IK ben voor Heracles hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 23:41 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Maar wel heel veel![]()
Je hoeft je niet aangesproken te voelen hoor, maar blijkbaar doe je dat wel
Ja ik begon al te twijfelen....maar wilde toch een punt makenquote:
Da's ook prima hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 23:43 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ja ik begon al te twijfelen....maar wilde toch een punt maken
Ja zo hoort het ook te zijnquote:Op zondag 17 mei 2009 23:46 schreef norich het volgende:
[..]
Da's ook prima hoor
Maar ik wilde alleen maar zeggen dat je best voor Twente kunt zijn, zonder dat je iets tegen Ajax hebt. Of andersom.
Als je maar kalm an doetquote:Op maandag 18 mei 2009 00:07 schreef norich het volgende:
Morgen om 9 uur weer rijles, en ik heb zo géén zin.
Ik zou voor de zekerheid maar goed uitkijken morgen.. want ik ben vast weer in Almelo aan het rondtoeren.quote:
Lijkt me wel weer tof om nu rijles te hebben na zoveel jaar rijbewijs.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:07 schreef norich het volgende:
Morgen om 9 uur weer rijles, en ik heb zo géén zin.
Hmm. ik zal oplettenquote:Op maandag 18 mei 2009 00:12 schreef norich het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid maar goed uitkijken morgen.. want ik ben vast weer in Almelo aan het rondtoeren.
Rijles is de 1e aantal lessen wel leuk, maar nu vind ik het niet zo geweldig meerquote:Op maandag 18 mei 2009 00:12 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Lijkt me wel weer tof om nu rijles te hebben na zoveel jaar rijbewijs.
Heb je wel eens in een auto gereden?
- mhoa, soms
Ok dan gaan we rustig aan doen
- Niceee
En dan fucking snel optrekken etc
Klopt dan komt de sleur erin maar dat heeft volgens mij echt iedereen hehe.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:16 schreef norich het volgende:
[..]
Rijles is de 1e aantal lessen wel leuk, maar nu vind ik het niet zo geweldig meer
Ik vind alleen de snelweg leuk. Lekker hard veurn.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:18 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Klopt dan komt de sleur erin maar dat heeft volgens mij echt iedereen hehe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |