Kan je hier iets mee?quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:44 schreef simmu het volgende:
die heb ik al. het probleem daarbij is dat het er net anders uitziet dan van de fotoserie die ik me herinner. het kwam van hier, maar de site is ietsje anders nu en daar kan ik het nu niet meer vinden.
Leuk! Scilla is zo mooi en dun! Ik heb nog geen moment spijt van gehad van mijn aankoopquote:
Nee, eigenlijk niet. Hij kan ook eigenlijk qua kleur niet mislukken. Lichter zal hij niet worden en de huidige kleur is al mooi dus elk tintje donkerder is meegenomen. Op dit moment pruttelt hij in het verfbad en is hij nog egaal frambozenrood. Práchtig. De katoenen draden zullen weer wit worden met het spoelen maar zelfs als dat niet zou gebeuren ben ik blijquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:50 schreef Grijs het volgende:
En ik zag nog een prachtige doek van owlet! Vind je het niet eng om zo'n doek te verven? Hij is nu al zo mooi (hoewel ik iets feller waarschijnlijk ook mooier zou vinden)!
Super, dat is ook precies waar ik op hoopte, een dunne doekquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:45 schreef Grijs het volgende:
[..]
Leuk! Scilla is zo mooi en dun! Ik heb nog geen moment spijt van gehad van mijn aankoop.
De katoenen limited edition indio's van de afgelopen maanden zijn een stuk dunner dan de reguliere indio's. En het toppunt is wel de leenPrimula die ik hier heb van Reinhilde.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 07:31 schreef Fuente het volgende:
[..]
Super, dat is ook precies waar ik op hoopte, een dunne doekIdeaal voor de zomer dus, en op vakantie straks. En de kleur
Thnx!
ik ookquote:
quote:
Het geld is diezelfde dag nog afgeschreven ja. Maar ja wanneer het bij hun is aangekomen....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:07 schreef oeke het volgende:
[..]
Tja, wij hoopten natuurlijk op zo'n mooi verslag als bij de Blote Pfau!
En onze nieuwsgierigheid word wel op de proef gesteld hoor!![]()
@Texelonia, tjee, daar zou ik toch ook wel de zenuwen van krijgen! Een mailtje is geen slecht idee dan, voor je eigen gemoedsrust. Het geld is wel afgeschreven toch?
Ik duim voor je!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:36 schreef texelonia het volgende:
Maar goed, ik heb gemaild, dus ben benieuwd....
Ja, ik was helemaalquote:
Ja,ik heb Curry al langer maar vandaag waren fototoestel en lief in de buurtquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:30 schreef DaviniaHR het volgende:
MackaMooi!
Curry had je toch al langer? Zit jouw middenmarkering op de juiste plek?
Ik heb vandaagCurry
weer in een double hammock gedraaid. niet helemaal strak, maar wel lekker
woot! mooooooi!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:46 schreef Macka66 het volgende:
En ik zag bij floortje Zara Natur, prachtige doek! Natur is weer wat dunner dan Red en Curry en de figuurtjes liggen er als in reliëf op, heel bijzonder.
yay! Ficus is officieel onderwegquote:We are on vacation this weekend - your order has been shipped on Wednesday - it should arrive Monday/Tuesday! I will let you know the tracking number as soon as I´m at my office again :-)
Die heeft honderdduzend spoelbeurten gehad en nog steeds laat hij verf los. Da's m'n eigen schuld want ik had een domme rekenfout gemaakt (note to self: niet dat soort dingen doen als het tegen middernacht looptquote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:54 schreef Reinhilde het volgende:
Owlet! Wat leuk!![]()
Hoe staat het met je verfproject?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:00 schreef texelonia het volgende:
Ik dacht echt dat ik, itt jullie, mezelf wel zou kunnen beheersen
De zijden draden blijven fuchsia. Ze lijken wel van kleur te veranderen maar dat komt meer doordat de rest van de doek steeds lichter wordt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:02 schreef texelonia het volgende:
Owlet spannend je verfproject! Worden de zijden draden nu ook nog lichter door het spoelen? Of blijven die donker roze/rood? Wanneer heb je weer een camera? Ben zo benieuwd!
Dat zijn fijne cadeautjes!!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:10 schreef Reinhilde het volgende:
Ik ben bijna jarig, en ik mag van mn vader 150 euro bestedenen van mn schoonouders 50 euro.
Oftewel: Jim Jade & Zara Aubergine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |