Ow.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:04 schreef Rigital het volgende:
Hoe kom je daar nou bij? Dat is van 24 t/ 27 september.
Thnx voor je zorgen, krijg ik dus hiermee ook goed gespierde armen?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:13 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Rug, rug, rug, biceps en kijk uit dat je niet valt.
ik ben niet zo disciplinair qua eten, vandaar dat ik me er persoonlijk niet in kan vinden. Het principe klinkt wel logisch, in een cut is het lastig spieren op te bouwen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:43 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Het elke dag doen heeft niet veel zin. Doe het dan om de dag, maar zorg wel dat je die keren dat je het doet jezelf ook zo vermoeid dat je jezelf niet meer kunt optrekken.
Maar Fugie, maar ging het erom dat het bulk principe er voor zorgt dat je per jaar veel minder effectieve tijd besteedt aan spieropbouw. Je kunt dus beter een soort van marginaal clean bulken doen. Ik weet het, iets meer op je eten letten dan in een 'normale dirty bulk'. Maar als je doordeweeks gewoon netjes eet (en dat is echt niet moeilijk, althans niet voor mij) dan realiseer je dat al denk ik.
Dus je bent alleen maar bang voor je achteruitgang met bankdrukken?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:28 schreef flamoes het volgende:
Het viel gelukkig mee met die betablokkers, door gewoon goed op te letten met ademen. Voelt wel wat slapper, maar ik deed per 4 sets van 8 reps maar 10-15 kg minder dan een paar weken terug![]()
Is wel even wennen misschien, want ik moet extra goed in- en uitademen.
Ik hoop over aantal weken mijn oude gewicht van ***kg weer 8x te drukken.
Ja, maar jij squat met 20kgquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:10 schreef kidkash19 het volgende:
Ik Squat en Deadlift altijd op 1 dag + 1 legged squats en glute ham raises
Heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:07 schreef Fugie het volgende:
Toen ik nog squat+deadlift op 1 dag zag ik al sterren na ene paar setjes
Buiten? Soort home-gym?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:28 schreef wapwip het volgende:
Wat een hitte, buiten trainen is leuk maar niet met dit weer.
Trouwens nog steeds gemotiveerd, en alvast 2 nieuwe kettlebells besteld, 20 en 24 kg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |