Ik kom nog even laat binnenvallen...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:29 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb nog nooit een doek gestreken, maar dat werkt dus? Ga ik eens proberen! Bedankt voor de tip!
Met dat gewicht zou ik iig geen Girasol kiezen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:45 schreef TearSong het volgende:
[..]
Op maandag 18 mei 2009 09:07 schreef TearSong het volgende:
Even een vraagje: ik merkt dat het dragen van Yara (12+ kg) in een ringsling toch wel zwaar begint te worden, zelfs voor de korte stukjes. Zou ik misschien beter op zoek kunnen naar een korte doek voor het heupdragen? (in dat geval gaat m'n Earthy Rainbow RS namelijk in de verkoop)
Ik gooi hem in de herhaling
Heel mooi! Al kan rubinrot ook erg goed bij rood haar (of ik ben kleurendoof en loop voor gek met een paar van mijn doekenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:26 schreef oeke het volgende:
afbeelding
Pfft, gelukt.![]()
Volgens mij iets te hoog, maar die buik zit steeds meer in de weg!![]()
Normaal draag ik vooral zwart, en ik denk dat deze blauw daar mooi bij gaat staan. Weet alleen niet of de kleur wel helemaal overkomt.
En er mist het midden etiketje, dus ik ga er maar een lintje opnaaien. En even wassen want hij ruikt naar andermans wasmiddel en dat vinnik momenteel heel viesssss.
Die Neobulle Exclusive ziet er uit als een ontwerp voor Girasol, met dat gevlamde effect. Ik vind het niet passen bij de Neobulle stijl.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:10 schreef lcicle het volgende:
Maar een EllaRoo heeft natuurlijk de aller-aller fijnste knoop![]()
De Neobulle Exclusive is mooi trouwens! Leuk ontwerp van iemand die er tenminste wel verstand van heeft haha! Sommige ontwerpen..![]()
Ik had trouwens op die van jouw zusje gestemd Owlet, mooie kleurcombinatie!
klopt in mijn indio ook niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:31 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Heel mooi! Al kan rubinrot ook erg goed bij rood haar (of ik ben kleurendoof en loop voor gek met een paar van mijn doeken)
En voor 2005 had Didymos geen middenmarkering in de doeken, dus het klopt vast dat er geen middenmarkering in zit.
dankjewel!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:31 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Heel mooi! Al kan rubinrot ook erg goed bij rood haar (of ik ben kleurendoof en loop voor gek met een paar van mijn doeken)
En voor 2005 had Didymos geen middenmarkering in de doeken, dus het klopt vast dat er geen middenmarkering in zit.
een kruiswerfdingeskepergedingest!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:24 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Met dat gewicht zou ik iig geen Girasol kiezen.
Een korte doek heeft als voordeel dat je er wat meer variaties mee kunt doen die je ook misschien wat beter bevallen, zoals de Poppins hip carry of de Coolest hip cross carry. (Dan heb je denk ik een 3.2 nodig) En je maakt natuurlijk zo een no sew ringsling van een korte doek.Kun je er niet eerst een lenen om uit te proberen?
en de gewrichtjes van je kindquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:55 schreef oeke het volgende:
Pfoe, net een moeilijke discussie met een BB drager, die ook mijn zwager is...
Hij wilde weten waarom ik niet de BB wilde gebruiken. En ik vond het moeilijk uit te leggen waarom niet. Het is voornamelijk toch een gevoel...
Da moet je gewoon gaan schelden..of huilen. tegen een hormonale vrouw kan niemand opquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:02 schreef oeke het volgende:
Maar dat van die gewrichtjes kon ik dus niet helemaal goed onderbouwen, en hij vond dat natuurlijk gewoon pertinent niet waar want zijn kind was gewoon gezond. Dus toen werd ik in de war... Vooral omdat hij verbaal sterker is dan ik.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:18 schreef oeke het volgende:
Hihi, lekker een potje grienen omdat draahaagdoeken echt veeheel beter zijn! Had ik best kunnen gebruiken!
Nee, ik laat het gewoon zo. Ieder zijn ding en ik heb nog geen kind dus ik kan ook nog niet uit ervaring praten zeg maar...
enne mijn smileys doen het niet, grrr....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uit je hoofd lerenik kom je volgende week overhoren
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
Ik moet geen Green Tea want ik hou functioneel gezien niet van Girasols (esthetisch gezien wel).quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:46 schreef Dakota het volgende:
[..]
klopt in mijn indio ook niet.
enne jij moet ook Eibe of green tea
Het gevoel van een kleine baby die op z'n kruis hangt in een BB.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:55 schreef oeke het volgende:
Pfoe, net een moeilijke discussie met een BB drager, die ook mijn zwager is...
Hij wilde weten waarom ik niet de BB wilde gebruiken. En ik vond het moeilijk uit te leggen waarom niet. Het is voornamelijk toch een gevoel...
ja maar ze zouden jullie wel mooi staan!quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:24 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik moet geen Green Tea want ik hou functioneel gezien niet van Girasols (esthetisch gezien wel).
En ik moet ook geen Eibe want ik heb Ficus en daar zijn we (van trio roodhaartjes) zo verliefd op dat er in ons leven geen plek is voor een andere groene, en Ficus staat ons bovendien prachtig.
en mijn zus schiet niet op met de actionpics uit Artis
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:27 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Het gevoel van een kleine baby die op z'n kruis hangt in een BB.
Ik vraag in dit soort gevallen altijd hoe de vraagsteller zich zou voelen als hij de hele tijd op z'n kruis moest zitten
Vast wel. Maar is Eibe echt zo anders qua kleur dan Ficus?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:28 schreef Dakota het volgende:
[..]
ja maar ze zouden jullie wel mooi staan!
volgens mij is Eibe wel een stuk fellerquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:29 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Vast wel. Maar is Eibe echt zo anders qua kleur dan Ficus?
Dan is Eibe fluorescerend groenquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:31 schreef Dakota het volgende:
[..]
volgens mij is Eibe wel een stuk feller
Dat bracht ik wel ter sprake maar hij zei dat hij de BB met een paar touwtjes kon aansnoeren zodat het kindje wel op het kontje kon zitten. En hij heeft toch wel heel lang gedragen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:27 schreef Macka66 het volgende:
Het gevoel van een kleine baby die op z'n kruis hangt in een BB.
Ik vraag in dit soort gevallen altijd hoe de vraagsteller zich zou voelen als hij de hele tijd op z'n kruis moest zitten
lol!quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:29 schreef Dakota het volgende:
hoe het zou voelen om aan je string opgehangen te worden idd
Deze Eibe ziet er donkerder uit dan mijn Ficus maar beslist niet feller!quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:34 schreef Dakota het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind m wel heel fel ja
maar misschien dat dat door de flits komt (zo ziet t er iig uit)
maar hij lijkt me wel feller dan ficus
Eibe knoop je niet om, die trek je áán.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:36 schreef Floria het volgende:
Ik heb bij Webkim Eibe, Ficus en Amazonas naast elkaar gezien en dit is de conclusie;
Ficus is laagcontrast en heeft een zachte, beetje grijzige zelf, gloed over zich.
Amazonas is hoogcontrast met donkerblauwe draden en maakt dat ie echt KNALT zoals op de foto is ook zoals de mijne is.
Eibe lijkt op Amazonas maar is niet hetzelfde, hij is nét iets minder fel dan Amazonas maar heeft ook donkerblauwe draden dus dat is gek. Verder is Eibe heeeeeeeel veel dikker dan beide andere.
Zo. mijn 2 centen :-D
nee wonderbaarlijk weggehaald!. daar heb ik specifiek om gevraagd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:05 schreef lcicle het volgende:
Dat klopt misschien wel Macka, dat het winnende ontwerp niet de Neobulle stijl is. Ik heb me nooit zo verdiept in verschillende stijlen, omdat de meeste doeken niet mijn smaak zijn. Maar nu ik wat beter naar Girasol kijk, zie ik wel overeenkomsten idd. Ik houd van simpel (zoals de Kristen) en niet van al die streepjesHet ontwerp zit gewoon heel goed in elkaar, mooie goed lopende streep-verdeling zeg maar.
En wat flauw zeg, om te suggereren dat Babybio gefraudeerd heeft met de stemmen. Esther van Babybio vroeg heel netjes om niet om stemmen te gaan vragen. Zo zou er een doek uit komen waarop eerlijke objectieve stemmen zijn gegeven, die dus ook goed zal verkopen. Ik neem niet aan dat alle mensen van dat andere forum (waar je 'stem-op-mij' topic inmiddels wonderbaarlijk verplaatst is naar een gedeelte waar niet iedereen meer kan lezen) jullie winnende ontwerp ook daadwerkelijk gekocht zouden hebben. Het blijft wel commercieel natuurlijk.
Ik zou het ook heel leuk vinden te zien waar alle ontwerpjes geëindigd zijn, maar van de Girasol wedstrijd heb ik zo'n lijstje ook nooit gezien. Terwijl dat volgens mij wel gezegd werd, maar dan kan ik niet meer nalezen omdat dat topic ook al verborgen is
quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:34 schreef lcicle het volgende:
Het topic op Crap was inderdaad verdwenen nadat ik hier schreef dat ik het niet netjes vond. De tweede ronde was toen al even bezig en heel Crap had alweer gestemd.
En mijn kont snap ook nog wel dat dat op jouw verzoek was.
Ik wilde de commerciële kant van de wedstrijd belichten.
Maar wel een mening die goed onderbouwd isquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:05 schreef oeke het volgende:
Hey Dakota, die tekst! Ik kan hem nu pas lezen...Maar hij is wel lekker duidelijk.
Ik denk alleen niet dat het uitgemaakt had want het is 'een mening'...![]()
Hoe bedoel je? Ga je je doeken de deur uit doen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou!![]()
Ik ben klaar met dragen![]()
En ik heb nog maar 2 doeken
Nee ik hou heb er (nog) 2, voor als Koen de friemelwurm wel weer eens op me rug wil... Heb me de afgelopen week wel 3 keer per dag suf geoefend maar hij wil niet, en ik durf niet te knopen als J. er niet is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ga je je doeken de deur uit doen?
Ze zijn in dank aanvaardquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:36 schreef Floria het volgende:
Ik heb bij Webkim Eibe, Ficus en Amazonas naast elkaar gezien en dit is de conclusie;
Ficus is laagcontrast en heeft een zachte, beetje grijzige zelf, gloed over zich.
Amazonas is hoogcontrast met donkerblauwe draden en maakt dat ie echt KNALT zoals op de foto is ook zoals de mijne is.
Eibe lijkt op Amazonas maar is niet hetzelfde, hij is nét iets minder fel dan Amazonas maar heeft ook donkerblauwe draden dus dat is gek. Verder is Eibe heeeeeeeel veel dikker dan beide andere.
Zo. mijn 2 centen :-D
LL, en in je mei-tai?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik hou heb er (nog) 2, voor als Koen de friemelwurm wel weer eens op me rug wil... Heb me de afgelopen week wel 3 keer per dag suf geoefend maar hij wil niet, en ik durf niet te knopen als J. er niet is.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:15 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ze zijn in dank aanvaard
Ik ben blij met de vergelijking. Zo stand alone lijkt Ficus best fel. En zo te lezen is Ficus dan toch de goede keus voor mij uit de drie. (Ik heb zelf ook een beetje een grijzige gloed over me)
De 'draden' in Ficus zijn blauwgrijs, past goed bij mijn oogkleur.
En waar ik het niet geheel mee eens ben. Ook al is het afkomstig van Eva van doekentheek.be, draagdeskundige en ergo therapeute.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:19 schreef Grijs het volgende:
[..]
Maar wel een mening die goed onderbouwd is.
Hoera! Je kunt blijven dragen dankzij je eigenste Lovely tai, gaaf hoor!quote:
Afgezien van het kind krijg je haske last van je schouders van zo'n ding. Je trekt jezelf helemaal aan gort, daar heb je met een ander draagding geen last vanquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:32 schreef oeke het volgende:
[..]
Dat bracht ik wel ter sprake maar hij zei dat hij de BB met een paar touwtjes kon aansnoeren zodat het kindje wel op het kontje kon zitten. En hij heeft toch wel heel lang gedragen.
en de Ficus staat jullie echt heel mooi, dat geloof ik zelfs zonder foto's!
Ik zie jou natuurlijk woensdagquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:46 schreef Reinhilde het volgende:
Oh Macka, ik ben benieuwd zeg!
ET, ik heb een binana, maar die heb ik aan Memmel beloofd. Maar zolang de baby er niet is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |