dat zei een collega van me op me werkquote:Op zondag 17 mei 2009 17:14 schreef Sapstengel het volgende:
Sinds wanneer is vogels kijken een gay-activiteit?.
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:14 schreef Sapstengel het volgende:
jaquote:Op zondag 17 mei 2009 17:19 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb een paars (donkerpaars) t- shirt, ben ik nu homo?
Ja.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:19 schreef RickoKun het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.
Jou gay-zijn was al jaren geleden bevestigdquote:Op zondag 17 mei 2009 17:19 schreef RickoKun het volgende:
Dat IS ook gay, of je bent een zogenaamde mooiboy. Gay dus!quote:Op zondag 17 mei 2009 17:15 schreef dagdag het volgende:
irritant gast krijg je ook te horen als je een diamanten ring draagt en oorbellen hebt
Oorbellen = Gayquote:Op zondag 17 mei 2009 18:10 schreef Blenkah het volgende:
[..]
Dat IS ook gay, of je bent een zogenaamde mooiboy. Gay dus!
Als je een 'paars truitje' draagt in plaats van een paarse trui dan ben je inderdaad een nichtquote:Op zondag 17 mei 2009 17:13 schreef gogogo123 het volgende:
Klacht : Mensen die denken dat je gay bent als je bijvoorbeeld leuk vind om als hobbie vogels te kijken of als je een paars truitje aan hebt.
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jou gay-zijn was al jaren geleden bevestigd
Vooruit dan, ik had verkeerd gelezen. Dacht dat er diamantjes stond.quote:
Ik vind jouw manier van schrijven behoorlijk gay.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:13 schreef gogogo123 het volgende:
Klacht : Mensen die denken dat je gay bent als je bijvoorbeeld leuk vind om als hobbie vogels te kijken of als je een paars truitje aan hebt.
Subklacht : niet gay bestempelt worden door naar aktiefilms te kijken en bier te drinken
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:24 schreef Blenkah het volgende:
[..]
Vooruit dan, ik had verkeerd gelezen. Dacht dat er diamantjes stond.
reactie +1
Jij bent er zeker een?quote:Op zondag 17 mei 2009 18:09 schreef Silentalarm het volgende:
Wat is er mis met homo's?
Inderdaad, fase 2.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:18 schreef iamredleader het volgende:
Mensen die zulke topics openen zijn in-de-kast-homo's
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:26 schreef Klonterpot het volgende:
Loop ik met een gozer een erotiekwinkel in om voor een verjaardag van een vriendin van ons een kaartspelletje te kopen:
Verkoopster: "Nog extra dikke condooms nodig voor vanavond jongens *knipogend*"
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:26 schreef Klonterpot het volgende:
Loop ik met een gozer een erotiekwinkel in om voor een verjaardag van een vriendin van ons een kaartspelletje te kopen:
Verkoopster: "Nog extra dikke condooms nodig voor vanavond jongens *knipogend*"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:01 schreef gogogo123 het volgende:
[..]
flikker op ik ben geen gay
ik heb alleen een keertje aan gay sex gedacht dat is alles
Jaquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:21 schreef Mozy het volgende:
Was OP niet de gozer die een vrouw wilde zijn?
Of op een zomerse dag op het strand.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:40 schreef bluuf het volgende:
Het gaat er waarschijnlijk om WAAR de TS naar vogels kijkt.
Als je dat bij een cruisegebied doet dan vind ik het niet gek dat je voor homo uitgemaakt wordt.
quote:
quote:Dit topic
quote:Truitje
Eens.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:55 schreef Ritmo het volgende:
Echte mannen maken zich niet druk of andere kerels ze gay vinden.
ik weet het stomme foutquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is wel fout ja, waarom zou je die 'tje' erachter zetten.
Omdat ie Gay is?quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is wel fout ja, waarom zou je die 'tje' erachter zetten.
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:16 schreef Ccake het volgende:
Nee, TS, wat jou zo gay maakt is het een 'truitje' noemen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Degene met oorbellen hebben vaker chicks dan degene met ringen dus wie is hier nou gay_!
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik neem aan dat je dit uitvoering onderzocht hebt of wetenschappelijk onderbouwde bronnen hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Degene met oorbellen hebben vaker chicks dan degene met ringen dus wie is hier nou gay_!
Einde bericht
En wat dan nog!!!quote:Op zondag 17 mei 2009 17:15 schreef gogogo123 het volgende:
[..]
dat zei een collega van me op me werk
Dat lijkt me niet echt zo'n goed ideequote:Op donderdag 21 mei 2009 12:41 schreef klipper het volgende:
[..]
En wat dan nog!!!
Gewoon antwoorden dat je er nog niet over nagedacht hebt, maar het best wel met hem zou willen proberen, en dat je zeker weet dat na die ervaring hij in ieder geval wel homo is, maar jij er nog steeds niet over uit bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet?quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:46 schreef gogogo123 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt zo'n goed idee
Jij zou dat wel lekker vinden ? Gatverdamme zegquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:52 schreef Mr.Zed het volgende:
[..]
Waarom niet?
Bang dat hij "ja" zegt en de uitkomst andersom blijkt te zijn?
(dat jij dus de rest van je leven verlangt naar zijn stevig mannenvlees en hij je nooit meer wil aanraken)
Nee dat is nerderig, eventueel wereldvreemd of contactgestoord, maar het wekt verder net zoals het beoefenen van teamsporten met alleen mannen in het team (op basis van de gebruikelijke criteria ter beoordeling van de 'gayheid' van iets) weinig associaties met homo's.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:55 schreef Ritmo het volgende:
Met name onzekere nerds vinden nogal gauw iets 'gay'.Maar nee hoor jongens, met 5 vrijgezelle gasten in een kamertje je helemaal inleven in die online computergame is heel hetero.
![]()
Ok, heb je gelijk in. Alleen ik doel meer op van die gasten die zaterdagavond een LAN-party organiseren en dan gaan lopen zeiken op "die homo's die uitgaan en met wijfen staan te dansen".quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:05 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nee dat is nerderig, eventueel wereldvreemd of contactgestoord, maar het wekt verder net zoals het beoefenen van teamsporten met alleen mannen in het team (op basis van de gebruikelijke criteria ter beoordeling van de 'gayheid' van iets) weinig associaties met homo's.
Het gay-vinden van een bepaalde bezigheid of kledingstijl is namelijk in de meeste gevallen gebaseerd op de achterliggende gedachte dat de bezigheid / gedraging / kledingstijl als vrouwelijk wordt gezien. En volgens mij zijn vrouwen niet zo van de computergames.
Ik ben al 3 jaar een ervaringsdeskundigequote:Op donderdag 21 mei 2009 12:40 schreef Negentien het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dit uitvoering onderzocht hebt of wetenschappelijk onderbouwde bronnen hebt?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:12 schreef Triptamine het volgende:
Truitje![]()
paars![]()
Vogels kijken![]()
Te homo voor woorden ts![]()
![]()
![]()
duidelijkquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:11 schreef Ritmo het volgende:
Ik heb ook zo'n extreem homofobische vriend, die krijg je altijd zo mooi kwaad als je xxx ofzo onder je SMS of mail zet om hem te treiteren.![]()
En daarbij proberen om het keihard te ontkennen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:12 schreef Triptamine het volgende:
Truitje![]()
paars![]()
Vogels kijken![]()
Te homo voor woorden ts![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:13 schreef gogogo123 het volgende:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:31 schreef klipper het volgende:
[..]
En daarbij proberen om het keihard te ontkennen.
Wie het niet is, trekt zich er meestal weinig van aan, maar degene die het wel is, voelt zich daartegen vaak aangevallen, zeker als die persoon nog niet uit de kast gekomen is, dus TS ga langs je ouders en praat er eens mee, wie weet lucht het op.
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:13 schreef gogogo123 het volgende:
Subklacht : niet gay bestempelt worden door naar aktiefilms te kijken en bier te drinken
Paars truitje.. Bird spotting... Op actiefilms en bier neerkijken... soms een meisje willen zijn...quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee hij is geloof ik wel hetero of hij heeft jaren goed toneel gespeeld met een vriendin.
Omdat je homo bentquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:13 schreef gogogo123 het volgende:
[..]
Ben ik dus niet, en ik maak me trouwens er niet eens druk om, voorheen deed ik dat wel.
Heteros hoeven niet aan te geven dat ze geen homo zijnquote:Maar we kunnen uren doorgaan met de discussie of TS nou wel of niet een homo is.
TS heeft meerdere malen aangegeven dat het niet zo is
Je gebruikt de terminologie "om TS te plagen" omdat je homo bentquote:maar niemand wilt hem geloven omdat sommige mensen het natuurlijk grappiger vinden om TS te plagen met het feit dat hij twijfelt over zijn geaardheid of dat hij in hun ogen een homoseksueel is.
quote:TS kan nog zo hard zeggen dat het niet zo is, maar dat heeft helemaal geen zin want dan maakt TS zichzelf alleen maar meer kansloos.
Handjes boven de dekens gogoquote:Dus TS stopt vanaf nu met het posten in dit topic![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trouwring....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Degene met oorbellen hebben vaker chicks dan degene met ringen dus wie is hier nou gay_!
![]()
Voor de duidelijkheid, die eerste foto was deze:quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:37 schreef gogogo123 het volgende:
[..]
die eerste ziet er toch wel goed uit zeg
ik denk dat ik voortaan ook maar een sjaaltje om doe.
Ik bedoelde natuurlijk dat sjaaltjequote:Op donderdag 21 mei 2009 20:48 schreef DaanA het volgende:
Hé, TS!
[..]
Voor de duidelijkheid, die eerste foto was deze:
[ afbeelding ]
Nou TS, nog een keertje nadenken: waarom denk jij dat mensen denken dat je homo bent?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:58 schreef gogogo123 het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk dat sjaaltje
Jezelf "dagdag" noemen helpt daar ook sterk aan mee...quote:Op zondag 17 mei 2009 17:15 schreef dagdag het volgende:
irritant gast krijg je ook te horen als je een diamanten ring draagt en oorbellen hebt
En wat is er mis met elkaar in de kont neuken?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:24 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Ze zijn altijd zo gay.
O ja, en ze neuken elkaar in de kont.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Einde bericht
Hangt er vanaf wat voor vogels je naar gaat kijkenquote:Op zondag 17 mei 2009 17:14 schreef Sapstengel het volgende:
Of je moet gewoon nog uit de kast komen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:05 schreef Stephan1237 het volgende:
Mensen zien mij ook als gay aan![]()
ik heb gewoon lekker schijt aan die mensen
Niet eerst je darmen geleegd voor je je liet nemen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:05 schreef Stephan1237 het volgende:
Mensen zien mij ook als gay aan![]()
ik heb gewoon lekker schijt aan die mensen
Ik ben 100% hetero, dat weet ik 100% zekerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Of je moet gewoon nog uit de kast komen..
Niks mis mee.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:22 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb nu een roze polo aan
Wie schiet mij af?
even aan de eieren voelenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:50 schreef osmo het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat voor vogels je naar gaat kijken
Ligt eraan op wat voor manier je het schieten bedoeldquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:22 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb nu een roze polo aan
Wie schiet mij af?
Voor een echte baas zou dit geen probleem zijn geweest.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:58 schreef ManianMan het volgende:
Rose for the winning!
Man als je een chick wilt hosselen trek een rose shirt aanEergisteren gelukt. Maar alleen had ze al een vriend. Die kwam ertussen staan
![]()
Waarom ga je er dan tegen in? Het krampachtig ontkennen laat al wel wat doorschemeren.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:24 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik ben 100% hetero, dat weet ik 100% zeker
Ik ga er niet tegen in, maar mensen moeten niet zo over mij denkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waarom ga je er dan tegen in? Het krampachtig ontkennen laat al wel wat doorschemeren.
Dus je bent het eens dat je gay bent?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |