Hopelijk niet, hopelijk liggen ze ook binnen no time uit europa.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:30 schreef Samzz het volgende:
Mijn mama schreeuwde het net al ja... Misschien dat ze dat wonder toch nog krijgen dan.
quote:Op zondag 17 mei 2009 20:43 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Hopelijk niet, hopelijk liggen ze ook binnen no time uit europa.
quote:Op zondag 17 mei 2009 20:49 schreef Bob-B het volgende:
Jullie straf om het tukker topic zo te vervuilen met voetbal.
Je hoeft er niet mee te trouwenquote:Op zondag 17 mei 2009 21:07 schreef Samzz het volgende:
Mijn vriendin wil me opgeven voor Boer zoekt Vrouw, want er doet een paardenfokker aan mee. Ze vergeet alleen wel eventjes dat die kerel al 31 is
quote:Op zondag 17 mei 2009 16:58 schreef Samzz het volgende:Mooi hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele andere tekeningen... Van mijn meest briljante tijgertekening heb ik helaas geen foto.
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
Euh wie is Rudolf?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:27 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik ook..
Rudolf was hier voetbal kijken, en die vond het niet zo leuk. hehe
Dank jequote:
Link?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:22 schreef Samzz het volgende:
Ik ben geen 'horsedigger' zoals sommige meiden op Bokt.nl... Amai wat een trieste reacties komen daar voorbij zeg
Mwoa. Sommige boeren kunnen hun verlies niet verkroppen en gaan de boel slopenquote:Op zondag 17 mei 2009 21:26 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Het zal hier vanavond wel erg rustig zijn...
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=144&t=1102230&view=unread#unreadquote:
OMGquote:Op zondag 17 mei 2009 21:35 schreef Samzz het volgende:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=144&t=1102230&view=unread#unread
En dan vanaf pagina tien ongeveer. Je zou je haast schamen als vrouwzijnde
Voor wat?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:44 schreef Fems het volgende:
Welterusten mensen, duimen jullie voor me morgenochtend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |