abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69269724
Wauw, wat een mooie mei tai!

En Owlet wat ziet die doek er fijn zacht uit, wat voor materiaal is dat, gewoon katoen? Lekker zo'n knorrige Avalon

Ik liep net langs de hippe kinderwinkel bij ons in de buurt waar in de etalage een paspop stond met een BB om en een babypop met het gezicht naar voren erin. Maar die is vandaag omgedraaid! Een van jullie in de buurt geweest?

En ik heb vandaag een rok gekocht die ik pas na de bevalling aan kan, met als excuusreden dat ik vond dat die mooi bij mijn Ultramarijn zou staan. Nu ik thuis ben zie ik dat de kleuren iets verschillen maar dat dondert niet!
Vriendin zei, oja nu moet je je kleding aanpassen aan je baby, ik: nee, aan mijn draagdoek.

waar een draagdoek al niet goed voor is.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_69269919
Mooi Macka en Deliedje!

Het is katoen met zijde, Oeke.
En als Ronja en Avalon een beetje mee willen werken dan gaat hij vanavond in een knalroze verfbad om hem net wta meer contrast te geven. M. is er vannacht niet dus dat geeft mij lekker de rust om in mijn eentje te knutselen
pi_69269936
Oh Owlet! Spannend! Ik ben heel erg benieuwd!
  donderdag 21 mei 2009 @ 19:51:15 #204
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_69270090
Mooie Mei Tai DeLiedje en Macka! Wow!
Owlet spannend
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_69270196
Aha, het acid dye bad! Ik ben heel benieuwd!

Wat grappig dat het een zijde-katoen combi is, hij ziet er zo zacht uit. Ik zou nav de foto eerder denken wol-katoen. Is ie dan ook heel zacht?
pi_69270346
Hij is in potentie heel, heel zacht. Ik zeg in potentie omdat door het verven de zachtheid er wat af gaat. Mijn naturel SI (silk indio) is echt vreselijk zacht maar die voelt ook wel wat kwetsbaarder. Deze roze moet gewoon goed mis-/behandeld worden en dan wordt ie vanzelf wel weer zacht.

Overigens is deze "harde" SI nog steeds zachter dan de meeste katoenen doeken die ik ken
pi_69271293
dames, heeft iemand nog linkjes voor de double hammock? dan liefst fotolinkjes, filmpjes vind ik onhandig (en heb ik). een tijdje terug kwam het voorbij maar ik kan het niet meer vinden google is vandaag niet mijn vriend.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_69271791
Oeh, ik wil ook zo'n mei tai! Binnenkort via jou te koop, Macka?
pi_69271839
die heb ik al. het probleem daarbij is dat het er net anders uitziet dan van de fotoserie die ik me herinner. het kwam van hier, maar de site is ietsje anders nu en daar kan ik het nu niet meer vinden.
pi_69271952
oh, en ik heb nog even een mei tai vraagje. selene en ik doen nu best vaak op de rug met de mei tai. het valt me op dat ik weliswaar echt goed stevig alles vastsjor, maar dat selene als ze iets wil zien echt kracht zet om beter te kunnen zien en dan echt wel een beetje heen en weer kan.als ze echt haar best doet kan ze net over mijn schouder meekijken. ze weet ook haar armpje eruit te wurmen en er weer terug in. toch lijkt ze echt goed stevig vast te zitten (we hebben het enkel over de bovenrand). ze probeert ook te gaan 'staan' maar dat lukt echt niet
kan het kwaad? ik doe ook al na een kwartiertje ff extra vastsjorren nog.
pi_69271959
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 20:44 schreef simmu het volgende:
die heb ik al. het probleem daarbij is dat het er net anders uitziet dan van de fotoserie die ik me herinner. het kwam van hier, maar de site is ietsje anders nu en daar kan ik het nu niet meer vinden.
Kan je hier iets mee?

[ Bericht 2% gewijzigd door Webkim op 21-05-2009 20:56:47 ]
Hardloper.
IG @webkim
pi_69272047
dat ziet er idd al bekender uit
pi_69272164
Mooie mei tai zag ik voorbij komen
Fake it till you make it...
  donderdag 21 mei 2009 @ 21:03:09 #215
108648 cattie
lieve moeder
pi_69272341
Hoi, wat gaan jullie hard! Wij zijn een paar dagen naar terschelling geweest. Fee heeft bijna geleefd in de draagdoek, zo handig! Ik had mijn indio kiesel en primula mee. Ze zijn nu allebei al helemaal zacht en ingedragen.
pi_69272390
Ja! Foto's!
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 21 mei 2009 @ 21:06:46 #217
108648 cattie
lieve moeder
pi_69272425
Dat is wachten op de officiële foto's, wij hebben zelf nauwelijks foto's gemaakt. (Beetje dom achteraf gezien.)
Iedereen was trouwens diep onder de indruk. Zo leuk, handig, makkelijk enz.
pi_69274131
Dat klinkt als een fijne vakantie, Cattie. En leuk dat iedereen zo positief was en dat je doeken lekker zacht zijn geworden. En Fee zal er wel van genoten hebben!
pi_69275018
Klinkt goed Cattie!
Fake it till you make it...
pi_69275547
Owlet, hoe gaat het verven?

ben helemaal niet nieuwsgierig hoor!
  donderdag 21 mei 2009 @ 22:45:33 #221
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_69275625
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 22:13 schreef Fuente het volgende:
Mijn scilla gaat vrijdag onderweg
Leuk! Scilla is zo mooi en dun! Ik heb nog geen moment spijt van gehad van mijn aankoop .
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  donderdag 21 mei 2009 @ 22:50:12 #222
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_69275804
En die mei-tai van Macka i.s.m. DeLiedje lijkt me erg comfortabel. Als ik zoiets zie, begin ik toch te twijfelen of we hier een mei-tai aan moeten schaffen... Doeken zijn veelzijdiger, maar mijn man kan(/wil?) niet goed knopen, maar ik denk dat dat bij een mei-tai voor hem ook een probleem is. Dus nee, het lijkt me geen noodzakelijke aanschaf... Maar ik ben wel nieuwsgierig hoe zo'n mei-tai nou draagt...

En ik zag nog een prachtige doek van owlet! Vind je het niet eng om zo'n doek te verven? Hij is nu al zo mooi (hoewel ik iets feller waarschijnlijk ook mooier zou vinden)!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2009 @ 23:02:48 #223
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_69276257
Cattie, hoe sta je nu tegenover Kiesel? Al wat gewend aan de kleurstelling?
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_69277440
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 22:50 schreef Grijs het volgende:

En ik zag nog een prachtige doek van owlet! Vind je het niet eng om zo'n doek te verven? Hij is nu al zo mooi (hoewel ik iets feller waarschijnlijk ook mooier zou vinden)!
Nee, eigenlijk niet. Hij kan ook eigenlijk qua kleur niet mislukken. Lichter zal hij niet worden en de huidige kleur is al mooi dus elk tintje donkerder is meegenomen. Op dit moment pruttelt hij in het verfbad en is hij nog egaal frambozenrood. Práchtig. De katoenen draden zullen weer wit worden met het spoelen maar zelfs als dat niet zou gebeuren ben ik blij

Het is naast dat ik een mooie draagdoek wil voor het grootste gedeelte ook het verven waar ik lol uit haal en waar ik me steeds verder in wil ontwikkelen. Er staan hier bijna wekelijks wel breiwol, breizijde, wolzijden babyondergoed en zijden speellappen te verven dus de stap naar een draagdoek was niet zo heel groot.
pi_69277861
Verven lijkt me zo leuk, maar ik durf niet.
Leuk dat je zo blij bent met je Scilla Grijs. Ik heb een maatje 6 en het is op dit moment mijn favoriete doek. Can't go wrong with her.

En verder wil ik jullie eigenlijk ook wel even op het onderste regeltje van mijn sig wijzen. Net als een huis: nooit af. Er komt nog elke dag heel veel nieuwe info bij, maar ik ben al best trots.
Hardloper.
IG @webkim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')