Flink over ze heen rausen met de krawats. Oh wacht... dat is mishandeling zekerquote:Op maandag 18 mei 2009 14:46 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Mhoa..mijn "leger" luistert dan misschien redelijk, ze voeren de taken zo slecht uit
Dat wordt dan een enorme ruzie hier hehehequote:
We hebben een chinees, die krijgt regelmatig klappen. Hij doet niet echt wat je verwacht van iemand uit China: Hard werken.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Flink over ze heen rausen met de krawats. Oh wacht... dat is mishandeling zeker
Nee, niet meerquote:Op maandag 18 mei 2009 14:48 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Wat hoor ik allemaal uit betrouwbare bron
Zit jij donderdags hier bij Marko en moi op school?
haha lol...quote:Op maandag 18 mei 2009 14:51 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
We hebben een chinees, die krijgt regelmatig klappen. Hij doet niet echt wat je verwacht van iemand uit China: Hard werken.
Maar hij trakteert dan wel weer met enige regelmaat dat houd onze groep bij elkaar
Pfff, had je ook wel even eerder kunnen zeggen hadden we elkaar kunnen begroeten ofzoquote:
Playerquote:Op maandag 18 mei 2009 14:52 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Pfff, had je ook wel even eerder kunnen zeggen hadden we elkaar kunnen begroeten ofzo
OMFGBBQ (zoiets?) moet jij zeggenquote:
Like Marko and I did?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:52 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Pfff, had je ook wel even eerder kunnen zeggen hadden we elkaar kunnen begroeten ofzo
Precies precies, dat geeft mij alleen maar meer gelijk over Marko de vrouwenjager.quote:
Mmmmm BBQ mmmmm. In Enschede doen we dat niet meer, wij zijn al 9 jaar lang bang voor vuurquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:59 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Precies precies, dat geeft mij alleen maar meer gelijk over Marko de vrouwenjager.
Foei Nathalie
[..]
Mmmmm BBQ mmmmm. In Enschede doen we dat niet meer, wij zijn al 9 jaar lang bang voor vuur
Waarom is iedere kearl die eens hoi tegen een vrouwtje wil zeggen meteen een player?quote:
Ja slaat toch nergens op.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom is iedere kearl die eens hoi tegen een vrouwtje wil zeggen meteen een player?
quote:
Project?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:56 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al bijna klaar met je project dan?
Of...dingquote:
Heel fanatiek bezig me msn hoppaaaquote:Op maandag 18 mei 2009 16:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ben nu beetje druk met engels en nederlands beetje vooruit te lopen![]()
Wat ben jij aan t doen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |