Gehakketak? Vertel! Linkje?quote:Op zondag 17 mei 2009 20:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sollie, eerst dat eten en toen gehakketak in de bunkerdt waar ik net keek en en..![]()
mooie taal, dat bosnieze.
haha, ik zat je te fucken met je verlegenheid. hoe lang hielden ze eigenlijk je hand vast? langer dan noodzakelijk?
Ik heb al een linkje gevraagd.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Willen jullie mij niet zo nieuwsgierig maken?
't Is helemaal niets, gewoon negeren.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Willen jullie mij niet zo nieuwsgierig maken?
Oh ja goedzo!quote:Op zondag 17 mei 2009 20:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb al een linkje gevraagd.
Misschien snappen we het wel
Denk nog eens?quote:Op zondag 17 mei 2009 20:22 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is helemaal niets, gewoon negeren.
Het kunnen maar zo penalties worden dadelijk!
Zijn ze al oud genoeg of wordt het huilen als het niet goed afloopt?
O wacht, eentje is je man. Nee die gaat niet huilen denk ik.
Potver.quote:
Ze zijn boos.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:23 schreef Gert het volgende:
Nee, dat worden die van Noek die gaan snotteren.
Da's ook best belangijk!quote:Op zondag 17 mei 2009 20:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Denk nog eens?![]()
Nou ik geloof niet dat het ze erg raakt hoor. Want er valt een doelpunt![]()
![]()
Ze kijken alleen om morgen mee te kunnen praten...
Voor jongens van 7 en 9?quote:
Juist!quote:
Ga maar lekker op je slaapkamer kijken dan.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:30 schreef Noek het volgende:
Maar ik wil de film met Tom kijken. Hanks, that is.
nah, 'vriend' dementor is net zo bezig als voorheen in deze sc (geheel conform z'n karakter) alleen nu waant hij zichzelf onaantastbaar omdat 'ie in de bunkerruimte zitquote:Op zondag 17 mei 2009 20:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gehakketak? Vertel! Linkje?![]()
Ja heel mooi. Je moet het alleen niet zelf willen zingen natuurlijk.
Maar t viel mee hoor. En ik werd verder niet gedwongen ofzo.
Nee, ik hield ze langer vast dan noodzakelijk![]()
![]()
Maar dat blijft onder ons natuurlijk!
En hoe was jouw weekend?
Ja, zo werkt dat. Met een verrekijker.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga maar lekker op je slaapkamer kijken dan.
Of werkt dat niet zo daar?
Zet die tv dan dichterbij je bed!quote:Op zondag 17 mei 2009 20:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, zo werkt dat. Met een verrekijker.
Doei!
mooi!quote:Op zondag 17 mei 2009 20:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, goed hoor.
Ik meen er ntuurlijk niks van dat ik oké in Duitsland ga wonen want dat is een toestand en gedoe.
Het gaat bijzonder wel. En met jou?
Ik zag dat jij het ook zag. Pietje heeft gelijk natuurlijk omdat...Pietje!
jij loederquote:Op zondag 17 mei 2009 20:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Hebben ze knieschijven tegenwoordig ook al extern?
Die berenburger kan eindelijk weer eens los.quote:
Nou, ff wachten op salarispayday.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jij loeder![]()
ik heb btw besloten om die halve kunstmaan niet te nemen de komende jaren. heb nog een gesprek met een andere top-orthopeed over opties en als die andere mogelijkheid dan doorgaat ben ik best blij.
wat heb je nu uitgevreten op je trouwdag (livera & prosecco) of nog de opera of zo?
nah, vrijwilligquote:Op zondag 17 mei 2009 20:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zitten jullie hier nou geheel vrijwillig over de bunkert te roddelen?
Getver! Weet je wel hoe vies dat is? Heb ooit eens een slok genomen, maar dat was tijdens elfstedentocht en anders was ik vast doodgevroren. Maar getverdemme wat een peut man.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die berenburger kan eindelijk weer eens los.
Neuh, maar ik kom dan ook nooit in Fryslanquote:Op zondag 17 mei 2009 20:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Getver! Weet je wel hoe vies dat is? Heb ooit eens een slok genomen, maar dat was tijdens elfstedentocht en anders was ik vast doodgevroren. Maar getverdemme wat een peut man.
PM's zijn zo 2007quote:Op zondag 17 mei 2009 20:52 schreef willem-jozef het volgende:
nah, vrijwilligdaar zijn heel wat pm-tjes aan vooraf gegaan
![]()
ik zie niks anders?quote:Op zondag 17 mei 2009 20:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nah, vrijwilligdaar zijn heel wat pm-tjes aan vooraf gegaan
![]()
Moet je dan toch eens doen.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, maar ik kom dan ook nooit in Fryslan.
[..]
PM's zijn zo 2007
quote:Op zondag 17 mei 2009 20:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi noek![]()
ik keek ff in t bunkah-ding (en bleef er ook ff hangen door de vage ambiance), die dementor is nu echt de weg kwijt zeg...het 'succes' is hem naar z'n hoofd gestegen![]()
hoe is ie?
kan volgende maand toch ook...quote:Op zondag 17 mei 2009 20:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, ff wachten op salarispayday.Asperges gegeten. en verders niks. Het was ook niet echt een jubel-eum dás volgend jaar.
hee coos ouwe halal-meister!quote:Op zondag 17 mei 2009 20:58 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Doe eens een linkje vanaf waar ik moet gaan lezen!!![]()
Hoi WJ en andere lurkers
Verkapte hey-wj-doe-mij-die-pm-ook-eens-postquote:Op zondag 17 mei 2009 20:58 schreef Coos het volgende:
Doe eens een linkje vanaf waar ik moet gaan lezen!!![]()
Hoi WJ en andere lurkers
Ja nee hoho, 12,5 volgend jaar.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kan volgende maand toch ook...
alleen asperges? och armemocht er geen ham of ei, zelfs niet boter of een 'nieuwe oogst' piepertje of wit wijntje bij?
![]()
dus volgend jaar tien of 12,5 jaar? of ben je niet getrouwd en reken je vanaf dag 1 der verkering?
ik heb geen pm verstuurd mbt dit gedoequote:Op zondag 17 mei 2009 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Verkapte hey-wj-doe-mij-die-pm-ook-eens-post
Hoi Coos
klinkt gezellig.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja nee hoho, 12,5 volgend jaar.en uiteraard, ham, eitje, sausje, aardappeltje erbij.
Geen witte wijn, was een beetje een haastklus want zwemles.
![]()
én het is niet denderend voor mijn lijn hè, witte wijn. Heb nog wel een prosecco koud staan anders.![]()
Nee, van prosecco word je gewoon net zo vet.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
klinkt gezellig.
wanneer moet je voor 'b' afzwemmen?
is dat omdat er minder alco (dus suiker of zo) in prosecco zit?
proost alvast
een paar fikse spreekwoordelijke rotschoppen (zonder wondvocht dan..) zouden eigenlijk niet misstaan in deze affairequote:Op zondag 17 mei 2009 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wel de spreekwoordelijke wonden natuurlijk, zo'n pauper ben je nou ook weer niet.
Ik heb het inmiddels gelezen, hijs wel wat over t peerd getild hequote:Op zondag 17 mei 2009 20:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nah, 'vriend' dementor is net zo bezig als voorheen in deze sc (geheel conform z'n karakter) alleen nu waant hij zichzelf onaantastbaar omdat 'ie in de bunkerruimte zit. hij gooit een beetje z'n eigen ruiten in door zich zo achterlijk aan te stellen en op basis van rancune de gevatte conjo te spelen. na ja, linkie geef ik niet, eigenlijk niets anders dan voorheen; alleen nu voor een groter (en onwetend) publiek dus nieuwe ronde nieuwe prijzen(vanuit zijn optiek).
da's dan wel lief, dat ze je niet dwingen.
tuurlijk, maar ik heb het er moeilijk mee![]()
ja, lekker weinig gedaan. gisteren een spannend boekie gelezen "the blade itself", vrijdag nog wel ff wat gezopen met een meisje van lichte zeden, nee, een vriendinnetje haha
vandaag geen ene moer gedaan. ga straks nog ff op de mountainbike bij een vrind langs ff een externe schijf (spannend) ophalen.
jij zal ook wel zo naar je bed gaan, oudje?
Nee, ik kreeg telefoon.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:12 schreef willem-jozef het volgende:
coos is gelijk weg hier.. (zit helemaal alleen in het donkere bos van bunker-topics te speuren naar een rel).
ik ga ff op pad. misschien nog tot later
Doe jij dan effe een linkie want WJ is weg nu.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb het inmiddels gelezen, hijs wel wat over t peerd getild he![]()
Sjonge jonge, maar misschien denkt ie dat het eeuwigdurend is. Of wil ie hier nooit meer posten verder![]()
Fijn, lekkagequote:Op zondag 17 mei 2009 21:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Doe jij dan effe een linkie want WJ is weg nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |