Hoezo, hij heeft die brieven toch niet uitgekozen, die zijn hem toch gestuurd. Niet alleen bij die tien zaten paardenmeisjes, maar bij de hele stapels, dat zag je zo.quote:Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of hij koos zelf juist de meisjes met paard eruit.
http://boerzoektvrouw.kro.nl/video/2009/2009-02/index.aspxquote:Op maandag 14 september 2009 11:20 schreef MissHobje het volgende:
De uitzending online werkt niet
Nu moet ik nog langer wachten
Netjes weer zegquote:Op maandag 14 september 2009 12:22 schreef Haaibaaike het volgende:
3.150.000 kijkers (madl: 43.4%) Goeie kijkcijfers.
Ik moest ook al aan Henk denken. Gewoon een man die z'n zaken goed voor elkaar heeft, verzorgd is, zelfvertrouwen heeft (oke ik vind het wel een mannetje hoorquote:Op maandag 14 september 2009 12:34 schreef servus_universitas het volgende:
Los van het voorkomen van Jos heeft hij ook nog eens een goed verhaal. Ik denk dat ook dat heeft meegewogen. Dat was ook de reden waarom boer Henk het vorige seizoen zo populair was. Maar dat ontaardde in een groot debacle. Hopelijk loopt het voor Jos beter af.
Vier uit vijfquote:Op maandag 18 mei 2009 22:51 schreef Terreros85 het volgende:
Jan, Wietse, Jos, Hans en Peter. Die gaan door.
Het is wel ontzettend moeilijk als je communicatief een ramp bent. Je hebt gewoon nul ervaring met chicks hosselen (zoals wij dat allemaal kunnen als fokkers zijnde) en om dan ineens onwijs soepel te gaan lopen doen...dat zit niet in hun natuur! Wietse overdrijft het natuurlijk wel een beetje door alleen maar af en toe 'ja.....jaja.....' te zeggen en verder stuurs voor zich uit te loeren. Dat is nou niet echt het meest optimale plan-van-aanpak tijdens een speeddate waarin je 5 minuten hebt.quote:Op maandag 14 september 2009 16:17 schreef jmac het volgende:
O god dat einde met die toffe blonde. Heeft 'ie eindelijk iemand leuks gaat 't van... tjah... daar zitten we dan.
Dus jij praat ook zo debiel?quote:Op maandag 14 september 2009 16:18 schreef ruud.nl het volgende:
Peter zat op de basisschool bij me in de klas.
quote:Op maandag 14 september 2009 19:55 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik denk dat die boer uit Staphorst nog wel leuke TV gaat opleveren.
Lekker kneuterig aan het ontbijt samen bidden en dan zo'n kruisje aan de muur, en veel gesprekken over het belang van het geleuf in hun leven.
Ik zie het al helemaal voor me, zo'n stel gereformeerde vrouwen in lange pyjama's en dan op tijd naar bed iedere dag
Nou mooi toch, zo zie je nog eens de andere kant van de samenlevingquote:Op maandag 14 september 2009 19:55 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me, zo'n stel gereformeerde vrouwen in lange pyjama's en dan op tijd naar bed iedere dag
Echt zonde dat die eruit ligt. Verder heb ik er wel vertrouwen in dat die Jos een paar vrouwen uitzoekt die het programma de moeite van het kijken waard maken.quote:Op zondag 13 september 2009 20:52 schreef Djeez het volgende:
Ohja, deze gast is geweldig. Een Chinees die Twents lult
Oh ja die verhuizing van Pauline. Ik moet meteen denken aan die dochter van 15, die ineens van hartje Rotterdam naar de middle of nowhere moest verhuizen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:27 schreef JannesVanHoven het volgende:
Leuk begin van de serie weer, dat belooft wat!
Kennen jullie boer Jan van de vorige serie nog? De enige van de vijf die we op tv konden volgen die er een vriendin aan over gehouden heeft.
Leuk beeldverhaal over hem en Pauline op de BZV site gevonden. Die keuken!! Die man is ineens helemaal modern geworden!![]()
[ afbeelding ]
http://www.boerzoektvrouw.nl/nieuws/nieuws.aspx?id=225792
Wat een sufferd. Zo'n kans en dan vernaggelen.quote:Hoe is de date verlopen?
“Ik was die tijd heel druk en opeens had ik een onverwachte date. Dan ben je wel even heel zenuwachtig. Ik dacht dat het meeviel, maar nee. De ontmoeting is op zich heel goed gegaan. We hebben zeker drie uur met elkaar gepraat.”
“We hebben het over van alles gehad: over wat we hebben gedaan in ons leven en hoe ons eventueel leven samen eruit zou kunnen zien. Het verschil tussen ons bleek heel groot, afgezien van onze eerste bijzondere overeenkomsten.”
“Na het etentje zijn we nog naar de boerderij gegaan. Ik heb haar rondgeleid, en ze heeft mijn vader ontmoet.
Na afloop van de date heb ik haar gezegd dat ik haar een lieve meid vond, maar dat ik meer briefschrijfsters wilde ontmoeten. We hebben nog een keer gebeld, maar daarbij is het gebleven.”
Ik kreeg de indruk dat hij helemaal niet wist wat hij wilde.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:35 schreef bloodymary het volgende:
Maar ik kreeg de indruk dat hij liever geen "buitenlandse" wilde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |