abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69269724
Wauw, wat een mooie mei tai!

En Owlet wat ziet die doek er fijn zacht uit, wat voor materiaal is dat, gewoon katoen? Lekker zo'n knorrige Avalon

Ik liep net langs de hippe kinderwinkel bij ons in de buurt waar in de etalage een paspop stond met een BB om en een babypop met het gezicht naar voren erin. Maar die is vandaag omgedraaid! Een van jullie in de buurt geweest?

En ik heb vandaag een rok gekocht die ik pas na de bevalling aan kan, met als excuusreden dat ik vond dat die mooi bij mijn Ultramarijn zou staan. Nu ik thuis ben zie ik dat de kleuren iets verschillen maar dat dondert niet!
Vriendin zei, oja nu moet je je kleding aanpassen aan je baby, ik: nee, aan mijn draagdoek.

waar een draagdoek al niet goed voor is.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_69269919
Mooi Macka en Deliedje!

Het is katoen met zijde, Oeke.
En als Ronja en Avalon een beetje mee willen werken dan gaat hij vanavond in een knalroze verfbad om hem net wta meer contrast te geven. M. is er vannacht niet dus dat geeft mij lekker de rust om in mijn eentje te knutselen
pi_69269936
Oh Owlet! Spannend! Ik ben heel erg benieuwd!
  donderdag 21 mei 2009 @ 19:51:15 #204
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_69270090
Mooie Mei Tai DeLiedje en Macka! Wow!
Owlet spannend
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_69270196
Aha, het acid dye bad! Ik ben heel benieuwd!

Wat grappig dat het een zijde-katoen combi is, hij ziet er zo zacht uit. Ik zou nav de foto eerder denken wol-katoen. Is ie dan ook heel zacht?
pi_69270346
Hij is in potentie heel, heel zacht. Ik zeg in potentie omdat door het verven de zachtheid er wat af gaat. Mijn naturel SI (silk indio) is echt vreselijk zacht maar die voelt ook wel wat kwetsbaarder. Deze roze moet gewoon goed mis-/behandeld worden en dan wordt ie vanzelf wel weer zacht.

Overigens is deze "harde" SI nog steeds zachter dan de meeste katoenen doeken die ik ken
pi_69271293
dames, heeft iemand nog linkjes voor de double hammock? dan liefst fotolinkjes, filmpjes vind ik onhandig (en heb ik). een tijdje terug kwam het voorbij maar ik kan het niet meer vinden google is vandaag niet mijn vriend.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_69271791
Oeh, ik wil ook zo'n mei tai! Binnenkort via jou te koop, Macka?
pi_69271839
die heb ik al. het probleem daarbij is dat het er net anders uitziet dan van de fotoserie die ik me herinner. het kwam van hier, maar de site is ietsje anders nu en daar kan ik het nu niet meer vinden.
pi_69271952
oh, en ik heb nog even een mei tai vraagje. selene en ik doen nu best vaak op de rug met de mei tai. het valt me op dat ik weliswaar echt goed stevig alles vastsjor, maar dat selene als ze iets wil zien echt kracht zet om beter te kunnen zien en dan echt wel een beetje heen en weer kan.als ze echt haar best doet kan ze net over mijn schouder meekijken. ze weet ook haar armpje eruit te wurmen en er weer terug in. toch lijkt ze echt goed stevig vast te zitten (we hebben het enkel over de bovenrand). ze probeert ook te gaan 'staan' maar dat lukt echt niet
kan het kwaad? ik doe ook al na een kwartiertje ff extra vastsjorren nog.
pi_69271959
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 20:44 schreef simmu het volgende:
die heb ik al. het probleem daarbij is dat het er net anders uitziet dan van de fotoserie die ik me herinner. het kwam van hier, maar de site is ietsje anders nu en daar kan ik het nu niet meer vinden.
Kan je hier iets mee?

[ Bericht 2% gewijzigd door Webkim op 21-05-2009 20:56:47 ]
Hardloper.
IG @webkim
pi_69272047
dat ziet er idd al bekender uit
pi_69272164
Mooie mei tai zag ik voorbij komen
Fake it till you make it...
  donderdag 21 mei 2009 @ 21:03:09 #215
108648 cattie
lieve moeder
pi_69272341
Hoi, wat gaan jullie hard! Wij zijn een paar dagen naar terschelling geweest. Fee heeft bijna geleefd in de draagdoek, zo handig! Ik had mijn indio kiesel en primula mee. Ze zijn nu allebei al helemaal zacht en ingedragen.
pi_69272390
Ja! Foto's!
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 21 mei 2009 @ 21:06:46 #217
108648 cattie
lieve moeder
pi_69272425
Dat is wachten op de officiële foto's, wij hebben zelf nauwelijks foto's gemaakt. (Beetje dom achteraf gezien.)
Iedereen was trouwens diep onder de indruk. Zo leuk, handig, makkelijk enz.
pi_69274131
Dat klinkt als een fijne vakantie, Cattie. En leuk dat iedereen zo positief was en dat je doeken lekker zacht zijn geworden. En Fee zal er wel van genoten hebben!
pi_69275018
Klinkt goed Cattie!
Fake it till you make it...
pi_69275547
Owlet, hoe gaat het verven?

ben helemaal niet nieuwsgierig hoor!
  donderdag 21 mei 2009 @ 22:45:33 #221
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_69275625
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 22:13 schreef Fuente het volgende:
Mijn scilla gaat vrijdag onderweg
Leuk! Scilla is zo mooi en dun! Ik heb nog geen moment spijt van gehad van mijn aankoop .
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  donderdag 21 mei 2009 @ 22:50:12 #222
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_69275804
En die mei-tai van Macka i.s.m. DeLiedje lijkt me erg comfortabel. Als ik zoiets zie, begin ik toch te twijfelen of we hier een mei-tai aan moeten schaffen... Doeken zijn veelzijdiger, maar mijn man kan(/wil?) niet goed knopen, maar ik denk dat dat bij een mei-tai voor hem ook een probleem is. Dus nee, het lijkt me geen noodzakelijke aanschaf... Maar ik ben wel nieuwsgierig hoe zo'n mei-tai nou draagt...

En ik zag nog een prachtige doek van owlet! Vind je het niet eng om zo'n doek te verven? Hij is nu al zo mooi (hoewel ik iets feller waarschijnlijk ook mooier zou vinden)!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2009 @ 23:02:48 #223
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_69276257
Cattie, hoe sta je nu tegenover Kiesel? Al wat gewend aan de kleurstelling?
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_69277440
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 22:50 schreef Grijs het volgende:

En ik zag nog een prachtige doek van owlet! Vind je het niet eng om zo'n doek te verven? Hij is nu al zo mooi (hoewel ik iets feller waarschijnlijk ook mooier zou vinden)!
Nee, eigenlijk niet. Hij kan ook eigenlijk qua kleur niet mislukken. Lichter zal hij niet worden en de huidige kleur is al mooi dus elk tintje donkerder is meegenomen. Op dit moment pruttelt hij in het verfbad en is hij nog egaal frambozenrood. Práchtig. De katoenen draden zullen weer wit worden met het spoelen maar zelfs als dat niet zou gebeuren ben ik blij

Het is naast dat ik een mooie draagdoek wil voor het grootste gedeelte ook het verven waar ik lol uit haal en waar ik me steeds verder in wil ontwikkelen. Er staan hier bijna wekelijks wel breiwol, breizijde, wolzijden babyondergoed en zijden speellappen te verven dus de stap naar een draagdoek was niet zo heel groot.
pi_69277861
Verven lijkt me zo leuk, maar ik durf niet.
Leuk dat je zo blij bent met je Scilla Grijs. Ik heb een maatje 6 en het is op dit moment mijn favoriete doek. Can't go wrong with her.

En verder wil ik jullie eigenlijk ook wel even op het onderste regeltje van mijn sig wijzen. Net als een huis: nooit af. Er komt nog elke dag heel veel nieuwe info bij, maar ik ben al best trots.
Hardloper.
IG @webkim
pi_69277972
Je begint een heel babybij-imperium op te bouwen
  vrijdag 22 mei 2009 @ 07:31:15 #227
105850 Fuente
mamamuts
pi_69281926
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 22:45 schreef Grijs het volgende:

[..]

Leuk! Scilla is zo mooi en dun! Ik heb nog geen moment spijt van gehad van mijn aankoop .
Super, dat is ook precies waar ik op hoopte, een dunne doek Ideaal voor de zomer dus, en op vakantie straks. En de kleur

Thnx!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_69282056
Owlet, heb je al foto's?
pi_69282240
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 07:31 schreef Fuente het volgende:

[..]

Super, dat is ook precies waar ik op hoopte, een dunne doek Ideaal voor de zomer dus, en op vakantie straks. En de kleur

Thnx!
De katoenen limited edition indio's van de afgelopen maanden zijn een stuk dunner dan de reguliere indio's. En het toppunt is wel de leenPrimula die ik hier heb van Reinhilde.
Hardloper.
IG @webkim
pi_69282249
Jaa! Foto's!
pi_69282376

Primula zegt: "Tot gauw Reinhilde!"
Hardloper.
IG @webkim
pi_69282773
pi_69283002
Primula
  vrijdag 22 mei 2009 @ 09:31:05 #234
105850 Fuente
mamamuts
pi_69283015
Wat mooi Webkim (en Reinhilde )

Ooh ik kan niet wachten op m'n doek, ik hoop zo dattie morgen binnen is
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 22 mei 2009 @ 09:52:24 #235
108648 cattie
lieve moeder
pi_69283383
Macka, ik was de afgelopen dagen opeens erg blij met de kleur van Kiesel. Het is namelijk de enige doek die mijn man qua kleur ook ziet zitten om te dragen. En hij is redelijk rustig, dus past bij veel kleuren en outfits (normaal boeit me dat niet zo, maar op een huwelijk heb ik liever niet dat mijn doek bij mijn rok vloekt).

Owlet, ik ben heel benieuwd!

Webkim, Primula is lekker he? En qua verven: begin anders met een indio linnen of hennep. Makkelijk om te verven en als het mis gaat is het geen ramp (dan kun je de doek nog op TBW verkopen, Amerikanen zijn gek op gevlekte doeken ).
pi_69283538
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 09:52 schreef cattie het volgende:
Owlet, ik ben heel benieuwd!
ik ook
Het gaat een dagje spoelen worden... Rode kleurstof is een pita om helemaal uitgespoeld te krijgen dus er is een kleine kans dat de katoenen draden ook als het spoelwater helder is nog een klein zweempje roze hebben.
Maar aangezien de zijden draden donker rozerood zijn staat dat eigenlijk wel mooi

Nu is het spoelwater echter nog knalroze dus voorlopig draait hij heel wat rondjes op de spoelstand in de wasmachine
  vrijdag 22 mei 2009 @ 10:05:25 #237
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_69283651
Cattie, dat klinkt als eenfijne vakantie!

Owlet, foto's, foto;s, foto's!!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_69283681
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 10:05 schreef DaviniaHR het volgende:
Owlet, foto's, foto;s, foto's!!
  vrijdag 22 mei 2009 @ 10:41:10 #239
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_69284349
Ik lees net op dat andere forum dat er Jim Jade's ij de Sonderpreise hebben gestaan (en meteen weer weg waren). Ik hoop toch niet dat 'mijn' Jim daar ook tussen zat, dat de betaling dus niet op tijd was en ze hem weer in de verkoop hebben gedaan....

Ik begin echt een beetje zenuwachtig te worden nu Misschien moet ik maar gewoon even een mailtje sturen ofzow.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_69284465
He bah Tex, da's spannend!
Even mailen idd, ik kreeg laatst heel snel bericht dus wie weet ben je snel uit de onzekerheid
pi_69284963
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 10:06 schreef owlet het volgende:

[..]

Tja, wij hoopten natuurlijk op zo'n mooi verslag als bij de Blote Pfau!
En onze nieuwsgierigheid word wel op de proef gesteld hoor!

@Texelonia, tjee, daar zou ik toch ook wel de zenuwen van krijgen! Een mailtje is geen slecht idee dan, voor je eigen gemoedsrust. Het geld is wel afgeschreven toch?
pi_69285071
Ik had ook een fotoverslag in de planning maar toen alles al klaar stond bedacht ik me pas dat de camera niet in huis is
Hij spoelt en spoelt, het water (en de katoenen draden) hebben nog steeds een hintje roze. Ik ben nou wel genezen van mijn wens om een wollen indio te verven. Zijde kan een hoop hebben qua temperaturen en wasmachine. Bij een wollen indio zou ik dit allemaal met de hand moeten doen
pi_69285232

Als ik het goed begrepen heb bij die acid dye, zou je hetzelfde effect krijgen met wol toch? Dat de katoen 'ongekleurd' blijft en de wollen draden wel kleuren?
Lijkt me inderdaad wel heel veel werk als je het zo vaak moet uitspoelen met de hand.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 11:27:02 #244
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_69285495
macka, ik ben er rond 1 uur.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_69285498
Ja idd.

Het grote nadeel van wol is dat wol heel slecht tegen temperatuurswisselingen kan en ook slecht tegen de combinatie: warm water - beweging.

Acid dye heeft een temperatuur van net onder het kookpunt nodig om goed te werken en om egaal te verven moet je geregeld bewegen.

Met kleine spulletjes (strengen wol, babyondergoed, etc.) kan je een grote pan op het vuur zetten waarin je spullen vrij kunnen dobberen. Als je dan alles koud op zet en heeeeeel langzaam verhit tot net onder het kookpunt met zo min mogelijk verf dan kan je redelijk goed viltvrij verven. Alle verf wordt opgenomen door de wol dus je hoeft ook minimaal te spoelen.

Maar een wollen indio is te groot om in een pan vrij te dobberen en dus zou je moeten roeren: geen goed idee want dat gaat vervilten.
Je kan het in een speciekuip doen maar dan heb je veeeeeeeeel verf nodig in de hoop dat er ondanks de lage temperatuur wat blijft hangen.
Maar veeeeel verf betekent veeeeel spoelen en da's ook niet handig bij wol.

Het kan wel hoor, maar helemaal schoon zal je de katoen niet krijgen en de kans op vervilten is groot. Om nog maar niet te spreken over al het werk.

* owlet handwerkgeek is
  vrijdag 22 mei 2009 @ 11:36:20 #246
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_69285730
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:07 schreef oeke het volgende:

[..]

Tja, wij hoopten natuurlijk op zo'n mooi verslag als bij de Blote Pfau!
En onze nieuwsgierigheid word wel op de proef gesteld hoor!

@Texelonia, tjee, daar zou ik toch ook wel de zenuwen van krijgen! Een mailtje is geen slecht idee dan, voor je eigen gemoedsrust. Het geld is wel afgeschreven toch?
Het geld is diezelfde dag nog afgeschreven ja. Maar ja wanneer het bij hun is aangekomen....
Ik vind 4 dagen voor een internationale overboeking ook wel erg weinig trouwens, zeker als je bedenkt dat 2 dagen daarvan weekend zijn!
Maar goed, ik heb gemaild, dus ben benieuwd....
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 11:38:01 #247
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_69285769
Toen ik al die smileys zag dacht ik even dat het verven mislukt was owlet!

Maar dat valt dus mee, alleen geen fotoverslag Jammer want ben erg benieuwd naar het resultaat!
©Dumbo
pi_69285785
Dank je voor de heldere uitleg!

Hier ook een textiel/knutsel nerd maar verven doe ik echt heel weinig.
(trouwens wel met kwastje en potje op textiel...)
Ik moet wel zeggen dat jouw verhalen en die van mijn beste vriendinnetje die ook van verven houdt me beginnen te kriebelen.
En helemaal met de opties die draagdoeken geven. Is toch een mooi groot vlak waar je iets mee kan, anders dan een broek ofzo.
pi_69285824
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:36 schreef texelonia het volgende:
Maar goed, ik heb gemaild, dus ben benieuwd....
Ik duim voor je!
  vrijdag 22 mei 2009 @ 17:07:02 #250
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_69297035
Never mind

[ Bericht 73% gewijzigd door texelonia op 22-05-2009 17:37:15 ]
©Dumbo
pi_69297131
Tex, die staan al een tijd op didy.de.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 17:12:31 #252
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_69297188
Nou dan hebben ze de site anders ingedeeld... Waar ze nu staan stonden ze eerst niet, dus ze leken nieuw, maar ze kwamen me al zo bekend voor
©Dumbo
  vrijdag 22 mei 2009 @ 17:35:12 #253
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_69297758
Mail terug van Didymos! Ze hebben mijn betaling nog niet ontvangen, maar reserveren Jim tot 27 mei!

Kan de ene onzekerheid plaats maken voor de volgende is de betaling wel goed gegaan of heb ik iets verkeerd gedaan, of hoe lang duurt dat normaal
©Dumbo
  vrijdag 22 mei 2009 @ 17:41:35 #254
108648 cattie
lieve moeder
pi_69297908
Wat een gedoe Tex. Kun je anders niet even je bank bellen?
pi_69298054
@ Tex, het is inderdaad om van te nagelbijten! Wel heel fijn dat ze hem langer vasthouden.

Ik zag in de stad vandaag een Pfau! Hij was turquoise geverfd. Het was heel fijn om te zien na veel BB's en wel gelukkig ook nog 1 ergocarrier.
pi_69299389
wow, een pfau in het wild!

hè wat balen, Tex
pi_69300147
He, Tex, wat vervelend!

Ik wil ook een Jim Jade maar ja. Te laat he?

Er komt er vast nog wel ooit eentje op mijn pad.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 19:23:53 #258
108648 cattie
lieve moeder
pi_69300834
Reinhilde, kijk hier eens:

Birdiesroom (Canada)

Bebewearing (VS)
pi_69301117
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 18:37 schreef owlet het volgende:
wow, een pfau in het wild!
Ja, ik was helemaal , en hij zat ook heel mooi geknoopt! Ze was alleen heel snel voorbij en ik moest me inhouden op niet heel hard tegen P. 'een Pauw, een pauw!' te roepen.

Als je uit Amerika bestelt zijn de verzendkosten dan heel hoog? En zijn bv doeken zoals van Didymos niet duurder omdat ze eerst uit Duitsland moeten komen?
  vrijdag 22 mei 2009 @ 19:36:14 #260
108648 cattie
lieve moeder
pi_69301284
De verzendkosten van Didymos zijn ¤ 9,50, niet zoveel duurder dan binnen Nederland.

Birdiesroom heeft heel hoge verzendkosten naar Nederland en uit de VS is het ook duur. Maar Reinhilde heeft kennissen in de VS geloof ik.
pi_69301292
Het meest tricky aan kopen in Amerika is dat er nog een stuk belasting bovenop kan komen als het pakje bij de douane in NL komt.
Het hoeft niet, ik heb het nog nooit meegemaakt, maar het gebeurt wel geregeld. Zeker als een pakje bij een winkel vandaan komt en dus overduidelijk nieuwe import is, inplaats van een tweedehands doek.
Ik heb me laten vertellen dat dat dan ongeveer een kwart tot een derde van de aanschafprijs + verzendkosten is wat je er bovenop kan krijgen.

Standaard didy's kan je dus beter in Europa kopen maar als een model hier niet te meer te vinden is maar in de VS wel....
  vrijdag 22 mei 2009 @ 19:37:51 #262
108648 cattie
lieve moeder
pi_69301335
Ik hoop dat mijn pakje uit de VS niet onderschept wordt door de douane. Ik ben benieuwd wanneer ik hem zal ontvangen.
pi_69301456
spannend, wat zit er in?
  vrijdag 22 mei 2009 @ 19:44:12 #264
108648 cattie
lieve moeder
pi_69301550
Didysling sonne/terra met wol!
  vrijdag 22 mei 2009 @ 20:32:13 #265
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_69303404
ik heb er een yamo bij. Hij is mooi en zo lekker makkelijk. Helaas is ie niet echt voor mij, hij is van M.
pi_69305026
Oja, dat was het met die douane en importbelasting enzo.
Ik heb zelf een oom in Amerika en die heeft weleens iets voor me meegenomen wat ik naar hem had laten verzenden. En ik neem aan dat die importkosten enzo dan niet gelden. Als het in zijn koffer zit bedoel ik.
Maar hij komt niet zo vaak en dan zou ik toch misschien geen geduld hebben....

sorry voor deze ietwat warrige post...

En Ticootje, gefeliciteerd met Yamo. Als je heel lief kijkt mag je die vast ook wel gebruiken toch?
  vrijdag 22 mei 2009 @ 21:18:26 #267
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_69305316
oh ja vast wel. Maar het is wel zijn drager.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 21:34:57 #268
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_69305970
Oeke misschien kun je het ook naar je oom laten verzenden en door hem opnieuw laten inpakken als hij het naar jou doorstuurt? Dan is het niet zo overduidelijk van een winkel en is de kans misschien kleiner dat er douanekosten over betaald moeten worden.
©Dumbo
  vrijdag 22 mei 2009 @ 21:36:14 #269
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_69306023
Ik heb trouwens een oom in Canada die over een paar maanden naar NL komt... Dit biedt perspectieven
©Dumbo
  vrijdag 22 mei 2009 @ 22:08:52 #270
108648 cattie
lieve moeder
pi_69307246
Tex, dan zou ik als ik jou was eens even op birdiesroom gaan kijken, die heeft ook allemaal limited editions nog.
  † In Memoriam † vrijdag 22 mei 2009 @ 22:23:30 #271
141844 Macka66
pi_69307809
Jawel, Zara Curry staat ook bij roodhaartjes!

DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 22 mei 2009 @ 22:30:27 #272
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_69308114
Macka Mooi!
Curry had je toch al langer? Zit jouw middenmarkering op de juiste plek?

Ik heb vandaag Curry weer in een double hammock gedraaid. niet helemaal strak, maar wel lekker
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 22:32:48 #273
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_69308212
Ze hebben er momenteel niks waarvan ik denk 'die móet ik hebben' Behalve Jim Jade mocht dat toch niet gelukt zijn. Gelukkig heb ik nog een paar maanden de tid opm te bedenken wat ik nu nog mis
©Dumbo
  vrijdag 22 mei 2009 @ 22:43:43 #274
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_69308681
Zo, en hóe dat staat bij roodhaartjes zeg!
Ik heb woensdag de hele efteling gezien met jongste in zara ge-double-hammockt. Ik ben echt zwaar fan
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_69308722
Zara is ook echt mijn favoriet .
♥mama van het liefste jongetje♥
  † In Memoriam † vrijdag 22 mei 2009 @ 22:46:13 #276
141844 Macka66
pi_69308783
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 22:30 schreef DaviniaHR het volgende:
Macka Mooi!
Curry had je toch al langer? Zit jouw middenmarkering op de juiste plek?

Ik heb vandaag Curry weer in een double hammock gedraaid. niet helemaal strak, maar wel lekker
Ja,ik heb Curry al langer maar vandaag waren fototoestel en lief in de buurt
De middenmarkering van mijn Curry zit 5 cm uit het midden.

Die Zara's verschillen toch wel onderling. Mijn Red is veel soepeler en makkelijker te knopen dan Curry. En ik zag bij floortje Zara Natur, prachtige doek! Natur is weer wat dunner dan Red en Curry en de figuurtjes liggen er als in reliëf op, heel bijzonder.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
pi_69309087
Ik wil een natur zien!
*hint*hint*
Hardloper.
IG @webkim
pi_69309376
ik zal morgen eens mn camera op zara natur loslaten, bij daglicht.
♥mama van het liefste jongetje♥
pi_69310180
Gossie Macka! Wat een mooie fotoreeks en wat staat Zara Curry jullie goed! Op het lijstje om te voelen die Zara's!

@Tex, dat is een goed idee! Ik heb ook wel eens gehoord dat je kunt vragen of de verkopende partij er 'gift' op wil zetten. Maar dat is misschien meer van toepassing op tweedehands ebay aankopen enzo.
Ik hoop dat Jim snel bij je komt wonen en gewoon vanuit Duitsland!

Goh en Floortje? De taartjesfee had ik wel al uitgevogeld maar nu moet ik even nadenken. Alhoewel....
pi_69311586
macka! Wat staat curry jullie mooi zeg
pi_69315457
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 19:44 schreef cattie het volgende:
Didysling sonne/terra met wol!
woot! mooooooi!
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 22:44 schreef fIoortje het volgende:
Zara is ook echt mijn favoriet .
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 22:46 schreef Macka66 het volgende:
En ik zag bij floortje Zara Natur, prachtige doek! Natur is weer wat dunner dan Red en Curry en de figuurtjes liggen er als in reliëf op, heel bijzonder.
aaaaahaaaaaa!

Curry staat jullie goed Macka!
quote:
We are on vacation this weekend - your order has been shipped on Wednesday - it should arrive Monday/Tuesday! I will let you know the tracking number as soon as I´m at my office again :-)
yay! Ficus is officieel onderweg
pi_69318210
macka, zara curry staat jullie prachtig
Bij mijn Jade Deli zit de middenmarkering ook zo'n 5 cm van het midden. En belachelijk groot
pi_69318782
Owlet! Wat leuk!
Hoe staat het met je verfproject?

Ik verwacht Medley Satin vandaag
  zaterdag 23 mei 2009 @ 09:56:07 #284
108648 cattie
lieve moeder
pi_69318797
Reinhilde, had je mijn post hierboven voor jou gezien?
pi_69318901
Ja, ik zag het! Dank je wel Cattie!
  zaterdag 23 mei 2009 @ 10:13:36 #286
108648 cattie
lieve moeder
pi_69318988
Ik droom weer van een draagdoek.. Didymos Lisa met wol. Daar ben ik de hele nacht mee in de weer geweest! Maar ik mag niet van mezelf. Ik heb al wat onderweg, ik heb al alle maten en ook al wol. En ik moet ook wat overhouden om over een tijd te kunnen kopen. Maar toch. Even maar op mijn handjes gaan zitten.
pi_69319133
Er zijn nu nog 2 doeken die ik heel graag wil hebben (en die er ook wel gaan komen hoop ik): de Jim Jade mt6 en Zara Aubergine 4,7

En ooit, ooit wil ik nog rode zijden vogels en een indio met zijde.
pi_69319149
Cattie, over dat dromen, dat doe ik dus ook wel eens he?
Heerlijk dromen over doeken
  zaterdag 23 mei 2009 @ 10:36:53 #289
108648 cattie
lieve moeder
pi_69319315
Ik zit ook wel eens te dagdromen over wat er zou komen als ik een hele grote pot met doekengeld zou hebben.
Didy Lisa met wol, "color grown" indio groen, iets met zijde, iets met cashmere, storch Ulli, een Lana, enz, enz
  zaterdag 23 mei 2009 @ 10:37:20 #290
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_69319325
Wij zijn van de doek overgestapt op de ergobabycarrier en dat bevalt ons allebei hééél goed .

Nee, dit is niet antidraagdoek ineens, want die ligt nu keurig gewassen en gevouwen te wachten op de nieuwe baby .
pi_69319391
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 09:54 schreef Reinhilde het volgende:
Owlet! Wat leuk!
Hoe staat het met je verfproject?
Die heeft honderdduzend spoelbeurten gehad en nog steeds laat hij verf los. Da's m'n eigen schuld want ik had een domme rekenfout gemaakt (note to self: niet dat soort dingen doen als het tegen middernacht loopt ): Een doek met 30% zijde heeft natuurlijk veeeel minder verf nodig dan een doek met 100% zijde.

Maar goed, nu ik hem steeds een tijd laat weken met speciaal wasmiddel om stof te ontdoen van losse verfdeeltjes komt er elke keer heel vel roze van af en de katoenen draden beginnen nu eindelijk richting wit met een zweempje roze te gaan inplaats van lila.

Cattie, Liza met wol is gelukkig geen moeilijk te vinden doek dus je kan er in alle luxe nog een tijdje over dromen

Weten jullie trouwens dat Jim Jade op TBW Jim the dragon wordt genoemd vanwege de irisiderende kleur, zijn "schubben" (linnen heeft een hoop bobbeltjes in de draden zitten), zijn vreselijke ruwheid in het begin, de moeite die het kost om hem te temmen, en uiteindelijk de sterke zachtheid als je hem getemd heb!
pi_69319436
Dus je blijft nog een dagje spoelen! Succes!

Oe, nou wil ik helemaal een Jim Jade. Klinkt als een leuk project
  zaterdag 23 mei 2009 @ 11:00:41 #293
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_69319723
Dat van Jim the Dragon heb ik gelezen ja. Het was een beetje een impulosaankoop, maar inmiddels is het een beetje een obsessie aan het worden, lees ik alles wat ik erover kan vinden, heb er idd ook over gedroomd en ik moet en zal hem gewoon hebben!

Een Zara zou ik ook nog wel willen hebben (Aubergine ) maar vind ze wel erg duur eigenlijk...

Het is wel idioot trouwens hoe snel dat gaat die verslaving. Tijdens m'n zwangerschap me heel netjes ingehouden, eerst maar eens zien hoe het dragen bevalt. En nu amper 2 maanden verder heb ik ineens allerlei doeken nodig Ik dacht echt dat ik, itt jullie , mezelf wel zou kunnen beheersen
©Dumbo
  zaterdag 23 mei 2009 @ 11:02:50 #294
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_69319766
Owlet spannend je verfproject! Worden de zijden draden nu ook nog lichter door het spoelen? Of blijven die donker roze/rood? Wanneer heb je weer een camera? Ben zo benieuwd!
©Dumbo
  zaterdag 23 mei 2009 @ 11:06:44 #295
105850 Fuente
mamamuts
pi_69319851
Ik vind Zara ook zo mooi, maar echt, het doekengeld is op voorlopig. Misschien dat ik aan het einde van het jaar een korte doek ervan koop ofzo.
Sara
Merel
Ukje
pi_69319906
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:00 schreef texelonia het volgende:
Ik dacht echt dat ik, itt jullie , mezelf wel zou kunnen beheersen
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:02 schreef texelonia het volgende:
Owlet spannend je verfproject! Worden de zijden draden nu ook nog lichter door het spoelen? Of blijven die donker roze/rood? Wanneer heb je weer een camera? Ben zo benieuwd!
De zijden draden blijven fuchsia. Ze lijken wel van kleur te veranderen maar dat komt meer doordat de rest van de doek steeds lichter wordt.
De camera komt letterlijk er nu aan
pi_69319932
Ik ben bijna jarig, en ik mag van mn vader 150 euro besteden en van mn schoonouders 50 euro.

Oftewel: Jim Jade & Zara Aubergine.
pi_69319951
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:10 schreef Reinhilde het volgende:
Ik ben bijna jarig, en ik mag van mn vader 150 euro besteden en van mn schoonouders 50 euro.

Oftewel: Jim Jade & Zara Aubergine.
Dat zijn fijne cadeautjes!!
pi_69320003
Ja he?!

Komt doordat hij mn zusje (Philips Wake-Up Light) en broertje (XBox 360) zo vreselijk verwend heeft.
Mag ik ook een groter cadeautje dan normaal
  † In Memoriam † zaterdag 23 mei 2009 @ 11:21:04 #300
141844 Macka66
pi_69320122
Zal ik 'm dan maar vol maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')