Dan is dat ook geregeld.....quote:Op zondag 12 juli 2009 22:27 schreef rene90 het volgende:
Heb mijn post precies geedit, heb hem gevonden voor dezelfde prijs gelukkig
Mijn garnalenquote:Op zondag 12 juli 2009 20:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
En mijn garnaal die nu 4,5 cm isen gister zijn huid heeft verwisseld voor een nieuwe verse
Geef die maten eens met een plaatje... Ik weet ff niet wat je bedoeld met schuine en rechte zijde...quote:Ook is het aquarium iets kleiner dan gedacht, namelijk de rechte zijde zijn 75 cm (beide), schuine zijde is 100 cm en de hoogte is 45 cm (waterhoogte), nu nog uitrekenen hoeveel liter inhoud dat is
ik zou ze niet bij zooplus halen. allemaal leuk en aardig daar zolang het goed gaat, maar als er iets mis gaat met een bestelling kom je erachter dat ze compleet onbereikbaar zijn. ze hebben alleen een webform om te mailen, en ik heb nog nooit antwoord gekregen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
http://www.zooplus.nl/sho(...)garnalen/114180#more
Deze wil ik erbij als mijn hoekaquarium klaar is
Die heb ik hier in mijn aquarium al een stuk of 30 zittenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
http://www.zooplus.nl/sho(...)garnalen/114180#more
Deze wil ik erbij als mijn hoekaquarium klaar is
mag dat wettelijk wel?quote:
Nee, wettelijk mag dat niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:14 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
mag dat wettelijk wel?
TVP by the way mijn aquarium staat nu droog amar wil em weer gaan vullen
Haha, ik ken 2 vissensoorten, de goudvis en de Reef Triggerfish die ik hier nu toevallig langs zie komenquote:
Hmm over het algemeen is het toch meer aan te raden het bij een winkel te doen, verzenden van aquaria enzo... Voor zover ik weet is bijna elke webwinkel ook te bezoeken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:15 schreef JortK het volgende:
Iemand trouwens een webwinkel waar je vrij goedkoop een aquarium kan aanschaffen?
180 liter ongeveer.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:16 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hmm over het algemeen is het toch meer aan te raden het bij een winkel te doen, verzenden van aquaria enzo... Voor zover ik weet is bijna elke webwinkel ook te bezoeken.
Ik weet niet aan wat voor soort bak je denkt?
Ga dan liever bij de waterweelde (oude haagweg) of plantencentrum... (langs vlietweg bij voorburg) kijken, genoeg aanbiedingenquote:
Zooplus isquote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nee zooplus zou ik ze ook niet bestellen, sowieso verzenden van vissen en garnalen![]()
Ik haal ze liever ergens in een speciaalzaak waar ik zelf heen rij of bij een hobbykweker (als die in de buurt zit)
Het kan wel, maar ik zou zeker niet alleen aanvulzand nemen combinatie van rivier en aanvul b.v.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:37 schreef rene90 het volgende:
Kan je aanvulzand ook gebruiken voor aquarium? Na goed uitgewassen te hebben uiteraard.
Haha goede tip, scheelt toch weer 4 euro ofzo. Maar ben nu te laatquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:05 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Zooplus iswel de engelse site gebruiken is goedkoper
. Heb daar heel co2 systeem gekocht, maar idd vissen en garnalen via post/koerier moet je niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |