Tuurlijk wel, maar ik kan ook kort door de bocht redenerenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Neehee, dat weet ik wel. Maar geschiedenis, verleden en heden gecombineerd met huidige posities. Snap je dat dan echt nietIk ga het ook niet uitleggen, misschien heb ik er een té open liggende zenuw voor.
Eensquote:Hoe dan ook Fann is maar weer eens pleitos en dat vind ik dus niet simpelweg niet leuk, want ik vind haar gemiddeld genomen een erg leuke user!
Fijne verjaardag Nmns.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goed, tijd voor gebak (ik heb net mijn verkregen ontbijt op bed op)
[ afbeelding ]
Ah fann kom op, je weet wel beterquote:Op maandag 18 mei 2009 12:06 schreef FANN het volgende:
Bovendien maak je verder niet druk, je hebt de volledige ''crew'' achter je staan om je te steunen.
Feit is dat je zonder streams te hebben (en dit keer op keer te benadrukken) commentaar kwam leveren, dan zijn je motieven idd te betwijfelen en word je gevraagd daarmee te kappen.quote:Het is wel een beetje zwak om hier nog even je gelijk proberen te halen, terwijl ik ondertussen een
mail van Gert heb gekregen om te stoppen met mijn commentaar en dat IK ben begonnen met de
sfeer te verpesten, dus IK ben gestopt, ik kon trouwens niet anders want al mijn posten werden daarna verwijderd. Dus ook Gert is het met jou eens, nou dan heb je nog eens Dementor en Juud die hun positie als crewleden nog even lekker (mis)gebruiken om even lekker tegen mij te keer te gaan.
Wat wil je nog meer?
quote:Dawast... Fijne dag nog.
Bij mijn weten mag je ook gewoon commentaar geven zonder dat je streams hebt. Het benadrukken daarvan heeft misschien wel iets te maken met zichzelf al indekken voor opmerkingen van sommigen daarover.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Feit is dat je zonder streams te hebben (en dit keer op keer te benadrukken) commentaar kwam leveren, dan zijn je motieven idd te betwijfelen en word je gevraagd daarmee te kappen.
Dat is iets voor Danny!quote:Op maandag 18 mei 2009 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je mag ook naar een concert gaan, met je rug naar 't podium gaan staan, je iPod op doen en heel roepen dat 't hele oeuvre van de band kut is.
Ja, dat magquote:Op maandag 18 mei 2009 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je mag ook naar een concert gaan, met je rug naar 't podium gaan staan, je iPod op doen en heel roepen dat 't hele oeuvre van de band kut is.
Ik ook hoor, en zo slecht doe je het ook weer niet voor zo'n uit de kluiten gewassen puberquote:Maar goed, eigenlijk ben ik er wel een beetje klaar mee.
whehequote:
Ja, goed hè. Ben bezig met een kinderfeestje. We gaan een soort van Bunker doen maar dán in het bos.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanavond aan de zuip ter ere van een nieuw jaartje?
[..]
whehe, hoe gaat ie
?
Zaterdagavond al een feestje gehad, BBQ met teveel dood vlees. Vanavond ga ik gezellig voor mijn ouwelui koken en daar heel bescheiden deze heugelijke dag vieren. De mensen zijn oud en slecht ter beenquote:Op maandag 18 mei 2009 14:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanavond aan de zuip ter ere van een nieuw jaartje?
Wat ga je klaarmakenquote:Op maandag 18 mei 2009 14:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vanavond ga ik gezellig voor mijn ouwelui koken en daar heel bescheiden deze heugelijke dag vieren. De mensen zijn oud en slecht ter been
Ben het hier wel mee eens..quote:Op maandag 18 mei 2009 11:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk ook altijd eens ben met WJ en ik het een enorm toffe gast vind![]()
Juud is net zo over het paard getild als Dementor en ik vind haar op sommige momenten ook werkelijk onuitstaanbaar.
Ik snap ook niet goed waar die air van hun vandaan komt. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik echt bijna niet daar lees, maar wát ik gelezen heb, daar viel me de spreekwoordelijke bek van open![]()
Wat betreft Dementor dan, maar dat moet hij dan maar helemaal fijn zelf weten, en ik kan me er ook niet echt over opwinden. Ik vind het gewoon vreemd. Ook trouwens die opmerking tegen Noek: 'Ga toch in Duitsland wonen'.
Zo bizar dat het bijna hilarisch werd![]()
Ik snap zeker wel dat Gert geen zin heeft in gedoe want het was net weer kalm daar. Zou ook flauw zijn, altijd consequent weigeren daar te posten, behalve bij rampen of ander onheil. Zoals een rel. En zó groot was het nou ook weer niet. Overigens, die link heb ik gewoon van Gert gehad hoor![]()
Nu is Fann ook niet helemaal schoon te praten en dat weet jij net zo goed als ik en ieder ander die hier langer dan 3 maanden rondspookt. Fann en Dementor zitten elkaar al langer in de haren, dat is iets wat waarschijnlijk wel zo zal blijven. Feit is wel dat Dementor zijn 'machtspositie' daar graag voor wil gebruiken. Schijnbaar heeft hij een vinger in de pap bij de Bunker en dat laat hij maar al te graag weten. Jammer genoeg voor hem is hij verder niets op het forum en kan hij haar posts niet editten of haar de mond snoeren. En dat is dan maar goed ook.
Daar hebben ze Pietje en Gert voor, die, om het niet totaaaaal een hetze te laten worden het gezuig van Fann tegen Dementor editten. Of dát helemaal goed te praten is weet ik niet, want niet gelezen, maar ik heb het idee dat ze dat met de beste bedoelingen doen en het forum voor alle partijen goed leesbaar willen houden.
En nu ga ik echt even slapen, ik begin al helemaal zijig te worden.
Straks ga ik nog visioenen krijgen over wereldvrede ofzo.
quote:Op maandag 18 mei 2009 11:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk ook altijd eens ben met WJ en ik het een enorm toffe gast vind![]()
Juud is net zo over het paard getild als Dementor en ik vind haar op sommige momenten ook werkelijk onuitstaanbaar.
Ik snap ook niet goed waar die air van hun vandaan komt. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik echt bijna niet daar lees, maar wát ik gelezen heb, daar viel me de spreekwoordelijke bek van open![]()
Wat betreft Dementor dan, maar dat moet hij dan maar helemaal fijn zelf weten, en ik kan me er ook niet echt over opwinden. Ik vind het gewoon vreemd. Ook trouwens die opmerking tegen Noek: 'Ga toch in Duitsland wonen'.
Zo bizar dat het bijna hilarisch werd![]()
Ik snap zeker wel dat Gert geen zin heeft in gedoe want het was net weer kalm daar. Zou ook flauw zijn, altijd consequent weigeren daar te posten, behalve bij rampen of ander onheil. Zoals een rel. En zó groot was het nou ook weer niet. Overigens, die link heb ik gewoon van Gert gehad hoor![]()
Nu is Fann ook niet helemaal schoon te praten en dat weet jij net zo goed als ik en ieder ander die hier langer dan 3 maanden rondspookt. Fann en Dementor zitten elkaar al langer in de haren, dat is iets wat waarschijnlijk wel zo zal blijven. Feit is wel dat Dementor zijn 'machtspositie' daar graag voor wil gebruiken. Schijnbaar heeft hij een vinger in de pap bij de Bunker en dat laat hij maar al te graag weten. Jammer genoeg voor hem is hij verder niets op het forum en kan hij haar posts niet editten of haar de mond snoeren. En dat is dan maar goed ook.
Daar hebben ze Pietje en Gert voor, die, om het niet totaaaaal een hetze te laten worden het gezuig van Fann tegen Dementor editten. Of dát helemaal goed te praten is weet ik niet, want niet gelezen, maar ik heb het idee dat ze dat met de beste bedoelingen doen en het forum voor alle partijen goed leesbaar willen houden.
En nu ga ik echt even slapen, ik begin al helemaal zijig te worden.
Straks ga ik nog visioenen krijgen over wereldvrede ofzo.
Ik zal me de volgende keer speciaal voor jou iets genuanceerder uiten en alleen vanuit mijn eigen persoon het verzoek doen.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou, ik vond het vrij pijnlijk en heb de hele nacht geprobeerd te slapen maar ik snikte zo hard dat ik mezelf wakker hield.
Verder vind ik iedereen wel oké, zelfs Dementor en Juud wel maar doe normaal. Zo'n toontje wat Juud deed, dan moet je ophoeren.Praten voor alle users, flikker toch op. Dawast. Mijn 2 centen van de samenleving. Bedankt daarvoor.
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed, eigenlijk ben ik er wel een beetje klaar mee.
Nee, nu is 't ultieme moment om de tegendraadse puber uit te gaan hangen. Ofwel, heel lief zijn en vrolijk doen tegen iedereen die je tegen komt.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Moet ik me nou nog in gaan lezen ook?!![]()
en je mag pas tegen iemand tekeer gaan als je onderling al wat hebt gehad. * Noteert
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, nu is 't ultieme moment om de tegendraadse puber uit te gaan hangen. Ofwel, heel lief zijn en vrolijk doen tegen iedereen die je tegen komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |