abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 september 2009 @ 12:22:22 #226
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_72726351
3.150.000 kijkers (madl: 43.4%) Goeie kijkcijfers.
pi_72726456
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Of hij koos zelf juist de meisjes met paard eruit .
Hoezo, hij heeft die brieven toch niet uitgekozen, die zijn hem toch gestuurd. Niet alleen bij die tien zaten paardenmeisjes, maar bij de hele stapels, dat zag je zo.
  maandag 14 september 2009 @ 12:28:21 #228
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_72726726
Los van het voorkomen van Jos heeft hij ook nog eens een goed verhaal. Ik denk dat ook dat heeft meegewogen. Dat was ook de reden waarom boer Henk het vorige seizoen zo populair was. Maar dat ontaardde in een groot debacle. Hopelijk loopt het voor Jos beter af.
pi_72727487
quote:
Op maandag 14 september 2009 12:22 schreef Haaibaaike het volgende:
3.150.000 kijkers (madl: 43.4%) Goeie kijkcijfers.
Netjes weer zeg
quote:
Op maandag 14 september 2009 12:34 schreef servus_universitas het volgende:
Los van het voorkomen van Jos heeft hij ook nog eens een goed verhaal. Ik denk dat ook dat heeft meegewogen. Dat was ook de reden waarom boer Henk het vorige seizoen zo populair was. Maar dat ontaardde in een groot debacle. Hopelijk loopt het voor Jos beter af.
Ik moest ook al aan Henk denken. Gewoon een man die z'n zaken goed voor elkaar heeft, verzorgd is, zelfvertrouwen heeft (oke ik vind het wel een mannetje hoor ) en dat ook uitstraalt.
Zelfvertrouwen trekt mensen aan, er is niks zo onaantrekkelijk als iemand die alleen onzekerheid uitstraalt.
Als hij nou ook leuke pittige vrouwen uitkiest kan dat nog wel leuke scenario's geven. (Moet denken aan Gerrit 2 seizoenen geleden, met 2 pittige vrouwen die hem af en toe even goed de waarheid lieten weten )

Gaat een leuk seizoen worden denk ik zo
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_72728079
quote:
Op maandag 18 mei 2009 22:51 schreef Terreros85 het volgende:
Jan, Wietse, Jos, Hans en Peter. Die gaan door.
Vier uit vijf
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_72732412
O god dat einde met die toffe blonde. Heeft 'ie eindelijk iemand leuks gaat 't van... tjah... daar zitten we dan.
pi_72732442
Peter zat op de basisschool bij me in de klas.
  maandag 14 september 2009 @ 16:29:14 #234
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72732757
quote:
Op maandag 14 september 2009 16:17 schreef jmac het volgende:
O god dat einde met die toffe blonde. Heeft 'ie eindelijk iemand leuks gaat 't van... tjah... daar zitten we dan.
Het is wel ontzettend moeilijk als je communicatief een ramp bent. Je hebt gewoon nul ervaring met chicks hosselen (zoals wij dat allemaal kunnen als fokkers zijnde) en om dan ineens onwijs soepel te gaan lopen doen...dat zit niet in hun natuur! Wietse overdrijft het natuurlijk wel een beetje door alleen maar af en toe 'ja.....jaja.....' te zeggen en verder stuurs voor zich uit te loeren. Dat is nou niet echt het meest optimale plan-van-aanpak tijdens een speeddate waarin je 5 minuten hebt.

Zij gaan nooit naar de kroeg, of op vakantie, of naar een festival. Weten zij veel wat je moet zeggen tegen een vrouw. Richard had een leuke openingsvraag met 'hoe spreek je je naam precies uit' ( nouja leuk, hij was niet rampzalig erg), alleen was zijn inspiratie daarmee wel op want hij bleef doodleuk de vraag herhalen.
Die moeten het gewoon hebben van de standaardvragen als 'wat doe je zoal in het dagelijks leven' ( ) en de ultieme 'heb je nog hobbys' ( ).
Een vlotte babbel krijgen leer je niet tussen Bertha 12 en Clara 43, dus tsja, wat moet je dan.

Het zijn wel allemaal een beetje zachtgekookte eitjes hoor, de boeren dit seizoen. Alleen Jos heeft echt een 'chick' met een grote bek nodig, de rest kan alleen met de muurbloempjes overweg omdat ze door iemand met karakter/pit volledig overlopen worden. Zeker omdat ze al niet kunnen 'praten'. Die Hans bijv. (iig die Limbo met die vader) moet echt dat meisje hebben die 'een rode blos op de wangen kreeg toen ze het filmpje zag'. Ook zo'n zachtaardig 'te lief voor deze wereld' meisje met veel gevoel en rode rozen.

Wat dat betreft wordt het allemaal een beetje zoetsappig vaak, waarbij de hilarische tv vooral gaat komen van Wietse die niet kan praten en de 'interessante' tv van Jos die gewoon een leuke vent is maar echt een pittig wijffie nodig heeft.

Tot zover de analyse van amateurpsycholoog Silenus.
quote:
Op maandag 14 september 2009 16:18 schreef ruud.nl het volgende:
Peter zat op de basisschool bij me in de klas.
Dus jij praat ook zo debiel?
Blijf Peter een beetje onsympathiek vinden, verbaast me niks als 'ie voor PSV is.
Gourmetten of steengrillen?
pi_72735236
Er zitten inderdaad geen types bij zoals Gerrit (seizoen 2), Hans (seizoen 2) en Frans (seizoen 3). Dit keer zijn ze allemaal zoals Jochem (seizoen 2) en Henk (seizoen 3). Die laatste is volgens mij exact hetzelfde als Wietse.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_72739096
Ik denk dat die boer uit Staphorst nog wel leuke TV gaat opleveren.

Lekker kneuterig aan het ontbijt samen bidden en dan zo'n kruisje aan de muur, en veel gesprekken over het belang van het geleuf in hun leven.

Ik zie het al helemaal voor me, zo'n stel gereformeerde vrouwen in lange pyjama's en dan op tijd naar bed iedere dag
٩๏̯͡๏)۶
pi_72741591
quote:
Op maandag 14 september 2009 19:55 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik denk dat die boer uit Staphorst nog wel leuke TV gaat opleveren.

Lekker kneuterig aan het ontbijt samen bidden en dan zo'n kruisje aan de muur, en veel gesprekken over het belang van het geleuf in hun leven.

Ik zie het al helemaal voor me, zo'n stel gereformeerde vrouwen in lange pyjama's en dan op tijd naar bed iedere dag

pi_72745299
quote:
Op maandag 14 september 2009 19:55 schreef Ronaldsen het volgende:

Nou mooi toch, zo zie je nog eens de andere kant van de samenleving En de gemiddelde boer zonder-geloof moet ook vroeg op hoor
pi_72745886
quote:
Op zondag 13 september 2009 20:52 schreef Djeez het volgende:
Ohja, deze gast is geweldig. Een Chinees die Twents lult
Echt zonde dat die eruit ligt. Verder heb ik er wel vertrouwen in dat die Jos een paar vrouwen uitzoekt die het programma de moeite van het kijken waard maken.

(En waarom Jos zoveel brieven heeft, heeft Hans Teeuwen al een keer uitgelegd)
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_72757006
dit belooft een goed seizoen te worden!
pi_72757902
yvon jaspers doet het zo goed ...die is geboren om dit programma te doen ! word genieten dit seizoen
pi_72771153
Ze is anders stevig aan het pushen met vrouwen die het niet geworden zijn. Dat belooft inderdaad wat, net als vorig jaar toen Frans niets meer te kiezen had vanwege een onnozel zoentje .
pi_72774100
Leuk begin van de serie weer, dat belooft wat!

Kennen jullie boer Jan van de vorige serie nog? De enige van de vijf die we op tv konden volgen die er een vriendin aan over gehouden heeft.

Leuk beeldverhaal over hem en Pauline op de BZV site gevonden. Die keuken!! Die man is ineens helemaal modern geworden!

http://www.boerzoektvrouw.nl/nieuws/nieuws.aspx?id=225792
"Toen ik solliciteerde als monteur bij een verwarmingsbedrijf, vroegen ze me of ik een CV kon opsturen....."
pi_72776245
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:27 schreef JannesVanHoven het volgende:
Leuk begin van de serie weer, dat belooft wat!

Kennen jullie boer Jan van de vorige serie nog? De enige van de vijf die we op tv konden volgen die er een vriendin aan over gehouden heeft.

Leuk beeldverhaal over hem en Pauline op de BZV site gevonden. Die keuken!! Die man is ineens helemaal modern geworden!

[ afbeelding ]

http://www.boerzoektvrouw.nl/nieuws/nieuws.aspx?id=225792
Oh ja die verhuizing van Pauline. Ik moet meteen denken aan die dochter van 15, die ineens van hartje Rotterdam naar de middle of nowhere moest verhuizen.
Leuk als ze nog steeds samen zijn , ging die moeder van Jan nou in een eigen deel van dat verbouwde huis wonen of zit ik helemaal verkeerd?
pi_72776765
Ik geloof dat die dochter wat jonger was, een jaar of 11. Maar evengoed een grote stap voor zo'n meisje, van hartje Rotterdam naar de middle of nowhere.

Die moeder van Jan woont inderdaad nog in dezelfde boerderij, zo blijkt uit het verhaal. Ze hebben een eigen appartement voor haar onder hetzelfde dak gebouwd. Wel ontzettend grootmoedig van Pauline.... ik heb best een leuke schoonmoeder, maar moet er niet aan denken dat die bij ons onder één dak zou wonen!!
"Toen ik solliciteerde als monteur bij een verwarmingsbedrijf, vroegen ze me of ik een CV kon opsturen....."
  dinsdag 15 september 2009 @ 22:47:59 #246
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_72786213
Nu pas gezien met uitzendinggemist

Dat meisje voor die Chinees was echt prachtig, wat een schoonheid!
quote:
Hoe is de date verlopen?
“Ik was die tijd heel druk en opeens had ik een onverwachte date. Dan ben je wel even heel zenuwachtig. Ik dacht dat het meeviel, maar nee. De ontmoeting is op zich heel goed gegaan. We hebben zeker drie uur met elkaar gepraat.”

“We hebben het over van alles gehad: over wat we hebben gedaan in ons leven en hoe ons eventueel leven samen eruit zou kunnen zien. Het verschil tussen ons bleek heel groot, afgezien van onze eerste bijzondere overeenkomsten.”

“Na het etentje zijn we nog naar de boerderij gegaan. Ik heb haar rondgeleid, en ze heeft mijn vader ontmoet.
Na afloop van de date heb ik haar gezegd dat ik haar een lieve meid vond, maar dat ik meer briefschrijfsters wilde ontmoeten. We hebben nog een keer gebeld, maar daarbij is het gebleven.”
Wat een sufferd. Zo'n kans en dan vernaggelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hexagon op 15-09-2009 23:01:44 ]
pi_72786636
Was een mooie meid inderdaad.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_72788313
Maar ik kreeg de indruk dat hij liever geen "buitenlandse" wilde.
pi_72788610
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:35 schreef bloodymary het volgende:
Maar ik kreeg de indruk dat hij liever geen "buitenlandse" wilde.
Ik kreeg de indruk dat hij helemaal niet wist wat hij wilde.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  woensdag 16 september 2009 @ 12:37:04 #250
2687 Yvon J.
Eet jij je appel helemaal op?
pi_72798993
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:57 schreef marcodej het volgende:
Was een mooie meid inderdaad.
Was?
Ik leg het nog 1 keer uit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties