hee el nocoquote:Op zondag 17 mei 2009 21:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg telefoon.
Zit sinds gisteren weer in m'n eigen huisie. Redelijk stofvrij inmiddels. Wel een flinke lekkage door de regen van afgelopen nacht. Slaapkamerplafond en buitenmuur die ik pas gedaan heb heb naar de kloten.![]()
Dus maar weer eemn mailtje naar de woningbouw.![]()
Ja de 12e moest ik naar de KNO. Ze hebben gelijk nog een CT-scan gemaakt want zij denkt een cyste in de bijholte. Dinsdag vervolgafspraak.
Hahaaaa dat lees ik nog net Wee-Jeetje!quote:
Ik zou de donkerblauwe metallic nemen, die schijnt goed te zijnquote:Op zondag 17 mei 2009 20:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jij loeder![]()
ik heb btw besloten om die halve kunstmaan niet te nemen de komende jaren. heb nog een gesprek met een andere top-orthopeed over opties en als die andere mogelijkheid dan doorgaat ben ik best blij.
Ik was gewoon om half 8 al klaar wakker en er zelfs al uitquote:Op maandag 18 mei 2009 09:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Heyheyhey, jou had ik nog niet up and running verwacht!
Sollyquote:
Ja, potver, dat zal je altijd zien hè.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik was gewoon om half 8 al klaar wakker en er zelfs al uit![]()
Echt zo stom!
Misschien dat ik er zo nog even in duik. Bedoel... gewoon... nu kan het!
Waarom? Is toch leuk dat er weer meer leven in komtquote:
Ja, aan mij heeft het niet gelegen hoor.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom? Is toch leuk dat er weer meer leven in komt.
Naar beneden?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:09 schreef Copycat het volgende:
Jullie houden de eer hoog, dames!
Breng ik het weer naar beneden.
Heus niet, want bovenaan mijn MyAt.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:09 schreef Copycat het volgende:
Jullie houden de eer hoog, dames!
Breng ik het weer naar beneden.
Oh ja. Ik bedoelde het niveauquote:Op maandag 18 mei 2009 10:10 schreef CarOnline het volgende:
Naar beneden?
Je post hier toch? Dus gaat het hier weer omhoog.
Een beetje bij de les blijven juffie!
Hahaha je mag weer gaan zitten, ik ben er nog!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Lastiger?!Lastiger???!!
Zeg maar ronduit KUT!
Oho, da's toch geen taal voor een dame![]()
Ja! Ksssssst, ga eens uit mijn hoofd.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:13 schreef CarOnline het volgende:
Hahaha wat is dat toch, we posten steeds hetzelfde
Ja typisch.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! Ksssssst, ga eens uit mijn hoofd.![]()
Geen idee hoe, maar het is een knap kunstje
Ja maar....quote:Op maandag 18 mei 2009 10:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja typisch.
Ik denk dat ik je van msn gooi. Ik weet toch al wat je gaat zeggen
Bedankt voor het compliment trouwens, maar al terug lezend niet heel erg op zijn plaatsquote:
Ik zat te denken dat ik het bijna altijd eens ben met WJ en dat hij gisteren ook weer de spijker op de kop zat te meppen. Alleen dan met de toevoeging dat Juud vond dat Fann iedereen een plezier moest doen door op te zouten.quote:
Dat doe ik bijna nooitquote:Op maandag 18 mei 2009 10:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Bedankt voor het compliment trouwens, maar al terug lezend niet heel erg op zijn plaats![]()
Dat was een grap, oetlulquote:Op maandag 18 mei 2009 11:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En het gaat tegenwoordig zo ver dat het hier zelfs in de kiem gesmoort wordt door te verzoeken om maar geen linkjes te plaatsen. Stel je voor dat er weer een rel komt in het TBO subforum
Ik normaal ook niet.quote:
Met een s ertussen was je er nog mee weggekomen. Wellicht.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed, je conpiraciet er maar een partijtje op los. En ja, dat is Nederlands Cc
.
Buuf!quote:Op maandag 18 mei 2009 11:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Pssst pietje! Er mist een SSSSSS denk ik hoor.
Dus jij hebt nog nooit van een conpiraciet gehoord, tsssssssssssquote:Op maandag 18 mei 2009 11:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Pssst pietje! Er mist een SSSSSS denk ik hoor.
vind je dat in mijnen in Zuid-Afrika?quote:Op maandag 18 mei 2009 11:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dus jij hebt nog nooit van een conpiraciet gehoord, tsssssssssss
Ah, we gaan schelden en je spreekt tegenwoordig ook al voor Gertquote:Op maandag 18 mei 2009 11:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat was een grap, oetlul. Je linkt maar een partij raak, CarO heeft een dusdanig duidelijke omschrijving gegeven dat 't niet kon missen.
Maar goed, je conpiraciet er maar een partijtje op los. En ja, dat is Nederlands Cc
.
Gisteren wel ja, ze had niets kwaads in de zin. Maar ze wordt gelijk weg gemodereerd (tot twee keer aan toe) terwijl daar in TBO wel andere teksten (blijven) staan. Maar goed, die zijn óf van de bunkercrew, óf van de grote baas en stel je voor zeg, dat we die aan zouden pakkenquote:Op maandag 18 mei 2009 11:19 schreef Copycat het volgende:
FANN is ook echt de onschuld zelve.
Lullo, je zit nog in je jeugd en je bent maar net "het nat achter de oren stadium" voorbijquote:Op maandag 18 mei 2009 11:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oetlul, in mijn jeugd was dat een compliment.
Sneer, permban. Oh ja, en ik post een linkje naar TBO. Joe happy now?quote:Op maandag 18 mei 2009 11:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vraag ook zo'n groen pak van Bart joh, met een paar gouden knopen op je schouder
Nou ja Cc, jij was ook pittig hard in je standpunt over dat roken. En daar geen kritiek op hoor, waarom zou jij je standpunt niet zo en op die manier mogen neerzetten!quote:Op maandag 18 mei 2009 11:39 schreef Copycat het volgende:
En daarom ging ze in die TBO discussie ook mijn persoonlijke stoppen met roken battle erbij trekken? Mét medicijnen, dus weak ass. En niet in een bijzin, nee zowat het hele long ass stuk ging erover. Behalve de laatste regel of zo. Vervolgens zeg ik dat ik niet in The Bunker zit en dat het dus een lulvergelijking is en dan heb ik de essentie niet begrepen en pak ik het op als een aanval.
Ja hoor.
FANN is erg goed in de vermoorde onschuld spelen. Ik heb weinig in de gaten in dit soort clashes, maar dit ligt er voor mij duimendik bovenop.
Ja, want als we iets wegmodden zijn we 't meteen eens met de ander. Like duuh.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar dat is nog niet eens het punt, daar komen jullie beiden wel uit las ik later. Maar een Juud die dan zegt dat Fann IEDEREEN een plezier moet doen door te vertrekken en dat dat door de manier van modereren kracht wordt bijgezet, daar val ik dan wel over.
Gefeli ouwequote:
Kan. Het is in opzet ook een hard programma, vol ontberingen en daar horen peuken niet bij vind ik. Of in ieder geval kun je op je vingers natellen dat je daar wel eens mee gepakt kan worden. Niet klagen, maar dragen dan. Die mening heb ik trouwens ook geventileerd bij andere RLS's waar dit speelde. En toen rookte ik nog.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja Cc, jij was ook pittig hard in je standpunt over dat roken. En daar geen kritiek op hoor, waarom zou jij je standpunt niet zo en op die manier mogen neerzetten!
Maar het stond er wel zodanig dat het antwoord een beetje voor de hand lag. Ik was ook wel wat verbaasd van jouw tekst aangaande dat roken![]()
Ik vraag me ook af wat je intentie is als je zonder er zelf een minuut tijd aan te besteden alleen maar komt zeuren en zeiken.quote:Maar dat is nog niet eens het punt, daar komen jullie beiden wel uit las ik later. Maar een Juud die dan zegt dat Fann IEDEREEN een plezier moet doen door te vertrekken en dat dat door de manier van modereren kracht wordt bijgezet, daar val ik dan wel over.
Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk ook altijd eens ben met WJ en ik het een enorm toffe gast vindquote:Op maandag 18 mei 2009 11:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zat te denken dat ik het bijna altijd eens ben met WJ en dat hij gisteren ook weer de spijker op de kop zat te meppen. Alleen dan met de toevoeging dat Juud vond dat Fann iedereen een plezier moest doen door op te zouten.
Die Juud vind ik zo mogelijk nog erger dan Dementor. Die twee hebben er een handje van om naar boven likken en kwijlen en daar waar ze zwakte ruiken bij een user, die vervolgens naar beneden trappen, desnoods en als het moet met leugens. Ik vind het af en toe echt walgelijk om te lezen.
En het gaat tegenwoordig zo ver dat het hier zelfs in de kiem gesmoort wordt door te verzoeken om maar geen linkjes te plaatsen. Stel je voor dat er weer een rel komt in het TBO subforum
Afijn, Fann is maar weer eens afgehaakt, want ze mag geen commentaar leveren, want ze heeft geen streams en dan is dat "not done"
Neehee, dat weet ik wel. Maar geschiedenis, verleden en heden gecombineerd met huidige posities. Snap je dat dan echt nietquote:Op maandag 18 mei 2009 11:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, want als we iets wegmodden zijn we 't meteen eens met de ander. Like duuh.
[..]
Dankjewelquote:Gefeli ouwe.
Ik durf het bijna niet te zeheheggen... maar ik snapte haar púnt wel.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:39 schreef Copycat het volgende:
En daarom ging ze in die TBO discussie ook mijn persoonlijke stoppen met roken battle erbij trekken? Mét medicijnen, dus weak ass. En niet in een bijzin, nee zowat het hele long ass stuk ging erover. Behalve de laatste regel of zo. Vervolgens zeg ik dat ik niet in The Bunker zit en dat het dus een lulvergelijking is en dan heb ik de essentie niet begrepen en pak ik het op als een aanval.
Ja hoor.
FANN is erg goed in de vermoorde onschuld spelen. Ik heb weinig in de gaten in dit soort clashes, maar dit ligt er voor mij duimendik bovenop.
Cc ik heb mijn punt wat betreft het rokertje pesten duidelijk proberen te maken, dat je het niet snapt kan ik niets aan doen.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:39 schreef Copycat het volgende:
Ja hoor.
Oh gefeliciteerd nmns.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Gefeliciteerd NMNS!![]()
[ afbeelding ]
En voor de rest weet ik niet waar het over gaat en kan ik het me allemaal prima voorstellen.![]()
Je mag zeggen wat je wilt, maar ik blijf het gemakkelijk appels en peren vergelijken vinden.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:03 schreef CarOnline het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeheheggen... maar ik snapte haar púnt wel.
Je hebt hier toch regelmatig hallelujah geroepen over je Luckies. Toch?
Heel belangrijk in je leven.
En voor die Bunkerbewoner ook. En dan is het makkelijk iemand steeds op zn peuken te pakken. Heel makkelijk. Precies op zn zwakte.
Nee, jij zit niet in een RLS, maar ik snap haar wel. 't Was alleen iets te groots aangepakt van Fann.
Je kunt altijd vragen hebben over de intentie en insteek en Fann is ook niet altijd een lieverdje, zij kan er soms ook wel wat van, dat kloptquote:Op maandag 18 mei 2009 11:55 schreef Copycat het volgende:
Ik vraag me ook af wat je intentie is als je zonder er zelf een minuut tijd aan te besteden alleen maar komt zeuren en zeiken.
Niet dat je dan geen rechten hebt, maar het roept bij mij wel vragen op over de insteek.
Daar val ik niet over, want zozeer boeit het me niet. Maar kaatsen is ook weerkaatsen.
Op welk zelfde punt worden de anderen dan regelmatig gepakt?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je mag zeggen wat je wilt, maar ik blijf het gemakkelijk appels en peren vergelijken vinden.
Temeer daar bij de aanmelding gezegd is dat zware rokers beter twee keer konden nadenken alvorens zich op te geven. Dan weet je toch genoeg en, had ik nog gerookt, was dat voor mij waarschijnlijk sowieso al genoeg reden om te bedanken voor die eer. Mocht ik het überhaupt ooit in mijn hoofd halen aan zoiets mee te doen.
Ja, ik weet uit eigen ervaring hoe belangrijk peuken zijn voor een verstokte roker, maar dat betekent voor mij niet een op een dat een RLS die over overleven gaat coulant moet zijn met roken. Juist niet.
Het zal het sadistje wel zijn in me.
Maar het kan heel goed zijn dat iemand anders steeds op zijn zelfde zwakke punt gepakt wordt.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:39 schreef Danny het volgende:
ik heb het niet over de bewoners
het is de redactie die de ontzetten uitgekauwde, honderd keer eerder (en beter) uitgevoerde 'alle tabak weg' routine uitvoert, en persoonlijk had ik op meer originaliteit en creativiteit gehoopt dan dat.
Jij snapt mijn punt aangaande jouw punt blijkbaar evenmin. Kan ik ook niets aan doen.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:06 schreef FANN het volgende:
Cc ik heb mijn punt wat betreft het rokertje pesten duidelijk proberen te maken, dat je het niet snapt kan ik niets aan doen.
quote:Bovendien maak je verder niet druk, je hebt de volledige ''crew'' achter je staan om je te steunen.
En ik moet op de hoogte zijn van mailverkeer tussen Gert en jou?quote:Het is wel een beetje zwak om hier nog even je gelijk proberen te halen, terwijl ik ondertussen een
mail van Gert heb gekregen om te stoppen met mijn commentaar en dat IK ben begonnen met de
sfeer te verpesten, dus IK ben gestopt, ik kon trouwens niet anders want al mijn posten werden daarna verwijderd. Dus ook Gert is het met jou eens, nou dan heb je nog eens Dementor en Juud die hun positie als crewleden nog even lekker (mis)gebruiken om even lekker tegen mij te keer te gaan.
Zou best. Ik vind dat jij er ook een handje van hebt. En anderen vinden waarschijnlijk weer dat ik dat ook heb.quote:Wat wil je nog meer?
Ik weet niet wat je bedoeld met ''de vermoorde onschuld'' uithangen, daar zijn andere mensen hier op Fok héél wat beter in dan ik, geloof me...
Fatsoen?quote:Als laatste wil ik nog even zeggen, als ik per PM wordt verzocht door een ''mod'' om te stoppen, dan zou jij
op zijn minst het fatsoen kunnen opbrengen om dit nu ook te laten rusten, want door deze reactie hier neer te plaatsen loop ik wel het risico om straks, óf weer de opmerking in mijn schoenen geschoven te krijgen dat IK
de sfeer verpest, of dat deze reactie straks ook weg is.
Ja schele, jij ook een fijne dag nog. Maar ehm, ik begin er hier over hè, dus een reactie kun je Cc niet verwijtenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:06 schreef FANN het volgende:
Als laatste wil ik nog even zeggen, als ik per PM wordt verzocht door een ''mod'' om te stoppen, dan zou jij
op zijn minst het fatsoen kunnen opbrengen om dit nu ook te laten rusten, want
Dawast... Fijne dag nog.
Je denkt toch zeker niet dat ik jullie binnenlaatquote:Op maandag 18 mei 2009 12:21 schreef CarOnline het volgende:
Sorry hoor maar wie zet in hemelsnaam zijn gebak op straat voor een foto?
Haha daar moet ik tegen wil en dank toch wel om lachenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat ik jullie binnenlaat
Dat heb je af en toe hè, als dingen je op zo'n kut forum toch raken. Dan ga je er in mee en blijf je er af en toe wat in haken. Je hebt gelijk, het is kleuterschoolmentaliteit, want wtf is een forum nu helemaal en wat moet je er mee en je dagelijkse en échte leven.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:18 schreef Copycat het volgende:
Astemblieft zeg, wat is dit voor een kleuterschoolmentaliteit.
Nou, ik vond het vrij pijnlijk en heb de hele nacht geprobeerd te slapen maar ik snikte zo hard dat ik mezelf wakker hield.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk ook altijd eens ben met WJ en ik het een enorm toffe gast vind![]()
Juud is net zo over het paard getild als Dementor en ik vind haar op sommige momenten ook werkelijk onuitstaanbaar.
Ik snap ook niet goed waar die air van hun vandaan komt. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik echt bijna niet daar lees, maar wát ik gelezen heb, daar viel me de spreekwoordelijke bek van open![]()
Wat betreft Dementor dan, maar dat moet hij dan maar helemaal fijn zelf weten, en ik kan me er ook niet echt over opwinden. Ik vind het gewoon vreemd. Ook trouwens die opmerking tegen Noek: 'Ga toch in Duitsland wonen'.
Zo bizar dat het bijna hilarisch werd![]()
Jups, de teller staat vandaag op 47 exact, 't meeste brood (en peuken) wel op schat ik zo inquote:Op maandag 18 mei 2009 12:48 schreef Copycat het volgende:
Ben je jarig, Nmns???
Thnxsquote:Op maandag 18 mei 2009 12:40 schreef Noek het volgende:
Feli Nmns.
Dankjewel. Het is lang geleden dat ik mij echt jarig heb gevoeld, maar vandaag is het er zomaar opeens wee en 't voelt wel grappigquote:
Ik denk voor de bloemetjesquote:
Tuurlijk wel, maar ik kan ook kort door de bocht redenerenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Neehee, dat weet ik wel. Maar geschiedenis, verleden en heden gecombineerd met huidige posities. Snap je dat dan echt nietIk ga het ook niet uitleggen, misschien heb ik er een té open liggende zenuw voor.
Eensquote:Hoe dan ook Fann is maar weer eens pleitos en dat vind ik dus niet simpelweg niet leuk, want ik vind haar gemiddeld genomen een erg leuke user!
Fijne verjaardag Nmns.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goed, tijd voor gebak (ik heb net mijn verkregen ontbijt op bed op)
[ afbeelding ]
Ah fann kom op, je weet wel beterquote:Op maandag 18 mei 2009 12:06 schreef FANN het volgende:
Bovendien maak je verder niet druk, je hebt de volledige ''crew'' achter je staan om je te steunen.
Feit is dat je zonder streams te hebben (en dit keer op keer te benadrukken) commentaar kwam leveren, dan zijn je motieven idd te betwijfelen en word je gevraagd daarmee te kappen.quote:Het is wel een beetje zwak om hier nog even je gelijk proberen te halen, terwijl ik ondertussen een
mail van Gert heb gekregen om te stoppen met mijn commentaar en dat IK ben begonnen met de
sfeer te verpesten, dus IK ben gestopt, ik kon trouwens niet anders want al mijn posten werden daarna verwijderd. Dus ook Gert is het met jou eens, nou dan heb je nog eens Dementor en Juud die hun positie als crewleden nog even lekker (mis)gebruiken om even lekker tegen mij te keer te gaan.
Wat wil je nog meer?
quote:Dawast... Fijne dag nog.
Bij mijn weten mag je ook gewoon commentaar geven zonder dat je streams hebt. Het benadrukken daarvan heeft misschien wel iets te maken met zichzelf al indekken voor opmerkingen van sommigen daarover.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Feit is dat je zonder streams te hebben (en dit keer op keer te benadrukken) commentaar kwam leveren, dan zijn je motieven idd te betwijfelen en word je gevraagd daarmee te kappen.
Dat is iets voor Danny!quote:Op maandag 18 mei 2009 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je mag ook naar een concert gaan, met je rug naar 't podium gaan staan, je iPod op doen en heel roepen dat 't hele oeuvre van de band kut is.
Ja, dat magquote:Op maandag 18 mei 2009 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je mag ook naar een concert gaan, met je rug naar 't podium gaan staan, je iPod op doen en heel roepen dat 't hele oeuvre van de band kut is.
Ik ook hoor, en zo slecht doe je het ook weer niet voor zo'n uit de kluiten gewassen puberquote:Maar goed, eigenlijk ben ik er wel een beetje klaar mee.
whehequote:
Ja, goed hè. Ben bezig met een kinderfeestje. We gaan een soort van Bunker doen maar dán in het bos.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanavond aan de zuip ter ere van een nieuw jaartje?
[..]
whehe, hoe gaat ie
?
Zaterdagavond al een feestje gehad, BBQ met teveel dood vlees. Vanavond ga ik gezellig voor mijn ouwelui koken en daar heel bescheiden deze heugelijke dag vieren. De mensen zijn oud en slecht ter beenquote:Op maandag 18 mei 2009 14:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanavond aan de zuip ter ere van een nieuw jaartje?
Wat ga je klaarmakenquote:Op maandag 18 mei 2009 14:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vanavond ga ik gezellig voor mijn ouwelui koken en daar heel bescheiden deze heugelijke dag vieren. De mensen zijn oud en slecht ter been
Ben het hier wel mee eens..quote:Op maandag 18 mei 2009 11:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk ook altijd eens ben met WJ en ik het een enorm toffe gast vind![]()
Juud is net zo over het paard getild als Dementor en ik vind haar op sommige momenten ook werkelijk onuitstaanbaar.
Ik snap ook niet goed waar die air van hun vandaan komt. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik echt bijna niet daar lees, maar wát ik gelezen heb, daar viel me de spreekwoordelijke bek van open![]()
Wat betreft Dementor dan, maar dat moet hij dan maar helemaal fijn zelf weten, en ik kan me er ook niet echt over opwinden. Ik vind het gewoon vreemd. Ook trouwens die opmerking tegen Noek: 'Ga toch in Duitsland wonen'.
Ik snap zeker wel dat Gert geen zin heeft in gedoe want het was net weer kalm daar. Zou ook flauw zijn, altijd consequent weigeren daar te posten, behalve bij rampen of ander onheil. Zoals een rel. En zó groot was het nou ook weer niet. Overigens, die link heb ik gewoon van Gert gehad hoor![]()
Nu is Fann ook niet helemaal schoon te praten en dat weet jij net zo goed als ik en ieder ander die hier langer dan 3 maanden rondspookt. Fann en Dementor zitten elkaar al langer in de haren, dat is iets wat waarschijnlijk wel zo zal blijven. Feit is wel dat Dementor zijn 'machtspositie' daar graag voor wil gebruiken. Schijnbaar heeft hij een vinger in de pap bij de Bunker en dat laat hij maar al te graag weten. Jammer genoeg voor hem is hij verder niets op het forum en kan hij haar posts niet editten of haar de mond snoeren. En dat is dan maar goed ook.
Daar hebben ze Pietje en Gert voor, die, om het niet totaaaaal een hetze te laten worden het gezuig van Fann tegen Dementor editten. Of dát helemaal goed te praten is weet ik niet, want niet gelezen, maar ik heb het idee dat ze dat met de beste bedoelingen doen en het forum voor alle partijen goed leesbaar willen houden.
En nu ga ik echt even slapen, ik begin al helemaal zijig te worden.
Straks ga ik nog visioenen krijgen over wereldvrede ofzo.
quote:Op maandag 18 mei 2009 11:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik snap zeker wel dat Gert geen zin heeft in gedoe want het was net weer kalm daar. Zou ook flauw zijn, altijd consequent weigeren daar te posten, behalve bij rampen of ander onheil. Zoals een rel. En zó groot was het nou ook weer niet. Overigens, die link heb ik gewoon van Gert gehad hoor![]()
Nu is Fann ook niet helemaal schoon te praten en dat weet jij net zo goed als ik en ieder ander die hier langer dan 3 maanden rondspookt. Fann en Dementor zitten elkaar al langer in de haren, dat is iets wat waarschijnlijk wel zo zal blijven. Feit is wel dat Dementor zijn 'machtspositie' daar graag voor wil gebruiken. Schijnbaar heeft hij een vinger in de pap bij de Bunker en dat laat hij maar al te graag weten. Jammer genoeg voor hem is hij verder niets op het forum en kan hij haar posts niet editten of haar de mond snoeren. En dat is dan maar goed ook.
Daar hebben ze Pietje en Gert voor, die, om het niet totaaaaal een hetze te laten worden het gezuig van Fann tegen Dementor editten. Of dát helemaal goed te praten is weet ik niet, want niet gelezen, maar ik heb het idee dat ze dat met de beste bedoelingen doen en het forum voor alle partijen goed leesbaar willen houden.
En nu ga ik echt even slapen, ik begin al helemaal zijig te worden.
Straks ga ik nog visioenen krijgen over wereldvrede ofzo.
Ik zal me de volgende keer speciaal voor jou iets genuanceerder uiten en alleen vanuit mijn eigen persoon het verzoek doen.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou, ik vond het vrij pijnlijk en heb de hele nacht geprobeerd te slapen maar ik snikte zo hard dat ik mezelf wakker hield.
Verder vind ik iedereen wel oké, zelfs Dementor en Juud wel maar doe normaal. Zo'n toontje wat Juud deed, dan moet je ophoeren.Praten voor alle users, flikker toch op. Dawast. Mijn 2 centen van de samenleving. Bedankt daarvoor.
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed, eigenlijk ben ik er wel een beetje klaar mee.
Nee, nu is 't ultieme moment om de tegendraadse puber uit te gaan hangen. Ofwel, heel lief zijn en vrolijk doen tegen iedereen die je tegen komt.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Moet ik me nou nog in gaan lezen ook?!![]()
en je mag pas tegen iemand tekeer gaan als je onderling al wat hebt gehad. * Noteert
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, nu is 't ultieme moment om de tegendraadse puber uit te gaan hangen. Ofwel, heel lief zijn en vrolijk doen tegen iedereen die je tegen komt.
Dit ging mi verder dan iets tussen Fann en Dementor, ik kreeg ook vanuit het niets een veeg uit de pan. Fann is daar om watvoor reden dan ook wild om zich heen aan het slaan.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nu is Fann ook niet helemaal schoon te praten en dat weet jij net zo goed als ik en ieder ander die hier langer dan 3 maanden rondspookt. Fann en Dementor zitten elkaar al langer in de haren, dat is iets wat waarschijnlijk wel zo zal blijven.
doe mij die rechts achter maar, en nog van harte met je verjaardag!quote:Op maandag 18 mei 2009 12:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja schele, jij ook een fijne dag nog. Maar ehm, ik begin er hier over hè, dus een reactie kun je Cc niet verwijten![]()
Goed, tijd voor gebak (ik heb net mijn verkregen ontbijt op bed op)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |