Intensieve begeleidingquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat doe jij met je spelertjes dat ze met zo velen tegelijk komen?
Weet ik. Maar daar ging t niet echt om. Ik doelde meer op een maximum en minimum. Al is maandag avond ook niet echt een winstgevend tijdstip.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:33 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, donderdagochtend is logischer te verklaren voor lage prijzen, dan krijgen ze namelijk geen enkele training meer die week!
Ja toen ik t had gevraagd vroeg ik me al af of ik t antwoord wel wilde wetenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Intensieve begeleiding
Zoals FVP al suggereerde
dat weet je niet, ik bedoel maandagavond is de eerste avond na de zondag (waar het misschien helemaal mis is gegaan) en is het nog vers of en waar er eventuele versterkingen moeten komen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet ik. Maar daar ging t niet echt om. Ik doelde meer op een maximum en minimum. Al is maandag avond ook niet echt een winstgevend tijdstip.
Dat kan kloppen. Het is bij mij dan ook maar 1x voor gekomen. Dat is die beruchte skill traid waar ik t al eerder over had.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat weet je niet, ik bedoel maandagavond is de eerste avond na de zondag (waar het misschien helemaal mis is gegaan) en is het nog vers of en waar er eventuele versterkingen moeten komen.
furgesson waardigquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:46 schreef Flappekz het volgende:
Zo, een mooie 2-5-3 fantasieopstelling gemaakt voor morgen. Maak het onnodig spannend, maar heb er wel vertrouwen in
of dequote:
life's all about taking risks.. Sir Alex zet de beste keeper ter wereld ook wel eens op de tribunequote:
Ook tegen een bot?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:46 schreef Flappekz het volgende:
Zo, een mooie 2-5-3 fantasieopstelling gemaakt voor morgen. Maak het onnodig spannend, maar heb er wel vertrouwen in
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
life's all about taking risks.. Sir Alex zet de beste keeper ter wereld ook wel eens op de tribune
quote:
Damn dan hoop ik voor je dat je wintquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:16 schreef Flappekz het volgende:
Niet tegen een BOT, helaas.....maar aan zijn stats te zien moet ik met 253PIC ook kunnen winnen...slechts 1 echte mid op het middenveld, 1 echte vleugel, en op de keeper na iedereen op vreemde posities. Alles voor de training
Zelhem-Noord - YMFC (222668459)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Damn dan hoop ik voor je dat je wint
Post je wedstrijd id eens. Die wedstrijd wil ik morgen wel ff volgen
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:26 schreef Psychonikeo het volgende:
Bij deze verklaar ik dit topic voor geopend.
Wat ben je weer lekker snelquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:26 schreef Psychonikeo het volgende:
Bij deze verklaar ik dit topic voor geopend.
hij staat er op voor 1 miljoen en er is meteen al op gebodenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:26 schreef Outpost76 het volgende:
1 mil mag je denk ik wel vragen hoor
Al kan je m misschien beter voor minder listen omdat die toch wel voor de hoofdprijs weg gaat. Zou je niet wachten met listen zodat ie zondag avond afloopt?
ps wel zonde dat hij niet meer passen heeft. Al mag je eigenlijk niet klagen met zo een pull
Vakantie. En wat gaan de koek....topics ineens langzaam!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waar bijvoorbeeld een koekje in zit..
ah.. dat wordt een chocoladekoekje dus..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Vakantie. En wat gaan de koek....topics ineens langzaam!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah.. dat wordt een chocoladekoekje dus..
Geen idee waar hij heen is. Misschien zit ie wel in Lapland oid. Dan wordt t denk ik eerder een vanillekoekje.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah.. dat wordt een chocoladekoekje dus..
Koekje zit in Griekenland geloof ik..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee war hij heen is. Misschien zit ie wel in Lapland oid. Dan wordt t denk ik eerder een vanillekoekje.
Iemand van de fed zeker?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hij staat er op voor 1 miljoen en er is meteen al op geboden
dat was het toch alquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee waar hij heen is. Misschien zit ie wel in Lapland oid. Dan wordt t denk ik eerder een vanillekoekje.
de eerste is al geweestquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet eensDan hoop ik voor je dat ie nog veel overboden gaat worden
Ach, dan pak je nu gewoon een makkelijke. Ze zijn wel sterk in het regelen van de wedstrijden inderdaad bij die lottery fed, zit goed in elkaar. Als het in de bedoelde week niet lukt, gaat het zo een andere keer.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:51 schreef GotC het volgende:
Nou..toch maar een andere tegenstander dan die gast uit LibanonWas iets fout gegaan in de communicatie met die gast. Dus dan word die wedstrijd een andere keer gedaan, das wel weer netjes
Vraag prijs slechts 1,5 miljoen bied ie maar meteen 1,6quote:Junkie XL biedt voor Alfred Matthijssen
quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:50 schreef Outpost76 het volgende:![]()
![]()
![]()
[..]
Vraag prijs slechts 1,5 miljoen bied ie maar meteen 1,6
Met vanavond de deadline
Nicequote:Op woensdag 20 mei 2009 09:50 schreef Outpost76 het volgende:![]()
![]()
![]()
[..]
Vraag prijs slechts 1,5 miljoen bied ie maar meteen 1,6
Met vanavond de deadline
Nou ik heb nu 3,2 en of t nu briljant scoren heeft met flink wat sh of wereld klasse met passen ze gaan er allemaal uit voor ± 3 miljoen. Ik moet dus ff zoeken naar een goede en hopen dat die junkie nog veel overboden wordtquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]feli.. kan je dan je nieuwe spits kopen?
Voor 3,2 kun je leuk shoppen idd!quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou ik heb nu 3,2 en of t nu briljant scoren heeft met flink wat sh of wereld klasse met passen ze gaan er allemaal uit voor ± 3 miljoen. Ik moet dus ff zoeken naar een goede en hopen dat die junkie nog veel overboden wordt
ik heb 2 formidabelen sh in mn team maar die gaan er vermoedelijk uit dit seizoen. Ik kan dan altijd een betere spits\spelhervatter kopen maar aangezien ik mn goddelijk sh met uitmuntend scoren en redelijk passen heb verkocht voor 1,3 milquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:15 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Voor 3,2 kun je leuk shoppen idd!Heb je meer sh in je team? Anders denk ik dat een wereldklasse met wat passen meer waard is in je team!
Nee, dat snap ik! Maar aangezien het gemiddelde van het team genomen wordt is het ook niet zo dat één goddelijke sh veel zoden aan de dijk zet, al zal het uiteraard wel een paar niveaus schelen! Maar ik weet niet of dat opweegt tegen de aanvalsratings, waar je dan weer op inlevert!quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ik heb 2 formidabelen sh in mn team maar die gaan er vermoedelijk uit dit seizoen. Ik kan dan altijd een betere spits\spelhervatter kopen maar aangezien ik mn goddelijk sh met uitmuntend scoren en redelijk passen heb verkocht voor 1,3 mil(goed voor een top positie in de topscorerslijst maar hij werd te oud) wil ik eigenlijk iets met flink wat sh terug halen. Dit omdat ik formi niet hoog genoeg vind als spelhervatter.
Het gaat me niet om de sh ratings. Zo een goddelijk sh schiet gewoon zo giga veel vrije trappen er in das niet normaal. Daarom zoek ik eigenlijk iets met goddelijk sh en onvoorspelbaar. Die combo heeft voor mij erg veel doelpunten opgeleverd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:25 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik! Maar aangezien het gemiddelde van het team genomen wordt is het ook niet zo dat één goddelijke sh veel zoden aan de dijk zet, al zal het uiteraard wel een paar niveaus schelen! Maar ik weet niet of dat opweegt tegen de aanvalsratings, waar je dan weer op inlevert!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |