Eibe knoop je niet om, die trek je áán.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:36 schreef Floria het volgende:
Ik heb bij Webkim Eibe, Ficus en Amazonas naast elkaar gezien en dit is de conclusie;
Ficus is laagcontrast en heeft een zachte, beetje grijzige zelf, gloed over zich.
Amazonas is hoogcontrast met donkerblauwe draden en maakt dat ie echt KNALT zoals op de foto is ook zoals de mijne is.
Eibe lijkt op Amazonas maar is niet hetzelfde, hij is nét iets minder fel dan Amazonas maar heeft ook donkerblauwe draden dus dat is gek. Verder is Eibe heeeeeeeel veel dikker dan beide andere.
Zo. mijn 2 centen :-D
nee wonderbaarlijk weggehaald!. daar heb ik specifiek om gevraagd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:05 schreef lcicle het volgende:
Dat klopt misschien wel Macka, dat het winnende ontwerp niet de Neobulle stijl is. Ik heb me nooit zo verdiept in verschillende stijlen, omdat de meeste doeken niet mijn smaak zijn. Maar nu ik wat beter naar Girasol kijk, zie ik wel overeenkomsten idd. Ik houd van simpel (zoals de Kristen) en niet van al die streepjesHet ontwerp zit gewoon heel goed in elkaar, mooie goed lopende streep-verdeling zeg maar.
En wat flauw zeg, om te suggereren dat Babybio gefraudeerd heeft met de stemmen. Esther van Babybio vroeg heel netjes om niet om stemmen te gaan vragen. Zo zou er een doek uit komen waarop eerlijke objectieve stemmen zijn gegeven, die dus ook goed zal verkopen. Ik neem niet aan dat alle mensen van dat andere forum (waar je 'stem-op-mij' topic inmiddels wonderbaarlijk verplaatst is naar een gedeelte waar niet iedereen meer kan lezen) jullie winnende ontwerp ook daadwerkelijk gekocht zouden hebben. Het blijft wel commercieel natuurlijk.
Ik zou het ook heel leuk vinden te zien waar alle ontwerpjes geëindigd zijn, maar van de Girasol wedstrijd heb ik zo'n lijstje ook nooit gezien. Terwijl dat volgens mij wel gezegd werd, maar dan kan ik niet meer nalezen omdat dat topic ook al verborgen is
quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:34 schreef lcicle het volgende:
Het topic op Crap was inderdaad verdwenen nadat ik hier schreef dat ik het niet netjes vond. De tweede ronde was toen al even bezig en heel Crap had alweer gestemd.
En mijn kont snap ook nog wel dat dat op jouw verzoek was.
Ik wilde de commerciële kant van de wedstrijd belichten.
Maar wel een mening die goed onderbouwd isquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:05 schreef oeke het volgende:
Hey Dakota, die tekst! Ik kan hem nu pas lezen...Maar hij is wel lekker duidelijk.
Ik denk alleen niet dat het uitgemaakt had want het is 'een mening'...![]()
Hoe bedoel je? Ga je je doeken de deur uit doen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou!![]()
Ik ben klaar met dragen![]()
En ik heb nog maar 2 doeken
Nee ik hou heb er (nog) 2, voor als Koen de friemelwurm wel weer eens op me rug wil... Heb me de afgelopen week wel 3 keer per dag suf geoefend maar hij wil niet, en ik durf niet te knopen als J. er niet is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ga je je doeken de deur uit doen?
Ze zijn in dank aanvaardquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:36 schreef Floria het volgende:
Ik heb bij Webkim Eibe, Ficus en Amazonas naast elkaar gezien en dit is de conclusie;
Ficus is laagcontrast en heeft een zachte, beetje grijzige zelf, gloed over zich.
Amazonas is hoogcontrast met donkerblauwe draden en maakt dat ie echt KNALT zoals op de foto is ook zoals de mijne is.
Eibe lijkt op Amazonas maar is niet hetzelfde, hij is nét iets minder fel dan Amazonas maar heeft ook donkerblauwe draden dus dat is gek. Verder is Eibe heeeeeeeel veel dikker dan beide andere.
Zo. mijn 2 centen :-D
LL, en in je mei-tai?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik hou heb er (nog) 2, voor als Koen de friemelwurm wel weer eens op me rug wil... Heb me de afgelopen week wel 3 keer per dag suf geoefend maar hij wil niet, en ik durf niet te knopen als J. er niet is.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:15 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ze zijn in dank aanvaard
Ik ben blij met de vergelijking. Zo stand alone lijkt Ficus best fel. En zo te lezen is Ficus dan toch de goede keus voor mij uit de drie. (Ik heb zelf ook een beetje een grijzige gloed over me)
De 'draden' in Ficus zijn blauwgrijs, past goed bij mijn oogkleur.
En waar ik het niet geheel mee eens ben. Ook al is het afkomstig van Eva van doekentheek.be, draagdeskundige en ergo therapeute.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:19 schreef Grijs het volgende:
[..]
Maar wel een mening die goed onderbouwd is.
Hoera! Je kunt blijven dragen dankzij je eigenste Lovely tai, gaaf hoor!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |