Snap dat t niet je 1e prio heeft maar een keeper in een betere vorm voegt ook meer toe aan je verdedigende stats.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Het is een uitstekend, bovendien was de TV voor hem een half seizoen na aankoop het dubbele (350-400k) dan waar ik hem voor kocht. Keeper heeft niet de prioriteit op dit moment, eerst stadion.
De aanval is de beste verdedigingquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Snap dat t niet je 1e prio heeft maar een keper in een betere vorm voegt ook meer toe aan je verdedigende stats.
Al zijn ze wel erg duur op t moment. Rond de 5 a 6 ton voor een uitstekend keep. En dan is een Formidabel ineens 1,4 mil waard
Hoe groot is je stadion nu dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mja, dat moet ik ook maar weer eens doen.....maar met 150k kom je niet ver, vrees ik
7k spelers loonquote:
het was: Spelersloon 312 872 ¤quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe groot is je stadion nu dan?
[..]
7k spelers loon![]()
Tja daar hebben we t hiero al eens over gehad geloof ikquote:
42200 momenteel....afgelopen seizoen aantal keer uitverkocht geweest. Dat was weliswaar met supporters in de zevende hemel, maar na de promotie verwacht ik eigenlijk dat ik standaard wat meer toeschouwers ga krijgenquote:
Niks mis met handbaluitslagen! Blijft het spannend vanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja daar hebben we t hiero al eens over gehad geloof ik
Zonder goede verdediging kan je scoren wat je wil maar als t achter open staat krijg je handbal uitslagen
Daar kan je wel van uit gaan ja. Al moet ik je waarschuwen voor tegenvallende resultaten. Als t je niet lukt om goede prestaties neer te zetten zullen je fans ook weg blijven en dan is een uitbreiding ook niet nodig. Toen ik kampioen werd in de VII heb ik ook mn stadion uitgebreid omdat ik toen al bijna vol zat. Nou heb ik 45k maar ook in de VI is er nooit rede geweest voor zo een groot stadion. Laat staan toen ik degradeerde. Nou weet ik dat je het Sir Alex Ferguson award hebt en dus een betere manager dan ik ben maar het lijkt mij niet meteen nodig om uit te breiden. Pas als je merkt dat je in je nieuwe div ook bijna vol zit of uitverkocht bent zou je daar aan kunnen denken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
42200 momenteel....afgelopen seizoen aantal keer uitverkocht geweest. Dat was weliswaar met supporters in de zevende hemel, maar na de promotie verwacht ik eigenlijk dat ik standaard wat meer toeschouwers ga krijgen
De tering...... Ik vond 100k al veelquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Niks mis met handbaluitslagen! Blijft het spannend van
Ach, die award is alleen op basis van afgelopen seizoen. Dat wil imo helemaal niet zeggen dat ik de betere manager ben hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar kan je wel van uit gaan ja. Al moet ik je waarschuwen voor tegenvallende resultaten. Als t je niet lukt om goede prestaties neer te zetten zullen je fans ook weg blijven en dan is een uitbreiding ook niet nodig. Toen ik kampioen werd in de VII heb ik ook mn stadion uitgebreid omdat ik toen al bijna vol zat. Nou heb ik 45k maar ook in de VI is er nooit rede geweest voor zo een groot stadion. Laat staan toen ik degradeerde. Nou weet ik dat je het Sir Alex Ferguson award hebt en dus een betere manager dan ik ben maar het lijkt mij niet meteen nodig om uit te breiden. Pas als je merkt dat je in je nieuwe div ook bijna vol zit of uitverkocht bent zou je daar aan kunnen denken.
Nou is t toch niet mogelijk met 150k
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:55 schreef Puala het volgende:
Ik train mijn jeugd nu op scoren, maar de spelers die ik heb zijn allemaal heel goed in vleugelspel.. is het dan slim om je opleiding aan te passen?
quote:Vleugelaanval verbetert de vaardigheid vleugelspel van je spelers die als vleugelspeler en aanvaller gespeeld hebben, maar het effect is kleiner dan wanneer je vleugelspel traint, omdat je meer spelers traint. Op andere spelers die de wedstrijd hebben gespeeld heeft het een kleine invloed.
quote:Vleugelspel verbetert de vleugelvaardigheid van je spelers die een wedstrijd hebben gespeeld op de vleugel. Voor vleugelverdedigers is deze training minder effectief, terwijl het voor de overige spelers die een wedstrijd speelden een heel klein effect geeft.
Zit je dan niet op het puntje van je stoel met de vraag of je überhaupt wel scoort ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dan liever een sterke verdediging dan hoef ik niet iedere wedstrijd op t puntje van mn stoel te zitten.
Ach jij krijgt dat award en ik de Llink dus iig ben je de afgelopen 2 seizoenen beter bezig dan ikkequote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach, die award is alleen op basis van afgelopen seizoen. Dat wil imo helemaal niet zeggen dat ik de betere manager ben hoor
Nee hoor. Tenminste niet met de nieuwe weg die ik vorig seizoen ben ingeslagen. Er zijn er maar weinig die een uitstekend centrale aanval tegen kunnen houden in mijn divquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:59 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zit je dan niet op het puntje van je stoel met de vraag of je überhaupt wel scoort ?
Het is altijd het meest rendabel om je opleiding aan de toptalenten aan te passen denk ik, want een paar talentjes die 'goed' hebben als je ze pullt leveren veel meer op dan een paar met redelijkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:55 schreef Puala het volgende:
Ik train mijn jeugd nu op scoren, maar de spelers die ik heb zijn allemaal heel goed in vleugelspel.. is het dan slim om je opleiding aan te passen?
Ik zal maar geen grapjes meer maken over jouw nieuwe weg afgelopen seizoen!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee hoor. Tenminste niet met de nieuwe weg die ik vorig seizoen ben ingeslagen. Er zijn er maar weinig die een uitstekend centrale aanval tegen kunnen houden in mijn div
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:02 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik zal maar geen grapjes meer maken over jouw nieuwe weg afgelopen seizoen!
quote:wk 11 RKDEO - Ossie united 4 - 1
wk 12 v.v. Butcher-Lions - RKDEO 0 - 8
wk 13 RKDEO - berg je maar op 4 - 0
wk 14 No Tax - RKDEO 0 - 5
Ik weet ook wel dat je gewoon wart pech gehad hebt hoor!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Ik heb m pas in week 11 van t seizoen ingeslagen hoor en toen heb ik steeds dik gewonnen.![]()
[..]
Ik weet dat jullie dat weten. Ik kan niet goed tegen mn verlies en dan zeker niet zo. Vandaar dat ik ook hier niet veel meer kwam. Ik zat tegen stoppen aan vond er echt geen zak meer aan.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:09 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat je gewoon veel pech gehad hebt hoor!![]()
Ik heb je die Llink dan ook gegeven omdat je hier gelijk niet meer kwam opdagen toen de resultaten tegenvielen![]()
Ik weet dat ik niet de enige ben met pech. Dat is nou eenmaal de ME. Ik kan er all1 niet zo goed tegen. Nu maar hopen dat ik voor de komende 2 seizoenen mn pech met de ME heb gehadquote:En waar jij veel pech had, had ik dat een beetje de laatste speeldag, maar waar ik wel derde door werd op doelsaldo en net zo weinig had uiteindelijk als jou!
Ik heb hem je idd gegeven! En ik heb om de beschreven reden ook op je gestemd!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb jij mij de Llink gegeven? Ik had toch de meeste stemmen?
[..]
Voor de eventuele liefhebbers.. hij gaat vanavond op de transferlijst.. ik weet alleen nog niet waarvoor.. de tv is te wisselvallig daarinquote:Noah van Stolberg (CM) (246996412)
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 08-09-2009
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Dynamo Groningen (sinds 19-05-2009)
Total Skill Index (TSI): 1 160
Loon: 650 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: matig
Positiespel: uitstekend
Vleugelspel: waardeloos
Passen: slecht
Scoren: zwak
Spelhervatting: waardeloos
Very nicequote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:19 schreef MrMoon het volgende:
Even patsen met mn jeugdpull
[..]
Voor de eventuele liefhebbers.. hij gaat vanavond op de transferlijst.. ik weet alleen nog niet waarvoor.. de tv is te wisselvallig daarin![]()
Ach soquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:16 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb hem je idd gegeven! En ik heb om de beschreven reden ook op je gestemd!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Voor de eventuele liefhebbers.. hij gaat vanavond op de transferlijst.. ik weet alleen nog niet waarvoor.. de tv is te wisselvallig daarin![]()
Heerlijkquote:
als ie toch wel voor de hoofdprijs weggaat hoef ik em ook niet voor minder te listenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:26 schreef Outpost76 het volgende:
![]()
![]()
![]()
1 mil mag je denk ik wel vragen hoor
Al kan je m misschien beter voor minder listen omdat die toch wel voor de hoofdprijs weg gaat. Zou je niet wachten met listen zodat ie zondag avond afloopt?
ps wel zonde dat hij niet meer passen heeft. Al mag je eigenlijk niet klagen met zo een pull
Die is fijnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ik kocht mijn uitstekend voor 200kquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Al zijn ze wel erg duur op t moment. Rond de 5 a 6 ton voor een uitstekend keep. En dan is een Formidabel ineens 1,4 mil waard
Die is ook fijn!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is fijn
Maar ik heb ook een hele fijne
Marco Halsema (247115405)
die is idd ook zeker niet verkeerd..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is fijn
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Vulture United 1980 (sinds 19-05-2009)
Total Skill Index (TSI): 1 410
Loon: 450 ¤/week
Specialiteit: Koppen
Laden...
Huidige vaardigheden
Verdedigen: redelijk
Positiespel: matig
Vleugelspel: slecht
Passen: goed
Spelhervatting: matig
ach ik heb er ook een eeuwigheid op moeten wachten hoor.. dit is mn eerste echt leuke.. en ik heb al een jeugdopleiding sinds het kan..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Die is ook fijn!
Ik zie hier sowieso de afgelopen weken wel erg fijne pulls langskomen, bij mij blijven ze een beetje achter helaas!
Zo eentje krijg ik ook, maar dan issie helaas al 17jr en 55 dgn ofzoquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is fijn
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Vulture United 1980 (sinds 19-05-2009)
Total Skill Index (TSI): 1 410
Loon: 450 ¤/week
Specialiteit: Koppen
Laden...
Huidige vaardigheden
Verdedigen: redelijk
Positiespel: matig
Vleugelspel: slecht
Passen: goed
Spelhervatting: matig
Hoeft niet nee. Ik vind t persoonlijk altijd wel leuk als er vaak geboden is op een spelerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als ie toch wel voor de hoofdprijs weggaat hoef ik em ook niet voor minder te listen
als ik wacht tot zondagavond is ie weer een paar daagjes ouderen nu loopt ie vrijdagavond af.. dat is ook niet verkeerd lijkt mij zo..
Wat doe jij met je spelertjes dat ze met zo velen tegelijk komen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:52 schreef TheVulture het volgende:
Bij mij komen er nog 4 aan... niet helemaal zo fijn als deze maar allemaal minimaal redelijk verdedigen op 17 jaar en 0 dagen
De volgende komt zondag
Coach onder de douche verhaal.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat doe jij met je spelertjes dat ze met zo velen tegelijk komen?
Ik denk dat zo'n speler altijd wel interesse en het ook geen kont maakt dat ie vrijdagavond of zondagavond afloopt, die gaat er wel uit voor de hoofdprijs!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoeft niet nee. Ik vind t persoonlijk altijd wel leuk als er vaak geboden is op een speler
Denk je dat voor zo een speler het wat uitmaakt of je m verkoopt als ie 17 en 3 dagen is of 17 en 5 dagen
Daarbij zondag is weer de 1e competitie wedstrijd van t seizoen en zullen er denk ik veel mensen online zijn. Misschien dat ie dan wel meer opbrengt
Daar ben ik ook wel van overtuigt. Ik denk all1 dat ie op zondag misschien een tonnetje meer kan opbrengen. En tja elke ton extra is er toch weer lekkerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:09 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n speler altijd wel interesse en het ook geen kont maakt dat ie vrijdagavond of zondagavond afloopt, die gaat er wel uit voor de hoofdprijs!
Ik denk echt dat dat toeval is! Die jeugdspeler met redelijk PM en matig passen die ik vorige week verkocht ging om 12 uur 's middags op de vrijdag voor 191k over de toonbank na 82 biedingen... ik denk dat ie op veel andere momenten voor hooguit 80k was gegaan, maar dat was ook puur toeval!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel van overtuigt. Ik denk all1 dat ie op zondag misschien een tonnetje meer kan opbrengen. En tja elke ton extra is er toch weer lekker
Meer geluk dan toeval aangezien toeval imo niet bestaat.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:17 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik denk echt dat dat toeval is! Die jeugdspeler met redelijk PM en matig passen die ik vorige week verkocht ging om 12 uur 's middags op de vrijdag voor 191k over de toonbank na 82 biedingen... ik denk dat ie op veel andere momenten voor hooguit 80k was gegaan, maar dat was ook puur toeval!
Ja, donderdagochtend is logischer te verklaren voor lage prijzen, dan krijgen ze namelijk geen enkele training meer die week!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Meer geluk dan toeval aangezien toeval imo niet bestaat.
Mijn skill traid had ik gekocht voor 86k en die werd verkocht voor 72k dus er is weinig van te zeggen al is zondag volgens mij gewoon de beste dag om te verkopen en donderdag ochtend om te kopen
Intensieve begeleidingquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat doe jij met je spelertjes dat ze met zo velen tegelijk komen?
Weet ik. Maar daar ging t niet echt om. Ik doelde meer op een maximum en minimum. Al is maandag avond ook niet echt een winstgevend tijdstip.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:33 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, donderdagochtend is logischer te verklaren voor lage prijzen, dan krijgen ze namelijk geen enkele training meer die week!
Ja toen ik t had gevraagd vroeg ik me al af of ik t antwoord wel wilde wetenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Intensieve begeleiding
Zoals FVP al suggereerde
dat weet je niet, ik bedoel maandagavond is de eerste avond na de zondag (waar het misschien helemaal mis is gegaan) en is het nog vers of en waar er eventuele versterkingen moeten komen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet ik. Maar daar ging t niet echt om. Ik doelde meer op een maximum en minimum. Al is maandag avond ook niet echt een winstgevend tijdstip.
Dat kan kloppen. Het is bij mij dan ook maar 1x voor gekomen. Dat is die beruchte skill traid waar ik t al eerder over had.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat weet je niet, ik bedoel maandagavond is de eerste avond na de zondag (waar het misschien helemaal mis is gegaan) en is het nog vers of en waar er eventuele versterkingen moeten komen.
furgesson waardigquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:46 schreef Flappekz het volgende:
Zo, een mooie 2-5-3 fantasieopstelling gemaakt voor morgen. Maak het onnodig spannend, maar heb er wel vertrouwen in
of dequote:
life's all about taking risks.. Sir Alex zet de beste keeper ter wereld ook wel eens op de tribunequote:
Ook tegen een bot?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:46 schreef Flappekz het volgende:
Zo, een mooie 2-5-3 fantasieopstelling gemaakt voor morgen. Maak het onnodig spannend, maar heb er wel vertrouwen in
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
life's all about taking risks.. Sir Alex zet de beste keeper ter wereld ook wel eens op de tribune
quote:
Damn dan hoop ik voor je dat je wintquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:16 schreef Flappekz het volgende:
Niet tegen een BOT, helaas.....maar aan zijn stats te zien moet ik met 253PIC ook kunnen winnen...slechts 1 echte mid op het middenveld, 1 echte vleugel, en op de keeper na iedereen op vreemde posities. Alles voor de training
Zelhem-Noord - YMFC (222668459)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Damn dan hoop ik voor je dat je wint
Post je wedstrijd id eens. Die wedstrijd wil ik morgen wel ff volgen
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:26 schreef Psychonikeo het volgende:
Bij deze verklaar ik dit topic voor geopend.
Wat ben je weer lekker snelquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:26 schreef Psychonikeo het volgende:
Bij deze verklaar ik dit topic voor geopend.
hij staat er op voor 1 miljoen en er is meteen al op gebodenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:26 schreef Outpost76 het volgende:
1 mil mag je denk ik wel vragen hoor
Al kan je m misschien beter voor minder listen omdat die toch wel voor de hoofdprijs weg gaat. Zou je niet wachten met listen zodat ie zondag avond afloopt?
ps wel zonde dat hij niet meer passen heeft. Al mag je eigenlijk niet klagen met zo een pull
Vakantie. En wat gaan de koek....topics ineens langzaam!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waar bijvoorbeeld een koekje in zit..
ah.. dat wordt een chocoladekoekje dus..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Vakantie. En wat gaan de koek....topics ineens langzaam!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah.. dat wordt een chocoladekoekje dus..
Geen idee waar hij heen is. Misschien zit ie wel in Lapland oid. Dan wordt t denk ik eerder een vanillekoekje.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah.. dat wordt een chocoladekoekje dus..
Koekje zit in Griekenland geloof ik..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee war hij heen is. Misschien zit ie wel in Lapland oid. Dan wordt t denk ik eerder een vanillekoekje.
Iemand van de fed zeker?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hij staat er op voor 1 miljoen en er is meteen al op geboden
dat was het toch alquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee waar hij heen is. Misschien zit ie wel in Lapland oid. Dan wordt t denk ik eerder een vanillekoekje.
de eerste is al geweestquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet eensDan hoop ik voor je dat ie nog veel overboden gaat worden
Ach, dan pak je nu gewoon een makkelijke. Ze zijn wel sterk in het regelen van de wedstrijden inderdaad bij die lottery fed, zit goed in elkaar. Als het in de bedoelde week niet lukt, gaat het zo een andere keer.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:51 schreef GotC het volgende:
Nou..toch maar een andere tegenstander dan die gast uit LibanonWas iets fout gegaan in de communicatie met die gast. Dus dan word die wedstrijd een andere keer gedaan, das wel weer netjes
Vraag prijs slechts 1,5 miljoen bied ie maar meteen 1,6quote:Junkie XL biedt voor Alfred Matthijssen
quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:50 schreef Outpost76 het volgende:![]()
![]()
![]()
[..]
Vraag prijs slechts 1,5 miljoen bied ie maar meteen 1,6
Met vanavond de deadline
Nicequote:Op woensdag 20 mei 2009 09:50 schreef Outpost76 het volgende:![]()
![]()
![]()
[..]
Vraag prijs slechts 1,5 miljoen bied ie maar meteen 1,6
Met vanavond de deadline
Nou ik heb nu 3,2 en of t nu briljant scoren heeft met flink wat sh of wereld klasse met passen ze gaan er allemaal uit voor ą 3 miljoen. Ik moet dus ff zoeken naar een goede en hopen dat die junkie nog veel overboden wordtquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]feli.. kan je dan je nieuwe spits kopen?
Voor 3,2 kun je leuk shoppen idd!quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou ik heb nu 3,2 en of t nu briljant scoren heeft met flink wat sh of wereld klasse met passen ze gaan er allemaal uit voor ą 3 miljoen. Ik moet dus ff zoeken naar een goede en hopen dat die junkie nog veel overboden wordt
ik heb 2 formidabelen sh in mn team maar die gaan er vermoedelijk uit dit seizoen. Ik kan dan altijd een betere spits\spelhervatter kopen maar aangezien ik mn goddelijk sh met uitmuntend scoren en redelijk passen heb verkocht voor 1,3 milquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:15 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Voor 3,2 kun je leuk shoppen idd!Heb je meer sh in je team? Anders denk ik dat een wereldklasse met wat passen meer waard is in je team!
Nee, dat snap ik! Maar aangezien het gemiddelde van het team genomen wordt is het ook niet zo dat één goddelijke sh veel zoden aan de dijk zet, al zal het uiteraard wel een paar niveaus schelen! Maar ik weet niet of dat opweegt tegen de aanvalsratings, waar je dan weer op inlevert!quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ik heb 2 formidabelen sh in mn team maar die gaan er vermoedelijk uit dit seizoen. Ik kan dan altijd een betere spits\spelhervatter kopen maar aangezien ik mn goddelijk sh met uitmuntend scoren en redelijk passen heb verkocht voor 1,3 mil(goed voor een top positie in de topscorerslijst maar hij werd te oud) wil ik eigenlijk iets met flink wat sh terug halen. Dit omdat ik formi niet hoog genoeg vind als spelhervatter.
Het gaat me niet om de sh ratings. Zo een goddelijk sh schiet gewoon zo giga veel vrije trappen er in das niet normaal. Daarom zoek ik eigenlijk iets met goddelijk sh en onvoorspelbaar. Die combo heeft voor mij erg veel doelpunten opgeleverd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:25 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik! Maar aangezien het gemiddelde van het team genomen wordt is het ook niet zo dat één goddelijke sh veel zoden aan de dijk zet, al zal het uiteraard wel een paar niveaus schelen! Maar ik weet niet of dat opweegt tegen de aanvalsratings, waar je dan weer op inlevert!
Dat had ik vroegaah wel, dat zo'n goddelijk er veel inschoot, maar sinds die verandering dat het teamgemiddelde bepaald of ze er wel of niet in gaan heb ik nooit meer het idee gehad dat het nou zo'n voordeel is om er 1 van te hebben!quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de sh ratings. Zo een goddelijk sh schiet gewoon zo giga veel vrije trappen er in das niet normaal. Daarom zoek ik eigenlijk iets met goddelijk sh en onvoorspelbaar. Die combo heeft voor mij erg veel doelpunten opgeleverd.
Al zijn die helaas erg zeldzaam. Zeker als je uitsluitend zoekt naar Nederlanders. Ik heb net even gekeken naar andere landen en kom een wonderbaarlijk scoren met buitenaards sh tegen die staat al op 2,9 mil
Hij is wel onvoorspelbaar![]()
Ik had mn goddelijk sh-hoer gekocht een aantal seizoenen geleden en in dat seizoen gooide hij er meteen iets van 26 doelpunten er inquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:31 schreef rompompom het volgende:
Ik heb nog nooit een SH-hoer in m'n elftal gehad en ik heb ook nog nooit het idee gehad dat ik die mis.
Dat gemiddelde telt toch all1 als je afstands schoten als tactiek gebruikt?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:33 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat had ik vroegaah wel, dat zo'n goddelijk er veel inschoot, maar sinds die verandering dat het teamgemiddelde bepaald of ze er wel of niet in gaan heb ik nooit meer het idee gehad dat het nou zo'n voordeel is om er 1 van te hebben!
Nee, dat gaat op voor alle spelhervattingen volgens mij! Staan ook bij je ratings... als dat 'slecht' is zal ie hooguit matig of redelijk worden als je 1 goddelijk sh-hoer er bij haalt!quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat gemiddelde telt toch all1 als je afstands schoten als tactiek gebruikt?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee, dat gaat op voor alle spelhervattingen volgens mij! Staan ook bij je ratings... als dat 'slecht' is zal ie hooguit matig of redelijk worden als je 1 goddelijk sh-hoer er bij haalt!
Maar ik zoek het voor de zekerheid nog even op!
Dat gaat dus op voor eenderde van je spelhervattingen die indirect worden genomen!
quote:Spelhervatten: Het resultaat van je vrije trappen en je strafschoppen wordt bepaald door de kwaliteiten van je spelhervatter.
Meer kan ik er zo niet over vinden.quote:Afstandsschoten
Bij afstandsschoten worden je spelers geīnstrueerd om eerder voor een afstandsschot te gaan dan om de hele aanval af te maken. Met andere woorden: je ruilt centrum- en vleugelaanvallen in voor afstandsschoten. Bij een afstandsschot neemt de schutter het dan op tegen de keeper. Dit kan nuttig zijn als je moeilijk scoort via centrum-/vleugelaanvallen en behoorlijke schutters hebt.
Voordeel: deze tactiek zet tot circa 30% van de vleugel- en centrumaanvallen om in afstandsschoten.
Nadeel: Je vleugel- en centrumaanval, plus je middenveld, gaan er iets op achteruit.
Tactische vaardigheid bestaat uit: het scoren van je veldspelers en hun spelhervatten vaardigheid. Scoren is driemaal zo belangrijk als spelhervatten.
Wanneer een aanval wordt omgezet in een afstandsschot, heeft elk verdedigend team dat als tactiek pressie gebruikt een kans om het afstandsschot te voorkomen. Als dit niet lukt, gaat een van de veldspelers van het aanvallende team voor het schot (centrale middenvelders en vleugelspelers hebben tweemaal zoveel kans om hiervoor in aanmerking te komen). De kwaliteit van het schot hangt af van de vaardigheden scoren en spelhervatten van de aangewezen schutter. Vervolgens probeert de keeper het schot te stoppen door gebruik te maken van zijn vaardigheden keepen en spelhervatten. Voor zowel schutter als keeper geldt: er is een beetje van elke vaardigheid nodig, en het is beter om iets van beide vaardigheden te hebben, dan veel van eentje.
Alle afstandsschoten worden vermeld in het wedstrijdverslag, inclusief eventuele afgeslagen mogelijkheden.
Uit de regels:quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Meer kan ik er zo niet over vinden.
quote:Spelhervattingen
Sommige van je basisaanvallen zullen resulteren in een spelhervattingssituatie. Net als in het echte voetbal kun je veel punten verdienen door goed te zijn in spelhervattingen. Er zijn twee soorten spelhervattingen: directe en indirecte.
Directe spelhervattingen
Directe spelhervattingen zijn strafschoppen en directe vrije trappen. Om te scoren gebruikt je aangewezen spelhervatter zijn vaardigheid in spelhervatten om de keeper van de tegenstander te slim af te zijn. Je keeper gebruikt ook zijn vaardigheid in spelhervatten voor het verdedigen tegen directe spelhervattingen, maar hij kan niet je spelhervatter zijn.
Indirecte spelhervattingen
Ongeveer een derde van je kansen op spelhervattingen zal indirect zijn. Indirecte spelhervattingen zijn indirecte vrije trappen, en de uitkomst hangt af van de inspanningen van het hele team. Voor de aanval maak je gebruik van (in volgorde van belangrijkheid) de gemiddelde vaardigheid in scoren van je veldspelers, hun gemiddelde spelhervatten, en het spelhervatten van je spelhervatter. Voor de verdediging gebruik je (in volgorde van belangrijkheid) de gemiddelde vaardigheid in verdedigen van je veldspelers, hun gemiddelde spelhervatten, het keepen van je doelverdediger, en diens spelhervatten.
Volgens mij praten we een beetje langs elkaar heen want juist voor die directe is t juist lekker om een goddelijke in je team te hebben. Er zijn maar weinig Keepers die dat stoppen kunnen. Al zal t altijd een keertje kunnen voor komen.quote:
Ik dacht dat het voor alle spelhervattingen gold, maar dat is niet zo. Voor de directe is het idd lekker, voor de indirecte minder. Maar aangezien ongeveer 10% van de kansen spelhervattingen zijn en je daarvan nog ongeveer eenderde kans hebt dat je sh hem niet direct neemt, is het voordeel mijn inziens gewoon niet zo ontzettend groot! Persoonlijk haal ik dan liever hogere ratingsquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij praten we een beetje langs elkaar heen want juist voor die directe is t juist lekker om een goddelijke in je team te hebben. Er zijn maar weinig Keepers die dat stoppen kunnen. Al zal t altijd een keertje kunnen voor komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |