Nee! Ik ga nu kijken, zit nu achter mn pc.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja!Nu had ik de hele avond nerveuze Jazz
Maar het was wel heel gezellig, dat wel.
Heb je de stakker al gezien?

Buuv ik kan hem echt niet bekijkenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja!Nu had ik de hele avond nerveuze Jazz
Maar het was wel heel gezellig, dat wel.
Heb je de stakker al gezien?

Neuh.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een drukte hier, niemand de tukkers vs de friezen kijken?

hola, ik zag 'tquote:Op zondag 17 mei 2009 19:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Sorry dat was ik
Oh wat leuk, paste dat hier eens?
Ben benieuwd. Oh doe anders maar pm
Ja t was leuk gister, heel leuk!
Ik moet echt bijkomen nog

Ja doe maar gewoon weer via PMquote:Op zondag 17 mei 2009 19:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hola, ik zag 't![]()
kan niet meer, tis weg. per pm is ook een beter idee, het is way too intense voor deze s.c.. het moest zo zijn dus..dus dat..dus
mooi. zelf nog gezongen met die luitjes?
(sorry voor het late reageren![]()
![]()
, echt heeeel snel gegeten
)

ala ik het weer in de juiste vorm weet te gieten, zal dat wederom gebeurenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja doe maar gewoon weer via PM![]()
Nou niet echt, 1 keertje maar. Dat vond ik wel voldoende.
Waren allemaal vreemden bij en dan durf ik dat niet![]()
Verlegen als ik ben!
Nou pas maar op, straks krijg je de hik!![]()

Ja, mijnese hier.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:

Belachelijk! Ik kan dat wel gewoon met mijn baksteen?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Buuv ik kan hem echt niet bekijken![]()
Ik doe alles wat ie vraagt maar de foto komt niet door!!
Ik kan aanklikken van wie ie komt, hoe lang ik hem nog kan bekijken en de datum.
Thats it. Geen foto, 'onderwerp' is blanco.
Wat raar!

Twee Twente supportertjes hier.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:

stoa up, aj veur twente binquote:

Met z'n sjaaltje om? Aw!quote:Op zondag 17 mei 2009 19:55 schreef debuurvrouw het volgende:
3 Heerenveen-aanhangers.Ééntje ligt al te bedde.

Oh leuk, ik kan niet wachtenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ala ik het weer in de juiste vorm weet te gieten, zal dat wederom gebeuren![]()
haha, ben je daar dan echt te verlegen voor? wel deugdelijk, maar ook best lief natuurlijk. heb je nog wel gesproken gedurende de avond, of pas toen 'ze' allemaal weg waren?
"de hik", waar zou dat z'n naam aan te danken hebben, eigenlijk?

Hahaha jaaaa doe!quote:Op zondag 17 mei 2009 19:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Belachelijk! Ik kan dat wel gewoon met mijn baksteen?Nou, doe het wel lichtjes over met de camera waarmee ik niet kan bellen.

De wedstrijd is in Rotterdam, dus dan waren ze al vroeg begonnen met slopen en roven.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Neuh.
Ik heb de enorme puinzooi op het station al gezien.
Echt onvoorstélbaar, vraag me ook echt af of dat daar alleen door komt.
Er staat ook een totaal geplunderde vrachtwagen, overal plasticzakken en blikjes.
Heb er zelfs foto's van gemaakt om de mijnese te laten zien, zo van: WTF is hier aan de hand!![]()
Voebelle dus.

hoi noekquote:

sollie, eerst dat eten en toen gehakketak in de bunkerdt waar ik net keek en en..quote:Op zondag 17 mei 2009 19:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh leuk, ik kan niet wachten![]()
![]()
Nee hoor. Hoewel. Nee. Nah niet echt. Maar ik moest liedjes die ik niet zo goed ken!
In het Bosnisch enzo![]()
Jaa natuurlijk heb ik wel gesproken, zó erg is het ook niet. Dat durf ik wel.
Maar alleen als Gert en APK mn hand vasthielden hoor![]()
Zijn naam?
Zoek maar op in de Hikipedia

Ja, goed hoor.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi noek![]()
ik keek ff in t bunkah-ding (en bleef er ook ff hangen door de vage ambiance), die dementor is nu echt de weg kwijt zeg...het 'succes' is hem naar z'n hoofd gestegen![]()
hoe is ie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |