== Avatars: ==quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
----quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
jjstyle333 = Joost
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
Luiheid = Gerben
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Konami = Metin
Intelligence = Patrick
MarkoAlmelo = Marko
Chr1st1aan = Christiaan
Ik vraag gewoon eerst netjes of ze verdomme normaal willen typen. Als dat niet kan dan sla ik wel om jaquote:
Goedzoquote:Op zondag 17 mei 2009 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon eerst netjes of ze verdomme normaal willen typen. Als dat niet kan dan sla ik wel om jaAl ben ik nu aan de beterende hand... het is erger geweest
Dus jij gaat niet naar Veste?quote:
quote:
Hehe , over 10 min staat er een langharige rode headbanger wanhopig bij de fanshop jou te zoekenquote:
Doe je het nou uit het hoofd of met een foto erbij?quote:Op zondag 17 mei 2009 16:33 schreef Samzz het volgende:
Mijn tekening word goed ontvangenNu afwachten wat de eigenaar van het beestje ervan vind!
jammer dat die keerl geen mobiel meeneemt. anders was het iig wel makkelijker geweest om te gaan. nu zou ik 'm niet snel kunnen vindenquote:Op zondag 17 mei 2009 16:32 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Hehe , over 10 min staat er een langharige rode headbanger wanhopig bij de fanshop jou te zoeken
Femkequote:
Ach anders gewoon voor de ingang bij cinestar, als er meerdere zoals hem staan... what are the oddsquote:Op zondag 17 mei 2009 16:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jammer dat die keerl geen mobiel meeneemt. anders was het iig wel makkelijker geweest om te gaan. nu zou ik 'm niet snel kunnen vinden
Portretten van bestaande paarden zijn altijd met foto erbijquote:Op zondag 17 mei 2009 16:34 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Doe je het nou uit het hoofd of met een foto erbij?
gewoon eentje uitkiezen ofnietquote:Op zondag 17 mei 2009 16:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ach anders gewoon voor de ingang bij cinestar, als er meerdere zoals hem staan... what are the odds
Je voelt je nu schuldig hequote:
Aaah ok okquote:Op zondag 17 mei 2009 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Portretten van bestaande paarden zijn altijd met foto erbij
als je zo graag een portret wilt hebben, zeg dan dat je de ultieme dekhengst bentquote:Op zondag 17 mei 2009 16:39 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Je voelt je nu schuldig he![]()
[..]
Aaah ok ok
Doe ja alleen paarden of ook gewoon personen etc?
Alles behalve mensenquote:Op zondag 17 mei 2009 16:39 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Je voelt je nu schuldig he![]()
[..]
Aaah ok ok
Doe ja alleen paarden of ook gewoon personen etc?
Nee. Ik had naar de Kuip geklund, maar heb nee gezegd. Dan ga ik ook niet naar de Veste natuurlijk.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:40 schreef Samzz het volgende:
Gaan jullie allemaal naar de Veste? Wat voor lol is dat... Beetje op mekaar gepakt bier zuipen en voetbal kijken?
Ja, ik ben aan het provoceren
alsof zomerfeesten anders zijnquote:Op zondag 17 mei 2009 16:40 schreef Samzz het volgende:
Gaan jullie allemaal naar de Veste? Wat voor lol is dat... Beetje op mekaar gepakt bier zuipen en voetbal kijken?
in de veste niet?quote:Op zondag 17 mei 2009 16:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Volgens mij mag je niet eens bierdrinken tijdens de finale.
De sfeerquote:Op zondag 17 mei 2009 16:40 schreef Samzz het volgende:
Nou laat nog eens wat meer werk zien danquote:Op zondag 17 mei 2009 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles behalve mensenMijn eerste goedgelukte portret moet nog ontstaan... Maar ik heb geen zin om te oefenen
oow, je bedoelt in de kuip.quote:
Ik zal eens wat opzoeken.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:48 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
[..]
Nou laat nog eens wat meer werk zien dan
Op mekaar gepakt bier zuipen en muziek luisteren is een tentfeestquote:Op zondag 17 mei 2009 16:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal eens wat opzoeken.
@ Wouter: Op mekaar gepakt bier zuipen en muziek luisteren vind ik nogal een wezenlijk verschil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele andere tekeningen... Van mijn meest briljante tijgertekening heb ik helaas geen foto.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:27 schreef ACT-F het volgende:
Mooie schilderijen San![]()
Wat rustig overal. Je zou uit pure verveling toch bijna voetbal kijken
Hopelijk niet, hopelijk liggen ze ook binnen no time uit europa.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:30 schreef Samzz het volgende:
Mijn mama schreeuwde het net al ja... Misschien dat ze dat wonder toch nog krijgen dan.
quote:Op zondag 17 mei 2009 20:43 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Hopelijk niet, hopelijk liggen ze ook binnen no time uit europa.
quote:Op zondag 17 mei 2009 20:49 schreef Bob-B het volgende:
Jullie straf om het tukker topic zo te vervuilen met voetbal.
Je hoeft er niet mee te trouwenquote:Op zondag 17 mei 2009 21:07 schreef Samzz het volgende:
Mijn vriendin wil me opgeven voor Boer zoekt Vrouw, want er doet een paardenfokker aan mee. Ze vergeet alleen wel eventjes dat die kerel al 31 is
quote:Op zondag 17 mei 2009 16:58 schreef Samzz het volgende:Mooi hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele andere tekeningen... Van mijn meest briljante tijgertekening heb ik helaas geen foto.
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
Euh wie is Rudolf?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:27 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik ook..
Rudolf was hier voetbal kijken, en die vond het niet zo leuk. hehe
Dank jequote:
Link?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:22 schreef Samzz het volgende:
Ik ben geen 'horsedigger' zoals sommige meiden op Bokt.nl... Amai wat een trieste reacties komen daar voorbij zeg
Mwoa. Sommige boeren kunnen hun verlies niet verkroppen en gaan de boel slopenquote:Op zondag 17 mei 2009 21:26 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Het zal hier vanavond wel erg rustig zijn...
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=144&t=1102230&view=unread#unreadquote:
OMGquote:Op zondag 17 mei 2009 21:35 schreef Samzz het volgende:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=144&t=1102230&view=unread#unread
En dan vanaf pagina tien ongeveer. Je zou je haast schamen als vrouwzijnde
Voor wat?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:44 schreef Fems het volgende:
Welterusten mensen, duimen jullie voor me morgenochtend?
Ik wil wel voor je duimen, maar leren helpt meestal beterquote:Op zondag 17 mei 2009 21:47 schreef Fems het volgende:
Examen
quote:Op zondag 17 mei 2009 21:44 schreef Fems het volgende:
[..]
Wouter!![]()
Welterusten mensen, duimen jullie voor me morgenochtend?
dat is Teun/Mr. T/Harryquote:Op zondag 17 mei 2009 21:56 schreef Chr1st1aan het volgende:
En wie ben jij ACT-F als ik zo vrij mag zijn?
Nog rooien tegengekomen?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:07 schreef Blawh het volgende:
Zo, daar was ik weer. Wat een weertje zeg, ideaal voor het hardlopen.
Fietsten er wel een paar naar huis ja. Handjevol, niet zo heel erg veel. Had maar geen Heracles shirt aangetrokken.quote:
Geloof het of niet, maar die lopen toch echt uiteen van 11 tot 60quote:
jaquote:
zo staat ie wel in de OP en hij wil verders geen namen kwijtquote:
True. Ik weet hem wel, maar ik heb zwijgplicht en zo.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zo staat ie wel in de OP en hij wil verders geen namen kwijt
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:18 schreef Blawh het volgende:
Waar is MiMu eigenlijk? Door haar afwezigheid wist ik niks om te eten, dus maar weer Chinees gehad.
Wij allemaalquote:Op zondag 17 mei 2009 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Ik weet hem wel, maar ik heb zwijgplicht en zo.
Dan kan je m net zo goed in de OP zettenquote:
Nou ja iedereen, alleen de intimiquote:Op zondag 17 mei 2009 22:26 schreef Samzz het volgende:
Als iedereen m toch al weetEn kom op, what are the odds?
Vind Elia, Perez, Arnautovic prachtige spelers en ook Douglas kan ik wel waarderen. Als voetballiefhebber zie ik daarom liever Twente dan Heerenveen winnen.quote:
Blijkbaar is deze man zeer belangrijk dat zijn naam niet "openbaar" mag , ach..dan nietquote:Op zondag 17 mei 2009 22:26 schreef Samzz het volgende:
Als iedereen m toch al weetEn kom op, what are the odds?
Daar zit wat inquote:Op zondag 17 mei 2009 22:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nou ja iedereen, alleen de intimiIk wil niet hebben dat collega's, vrienden en vage kennissen op mijn naam gaan Googlen en vervolgens mijn posthistorie doorspitten. Geloof me, als jij ergens solliciteert wordt heel vaak op je naam Gegooled om te kijken wat voor vlees je in de kuip hebt. Met de rariteiten die ik op Føk post kan dat verkeerd opgevat worden
Bofkontquote:Op zondag 17 mei 2009 22:59 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ben een topatleet uit de jaren 20 ofzo volgens Google.
Kan er mee leven
Jij ook trustequote:Op zondag 17 mei 2009 23:04 schreef Samzz het volgende:
Ik ben er ook weg van! Morgen flink an die arbeit!
Trusten lieve vriendjes
Ik heb nooit een stuiver gezien voor mijn geweldige prestatiesquote:
Ik wil je wel een stuiver geven hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 23:09 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik heb nooit een stuiver gezien voor mijn geweldige prestaties
Pfff ben geen mannelijke hoerquote:
Jij bood een stuiverquote:
ik begin laag, kan altijd nog omhoogquote:Op zondag 17 mei 2009 23:20 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jij bood een stuiverdat is niet veel
Oehhh gaan we het zo spelen ja...quote:
quote:
Heel slim chris..quote:Op zondag 17 mei 2009 23:22 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Oehhh gaan we het zo spelen ja...
Maar jij bent van Marko en ik wil geen problemen!
Ik ben van niemandquote:Op zondag 17 mei 2009 23:22 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Oehhh gaan we het zo spelen ja...
Maar jij bent van Marko en ik wil geen problemen!
Ondanks dat mn cluppie het cuppie niet heeft, wel goedquote:Op zondag 17 mei 2009 23:25 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Stomme kleine Ethiopiër
![]()
Hoe istie ?
Ja ik heb echt een super dag gehad.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ondanks dat mn cluppie het cuppie niet heeft, wel goed
Metjou?
Wat? Dat ik geen problemen met je wil?quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 23:28 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Wat? Dat ik geen problemen met je wil?
Onderschat deze grof gebouwde jongen niet, als het moet dan gaat u huilenquote:
Was wel erg spannend. Tot ik hoorde dat Hersi de penalty moest nemen. Wist gelijk genoeg.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:27 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ja ik heb echt een super dag gehad.
Leuke avond, leuk voetbal,..top!
Kereltje kan best ballen, maar hij heeft gewoon keihard gefaald.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was wel erg spannend. Tot ik hoorde dat Hersi de penalty moest nemen. Wist gelijk genoeg.
Hoeveel penalties heeft Hersi nou werkelijk raak geschoten?
Hij schiet altijd over... snap niet dat ze hem nog inzetten.
Echter, heeft hij wel gezorgt voor die mooie 2-2, dus dat maakt het al minder erg
Penalties niet. Ik heb Hersi misschien 1 of 2 keer zijn penalty goed zien nemen, verder nietquote:Op zondag 17 mei 2009 23:31 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Kereltje kan best ballen, maar hij heeft gewoon keihard gefaald.
Heerenveen schopt zo 2 spelers eruit in een half uur
je was toch niet voor Heerenveen he?quote:Op zondag 17 mei 2009 23:31 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Kereltje kan best ballen, maar hij heeft gewoon keihard gefaald.
Heerenveen schopt zo 2 spelers eruit in een half uur
Jazekerzzzquote:
Zeker wetenquote:Op zondag 17 mei 2009 23:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jazekerzzz
Ik moet áltijd dat gezeik over Ajax aanhoren van die kutjes die voor Twente zijn.
Morgen ga ik een hele mooie dag tegemoet
Als ik niet voor Ajax was zou ik voor Heracles zijnquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 23:38 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Als ik niet voor Ajax was zou ik voor Heracles zijn![]()
Niet iedereen die voor Twente is zeikt over Ajaxquote:Op zondag 17 mei 2009 23:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jazekerzzz
Ik moet áltijd dat gezeik over Ajax aanhoren van die kutjes die voor Twente zijn.
Morgen ga ik een hele mooie dag tegemoet
quote:Op zondag 17 mei 2009 23:38 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Als ik niet voor Ajax was zou ik voor Heracles zijn![]()
Maar wel heel veelquote:Op zondag 17 mei 2009 23:41 schreef norich het volgende:
[..]
Niet iedereen die voor Twente is zeikt over Ajax
IK ben voor Heracles hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 23:41 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Maar wel heel veel![]()
Je hoeft je niet aangesproken te voelen hoor, maar blijkbaar doe je dat wel
Ja ik begon al te twijfelen....maar wilde toch een punt makenquote:
Da's ook prima hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 23:43 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ja ik begon al te twijfelen....maar wilde toch een punt maken
Ja zo hoort het ook te zijnquote:Op zondag 17 mei 2009 23:46 schreef norich het volgende:
[..]
Da's ook prima hoor
Maar ik wilde alleen maar zeggen dat je best voor Twente kunt zijn, zonder dat je iets tegen Ajax hebt. Of andersom.
Als je maar kalm an doetquote:Op maandag 18 mei 2009 00:07 schreef norich het volgende:
Morgen om 9 uur weer rijles, en ik heb zo géén zin.
Ik zou voor de zekerheid maar goed uitkijken morgen.. want ik ben vast weer in Almelo aan het rondtoeren.quote:
Lijkt me wel weer tof om nu rijles te hebben na zoveel jaar rijbewijs.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:07 schreef norich het volgende:
Morgen om 9 uur weer rijles, en ik heb zo géén zin.
Hmm. ik zal oplettenquote:Op maandag 18 mei 2009 00:12 schreef norich het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid maar goed uitkijken morgen.. want ik ben vast weer in Almelo aan het rondtoeren.
Rijles is de 1e aantal lessen wel leuk, maar nu vind ik het niet zo geweldig meerquote:Op maandag 18 mei 2009 00:12 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Lijkt me wel weer tof om nu rijles te hebben na zoveel jaar rijbewijs.
Heb je wel eens in een auto gereden?
- mhoa, soms
Ok dan gaan we rustig aan doen
- Niceee
En dan fucking snel optrekken etc
Klopt dan komt de sleur erin maar dat heeft volgens mij echt iedereen hehe.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:16 schreef norich het volgende:
[..]
Rijles is de 1e aantal lessen wel leuk, maar nu vind ik het niet zo geweldig meer
Ik vind alleen de snelweg leuk. Lekker hard veurn.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:18 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Klopt dan komt de sleur erin maar dat heeft volgens mij echt iedereen hehe.
quote:Op maandag 18 mei 2009 11:23 schreef Samzz het volgende:
De vriezer staat te hoogIk kan met m'n magnum ijsje iemand z'n hersens inslaan. Da's niet goed.
Welke Jeroen?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:33 schreef Samzz het volgende:
In en in triest. Het leven gaat gewoon door... Jeroen moest na het winnen van Goud de volgende dag ook weer gewoon aan het werk.
Zuur hoor al die kansen die net gemist werdenquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:07 schreef Chr1st1aan het volgende:
Zoals ene Bassie altijd zegt:
Altijd blijven lachen
Waar moeten we het over hebben volgens u?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jonge. Anders hou je even op over die wedstrijd ofzo.
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kreeg gister in de trein terug nog redelijk wat aandacht van het vrouwvolkVooral een roodharig meisje
Die leek echt als 2 druppels water op een vriendin van me die in Nijmegen woont (en die ik ook erg geil vind
![]()
). Zat me de hele tijd aan te kijken, en toen ik haar recht in de ogen keek, ging ze blozen en wegkijken. En ik maar blijven staren
Ben er daarna ff naartoe gelopen en mee staan ouwehoeren. Helaas was ze 16
Gewoon iets anders.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:09 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Waar moeten we het over hebben volgens u?
Wat nou pedo?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:10 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Pedo![]()
Kerel is ook al een player, hele topic vol met players hier zeg.
Jaja, zou ik ook zeggenquote:Op maandag 18 mei 2009 13:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat nou pedo?Ze zag eruit als 20!
Player klopt opzich wel
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:10 schreef Chr1st1aan het volgende:
Kerel is ook al een player, hele topic vol met players hier zeg.
Ja lach maar, ik weet hoe het allemaal zitquote:
Ga jij dan net zoals die shampoo reclames zo met je haar schudden ?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben gewoon aanwezig en kijk wat rond tot ik een meisje 2 of 3x oogcontact zie maken, daarna stap ik er opaf en lul een end vedan
Gewoon een beetje tof doen met mn lange haar en mn sik
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik baalde trouwens ook van het verlies van Twente
Jeroen Dubbeldam. Maar sowieso, iedereen in de paardenwereld, of ze nu winnen of verliezen, werk gaat doorquote:Op maandag 18 mei 2009 12:53 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Welke Jeroen?
Met Goud ga je met een goed gevoel naar je werk
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jeroen Dubbeldam. Maar sowieso, iedereen in de paardenwereld, of ze nu winnen of verliezen, werk gaat door
Kheb d'r ook niks meequote:Op maandag 18 mei 2009 13:29 schreef Samzz het volgende:
Ben ik dan de enige die niet valt op lang haar en een sik?
Als de ruiters/amazones er geen handel en lessen bijdoen en een fijne sponsor hebben, komen die inderdaad niet rond!quote:Op maandag 18 mei 2009 13:29 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Oooooh Jeroen Dubbeldam, stom van me sorry.
Ja ze verdienen daar natuurlijk niks, gaat puur om de sport. Voetbal is alleen maar geld
Sowieso ernstig aan mn sik zittenquote:Op maandag 18 mei 2009 13:24 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ja lach maar, ik weet hoe het allemaal zit![]()
Zal de verhalen niet doorvertellen hoor
[..]
Ga jij dan net zoals die shampoo reclames zo met je haar schudden ?
Dan krabben aan je sik?
Ach ja, als je d'r maar plezier mee hebtquote:Op maandag 18 mei 2009 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als de ruiters/amazones er geen handel en lessen bijdoen en een fijne sponsor hebben, komen die inderdaad niet rond!
Jeukt het zo erg ja?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sowieso ernstig aan mn sik zitten
Neuh ik voel me dan gewoon stoerquote:Op maandag 18 mei 2009 13:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ach ja, als je d'r maar plezier mee hebt
[..]
Jeukt het zo erg ja?
Of heb jij hele lage standaard van jongedames dat je met je rode lokken skills played?
Respect sjabbaquote:Op maandag 18 mei 2009 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh ik voel me dan gewoon stoer
Zit nog op school tot 3 uur, en daarna moet ik om 5 uur naar de fysio.quote:
Neequote:Op maandag 18 mei 2009 13:29 schreef Samzz het volgende:
Ben ik dan de enige die niet valt op lang haar en een sik?
Aahaquote:Op maandag 18 mei 2009 14:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zit nog op school tot 3 uur, en daarna moet ik om 5 uur naar de fysio.
Dan om 7 uur moet ik werken.
En jij?
Ah, okequote:Op maandag 18 mei 2009 14:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Aaha
Moet tot 5 naar school, daarna eten en daarna balletje tikken als het weer het toe laat.
Gefeliciteerdquote:
Wat nou jonge, vette lip?quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Kut ik lees het verkeerd![]()
sorryquote:Op maandag 18 mei 2009 14:28 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Wat nou jonge, vette lip?
Weet je te vinden ja, voor me !
Mmm ok voor deze keer vergeven.quote:
Gelijk weer agressief terwijl ik zo met je meeleefquote:
Het leek behoorlijk sarcastisch.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:30 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Mmm ok voor deze keer vergeven.
[..]
Gelijk weer agressief terwijl ik zo met je meeleef
Wat denk je wel niet van mequote:Op maandag 18 mei 2009 14:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het leek behoorlijk sarcastisch.
Hij en werken...quote:Op maandag 18 mei 2009 14:37 schreef norich het volgende:
[..]
hehe![]()
moet je niet an die arbeit zijn nu op school ?
Oke. Dan neem ik die post terug.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:36 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet van me![]()
Heb zelf (kort) bij de makro de nachtdienst gedraaid, werken tot 1 uur en daarna nog naar huis
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Dan neem ik die post terug.
Ik deel de orders uit hierquote:Op maandag 18 mei 2009 14:37 schreef norich het volgende:
[..]
hehe![]()
moet je niet an die arbeit zijn nu op school ?
Doe je goedquote:Op maandag 18 mei 2009 14:39 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik deel de orders uit hier
En ik ben allang klaar met mijn werk
Mhoa..mijn "leger" luistert dan misschien redelijk, ze voeren de taken zo slecht uitquote:
Strenger aanpakken danquote:Op maandag 18 mei 2009 14:46 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Mhoa..mijn "leger" luistert dan misschien redelijk, ze voeren de taken zo slecht uit
Wat hoor ik allemaal uit betrouwbare bronquote:Op maandag 18 mei 2009 14:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Dan neem ik die post terug.
Flink over ze heen rausen met de krawats. Oh wacht... dat is mishandeling zekerquote:Op maandag 18 mei 2009 14:46 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Mhoa..mijn "leger" luistert dan misschien redelijk, ze voeren de taken zo slecht uit
Dat wordt dan een enorme ruzie hier hehehequote:
We hebben een chinees, die krijgt regelmatig klappen. Hij doet niet echt wat je verwacht van iemand uit China: Hard werken.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Flink over ze heen rausen met de krawats. Oh wacht... dat is mishandeling zeker
Nee, niet meerquote:Op maandag 18 mei 2009 14:48 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Wat hoor ik allemaal uit betrouwbare bron
Zit jij donderdags hier bij Marko en moi op school?
haha lol...quote:Op maandag 18 mei 2009 14:51 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
We hebben een chinees, die krijgt regelmatig klappen. Hij doet niet echt wat je verwacht van iemand uit China: Hard werken.
Maar hij trakteert dan wel weer met enige regelmaat dat houd onze groep bij elkaar
Pfff, had je ook wel even eerder kunnen zeggen hadden we elkaar kunnen begroeten ofzoquote:
Playerquote:Op maandag 18 mei 2009 14:52 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Pfff, had je ook wel even eerder kunnen zeggen hadden we elkaar kunnen begroeten ofzo
OMFGBBQ (zoiets?) moet jij zeggenquote:
Like Marko and I did?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:52 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Pfff, had je ook wel even eerder kunnen zeggen hadden we elkaar kunnen begroeten ofzo
Precies precies, dat geeft mij alleen maar meer gelijk over Marko de vrouwenjager.quote:
Mmmmm BBQ mmmmm. In Enschede doen we dat niet meer, wij zijn al 9 jaar lang bang voor vuurquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:59 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Precies precies, dat geeft mij alleen maar meer gelijk over Marko de vrouwenjager.
Foei Nathalie
[..]
Mmmmm BBQ mmmmm. In Enschede doen we dat niet meer, wij zijn al 9 jaar lang bang voor vuur
Waarom is iedere kearl die eens hoi tegen een vrouwtje wil zeggen meteen een player?quote:
Ja slaat toch nergens op.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom is iedere kearl die eens hoi tegen een vrouwtje wil zeggen meteen een player?
quote:
Project?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:56 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al bijna klaar met je project dan?
Of...dingquote:
Heel fanatiek bezig me msn hoppaaaquote:Op maandag 18 mei 2009 16:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ben nu beetje druk met engels en nederlands beetje vooruit te lopen![]()
Wat ben jij aan t doen dan?
Heeejquote:
Prima hoor. Ik pm mn emailadres welquote:Op maandag 18 mei 2009 16:09 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Heeej
Mag ik jou ook op msn? Dan heb ik bijna heel ToF.
Zal niet met haar flirten Marko wees maar niet bang
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:09 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Zal niet met haar flirten Marko wees maar niet bang
Doe mij ook even, dan hek er weer eentje bijquote:
Verschil moet er zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 16:13 schreef Blawh het volgende:
Inderdaad zeg, wat een leven. En dan er dan ook nog zo mee te koop lopen, fijn voor de mensen die op kantoor aan het bikkelen zijn om de dag door te komen.
Het zijn geen voetbalplaatjes.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe mij ook even, dan hek er weer eentje bij
Boehoehoehoee mammieee waar ben jequote:Op maandag 18 mei 2009 16:13 schreef Blawh het volgende:
Inderdaad zeg, wat een leven. En dan er dan ook nog zo mee te koop lopen, fijn voor de mensen die op kantoor aan het bikkelen zijn om de dag door te komen.
Player Alert Player Alert.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe mij ook even, dan hek er weer eentje bij
Die kan hij in de zak steken.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
haha nee, absoluut niet. Hij stelt echt NIKS voor
Humor? Sorry de waarheid is soms hard jonge...quote:Op maandag 18 mei 2009 16:18 schreef Chr1st1aan het volgende:
Muhauhauha wat een humor weer in dit topicje
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Humor? Sorry de waarheid is soms hard jonge...
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En we zijn weer terug. Thuis deze keer
True, maar stiekem ben ik wel de fuhrerquote:Op maandag 18 mei 2009 16:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hij heeft altijd grote bek in de klas, maar o zo klein hartje
Pas maar op jonge. straks na schooltijdquote:Op maandag 18 mei 2009 16:21 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
True, maar stiekem ben ik wel de fuhrer
quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hij heeft altijd grote bek in de klas, maar o zo klein hartje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |