alsof zomerfeesten anders zijnquote:Op zondag 17 mei 2009 16:40 schreef Samzz het volgende:
Gaan jullie allemaal naar de Veste? Wat voor lol is dat... Beetje op mekaar gepakt bier zuipen en voetbal kijken?
Ja, ik ben aan het provoceren
in de veste niet?quote:Op zondag 17 mei 2009 16:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Volgens mij mag je niet eens bierdrinken tijdens de finale.
De sfeerquote:Op zondag 17 mei 2009 16:40 schreef Samzz het volgende:
Gaan jullie allemaal naar de Veste? Wat voor lol is dat... Beetje op mekaar gepakt bier zuipen en voetbal kijken?
Ja, ik ben aan het provoceren
Nou laat nog eens wat meer werk zien danquote:Op zondag 17 mei 2009 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles behalve mensenMijn eerste goedgelukte portret moet nog ontstaan... Maar ik heb geen zin om te oefenen
oow, je bedoelt in de kuip.quote:
Ik zal eens wat opzoeken.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:48 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
[..]
Nou laat nog eens wat meer werk zien dan
Op mekaar gepakt bier zuipen en muziek luisteren is een tentfeestquote:Op zondag 17 mei 2009 16:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal eens wat opzoeken.
@ Wouter: Op mekaar gepakt bier zuipen en muziek luisteren vind ik nogal een wezenlijk verschil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele andere tekeningen... Van mijn meest briljante tijgertekening heb ik helaas geen foto.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:27 schreef ACT-F het volgende:
Mooie schilderijen San![]()
Wat rustig overal. Je zou uit pure verveling toch bijna voetbal kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |