Dat IS ook gay, of je bent een zogenaamde mooiboy. Gay dus!quote:Op zondag 17 mei 2009 17:15 schreef dagdag het volgende:
irritant gast krijg je ook te horen als je een diamanten ring draagt en oorbellen hebt
Oorbellen = Gayquote:Op zondag 17 mei 2009 18:10 schreef Blenkah het volgende:
[..]
Dat IS ook gay, of je bent een zogenaamde mooiboy. Gay dus!
Als je een 'paars truitje' draagt in plaats van een paarse trui dan ben je inderdaad een nichtquote:Op zondag 17 mei 2009 17:13 schreef gogogo123 het volgende:
Klacht : Mensen die denken dat je gay bent als je bijvoorbeeld leuk vind om als hobbie vogels te kijken of als je een paars truitje aan hebt.
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jou gay-zijn was al jaren geleden bevestigd
Vooruit dan, ik had verkeerd gelezen. Dacht dat er diamantjes stond.quote:
Ik vind jouw manier van schrijven behoorlijk gay.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:13 schreef gogogo123 het volgende:
Klacht : Mensen die denken dat je gay bent als je bijvoorbeeld leuk vind om als hobbie vogels te kijken of als je een paars truitje aan hebt.
Subklacht : niet gay bestempelt worden door naar aktiefilms te kijken en bier te drinken
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:24 schreef Blenkah het volgende:
[..]
Vooruit dan, ik had verkeerd gelezen. Dacht dat er diamantjes stond.
reactie +1
Jij bent er zeker een?quote:Op zondag 17 mei 2009 18:09 schreef Silentalarm het volgende:
Wat is er mis met homo's?
Inderdaad, fase 2.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:18 schreef iamredleader het volgende:
Mensen die zulke topics openen zijn in-de-kast-homo's
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:26 schreef Klonterpot het volgende:
Loop ik met een gozer een erotiekwinkel in om voor een verjaardag van een vriendin van ons een kaartspelletje te kopen:
Verkoopster: "Nog extra dikke condooms nodig voor vanavond jongens *knipogend*"
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:26 schreef Klonterpot het volgende:
Loop ik met een gozer een erotiekwinkel in om voor een verjaardag van een vriendin van ons een kaartspelletje te kopen:
Verkoopster: "Nog extra dikke condooms nodig voor vanavond jongens *knipogend*"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:01 schreef gogogo123 het volgende:
[..]
flikker op ik ben geen gay
ik heb alleen een keertje aan gay sex gedacht dat is alles
Jaquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:21 schreef Mozy het volgende:
Was OP niet de gozer die een vrouw wilde zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |