Ik ga effe zoeken naar fase IIIquote:Op zondag 17 mei 2009 21:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb geen linkje meer, dan moet ik dat zoeken en dat kan jij net zo goed als ik, dus het staat in TOB en dan eh Fase III topic als ik het goed heb
hee el nocoquote:Op zondag 17 mei 2009 21:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg telefoon.
Zit sinds gisteren weer in m'n eigen huisie. Redelijk stofvrij inmiddels. Wel een flinke lekkage door de regen van afgelopen nacht. Slaapkamerplafond en buitenmuur die ik pas gedaan heb heb naar de kloten.![]()
Dus maar weer eemn mailtje naar de woningbouw.![]()
Ja de 12e moest ik naar de KNO. Ze hebben gelijk nog een CT-scan gemaakt want zij denkt een cyste in de bijholte. Dinsdag vervolgafspraak.
Hahaaaa dat lees ik nog net Wee-Jeetje!quote:
Ik zou de donkerblauwe metallic nemen, die schijnt goed te zijnquote:Op zondag 17 mei 2009 20:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jij loeder![]()
ik heb btw besloten om die halve kunstmaan niet te nemen de komende jaren. heb nog een gesprek met een andere top-orthopeed over opties en als die andere mogelijkheid dan doorgaat ben ik best blij.
Ik was gewoon om half 8 al klaar wakker en er zelfs al uitquote:Op maandag 18 mei 2009 09:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Heyheyhey, jou had ik nog niet up and running verwacht!
Sollyquote:
Ja, potver, dat zal je altijd zien hè.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik was gewoon om half 8 al klaar wakker en er zelfs al uit![]()
Echt zo stom!
Misschien dat ik er zo nog even in duik. Bedoel... gewoon... nu kan het!
Waarom? Is toch leuk dat er weer meer leven in komtquote:
Ja, aan mij heeft het niet gelegen hoor.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom? Is toch leuk dat er weer meer leven in komt.
Naar beneden?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:09 schreef Copycat het volgende:
Jullie houden de eer hoog, dames!
Breng ik het weer naar beneden.
Heus niet, want bovenaan mijn MyAt.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:09 schreef Copycat het volgende:
Jullie houden de eer hoog, dames!
Breng ik het weer naar beneden.
Oh ja. Ik bedoelde het niveauquote:Op maandag 18 mei 2009 10:10 schreef CarOnline het volgende:
Naar beneden?
Je post hier toch? Dus gaat het hier weer omhoog.
Een beetje bij de les blijven juffie!
Hahaha je mag weer gaan zitten, ik ben er nog!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Lastiger?!Lastiger???!!
Zeg maar ronduit KUT!
Oho, da's toch geen taal voor een dame![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |