Dat had ik vroegaah wel, dat zo'n goddelijk er veel inschoot, maar sinds die verandering dat het teamgemiddelde bepaald of ze er wel of niet in gaan heb ik nooit meer het idee gehad dat het nou zo'n voordeel is om er 1 van te hebben!quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de sh ratings. Zo een goddelijk sh schiet gewoon zo giga veel vrije trappen er in das niet normaal. Daarom zoek ik eigenlijk iets met goddelijk sh en onvoorspelbaar. Die combo heeft voor mij erg veel doelpunten opgeleverd.
Al zijn die helaas erg zeldzaam. Zeker als je uitsluitend zoekt naar Nederlanders. Ik heb net even gekeken naar andere landen en kom een wonderbaarlijk scoren met buitenaards sh tegen die staat al op 2,9 mil
Hij is wel onvoorspelbaar![]()
Ik had mn goddelijk sh-hoer gekocht een aantal seizoenen geleden en in dat seizoen gooide hij er meteen iets van 26 doelpunten er inquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:31 schreef rompompom het volgende:
Ik heb nog nooit een SH-hoer in m'n elftal gehad en ik heb ook nog nooit het idee gehad dat ik die mis.
Dat gemiddelde telt toch all1 als je afstands schoten als tactiek gebruikt?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:33 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat had ik vroegaah wel, dat zo'n goddelijk er veel inschoot, maar sinds die verandering dat het teamgemiddelde bepaald of ze er wel of niet in gaan heb ik nooit meer het idee gehad dat het nou zo'n voordeel is om er 1 van te hebben!
Nee, dat gaat op voor alle spelhervattingen volgens mij! Staan ook bij je ratings... als dat 'slecht' is zal ie hooguit matig of redelijk worden als je 1 goddelijk sh-hoer er bij haalt!quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat gemiddelde telt toch all1 als je afstands schoten als tactiek gebruikt?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee, dat gaat op voor alle spelhervattingen volgens mij! Staan ook bij je ratings... als dat 'slecht' is zal ie hooguit matig of redelijk worden als je 1 goddelijk sh-hoer er bij haalt!
Maar ik zoek het voor de zekerheid nog even op!
Dat gaat dus op voor eenderde van je spelhervattingen die indirect worden genomen!
quote:Spelhervatten: Het resultaat van je vrije trappen en je strafschoppen wordt bepaald door de kwaliteiten van je spelhervatter.
Meer kan ik er zo niet over vinden.quote:Afstandsschoten
Bij afstandsschoten worden je spelers geīnstrueerd om eerder voor een afstandsschot te gaan dan om de hele aanval af te maken. Met andere woorden: je ruilt centrum- en vleugelaanvallen in voor afstandsschoten. Bij een afstandsschot neemt de schutter het dan op tegen de keeper. Dit kan nuttig zijn als je moeilijk scoort via centrum-/vleugelaanvallen en behoorlijke schutters hebt.
Voordeel: deze tactiek zet tot circa 30% van de vleugel- en centrumaanvallen om in afstandsschoten.
Nadeel: Je vleugel- en centrumaanval, plus je middenveld, gaan er iets op achteruit.
Tactische vaardigheid bestaat uit: het scoren van je veldspelers en hun spelhervatten vaardigheid. Scoren is driemaal zo belangrijk als spelhervatten.
Wanneer een aanval wordt omgezet in een afstandsschot, heeft elk verdedigend team dat als tactiek pressie gebruikt een kans om het afstandsschot te voorkomen. Als dit niet lukt, gaat een van de veldspelers van het aanvallende team voor het schot (centrale middenvelders en vleugelspelers hebben tweemaal zoveel kans om hiervoor in aanmerking te komen). De kwaliteit van het schot hangt af van de vaardigheden scoren en spelhervatten van de aangewezen schutter. Vervolgens probeert de keeper het schot te stoppen door gebruik te maken van zijn vaardigheden keepen en spelhervatten. Voor zowel schutter als keeper geldt: er is een beetje van elke vaardigheid nodig, en het is beter om iets van beide vaardigheden te hebben, dan veel van eentje.
Alle afstandsschoten worden vermeld in het wedstrijdverslag, inclusief eventuele afgeslagen mogelijkheden.
Uit de regels:quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Meer kan ik er zo niet over vinden.
quote:Spelhervattingen
Sommige van je basisaanvallen zullen resulteren in een spelhervattingssituatie. Net als in het echte voetbal kun je veel punten verdienen door goed te zijn in spelhervattingen. Er zijn twee soorten spelhervattingen: directe en indirecte.
Directe spelhervattingen
Directe spelhervattingen zijn strafschoppen en directe vrije trappen. Om te scoren gebruikt je aangewezen spelhervatter zijn vaardigheid in spelhervatten om de keeper van de tegenstander te slim af te zijn. Je keeper gebruikt ook zijn vaardigheid in spelhervatten voor het verdedigen tegen directe spelhervattingen, maar hij kan niet je spelhervatter zijn.
Indirecte spelhervattingen
Ongeveer een derde van je kansen op spelhervattingen zal indirect zijn. Indirecte spelhervattingen zijn indirecte vrije trappen, en de uitkomst hangt af van de inspanningen van het hele team. Voor de aanval maak je gebruik van (in volgorde van belangrijkheid) de gemiddelde vaardigheid in scoren van je veldspelers, hun gemiddelde spelhervatten, en het spelhervatten van je spelhervatter. Voor de verdediging gebruik je (in volgorde van belangrijkheid) de gemiddelde vaardigheid in verdedigen van je veldspelers, hun gemiddelde spelhervatten, het keepen van je doelverdediger, en diens spelhervatten.
Volgens mij praten we een beetje langs elkaar heen want juist voor die directe is t juist lekker om een goddelijke in je team te hebben. Er zijn maar weinig Keepers die dat stoppen kunnen. Al zal t altijd een keertje kunnen voor komen.quote:
Ik dacht dat het voor alle spelhervattingen gold, maar dat is niet zo. Voor de directe is het idd lekker, voor de indirecte minder. Maar aangezien ongeveer 10% van de kansen spelhervattingen zijn en je daarvan nog ongeveer eenderde kans hebt dat je sh hem niet direct neemt, is het voordeel mijn inziens gewoon niet zo ontzettend groot! Persoonlijk haal ik dan liever hogere ratingsquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij praten we een beetje langs elkaar heen want juist voor die directe is t juist lekker om een goddelijke in je team te hebben. Er zijn maar weinig Keepers die dat stoppen kunnen. Al zal t altijd een keertje kunnen voor komen.
Je hebt me iig genoeg aan t twijfelen gebracht. Nu weet ik helemaal niet meer wat ik kopen moet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:55 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat het voor alle spelhervattingen gold, maar dat is niet zo. Voor de directe is het idd lekker, voor de indirecte minder. Maar aangezien ongeveer 10% van de kansen spelhervattingen zijn en je daarvan nog ongeveer eenderde kans hebt dat je sh hem niet direct neemt, is het voordeel mijn inziens gewoon niet zo ontzettend groot! Persoonlijk haal ik dan liever hogere ratings
Waarvoor?? Ik moet tegen een botquote:
was algemeen bedoeldquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je hebt me iig genoeg aan t twijfelen gebracht. Nu weet ik helemaal niet meer wat ik kopen moet.
[..]
Waarvoor?? Ik moet tegen een bot
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je hebt me iig genoeg aan t twijfelen gebracht. Nu weet ik helemaal niet meer wat ik kopen moet.
[..]
quote:
ja ik ben ook benieuwd hoe mijn team zal presteren.. gisteren nog een nieuwe vleugelspeler met positiespel aangetrokken.. ben benieuwd naar mn middenveld ratings.. en of mn algehele ratings niet te veel zijn gezakt..quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:15 schreef Gijs_ het volgende:
Vanmiddag weer een wedstrijd die er toe doet!
![]()
Eindelijk zien waartoe m'n team toe in staat is na een grote reorganisatie in de selecte!
Die buitenaards toch van de hand gedaan? Wat zijn de stats van je nieuwe?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja ik ben ook benieuwd hoe mijn team zal presteren.. gisteren nog een nieuwe vleugelspeler met positiespel aangetrokken.. ben benieuwd naar mn middenveld ratings.. en of mn algehele ratings niet te veel zijn gezakt..
Ik wel!! Moet tegen een promovendi uit de VIII. In zijn laatste wedstrijd schoot hij aardig uit zijn slof met een uitstekend middenveld. Gezien de rest van zijn stats was dat wel duidelijk een MOTS, waarschijnlijk ook nog na 2 PIC's, maar ik neem geen risico en wil de vorm van mij a-spelers wat positief houden!quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:26 schreef Flappekz het volgende:
Speelt iedereen (die niet tegen een BOT speelt) met zn A-team?
laatste wedstrijd van het seizoen is juist een wedstrijd waar je niet naar moet kijken, die MOTSt iedereen in principe...quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:33 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik wel!! Moet tegen een promovendi uit de VIII. In zijn laatste wedstrijd schoot hij aardig uit zijn slof met een uitstekend middenveld. Gezien de rest van zijn stats was dat wel duidelijk een MOTS, waarschijnlijk ook nog na 2 PIC's, maar ik neem geen risico en wil de vorm van mij a-spelers wat positief houden!
Daarom nuanceer ik het ook al wat! Maar gezien mijn competitieprogramma waar ik sowieso ronde 2 en 3 kan PIC'en vind ik het wel aantrekkelijk om sowieso nog even in de beker te blijven en neem ik liever geen risico!quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
laatste wedstrijd van het seizoen is juist een wedstrijd waar je niet naar moet kijken, die MOTSt iedereen in principe...
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:25 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Die buitenaards toch van de hand gedaan? Wat zijn de stats van je nieuwe?
Als het goed is moeten mijn ratings algeheel omhoog zijn gegaan, maar de voorspelling van HO wijkt soms nog wat af!
quote:23 jaar en 6 dagen, TSI = 38 510
goed in vorm, conditie uitstekend
Keepen: rampzalig
Verdedigen: waardeloos
Positiespel: uitstekend
Vleugelspel: wereldklasse
Passen: redelijk
Scoren: redelijk
Spelhervatting: slecht
ik wel, ik ga geen risico nemen dat ik misschien niet doorga.. alhoewel deze tegenstander qua middenveld alleen al makkelijk te doen moet zijn.. je weet maar nooit met de MEquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:26 schreef Flappekz het volgende:
Ik neem het risico maar een keertje wel...ben ook erg benieuwd hoe het uit gaat pakken vanavond.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik wel, ik ga geen risico nemen dat ik misschien niet doorga.. alhoewel deze tegenstander qua middenveld alleen al makkelijk te doen moet zijn.. je weet maar nooit met de ME
Ja, in 550 opstelling.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:26 schreef Flappekz het volgende:
Weet ik maar algemeen is dan toch ook aan mij gericht? Of ben ik weer een speciaal gevalquote:
Daar zal ik nog even op moeten wachten. Ik mag wel in mn 1e wedstrijd meteen tegen de nr 3 van vorig seizoen. Hopen dat ik mn mid genoeg versterkt heb om zijn team van t veld te vegen!quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:15 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
![]()
[..]
Eindelijk zien waartoe m'n team toe in staat is na een grote reorganisatie in de selecte!
Stel je wel je B trainies op of ook dat niet?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Daarom nuanceer ik het ook al wat! Maar gezien mijn competitieprogramma waar ik sowieso ronde 2 en 3 kan PIC'en vind ik het wel aantrekkelijk om sowieso nog even in de beker te blijven en neem ik liever geen risico!
Daar zit ik ook nog ff over te twijfelen, om 550 te gaan spelen ipv 253 .... maar toch scheelt het qua trainingssnelheid, en ik heb geen 10 passentraineesquote:
nee wel een geval apartquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet ik maar algemeen is dan toch ook aan mij gericht? Of ben ik weer een speciaal geval
Nope! Ik train tegenwoordig op scoren, dus maar 3 trainingsposities waar mijn drie a-trainees spelen! Bovendien moet ik mijn derde b-trainee nog aanschaffen, maar daar wacht ik sowieso mee totdat ik uit de beker ben!quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Stel je wel je B trainies op of ook dat niet?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:51 schreef pekel het volgende:
Heb in de eerste friendly gelijk even laten zien dat de Vinnie Jones award terecht is gegaan naar mijn team. 3 gele kaarten voor mij en 3 blessures met in totaal 4 weken blessureleed voor de tegenstander.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nope! Ik train tegenwoordig op scoren, dus maar 3 trainingsposities waar mijn drie a-trainees spelen! Bovendien moet ik mijn derde b-trainee nog aanschaffen, maar daar wacht ik sowieso mee totdat ik uit de beker ben!
Waarom moeten ze op t middenveld lopen? Korte passen is ook voor je spitsen hoor.quote:De afgelopen weken trainde ik even passen, maar aangezien ik het me niet kan veroorloven weer m'n b-trainees op het middenveld te laten lopen heb ik besloten deze week al scoren te trainen en mij b-trainees een weekje te laten overslaan!
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:51 schreef pekel het volgende:
Heb in de eerste friendly gelijk even laten zien dat de Vinnie Jones award terecht is gegaan naar mijn team. 3 gele kaarten voor mij en 3 blessures met in totaal 4 weken blessureleed voor de tegenstander.
Dat is dus je mastertaktiek om naar de 1e divisie te gaan, je schopt gewoon alle teams kapotquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:51 schreef pekel het volgende:
2 keer 4-4-2 spelen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat speel je dan? als je nl 2x 4-4-2 zou spelen heb je al 4 plekken......
[..]
Waarom moeten ze op t middenveld lopen? Korte passen is ook voor je spitsen hoor.
en daar hoef ik niet eens mn best voor te doenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat ben je weer aardig voor me deze morgen.
Ach so. Zeg dat dan meteenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:59 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
2 keer 4-4-2 spelen?Ik speel deze week maar 1 keer. 3-4-3 dus waar mijn drie a-trainees voorin staan en scoren training krijgen! Als ik korte pass had getraind deze week, hadden die twee b-trainees op het middenveld gemoeten en daar red ik het niet mee.
Daarom heb ik dus besloten deze week al over te schakelen naar scoren trainen en mijn b-trainees dus een weekje over te laten slaan!
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en daar hoef ik niet eens mn best voor te doen
Ik dacht dat ik dat deed, maar misschien was ik wel zo vaag dat er geen draad aan vast te knopen was... of jij las niet helemaal helder! Ik sluit beide opties niet uitquote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:15 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat deed, maar misschien was ik wel zo vaag dat er geen draad aan vast te knopen was... of jij las niet helemaal helder! Ik sluit beide opties niet uit
Een verademing iddquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook niet
Fijn dat t nu iig duidelijk is
Nee, ik wil de kans op blessures bij A-spelers minimaal houden. Ik heb ze later nog nodig. Met de reserves win ik ook wel, en mocht ik achter komen heb ik nog altijd een aantal wissels achter de hand.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:26 schreef Flappekz het volgende:
Al vraag ik me af of ik m voor de vraag prijs zou kunnen kopen.quote:Ron Heineken (147765705)
Ik denk dat het nog wel wat omhoog gaat! Maar misschien heb je geluk dat het onder je max. blijft! Wel een leuke spelerquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:01 schreef Outpost76 het volgende:
All1 voor zn naam zou ik m al moeten kopen
[..]
Al vraag ik me af of ik m voor de vraag prijs zou kunnen kopen.
Ik hoop dat t niet te ver omhoog gaat. Al zal je zien dat omdat ik er nu op geboden heb er andere op gaan bieden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:07 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel wat omhoog gaat! Maar misschien heb je geluk dat het onder je max. blijft! Wel een leuke speler
Wel gaaf in elkaar gezet man.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:01 schreef Gijs_ het volgende:
Ik kwam het volgende tegen http://w604.photobucket.com/pbwidget.swf?pbwurl=http://w604.photobucket.com/albums/tt126/StampsHT/Editie 1/1b1881ea.pbw.
Sommige mensen nemen het wel erg serieus!
En dan wordt ik in t Fok!Cup topic pedo genoemdquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:05 schreef TheVulture het volgende:
Vanmiddag met drie 17-jarigen eigen jonkies
omfg... dan heb je echt niks te doen verder in je levenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:01 schreef Gijs_ het volgende:
Ik kwam het volgende tegen http://w604.photobucket.com/pbwidget.swf?pbwurl=http://w604.photobucket.com/albums/tt126/StampsHT/Editie 1/1b1881ea.pbw.
Sommige mensen nemen het wel erg serieus!
WST staat nu 20 minuten te koop ongeveerquote:Na 6 minuten moest Wu Sing-Tat worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander. Fredas Momkaitis kwam binnen de lijnen als zijn vervanger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |