Buuvie!quote:
Gewoon een beetje naar de cijfertjes staren, want het is zwart.quote:
Jeutje, wat een jadoequote:Op zondag 17 mei 2009 19:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Buuvie!![]()
Ik kreeg je mms, ik moet zo ff op de pc om hem te bekijken
hiquote:Op zondag 17 mei 2009 19:00 schreef CarOnline het volgende:
Gert kan je er ff haakies omheen zetten?
Hoi Wee-Jeetje trouwens![]()
Ja die bedoelde ik ook.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:04 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon een beetje naar de cijfertjes staren, want het is zwart.
Dat itt de 35 keiharde Eurons van gisteren.
Ja nee dat was door het slotje heen gepost, de wérkelijke veroorzaakster van jouw leed is Caro maar die vergeef je toch wel.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi![]()
![]()
enne enne enne ik allemaal vragen stellen en liefdesbetuigingen spuien in dat andere topic, komt die man genaamd gert opeens de boel vollullen en ben ik bij het copy-pasten alles kwijt
![]()
hoe was het gisteren (je was toch aan het esffuh in holland)?
hoi gert en buuf
Ik afwisselend maar alles is wel een keer langsgekomen.quote:
Drie dagen boodschappen doen.quote:
Sorry dat was ikquote:Op zondag 17 mei 2009 19:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi![]()
![]()
enne enne enne ik allemaal vragen stellen en liefdesbetuigingen spuien in dat andere topic, komt die man genaamd gert opeens de boel vollullen en ben ik bij het copy-pasten alles kwijt
![]()
hoe was het gisteren (je was toch aan het esffuh in holland)?
hoi gert en buuf
Ik ben ook nog bij de FEBO gestopt aan de A4.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik afwisselend maar alles is wel een keer langsgekomen.
Of vaker.
jou ook wel, jongeh, ondanks dat je gehersenspoeld bent in die bunker!!quote:Op zondag 17 mei 2009 19:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja nee dat was door het slotje heen gepost, de wérkelijke veroorzaakster van jouw leed is Caro maar die vergeef je toch wel.
10 literflessen Appie Happie-wijn. Of is dat hetzelfde?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:10 schreef APK het volgende:
[..]
Drie dagen boodschappen doen.
Of heeft iemand een beter idee om 35¤ te besteden?
De uitslag was ook niet leuk en de liedjes ken je al dus je hebt niets gemist hoor!quote:Op zondag 17 mei 2009 19:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jeutje, wat een jadoe![]()
Wij waren gister op opzitvisiteKon ik het ESF niet zien.
Euh....quote:Op zondag 17 mei 2009 19:14 schreef Gert het volgende:
10 literflessen Appie Happie-wijn. Of is dat hetzelfde?
Ja t ging echt soepel!quote:Op zondag 17 mei 2009 19:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben ook nog bij de FEBO gestopt aan de A4.![]()
Jouw reis ging weer soepel dus? Dat begint (eindelijk) een prettige gewoonte te worden.
Europa vond het goed genoeg om het met een nog nooit eerder vertoonde overmacht aan de eerste plek te helpen!quote:Op zondag 17 mei 2009 19:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jou ook wel, jongeh, ondanks dat je gehersenspoeld bent in die bunker!!![]()
ik had overigens ook dat liedje 'i'm in love with a very tall etc' van noorse knakker in m'n hoofd. wel grappig: 1 x gehoord en dan blijft het al hangen. da's niet altijd een goed teken. in dit geval is het monotone en zeikerige blije deuntje de reden van het bijblijven, denk ik dan he..
Ja!quote:Op zondag 17 mei 2009 19:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
De uitslag was ook niet leuk en de liedjes ken je al dus je hebt niets gemist hoor!
Schrale troost?
18 flessen lukt ook.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:14 schreef Gert het volgende:
[..]
10 literflessen Appie Happie-wijn. Of is dat hetzelfde?
Nee! Ik ga nu kijken, zit nu achter mn pc.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja!Nu had ik de hele avond nerveuze Jazz
Maar het was wel heel gezellig, dat wel.
Heb je de stakker al gezien?
Buuv ik kan hem echt niet bekijkenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja!Nu had ik de hele avond nerveuze Jazz
Maar het was wel heel gezellig, dat wel.
Heb je de stakker al gezien?
Neuh.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een drukte hier, niemand de tukkers vs de friezen kijken?
hola, ik zag 'tquote:Op zondag 17 mei 2009 19:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Sorry dat was ik
Oh wat leuk, paste dat hier eens?
Ben benieuwd. Oh doe anders maar pm
Ja t was leuk gister, heel leuk!
Ik moet echt bijkomen nog
Ja doe maar gewoon weer via PMquote:Op zondag 17 mei 2009 19:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hola, ik zag 't![]()
kan niet meer, tis weg. per pm is ook een beter idee, het is way too intense voor deze s.c.. het moest zo zijn dus..dus dat..dus
mooi. zelf nog gezongen met die luitjes?
(sorry voor het late reageren![]()
![]()
, echt heeeel snel gegeten
)
ala ik het weer in de juiste vorm weet te gieten, zal dat wederom gebeurenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja doe maar gewoon weer via PM![]()
Nou niet echt, 1 keertje maar. Dat vond ik wel voldoende.
Waren allemaal vreemden bij en dan durf ik dat niet![]()
Verlegen als ik ben!
Nou pas maar op, straks krijg je de hik!![]()
Ja, mijnese hier.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Belachelijk! Ik kan dat wel gewoon met mijn baksteen?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Buuv ik kan hem echt niet bekijken![]()
Ik doe alles wat ie vraagt maar de foto komt niet door!!
Ik kan aanklikken van wie ie komt, hoe lang ik hem nog kan bekijken en de datum.
Thats it. Geen foto, 'onderwerp' is blanco.
Wat raar!
Twee Twente supportertjes hier.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
stoa up, aj veur twente binquote:
Met z'n sjaaltje om? Aw!quote:Op zondag 17 mei 2009 19:55 schreef debuurvrouw het volgende:
3 Heerenveen-aanhangers.Ééntje ligt al te bedde.
Oh leuk, ik kan niet wachtenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ala ik het weer in de juiste vorm weet te gieten, zal dat wederom gebeuren![]()
haha, ben je daar dan echt te verlegen voor? wel deugdelijk, maar ook best lief natuurlijk. heb je nog wel gesproken gedurende de avond, of pas toen 'ze' allemaal weg waren?
"de hik", waar zou dat z'n naam aan te danken hebben, eigenlijk?
Hahaha jaaaa doe!quote:Op zondag 17 mei 2009 19:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Belachelijk! Ik kan dat wel gewoon met mijn baksteen?Nou, doe het wel lichtjes over met de camera waarmee ik niet kan bellen.
De wedstrijd is in Rotterdam, dus dan waren ze al vroeg begonnen met slopen en roven.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Neuh.
Ik heb de enorme puinzooi op het station al gezien.
Echt onvoorstélbaar, vraag me ook echt af of dat daar alleen door komt.
Er staat ook een totaal geplunderde vrachtwagen, overal plasticzakken en blikjes.
Heb er zelfs foto's van gemaakt om de mijnese te laten zien, zo van: WTF is hier aan de hand!![]()
Voebelle dus.
hoi noekquote:
sollie, eerst dat eten en toen gehakketak in de bunkerdt waar ik net keek en en..quote:Op zondag 17 mei 2009 19:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh leuk, ik kan niet wachten![]()
![]()
Nee hoor. Hoewel. Nee. Nah niet echt. Maar ik moest liedjes die ik niet zo goed ken!
In het Bosnisch enzo![]()
Jaa natuurlijk heb ik wel gesproken, zó erg is het ook niet. Dat durf ik wel.
Maar alleen als Gert en APK mn hand vasthielden hoor![]()
Zijn naam?
Zoek maar op in de Hikipedia
Ja, goed hoor.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi noek![]()
ik keek ff in t bunkah-ding (en bleef er ook ff hangen door de vage ambiance), die dementor is nu echt de weg kwijt zeg...het 'succes' is hem naar z'n hoofd gestegen![]()
hoe is ie?
Gehakketak? Vertel! Linkje?quote:Op zondag 17 mei 2009 20:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sollie, eerst dat eten en toen gehakketak in de bunkerdt waar ik net keek en en..![]()
mooie taal, dat bosnieze.
haha, ik zat je te fucken met je verlegenheid. hoe lang hielden ze eigenlijk je hand vast? langer dan noodzakelijk?
Ik heb al een linkje gevraagd.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Willen jullie mij niet zo nieuwsgierig maken?
't Is helemaal niets, gewoon negeren.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Willen jullie mij niet zo nieuwsgierig maken?
Oh ja goedzo!quote:Op zondag 17 mei 2009 20:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb al een linkje gevraagd.
Misschien snappen we het wel
Denk nog eens?quote:Op zondag 17 mei 2009 20:22 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is helemaal niets, gewoon negeren.
Het kunnen maar zo penalties worden dadelijk!
Zijn ze al oud genoeg of wordt het huilen als het niet goed afloopt?
O wacht, eentje is je man. Nee die gaat niet huilen denk ik.
Potver.quote:
Ze zijn boos.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:23 schreef Gert het volgende:
Nee, dat worden die van Noek die gaan snotteren.
Da's ook best belangijk!quote:Op zondag 17 mei 2009 20:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Denk nog eens?![]()
Nou ik geloof niet dat het ze erg raakt hoor. Want er valt een doelpunt![]()
![]()
Ze kijken alleen om morgen mee te kunnen praten...
Voor jongens van 7 en 9?quote:
Juist!quote:
Ga maar lekker op je slaapkamer kijken dan.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:30 schreef Noek het volgende:
Maar ik wil de film met Tom kijken. Hanks, that is.
nah, 'vriend' dementor is net zo bezig als voorheen in deze sc (geheel conform z'n karakter) alleen nu waant hij zichzelf onaantastbaar omdat 'ie in de bunkerruimte zitquote:Op zondag 17 mei 2009 20:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gehakketak? Vertel! Linkje?![]()
Ja heel mooi. Je moet het alleen niet zelf willen zingen natuurlijk.
Maar t viel mee hoor. En ik werd verder niet gedwongen ofzo.
Nee, ik hield ze langer vast dan noodzakelijk![]()
![]()
Maar dat blijft onder ons natuurlijk!
En hoe was jouw weekend?
Ja, zo werkt dat. Met een verrekijker.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga maar lekker op je slaapkamer kijken dan.
Of werkt dat niet zo daar?
Zet die tv dan dichterbij je bed!quote:Op zondag 17 mei 2009 20:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, zo werkt dat. Met een verrekijker.
Doei!
mooi!quote:Op zondag 17 mei 2009 20:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, goed hoor.
Ik meen er ntuurlijk niks van dat ik oké in Duitsland ga wonen want dat is een toestand en gedoe.
Het gaat bijzonder wel. En met jou?
Ik zag dat jij het ook zag. Pietje heeft gelijk natuurlijk omdat...Pietje!
jij loederquote:Op zondag 17 mei 2009 20:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Hebben ze knieschijven tegenwoordig ook al extern?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |