Oh, hallo.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:45 schreef Marlies1981 het volgende:
Hallo, ik ben Marlies en ik ben pas in Rotterdam komen wonen. Ik ben een vriendin van Alicey die hier ook wel eens post en door haar dacht ik, ik stel mezelf even voor.
Hallo dus!
A-team?quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, hoor.Hij zit hier heel lief op de bank naar een TV-serie te kijken.
Wat aardig, Isegrim! Dan heb ik nu al twee vriendinnen in Rotterdamquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh, hallo.Vriendinnen van Alicey zijn vriendinnen van mij.
![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:51 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Wat aardig, Isegrim! Dan heb ik nu al twee vriendinnen in Rotterdam
We twijfelen nog. Misschien houden we ook gewoon een boel beton over op het eind.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
SC's idee voor Triggershot ook al uitgevoerd of volgt dat later?
Nee hoor, ze hebben alleen een hoop werk. Aan de andere kant kunnen ze het ook als een opzetje voor een bunker beschouwen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als er nou ooit andere mensen in je huis komen wonen die een kelder willen graven hebben ze echt dikke pech
quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:45 schreef Marlies1981 het volgende:
Hallo, ik ben Marlies en ik ben pas in Rotterdam komen wonen. Ik ben een vriendin van Alicey die hier ook wel eens post en door haar dacht ik, ik stel mezelf even voor.
Hallo dus!
nu heeft ze iemand om haar af te remmenquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden postte ze veel meer hoor.Ze stond altijd in de top 5 veelposters.
het klinkt wel alsof het een ziekte isquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:02 schreef Isegrim het volgende:
Heiden is heeft ook een soort afwijking.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Is je Heiden Chronisch?
"Ik ben terminaal, ik heb Heiden"
daarom was ik ook gestopt met uitgames. De 1ste was über (1-2 in de Kuip) daarna dramaquote:
Welnee. Je moet eerst een reputatie hebben voordat-ie door het slijk kan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:49 schreef heiden6 het volgende:
Mijn reputatie wordt hier weer grondig door het slijk gehaald als ik een paar uur niet post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |