abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:01:27 #271
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_71617779
Praten is voor aan de bar In de winter loop ik vaak nog met mn hoodie op ook, lekker rustig
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_71624197
Ik praat echt zeker de helft van mijn tijd in de gym. Wat moet je anders is de rusttijd tussen de herhalingen door. Als ik even moet rusten tijdens het squatten of bankdrukken door kan je toch niks anders dan zitten en praten
pi_71653587
SIX-PACK TRAINEN
Mijn god. Het moet niet erger worden. Snel, verstop dit topic.

Plus 24uur geen reactie kickje.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 16:02:19 #274
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_71654103
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 15:00 schreef McGilles het volgende:
Ik praat echt zeker de helft van mijn tijd in de gym. Wat moet je anders is de rusttijd tussen de herhalingen door. Als ik even moet rusten tijdens het squatten of bankdrukken door kan je toch niks anders dan zitten en praten
Is wat lastig als je rusttijd tussen de 30 en 60 seconden ligt Alleen met benen duurt het wat langer maar dan heb ik absoluut geen behoefte aan gezeik aan mn hoofd
Luck is for losers
pi_71654711
Als ik goed gesquat heb kan ik niet direct na een setje praten.
En wat dat six-pack gedoe betreft: dat komt elk jaar voorbij in de zomer.
pi_71656429
Ik ben echt een autist in de gym. Als ik niet met m'n set bezig ben, ben ik aan het rusten en voor me uit aan het staren. Ik ben niet te flauw om mensen door een max-beurt heen te schreeuwen maar daar houdt het echt mee op.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 23:37:46 #277
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_71667591
MEt mensen praten in een gym is zo 1979
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 00:13:28 #278
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_71668992
Hey luitjes ik ben net begonnen met de sportschool.. doe alleen maar losse gewichten train 3 keer per week.. mijn doel is om beter te worden met american football... maar ik kan nergens specefieke drills vinden .. ik neem na het trainen proteine (ik train 2 uur per sessie) ik ben een lineman en moet blocken van onder naar beneden terwijl ik gehurkt sta.. zo dus : http://www.wonderhowto.co(...)-in-football-146014/

Het lijkt me dat ik borst rug en armspieren moet trainen .. maar ik kan wel wat leuke drills gebruiken dus als jullie mischien ideeën hebben ?
Minds are like parachutes. They only function when open.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 00:14:53 #279
177114 Demon_Hunter
pi_71669017
Oh ja ik hoef geen cardio te doen .. ben 2 meter 11 en 126 kilo
pi_71670342
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 00:13 schreef Demon_Hunter het volgende:
Hey luitjes ik ben net begonnen met de sportschool.. doe alleen maar losse gewichten train 3 keer per week.. mijn doel is om beter te worden met american football... maar ik kan nergens specefieke drills vinden .. ik neem na het trainen proteine (ik train 2 uur per sessie) ik ben een lineman en moet blocken van onder naar beneden terwijl ik gehurkt sta.. zo dus : http://www.wonderhowto.co(...)-in-football-146014/

Het lijkt me dat ik borst rug en armspieren moet trainen .. maar ik kan wel wat leuke drills gebruiken dus als jullie mischien ideeën hebben ?
Heb net dat filmpje gekeken en zeker squats lijken mij op de plaats.
Explosiviteit heb je ook nodig, dus misschien iets van een powersnatch o.i.d., maar daar kan je wel wat hulp bij gebruiken om jezelf die oefening eigen te maken.

Ik zou zeker 50% van je training uit beenoefeningen laten bestaan, met daarin een paar oefeningen voor explosiviteit. De rest van je training gewoon core workout en een paar grote oefeningen zoals bankdrukken, rows, chinup e.d., geen klein isolatiewerk.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:01:42 #281
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_71673042
Precies, cardio is onzin!
pi_71673190
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 01:08 schreef McGilles het volgende:

[..]

Heb net dat filmpje gekeken en zeker squats lijken mij op de plaats.
Explosiviteit heb je ook nodig, dus misschien iets van een powersnatch o.i.d., maar daar kan je wel wat hulp bij gebruiken om jezelf die oefening eigen te maken.

Ik zou zeker 50% van je training uit beenoefeningen laten bestaan, met daarin een paar oefeningen voor explosiviteit. De rest van je training gewoon core workout en een paar grote oefeningen zoals bankdrukken, rows, chinup e.d., geen klein isolatiewerk.
Helemaal mee eens!
Vergeet deadlifts niet, power cleans lijken me ook op z'n plaats.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:54:33 #283
177114 Demon_Hunter
pi_71677456
Bedankt heren!
pi_71678319
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 11:54 schreef Demon_Hunter het volgende:
Bedankt heren!
Geen probleem

Bij mij in de gym traint ook iemand die beoefend basketbal op een hoog niveau in Amerika, wanneer hij even in Nederland is zie ik hem ook vooral squatten, deadliften, powersnatch, powerclean en dat soort oefeningen doen.

Als je er maar voor zorgt dat de biceps curl niet in je trainingschema voorkomt
pi_71678994
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 12:21 schreef McGilles het volgende:

[..]

Intimidatie naar de tegenstander is ook een voordeel.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 14:43:27 #286
177114 Demon_Hunter
pi_71682746
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 12:21 schreef McGilles het volgende:

[..]

Geen probleem

Bij mij in de gym traint ook iemand die beoefend basketbal op een hoog niveau in Amerika, wanneer hij even in Nederland is zie ik hem ook vooral squatten, deadliften, powersnatch, powerclean en dat soort oefeningen doen.

En waarom niet als ik het vragen mag ? beetje biceps kan toch ook geen kwaad ?
pi_71683319
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:43 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

En waarom niet als ik het vragen mag ? beetje biceps kan toch ook geen kwaad ?
Als je puur kijkt voor het nut in jouw sport is biceps curl echt overbodig, lekker alle compound oefeningen doen, aangezien je daar veel meer zoden aan de dijk mee zet
pi_71683446
Curls idd overbodig.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:27:03 #289
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_71684126
Ga nou gewoon lekker de basisoefeningen doen. Benchpress, Squat, Deadlift en Cleans en de rest gewoon op je gemak erbij niet al te zwaar dan kom je een heel eind. Kracht komt vanuit je benen bij football, zeker op die positie. Ik ben TE en heb mn beenkracht erg nodig, biceps gebruik je bijna nooit dan kan je beter je triceps trainen die gebruik je nog meer.
Vergeet ook je nek en schouders niet aangezien daar de klappen gaan komen en doe dan ook meteen je rug goed
Luck is for losers
pi_71684148
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:04 schreef Rejected het volgende:
Curls idd overbodig.
FUCK YEAH CHIN UPS
pi_71750905
Iemand de weekendbijlage van het AD gelezen?
pi_71752059
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 03:21 schreef Rigital het volgende:
Iemand de weekendbijlage van het AD gelezen?
neen wieso?

En ik dacht eindelijk klaar te zijn met vakanties en scripties, blesseer ik mijn pols (weer). Wordt dus hopen op geen domme dingen doen icm drank, en veel squaten en varianten, en mijn core trainen, want verders kan links niets. Denk dat ik deze maar eens ga oefenen... http://www.tmuscle.com/fr(...)r_legs_one_at_a_time

En nog een vraagje, kunnen de eiwitten van whey shakes alleen maar snel opgenomen worden, of kunnen ze ook als kwark-vervanger gebruikt worden voor het slapen gaan?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_71752636
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 08:43 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

neen wieso?

En ik dacht eindelijk klaar te zijn met vakanties en scripties, blesseer ik mijn pols (weer). Wordt dus hopen op geen domme dingen doen icm drank, en veel squaten en varianten, en mijn core trainen, want verders kan links niets. Denk dat ik deze maar eens ga oefenen... http://www.tmuscle.com/fr(...)r_legs_one_at_a_time

En nog een vraagje, kunnen de eiwitten van whey shakes alleen maar snel opgenomen worden, of kunnen ze ook als kwark-vervanger gebruikt worden voor het slapen gaan?
Whey eiwitten worden over het algemeen snel opgenomen.
Ik ben nu al een week bezig met Intermittent Fasting, komt neer op 16 uur vasten en 8 uur eten op een dag. Bevalt me op zich wel. Over de resultaten kan ik nog niet zoveel zeggen, normaal had ik echter altijd honger tijdens een 6 maaltijden-per-dag. Met IF veel minder.
pi_71753153
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 08:43 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

neen wieso?
Stond een artikel in over aggressiveit bij AAS gebruikende BB-ers.
pi_71755957
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 09:24 schreef Rejected het volgende:

[..]

Whey eiwitten worden over het algemeen snel opgenomen.
Ik ben nu al een week bezig met Intermittent Fasting, komt neer op 16 uur vasten en 8 uur eten op een dag. Bevalt me op zich wel. Over de resultaten kan ik nog niet zoveel zeggen, normaal had ik echter altijd honger tijdens een 6 maaltijden-per-dag. Met IF veel minder.
ja dat wist ik wel, maar ik vroeg me af wat er met de whey gebeurt als de hormonen/insuline niet door je lichaam gieren, en de eiwitten niet direcht opgenomen hoeven te worden. Dus bijvoorbeeld voor het slapen gaan als je geen kwark in huis hebt.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_71757755
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 11:53 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

ja dat wist ik wel, maar ik vroeg me af wat er met de whey gebeurt als de hormonen/insuline niet door je lichaam gieren, en de eiwitten niet direcht opgenomen hoeven te worden. Dus bijvoorbeeld voor het slapen gaan als je geen kwark in huis hebt.
Ow ik denk dat het alsnog snel wordt opgenomen dan. Maar ik doe het ook heel weleens, gewoon lekker whey in de avond als ik geen zin heb in kwark. Maar volgens mij maakt het toch weinig uit allemaal.
pi_71769108
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 12:55 schreef Rejected het volgende:

[..]

Ow ik denk dat het alsnog snel wordt opgenomen dan. Maar ik doe het ook heel weleens, gewoon lekker whey in de avond als ik geen zin heb in kwark. Maar volgens mij maakt het toch weinig uit allemaal.
hmm. Ja ik net een extra 2.5 kg whey gekregen van n maat die m toch niet gebruikte, dus ik hoef als t waar is ff geen kwark te kopen, daar ik zelf ook al 5 kg had staan net

Maar goed, zijn er mensen die er meer van weten?
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:44:09 #298
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_71769269
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 00:13 schreef Demon_Hunter het volgende:

Voor explosiviteit en kracht (je zult neem ik aan met veel kracht moeten starten) kun je ook met een touw om je middel wegstarten van een pulley met gewicht eraan.

Touw wel ook even aan de pulley vastmaken trouwens
Intelligent, but fucked up.
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:50:44 #299
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_71769472
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:39 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

hmm. Ja ik net een extra 2.5 kg whey gekregen van n maat die m toch niet gebruikte, dus ik hoef als t waar is ff geen kwark te kopen, daar ik zelf ook al 5 kg had staan net

Maar goed, zijn er mensen die er meer van weten?
Wei eiwitten zijn geschikt door hun snelle opname. Voor echte opbouw zijn ze bij mijn weten niet zo geschikt om volledig op te vertrouwen als massa bouwer.

Sowieso moet je ook je proteine altijd uit zoveel mogelijk verschillende bronnen betrekken.

En volgens mij is het zelfs maar de vraag of wei eiwitten direct na de training wel echt zo zinnig zijn. Er zijn ook onderzoeken die tot de conclusie komen dat flink beschadigde spiercellen sowieso nauwelijks iets opnemen en het dus loont om even te wachten.

Maar goed, ik ben sowieso gestopt me al te veel in die zaken te verdiepen. Daarvoor ben ik ook niet fanatiek genoeg bezig met voedingsschema's en wat al niet meer. Ik eet ook m'n proteine en koolhydraten niet gescheiden, maar dat zou ook beter zijn.

En ik rook graag een joint na werk, al ken ik wel een wedstrijd BB'er die na trainen ook gewoon een joint opsteekt.

Ik zou mezelf zo min mogelijk ontzeggen uit puur gemak en zoveel moeite getroosten als ik leuk vind. Maar dat ben ik en jij bent jij

Overigens ga ik nu ook aan een halve liter magere kwark
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:55:33 #300
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_71769619
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 09:17 schreef McGilles het volgende:

[..]

Niet praten in de gym? Vind ik maar vreemd, ik ken echt 80% in de loop van de tijd dus waarom niet gezellig praten
Hehehe... Bij mij kent ook iedereen elkaar behalve mij. Ik ben soms ook echt nog binnen het halfuur weg.

Ik kom er om te trainen, niet voor de leut. En eigenlijk interesseren die mensen me ook geen zak Niet dat er iets mis met ze is ofzo, maar ik heb er geen behoefte aan om eens een goed gesprek aan te gaan. Dus het gaat meestal over de verzengende hitte binnen, een zoektocht naar gewichten, of een lekkere ass hier of daar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')