draagdeskundige en ergo therapeute.

'knip'
Macka, dankjewel voor deze duidelijke aanvulling, ik begin steeds meer te begrijpen van de verschillende zienswijzen over dragen.

En ik heb besloten dat ik er niet meer over wil discussieren met famillie of vrienden op dit moment. Met die hormonen van mij Dan raakt het me te persoonlijk ofzo...
Net als de vraag of we gaan verhuizen nu we een kindje krijgen, omdat op dezelfde kamer met je kind slapen toch wel eh vreemd is
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_69252363
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 11:15 schreef Macka66 het volgende:
Ik ben blij met de vergelijking. Zo stand alone lijkt Ficus best fel. En zo te lezen is Ficus dan toch de goede keus voor mij uit de drie. (Ik heb zelf ook een beetje een grijzige gloed over me )
De 'draden' in Ficus zijn blauwgrijs, past goed bij mijn oogkleur.
Klinkt als een goede aanwinst!
pi_69252413
Ik ben serieus aan het kijken naar een binana, ben alleen nog niet uit over de kleur en heb gemaild met de vraag of ze ook wat in daglicht plaatjes heeft van diverse kleuren
Fake it till you make it...
pi_69253919
Nijna, ik heb de indigo besteld. Ik heb ook lang getwijfeld over de kleuren, vooral omdat ik de indigokleur zoals op t voorbeeldje wel mooi vond, maar op de plaatjes die erbij zaten veel meer lila vond. De andere kleuren ken ik niet, maar van de indigo kan ik je in ieder geval zeggen dat ie toch wel donkerpaars is.. mooi vind ik zelf!
En heeeeeeeeeerlijk zacht!

Ooooh Reinhilde ik vind je Simon zo mooi! Ik zou alleen al mee willen doen aan de wonderbaarlijke reis van Simon zodat ik m een hele week kon bekijken
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  donderdag 21 mei 2009 @ 11:02:27 #170
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_69254172
Gisteren dag naar de Efteling geweest. Ik had lotusblomma weer bij me voor het voeden. Maar het was nog steeds geen succes Vraag me inmiddels af of het ooit wat gaat worden. Ook al laat ik de knoop vrij los, zodra ik Hannah in de doek doe, kan ik hem amper meer verstellen en aanspannen. Het lijkt wel of de doek nog te stroef is en daardoor niet makkelijk 'glijdt' ofzow? Ik heb Hannah verder maar gewoon weer open en bloot gevoed in elk geval....

En er lag ook al geen briefje in de brievenbus dat Jim langs is geweest of bij de buren is afgeleverd Ik hoop morgen dan maar *ongeduldig*
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 21 mei 2009 @ 11:05:50 #171
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_69254264
Was jij gisteren ook in de efteling? Ik ook
Heb je lotusblomma al gewassen tex? Dat wil nog wel eens schelen. Verder een paar keer vingerhaken, daarna weer opvouwen en op je stoel leggen terwijl je zit.
En oefenen..veel oefenen.
Of een andere knoop proberen met lange doek, zoals Koot. Dan kun je lotusblomma wat later gaan gebruiken als sling bijvoorbeld
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 21 mei 2009 @ 11:14:19 #172
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_69254507
Oh grappig! Heb je niet gezien

Ja ik heb hem voor de eerste keer gebruiken gewassen. Nu doet ie meestal dienst als hangmatje in de box
Ik heb d'r wel even in die doek gehad, maar het zat voor geen meter. Het zat voor mij ook niet lekker, kreeg al snel last van m'n schouder.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_69254839
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 09:28 schreef oeke het volgende:

En ik heb besloten dat ik er niet meer over wil discussieren met famillie of vrienden op dit moment. Met die hormonen van mij Dan raakt het me te persoonlijk ofzo...
Net als de vraag of we gaan verhuizen nu we een kindje krijgen, omdat op dezelfde kamer met je kind slapen toch wel eh vreemd is
geweldig he al die discussies als je het net iets anders doet.
Mijn schoonzussen vinden mij ook raar. Toen ik mijn schoonzus vroeg of ze het leuk zou vinden om bij haar 3e kind (binnen 4 jaar) een draagdoek cadeau te krijgen kreeg ik de reactie "ow nee hoor dat is niets voor mij je kind zo dicht bij je, mijn kinderen horen in een kinderwagen, anders krijgen ze teveel aandacht "
Voor onze vakantie kregen we de vraag of we dan echt 3 weken met Pepijn gingen zeulen... uhm ja dus... de kinderwagen staat niet voor niets bij mijn schoonmoeder ipv hier.
En dat Pepijn van bijna 2 nog borstvoeding krijgt dat is ook maar raar "wanneer stop je nou onderhand eens?". Mijn ene schoonzus bouwt stipt na 3/4 maanden weer af zodat als ze weer moet werken de kinderen geen borstvoeding meer krijgen. De andere heeft 3 maanden nodig om het op gang te brengen en nadat het een maand fatsoenlijk loopt begint ook die weer met afbouwen... Ik krijg dan echt bijna de neiging om te zeggen waarom begin je uberhaupt.. bespaar jezelf dan de moeite en stress...
Ow en dat Pepijn nooit potjes krijgt, geen smeerworst en dus al vanaf 6 maanden normale voedingsmiddelen dat is ook maar raar.... Het eerste jaar zeker krijgen Pepijn's neefjes en nichtjes bijna alleen potjes als avondeten, en daarna ook nog regelmatig. Tsja niet onze keus, ik eet ook niet iedere dag kant en klaar maaltijden.

maar goed dit is ontzettend offtopic hier. Je bent in ieder geval dus niet de enige die nogal eens discussies met familie heeft over de manier van opvoeden. Gewoon lekker doen wat voor jullie goed voelt. En hopelijk groeit de rest daar een beetje in mee.
pi_69256200
Pfoe, een hoop bij te lezen hier

Ficus is er nog steeds niet en er komt ook geen reactie op mijn mail
Daarintegen is mijn roze zijden indio gister al bezorgd zonder extra belastingen en enge dingen

ik heb hem nog niet goed kunnen bekijken maar als de kinderchaos straks gekalmeerd is ga ik lekker op mijn gemak passen en foto's maken.

Mijn naturel zijden indio shorty viel gister op een of ander spelletje met allemaal uitsteekseltjes... allemaal haaltjes Maar na een beetje strekken op de diagonaal waren ze weer gladgetrokken, gelukkig.
  donderdag 21 mei 2009 @ 12:21:12 #175
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_69256513
Weer 2 nieuwe Jim's, Türkis en Zyklame:

©Dumbo
pi_69256714
Goh, ze hebben wel weer een nieuw trucje ontdekt bij Didy
pi_69256850
P_iglet, dankjewel voor dit hart onder de riem. Normaal ben ik vrij eigenwijs en doe ik mijn ding, maar met die hormonen lijkt het allemaal zoveel emotioneler!

Komt bij dat P. zo enthousiast is over draagdoeken dat hij wel bij elke nieuwe ontmoeting erover begint! , Maar hij laat zich niet tot discussie verleiden en ik wel iets meer....

Tex, wat jammer dat er nog steeds geen post is, ik duim met je mee voor morgen!

En Owlet, fijn dat die haaltjes er nog vrij makkelijk uit gingen, anders was het wel heel zonde geweest...
pi_69261179
Fluffymail!

Ik zie op de foto ook waarom Avalon niet zo heel blij was tijdens het knopen

Er staat nog een potje roze aciddye te lonken in de kast, misschien dat ik hem nog een tintje donkerder ga verven morgen. Een klein beetje feller roze zal mooi zijn denk ik.

Nu ficus nog en dan kan ik weer rustig slapen
  donderdag 21 mei 2009 @ 15:01:12 #179
14746 k_i_m
pi_69261207
Wat een boos kopje .
In my life
Why do I smile
pi_69261488
Poppedein, ik heb je in het Simon-op-reis-topic erbij gezet, wil je dat?
pi_69261503
Owlet! Mooie fluffy!! Ik ben benieuwd hoe lang dat potje verf nog op de kast staat
  donderdag 21 mei 2009 @ 15:17:08 #182
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_69261617
kan iemand mij tegenhouden please????? Svante staat te koop en het erge is vakantiegeld is er morgen en belastinggeld is binnen en M. vindt het goed. Kan iemand mij een reden geven voor 2 smekkies?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_69261671
gebruik je smekkie 1 veel?
  donderdag 21 mei 2009 @ 15:25:06 #184
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_69261861
Nou eigenlijk niet echt. Ik wissel graag af. Ik gebruik m wel, en M. vindt m ook heerlijk dragen.
pi_69261948
Als je 'm heel veel zou gebruiken zou ik het doen, maar je hebt er al 1, ik zelf zou het dan dus niet doen.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 21 mei 2009 @ 15:32:15 #186
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_69262052
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 15:28 schreef Fuente het volgende:
Als je 'm heel veel zou gebruiken zou ik het doen, maar je hebt er al 1, ik zelf zou het dan dus niet doen.
dank je

Hij is gewoon zo mooi. Ik ben gewoon hebberig en ik heb m inderdaad niet echt nodig.
pi_69262446
ik probeer altijd te bedenken hoe ik zou reageren als ik zou horen dat hij nét gisteren verkocht zou zijn.
Zou ik dan het vreselijk-echt-heel-erg jammer vinden of zou ik het eigenlijk wel prima vinden...
Dat haalt meestal wel het scherpe randje van de hebzucht af
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2009 @ 15:59:05 #188
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_69262793
Ticootje, Svante er in en Marie er uit?
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2009 @ 16:05:20 #189
141844 Macka66
pi_69262978
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 09:28 schreef oeke het volgende:

[..]

Macka, dankjewel voor deze duidelijke aanvulling, ik begin steeds meer te begrijpen van de verschillende zienswijzen over dragen.

oeke, gewoon doen wat voor jou goed voelt en wat je kind straks prettig lijkt te vinden. Iedereen heeft een mening over opvoeden en sommige mensen voelen zich gerechtigd om die ongevraagd te geven, maar zolang jij je goed voelt bij wat je doet en weet dat het veilig is kunnen die z**kerds de boom in! (Met BabyBjörn en kinderwagen en al )
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  donderdag 21 mei 2009 @ 16:06:47 #190
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_69263015
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 15:59 schreef Macka66 het volgende:
Ticootje, Svante er in en Marie er uit?
Ja dat zat ik al te denken. Maar weet je, ik vind marie gewoon ook zo vreselijk mooi.

Heb jij morgen tijd?
pi_69263592
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 10:52 schreef Poppedein het volgende:
Nijna, ik heb de indigo besteld. Ik heb ook lang getwijfeld over de kleuren, vooral omdat ik de indigokleur zoals op t voorbeeldje wel mooi vond, maar op de plaatjes die erbij zaten veel meer lila vond. De andere kleuren ken ik niet, maar van de indigo kan ik je in ieder geval zeggen dat ie toch wel donkerpaars is.. mooi vind ik zelf!
En heeeeeeeeeerlijk zacht!
Is indigo die kleur die op die foto op de site met dat "zonnetjes-idee" in het midden ligt? Of die die met een rode en oranje samen op 1 van die foto's staat? Ik vind het niet echt duidelijke stalen zeg maar. De kleuren zien er bij daglicht echt anders uit lijkt wel...
Die rode (hermes?) lijkt ook wel mooi...
  donderdag 21 mei 2009 @ 16:36:43 #192
14746 k_i_m
pi_69263990
Smekkie? Gadverdamme, dat klinkt echt ontzettend debiel en smerig . Ticoo, tenzij je hem echt ontzettend mooi vind en altijd al zou willen hebben zou ik hem niet kopen. Want dan is het einde van het liedje toch weer dat hij binnen een paar maanden te koop staat omdat er weer wat anders moet komen en deze niet gebruikt wordt. En ik vind impulsieve aanschaffen van meer dan 150 euro -voor iets wat later toch weer de deur uit moet- eigenlijk bijzonder omslachtig en nogal ehm, .

Zo, helpt het? .
In my life
Why do I smile
pi_69264854
Ja volgens mij wel, als ik de kleur zo zie moet dat haast wel de indigo zijn. heb geprobeerd m 2x voor je op de foto te zetten. Voor mijn gevoel zijn de foto's redelijk kleurecht zo..

* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_69266234
Tico,

you know you want it!

Oh wacht, sorry! Je wilt 'm niet.
  donderdag 21 mei 2009 @ 17:47:23 #195
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_69266369
owlet, mooie fluffy!
Lijkt me wel mooi ook om iets meer roze te zijn, maar zo issie ook goed.

Ik heb Tobi gestreken! En hij is al ietsjes zachter

Gister ben ik met eli gaan fietsen naar het winkelcentrum, BB slen om mijn zadel gedraaid en we konden lekker winkelen. voor de draagdoek. <= extra riem onder hart voor oeke

En vanmiddag weer een heleboel babybjorns gezien en chicco's en niemand met een doek
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_69266859
Poppedein, mooie kleur. Die staat ijn elk geval op het lijstje met mogelijke keuzes ;-).
  donderdag 21 mei 2009 @ 18:23:43 #197
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_69267528
Oeh dat is ook een mooie kleur Poppedein

Nou ik zag gisteren in de Efteling ook een man met een kind in BB. Met gezicht naar voren, hing heel lag en heel los. Kind was in slaap gevallen en man ondersteunde het hoofd met zijn hand. Zag er echt niet uit
©Dumbo
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2009 @ 18:31:38 #198
141844 Macka66
pi_69267746
Kijk eens Dit krijg je als twee vakvrouwen op het gebied van ontwerpen (en maken) en dragen op zoek gaan naar een perfecte mei-tai

Het was heel spannend om 'm te ontvangen van DeLiedje en 'm aan te doen, maar ik werd niet teleurgesteld. Hij draagt heerlijk, en op de rug misschien nog wel lekkerder dan op de buik!
Maja had zwaar de smoor in dat ze er uit moest
Reinhilde en Thomas hebben 'm ook even uitgeprobeerd, Thomas zat er ook al lekker in te sabbelen.
pi_69267936
Echt hulde voor jullie Macka!
Het is echt een hele fijne, mooi mei-tai!
Ik vond 'm heerlijk dragen, en wil er graag eentje!
pi_69268373
Wat een mooie Mei Tai, mooie kleurencombi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')