dat zei een collega van me op me werkquote:Op zondag 17 mei 2009 17:14 schreef Sapstengel het volgende:
Sinds wanneer is vogels kijken een gay-activiteit?.
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:14 schreef Sapstengel het volgende:
Sinds wanneer is vogels kijken een gay-activiteit?.
jaquote:Op zondag 17 mei 2009 17:19 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb een paars (donkerpaars) t- shirt, ben ik nu homo?
Ja.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:19 schreef RickoKun het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.
Jou gay-zijn was al jaren geleden bevestigdquote:Op zondag 17 mei 2009 17:19 schreef RickoKun het volgende:
Dat IS ook gay, of je bent een zogenaamde mooiboy. Gay dus!quote:Op zondag 17 mei 2009 17:15 schreef dagdag het volgende:
irritant gast krijg je ook te horen als je een diamanten ring draagt en oorbellen hebt
Oorbellen = Gayquote:Op zondag 17 mei 2009 18:10 schreef Blenkah het volgende:
[..]
Dat IS ook gay, of je bent een zogenaamde mooiboy. Gay dus!
Als je een 'paars truitje' draagt in plaats van een paarse trui dan ben je inderdaad een nichtquote:Op zondag 17 mei 2009 17:13 schreef gogogo123 het volgende:
Klacht : Mensen die denken dat je gay bent als je bijvoorbeeld leuk vind om als hobbie vogels te kijken of als je een paars truitje aan hebt.
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jou gay-zijn was al jaren geleden bevestigd
Vooruit dan, ik had verkeerd gelezen. Dacht dat er diamantjes stond.quote:
Ik vind jouw manier van schrijven behoorlijk gay.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:13 schreef gogogo123 het volgende:
Klacht : Mensen die denken dat je gay bent als je bijvoorbeeld leuk vind om als hobbie vogels te kijken of als je een paars truitje aan hebt.
Subklacht : niet gay bestempelt worden door naar aktiefilms te kijken en bier te drinken
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:24 schreef Blenkah het volgende:
[..]
Vooruit dan, ik had verkeerd gelezen. Dacht dat er diamantjes stond.
reactie +1
Jij bent er zeker een?quote:Op zondag 17 mei 2009 18:09 schreef Silentalarm het volgende:
Wat is er mis met homo's?
Inderdaad, fase 2.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:18 schreef iamredleader het volgende:
Mensen die zulke topics openen zijn in-de-kast-homo's
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:26 schreef Klonterpot het volgende:
Loop ik met een gozer een erotiekwinkel in om voor een verjaardag van een vriendin van ons een kaartspelletje te kopen:
Verkoopster: "Nog extra dikke condooms nodig voor vanavond jongens *knipogend*"
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:26 schreef Klonterpot het volgende:
Loop ik met een gozer een erotiekwinkel in om voor een verjaardag van een vriendin van ons een kaartspelletje te kopen:
Verkoopster: "Nog extra dikke condooms nodig voor vanavond jongens *knipogend*"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:01 schreef gogogo123 het volgende:
[..]
flikker op ik ben geen gay
ik heb alleen een keertje aan gay sex gedacht dat is alles
Jaquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:21 schreef Mozy het volgende:
Was OP niet de gozer die een vrouw wilde zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |