Je hebt me iig genoeg aan t twijfelen gebracht. Nu weet ik helemaal niet meer wat ik kopen moet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:55 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat het voor alle spelhervattingen gold, maar dat is niet zo. Voor de directe is het idd lekker, voor de indirecte minder. Maar aangezien ongeveer 10% van de kansen spelhervattingen zijn en je daarvan nog ongeveer eenderde kans hebt dat je sh hem niet direct neemt, is het voordeel mijn inziens gewoon niet zo ontzettend groot! Persoonlijk haal ik dan liever hogere ratings
Waarvoor?? Ik moet tegen een botquote:
was algemeen bedoeldquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je hebt me iig genoeg aan t twijfelen gebracht. Nu weet ik helemaal niet meer wat ik kopen moet.
[..]
Waarvoor?? Ik moet tegen een bot
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je hebt me iig genoeg aan t twijfelen gebracht. Nu weet ik helemaal niet meer wat ik kopen moet.
[..]
quote:
ja ik ben ook benieuwd hoe mijn team zal presteren.. gisteren nog een nieuwe vleugelspeler met positiespel aangetrokken.. ben benieuwd naar mn middenveld ratings.. en of mn algehele ratings niet te veel zijn gezakt..quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:15 schreef Gijs_ het volgende:
Vanmiddag weer een wedstrijd die er toe doet!
![]()
Eindelijk zien waartoe m'n team toe in staat is na een grote reorganisatie in de selecte!
Die buitenaards toch van de hand gedaan? Wat zijn de stats van je nieuwe?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja ik ben ook benieuwd hoe mijn team zal presteren.. gisteren nog een nieuwe vleugelspeler met positiespel aangetrokken.. ben benieuwd naar mn middenveld ratings.. en of mn algehele ratings niet te veel zijn gezakt..
Ik wel!! Moet tegen een promovendi uit de VIII. In zijn laatste wedstrijd schoot hij aardig uit zijn slof met een uitstekend middenveld. Gezien de rest van zijn stats was dat wel duidelijk een MOTS, waarschijnlijk ook nog na 2 PIC's, maar ik neem geen risico en wil de vorm van mij a-spelers wat positief houden!quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:26 schreef Flappekz het volgende:
Speelt iedereen (die niet tegen een BOT speelt) met zn A-team?
laatste wedstrijd van het seizoen is juist een wedstrijd waar je niet naar moet kijken, die MOTSt iedereen in principe...quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:33 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik wel!! Moet tegen een promovendi uit de VIII. In zijn laatste wedstrijd schoot hij aardig uit zijn slof met een uitstekend middenveld. Gezien de rest van zijn stats was dat wel duidelijk een MOTS, waarschijnlijk ook nog na 2 PIC's, maar ik neem geen risico en wil de vorm van mij a-spelers wat positief houden!
Daarom nuanceer ik het ook al wat! Maar gezien mijn competitieprogramma waar ik sowieso ronde 2 en 3 kan PIC'en vind ik het wel aantrekkelijk om sowieso nog even in de beker te blijven en neem ik liever geen risico!quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
laatste wedstrijd van het seizoen is juist een wedstrijd waar je niet naar moet kijken, die MOTSt iedereen in principe...
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:25 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Die buitenaards toch van de hand gedaan? Wat zijn de stats van je nieuwe?
Als het goed is moeten mijn ratings algeheel omhoog zijn gegaan, maar de voorspelling van HO wijkt soms nog wat af!
quote:23 jaar en 6 dagen, TSI = 38 510
goed in vorm, conditie uitstekend
Keepen: rampzalig
Verdedigen: waardeloos
Positiespel: uitstekend
Vleugelspel: wereldklasse
Passen: redelijk
Scoren: redelijk
Spelhervatting: slecht
ik wel, ik ga geen risico nemen dat ik misschien niet doorga.. alhoewel deze tegenstander qua middenveld alleen al makkelijk te doen moet zijn.. je weet maar nooit met de MEquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:26 schreef Flappekz het volgende:
Ik neem het risico maar een keertje wel...ben ook erg benieuwd hoe het uit gaat pakken vanavond.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik wel, ik ga geen risico nemen dat ik misschien niet doorga.. alhoewel deze tegenstander qua middenveld alleen al makkelijk te doen moet zijn.. je weet maar nooit met de ME
Ja, in 550 opstelling.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:26 schreef Flappekz het volgende:
Weet ik maar algemeen is dan toch ook aan mij gericht? Of ben ik weer een speciaal gevalquote:
Daar zal ik nog even op moeten wachten. Ik mag wel in mn 1e wedstrijd meteen tegen de nr 3 van vorig seizoen. Hopen dat ik mn mid genoeg versterkt heb om zijn team van t veld te vegen!quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:15 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
![]()
[..]
Eindelijk zien waartoe m'n team toe in staat is na een grote reorganisatie in de selecte!
Stel je wel je B trainies op of ook dat niet?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Daarom nuanceer ik het ook al wat! Maar gezien mijn competitieprogramma waar ik sowieso ronde 2 en 3 kan PIC'en vind ik het wel aantrekkelijk om sowieso nog even in de beker te blijven en neem ik liever geen risico!
Daar zit ik ook nog ff over te twijfelen, om 550 te gaan spelen ipv 253 .... maar toch scheelt het qua trainingssnelheid, en ik heb geen 10 passentraineesquote:
nee wel een geval apartquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet ik maar algemeen is dan toch ook aan mij gericht? Of ben ik weer een speciaal geval
Nope! Ik train tegenwoordig op scoren, dus maar 3 trainingsposities waar mijn drie a-trainees spelen! Bovendien moet ik mijn derde b-trainee nog aanschaffen, maar daar wacht ik sowieso mee totdat ik uit de beker ben!quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Stel je wel je B trainies op of ook dat niet?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:51 schreef pekel het volgende:
Heb in de eerste friendly gelijk even laten zien dat de Vinnie Jones award terecht is gegaan naar mijn team. 3 gele kaarten voor mij en 3 blessures met in totaal 4 weken blessureleed voor de tegenstander.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nope! Ik train tegenwoordig op scoren, dus maar 3 trainingsposities waar mijn drie a-trainees spelen! Bovendien moet ik mijn derde b-trainee nog aanschaffen, maar daar wacht ik sowieso mee totdat ik uit de beker ben!
Waarom moeten ze op t middenveld lopen? Korte passen is ook voor je spitsen hoor.quote:De afgelopen weken trainde ik even passen, maar aangezien ik het me niet kan veroorloven weer m'n b-trainees op het middenveld te laten lopen heb ik besloten deze week al scoren te trainen en mij b-trainees een weekje te laten overslaan!
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:51 schreef pekel het volgende:
Heb in de eerste friendly gelijk even laten zien dat de Vinnie Jones award terecht is gegaan naar mijn team. 3 gele kaarten voor mij en 3 blessures met in totaal 4 weken blessureleed voor de tegenstander.
Dat is dus je mastertaktiek om naar de 1e divisie te gaan, je schopt gewoon alle teams kapotquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:51 schreef pekel het volgende:
2 keer 4-4-2 spelen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat speel je dan? als je nl 2x 4-4-2 zou spelen heb je al 4 plekken......
[..]
Waarom moeten ze op t middenveld lopen? Korte passen is ook voor je spitsen hoor.
en daar hoef ik niet eens mn best voor te doenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat ben je weer aardig voor me deze morgen.
Ach so. Zeg dat dan meteenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:59 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
2 keer 4-4-2 spelen?Ik speel deze week maar 1 keer. 3-4-3 dus waar mijn drie a-trainees voorin staan en scoren training krijgen! Als ik korte pass had getraind deze week, hadden die twee b-trainees op het middenveld gemoeten en daar red ik het niet mee.
Daarom heb ik dus besloten deze week al over te schakelen naar scoren trainen en mijn b-trainees dus een weekje over te laten slaan!
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en daar hoef ik niet eens mn best voor te doen
Ik dacht dat ik dat deed, maar misschien was ik wel zo vaag dat er geen draad aan vast te knopen was... of jij las niet helemaal helder! Ik sluit beide opties niet uitquote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:15 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat deed, maar misschien was ik wel zo vaag dat er geen draad aan vast te knopen was... of jij las niet helemaal helder! Ik sluit beide opties niet uit
Een verademing iddquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook niet
Fijn dat t nu iig duidelijk is
Nee, ik wil de kans op blessures bij A-spelers minimaal houden. Ik heb ze later nog nodig. Met de reserves win ik ook wel, en mocht ik achter komen heb ik nog altijd een aantal wissels achter de hand.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:26 schreef Flappekz het volgende:
Al vraag ik me af of ik m voor de vraag prijs zou kunnen kopen.quote:Ron Heineken (147765705)
Ik denk dat het nog wel wat omhoog gaat! Maar misschien heb je geluk dat het onder je max. blijft! Wel een leuke spelerquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:01 schreef Outpost76 het volgende:
All1 voor zn naam zou ik m al moeten kopen
[..]
Al vraag ik me af of ik m voor de vraag prijs zou kunnen kopen.
Ik hoop dat t niet te ver omhoog gaat. Al zal je zien dat omdat ik er nu op geboden heb er andere op gaan bieden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:07 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel wat omhoog gaat! Maar misschien heb je geluk dat het onder je max. blijft! Wel een leuke speler
Wel gaaf in elkaar gezet man.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:01 schreef Gijs_ het volgende:
Ik kwam het volgende tegen http://w604.photobucket.com/pbwidget.swf?pbwurl=http://w604.photobucket.com/albums/tt126/StampsHT/Editie 1/1b1881ea.pbw.
Sommige mensen nemen het wel erg serieus!
En dan wordt ik in t Fok!Cup topic pedo genoemdquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:05 schreef TheVulture het volgende:
Vanmiddag met drie 17-jarigen eigen jonkies
omfg... dan heb je echt niks te doen verder in je levenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:01 schreef Gijs_ het volgende:
Ik kwam het volgende tegen http://w604.photobucket.com/pbwidget.swf?pbwurl=http://w604.photobucket.com/albums/tt126/StampsHT/Editie 1/1b1881ea.pbw.
Sommige mensen nemen het wel erg serieus!
WST staat nu 20 minuten te koop ongeveerquote:Na 6 minuten moest Wu Sing-Tat worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander. Fredas Momkaitis kwam binnen de lijnen als zijn vervanger.
Ik heb nog meer te doen dan ircenquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:21 schreef NelisZ het volgende:
Mijn wedstrijd is nog niet begonnen...
Maar waar is iedereen? in ieder geval niet op IRC
Straks overleef ik de 1e ronde niet eens tegen een botquote:Bij rust stond er 1-1 op het scorebord. Deze helft was Ado met 57 procent het meest aan de bal.
quote:20-05-2009 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 36 897 ¤ aan entreegeld.
Zelfs tegen een bot krijg ik meerquote:
quote:20-05-2009 (1/39) Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 49 370 ¤ aan entreegeld.
mja ongelooflijk weinig..maar goed.. beter iets dan niets..quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zelfs tegen een bot krijg ik meer
[..]
ik ga zo eten..quote:
Ben aan t koken en aan t opruimen tussen door dus dan wordt irc helemaal lastig.quote:
Doe net zoals ik, bord op schootquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ga zo eten..daarna wel even denk ik.. (maar dan is iedereen vaak al weg
)
ik maak liever de tafel schoon, dan dat ik het uit de vloerbedekking moet plukkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat doe je altijd toch. Dus wat maakt t nou uit of je dat op schoot doet of aan tafel?
Zit jou schoot dan tussen de vloerbedekkingquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik maak liever de tafel schoon, dan dat ik het uit de vloerbedekking moet plukken
Ook bij een BOT.quote:20-05-2009
Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 48 648 ¤ aan entreegeld.
Wat een heisa om een wedstrijd tegen een botje zegquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Een sprankelende combinatie door het midden zette Tvoje-speler Ion Pârvu in de 72e minuut vrij voor het doel. Hij omspeelde de keeper eenvoudig en tikte de bal binnen: 0-6!
Mijn kersverse speler! 20 minuten voor de wedstrijd aangeschaft.
voor teveel geld en hij is eigenlijk te jong, maarja
met zo een voorsprong idd. Ik sta inm 1-2 voorquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wat een heisa om een wedstrijd tegen een botje zeg
Die moet je ook weten te winnen hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wat een heisa om een wedstrijd tegen een botje zeg
Het zou je award wel heel erg bevestigen!quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
met zo een voorsprong idd. Ik sta inm 1-2 voorWordt nog billen knijpen die laatste 10 a 15 minuten
tja mijn trainies zijn nou eenmaal niet zo goed in positiespel. Vandaar dat die bot een beter mid heeftquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:36 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het zou je award wel heel erg bevestigen!![]()
Máár 1-2 winnen trouwens ook wel een beetje...
Gek hequote:Op woensdag 20 mei 2009 18:37 schreef Psychonikeo het volgende:
het verliezen zal me goed afgaan dit seizoen. Inmiddels al 4-1 achter
wat is daar nou weer gek aan? Nico Martens staat gewoon centraal in de verdediging, maar die kan ook niet alles tegenhoudenquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
tja mijn trainies zijn nou eenmaal niet zo goed in positiespel. Vandaar dat die bot een beter mid heeft
Maar t is inm 1-3
[..]
Gek he
quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat is daar nou weer gek aan? Nico Martens staat gewoon centraal in de verdediging, maar die kan ook niets tegenhouden
helaas moet hij met zijn skills zijn potjes op woensdag voetballen. Hij is te goed voor het zondagteamquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
helaas moet hij met zijn skills zijn potjes op woensdag voetballen. Hij is te goed voor het zondagteam
Kut...7 weken?quote:Er ging een kreet van afgrijzen door het publiek om de manier waarop Eduardo Huber van Twello in de 64e minuut werd neergehaald door een tegenstander. Er kwam een brancard aan te pas om hem van het veld te halen. Aan Radboud van Driessen de taak om hem te vervangen.
quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:53 schreef Flappekz het volgende:
ben nog bezig....mn 17jr47dgn uitstekend def is eraf geschopt
quote:
jij hebt een aparte trainer voor de verdediging?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:01 schreef GeneraalUli het volgende:
Hm, 5 weken. Nog te overzien, aangezien ik een aardige reserve heb (def-trainer..).
5-0 gewonnen, verder niks meer aan doen.
Reservespeler.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij hebt een aparte trainer voor de verdediging?
Ik heb 1 speler, die is zelfs mijn trainer al geweest...is nu weer gewoon B-spelerquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah.. altijd goed, die dubbeltaken
wat een loeierquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:10 schreef Xummon het volgende:
ah crap, volgens mij heb ik vergeten mensen aan te wijzen voor eventuele strafschoppen
altijd handigquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb 1 speler, die is zelfs mijn trainer al geweest...is nu weer gewoon B-speler
maakt niet uit als je uiteindelijk gewoon de winnende maakt in de verlengingquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:10 schreef Xummon het volgende:
ah crap, volgens mij heb ik vergeten mensen aan te wijzen voor eventuele strafschoppen
gelukkig niet nodig door een goal in de 100e minuutquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:10 schreef Xummon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |