Ach, eerst stond er alleen 3x 'vertraagd'quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:11 schreef Isegrim het volgende:
Zeker een RET-Turk die dat bordje heeft geschreven.
Geen ideequote:Op woensdag 20 mei 2009 09:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ze hadden al onderhoud toch? Als er dan een wissel gaat bokken wordt het lastig idd..
Ik heb overwogen, toen we nog op Maashaven stil stonden, uit te stappen en de tram te nemen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:12 schreef Metatron het volgende:
[..]
Dan kun je dus gewoon beter gaan lopen.
Joh. Het is de papieren versie van Geenstijl, wat verwacht je zelf?quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:34 schreef BabySis het volgende:
Heiden, vroeg me even wat ICQ is en of je dat ook daadwerkelijk gebruikt. Ik wist niet precies wat het was, maar ik heb het inmiddels gedownload en jou toegevoegd. En ik wilde vragen of je MSN ook gebruikt, ik weet dat Ise er niets mee doet.
Ik was gister spreker in Politiek Den Haag, op de Horeca en Recreatie Portal en heb de staatssecretaris van EZ ontmoet (die speciaal kwam om reactie te geven op mijn speech over Duurzaam Ondernemen in de horecabranche) en ik heb hem zelfs een stiekeme liefkozende knipoog gegeven.
Telegraaf was er ook bijmaar helaas is mijn stuk uitgeconcurreerd door de break up van Jan en Jolanthe
![]()
Wat natuurlijk logisch is, aangezien Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen natuurlijk veel minder belangrijk is dan het wel en wee van een van de meest populaire volkszanger van ons land!
Ik was nog wel wakker maar ik had bezoek.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:34 schreef BabySis het volgende:
Heiden, vroeg me even wat ICQ is en of je dat ook daadwerkelijk gebruikt. Ik wist niet precies wat het was, maar ik heb het inmiddels gedownload en jou toegevoegd. En ik wilde vragen of je MSN ook gebruikt, ik weet dat Ise er niets mee doet.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:57 schreef SingleCoil het volgende:
Binnenkort wordt LHO ook gesloten wegens gebrek aan inhoud
Dat je als Rotterdammer met een allochtoon in de klas hebt gezetenquote:
hij is een import Rotterdammer hoor!quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat je als Rotterdammer met een allochtoon in de klas hebt gezeten
Ow dan was het vast schrikkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:24 schreef TJDoornbos het volgende:
hij is een import Rotterdammer hoor!
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:01 schreef ebeaydojraes het volgende:
Vroesenpark is het enigste echte BBQ park van Rotterdam.
dat is gewoon stoerquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:52 schreef FJD het volgende:
"Want hoewel er veel weblogs zijn als die van Peter Breuls"
Breuls, je staat in t studieboek voor NIMA-B![]()
geen ideequote:
ja? nou dan gaan we dus bbqen vind ikquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:52 schreef Isegrim het volgende:
Het zou toch binnenkort 25 graden worden?
wij gingen toch al met jullie mee? Net als heidens tante?quote:
Mij best.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wij gingen toch al met jullie mee? Net als heidens tante?
heeftie nou weer gedaan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:06 schreef Alicey het volgende:
SC post voorlopig even niet, want die is geband.
ik zeg post h'mquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:57 schreef Romanov het volgende:
Zit je dan op je vrije dag naar de bewolking te staren. En ik maar denken dat het vandaag zonnig ging worden.
Wil mn geld terug...![]()
Dan maar een fototje van 2 weken terug, toen ik mn nieuwe fotocamera eens ging proberen. En tis ontopic
[ afbeelding ]
Yupze, aan de andere kant heb ik de euromast als uitzichtquote:
een zelfmoordpoging.. so what?quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:46 schreef ebeaydojraes het volgende:
12:36:05 21-05-09 A 1 CLINGENDAAL 32 3075LN ROTTERDAM
17. Rotterdam Rijnmond AMBU A1 AMBU 17118 TENTAMEN SUICIDE rt bon 38725
Of geen tentamen. Had vast niet geleerd en dacht er zo onderuit te komenquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een zelfmoordpoging.. so what?
die wilde vast een echte hemelvaart vandaag
Weet je het inmiddels al?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:02 schreef littledrummergirl het volgende:
wat doet een mens eigenlijk op hemelvaartsdag ( naast al het kerkelijke gedoedaar doen we niet aan) Ben al superlang wakker, maar geen idee wat we kunnen doen...
nee, heb alleen een driedubbelgevulde kateromelet voor LHO en mezelf gemaaktquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee, heb alleen een driedubbelgevulde kateromelet voor LHO en mezelf gemaakthalf vier is een goede tijd om te ontbijten
Ik heb net mijn keuken een grote beurt gegeven en heiden is naar de Kuip.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:02 schreef littledrummergirl het volgende:
wat doet een mens eigenlijk op hemelvaartsdag ( naast al het kerkelijke gedoedaar doen we niet aan) Ben al superlang wakker, maar geen idee wat we kunnen doen...
als je zo hoog zit kan je vast ook wel een foto maken van de Eurodamquote:
Canon A560, een compact ding dus. Maar de eurowattes? Das toch een boot ofzo? Ligt dat ding in rotterdam?quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:03 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
als je zo hoog zit kan je vast ook wel een foto maken van de Eurodam. Wat voor cam heb ie? (Geen zin de exif te lezen)
Flinke beurt in de keuken?quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb net mijn keuken een grote beurt gegeven en heiden is naar de Kuip.
Hij liever dan ik. Sloeg weer nergens op!quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb net mijn keuken een grote beurt gegeven en heiden is naar de Kuip.
De vorige keer dat heiden in de Kuip was, verloren ze ook met 0-4...quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hij liever dan ik. Sloeg weer nergens op!
ja dus. hij is vadaag voor 1 dag ff terug.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:17 schreef Romanov het volgende:
[..]
Canon A560, een compact ding dus. Maar de eurowattes? Das toch een boot ofzo? Ligt dat ding in rotterdam?
Geen idee. Is die al thuis of heeft die zich verhangen in een tram terug ofzoquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De vorige keer dat heiden in de Kuip was, verloren ze ook met 0-4...
...van Ajax.
Ik denk dat heiden ongeluk brengt.
SC's idee voor Triggershot ook al uitgevoerd of volgt dat later?quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:07 schreef Alicey het volgende:
Zo, we zijn weer uitgeklust voor vandaag. Bijna weer een ton extra beton gestort. De hele draagring is nu volgestort, inclusief bewapening. Verder hebben we bewapening gelegd in het vierkant binnenin en hebben we het eerste beetje ook binnenin gestort.
Foto's volgen nog..
als er nou ooit andere mensen in je huis komen wonen die een kelder willen graven hebben ze echt dikke pechquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:07 schreef Alicey het volgende:
Zo, we zijn weer uitgeklust voor vandaag. Bijna weer een ton extra beton gestort. De hele draagring is nu volgestort, inclusief bewapening. Verder hebben we bewapening gelegd in het vierkant binnenin en hebben we het eerste beetje ook binnenin gestort.
Foto's volgen nog..
Nee, hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Geen idee. Is die al thuis of heeft die zich verhangen in een tram terug ofzo
Ze heeft al een (SM-)kelder.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als er nou ooit andere mensen in je huis komen wonen die een kelder willen graven hebben ze echt dikke pech
Oh, hallo.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:45 schreef Marlies1981 het volgende:
Hallo, ik ben Marlies en ik ben pas in Rotterdam komen wonen. Ik ben een vriendin van Alicey die hier ook wel eens post en door haar dacht ik, ik stel mezelf even voor.
Hallo dus!
A-team?quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, hoor.Hij zit hier heel lief op de bank naar een TV-serie te kijken.
Wat aardig, Isegrim! Dan heb ik nu al twee vriendinnen in Rotterdamquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh, hallo.Vriendinnen van Alicey zijn vriendinnen van mij.
![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:51 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Wat aardig, Isegrim! Dan heb ik nu al twee vriendinnen in Rotterdam
We twijfelen nog. Misschien houden we ook gewoon een boel beton over op het eind.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
SC's idee voor Triggershot ook al uitgevoerd of volgt dat later?
Nee hoor, ze hebben alleen een hoop werk. Aan de andere kant kunnen ze het ook als een opzetje voor een bunker beschouwen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als er nou ooit andere mensen in je huis komen wonen die een kelder willen graven hebben ze echt dikke pech
quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:45 schreef Marlies1981 het volgende:
Hallo, ik ben Marlies en ik ben pas in Rotterdam komen wonen. Ik ben een vriendin van Alicey die hier ook wel eens post en door haar dacht ik, ik stel mezelf even voor.
Hallo dus!
nu heeft ze iemand om haar af te remmenquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden postte ze veel meer hoor.Ze stond altijd in de top 5 veelposters.
het klinkt wel alsof het een ziekte isquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:02 schreef Isegrim het volgende:
Heiden is heeft ook een soort afwijking.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Is je Heiden Chronisch?
"Ik ben terminaal, ik heb Heiden"
daarom was ik ook gestopt met uitgames. De 1ste was über (1-2 in de Kuip) daarna dramaquote:
Welnee. Je moet eerst een reputatie hebben voordat-ie door het slijk kan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:49 schreef heiden6 het volgende:
Mijn reputatie wordt hier weer grondig door het slijk gehaald als ik een paar uur niet post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |