En met hem weet je het nooit. Hij kan ineens op zijn gat liggen.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:30 schreef Ambrosius het volgende:
Lorenzo gaat lekker, maar het is nog ver.
Ik wil Randy wel eens op een ducati zien eigenlijkquote:Op maandag 18 mei 2009 01:38 schreef Fir3fly het volgende:
Inderdaad. Je kan natuurlijk zeggen dat het door de regen kwam dat hij tweede werd, maar hij was ruim de snelste op de slicks op de opdrogende baan. Pas aan het eind van de race toen Lorenzo en Pedrosa op snelheid kwamen was Melandri niet meer de snelste.
Ik vond het zo jammer om hem vorig jaar op die Ducati te zien zwoegen, ik had echt gehoopt dat hij toen met Stoner mee zou kunnen komen. Trouwens, hoe kan het toch dat bijna niemand die Ducati kan temmen behalve Stoner? Het antwoord ligt voor de hand.
Welke? Ik heb alleen prime (digitenne)quote:
Nopquote:
En het rotste is nog dat dit verhaal zich nu herhaalt bij Hayden. Ook zo iemand die je alles gunt, maar bij wie het gewoon niet meezit.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:38 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vond het zo jammer om hem vorig jaar op die Ducati te zien zwoegen, ik had echt gehoopt dat hij toen met Stoner mee zou kunnen komen. Trouwens, hoe kan het toch dat bijna niemand die Ducati kan temmen behalve Stoner? Het antwoord ligt voor de hand.
Hier scherper net gevonden:quote:Op zondag 31 mei 2009 14:00 schreef Szura het volgende:
http://www.atdhe.net/6111/watch-motogp-grand-prix-italy
Maarrrr hij moet nog wel wisselen straks...quote:Op zondag 31 mei 2009 14:14 schreef TheGeneral het volgende:
Rossi ondertussen al weer 2e![]()
Hij kan toch wel het beste inhalen van iedereen.
Rossi 6e vind je leuk?quote:Op zondag 31 mei 2009 14:26 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Eindelijk weer zoals het hoort te zijn
Hij luisterdquote:
T zou toch wat zijn als hij nu nog wint hequote:
Hij kan veel maar niet allesquote:Op zondag 31 mei 2009 14:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
T zou toch wat zijn als hij nu nog wint he
Al een jaar of 3 toch?quote:Op zondag 31 mei 2009 14:52 schreef delano.888 het volgende:
Zag ik t nou verkeerd of heeft rossi zn kop geschoren![]()
Ik ken m alleen zo:quote:Op zondag 31 mei 2009 14:57 schreef m1155 het volgende:
[..]
Al een jaar of 3 toch?
Jammer dat capi en melandrie het niet konden volhouden bij opdrogende baan.
quote:Pos. Rider Nation Team Points
1 Casey STONER AUS Ducati Marlboro Team 90
2 Jorge LORENZO SPA Fiat Yamaha Team 86
3 Valentino ROSSI ITA Fiat Yamaha Team 81
4 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team 57
5 Andrea DOVIZIOSO ITA Repsol Honda Team 56
6 Marco MELANDRI ITA Hayate Racing Team 48
7 Colin EDWARDS USA Monster Yamaha Tech 3 45
8 Loris CAPIROSSI ITA Rizla Suzuki MotoGP 38
9 Chris VERMEULEN AUS Rizla Suzuki MotoGP 37
10 Randy DE PUNIET FRA LCR Honda MotoGP 34
11 James TOSELAND GBR Monster Yamaha Tech 3 26
12 Toni ELIAS SPA San Carlo Honda Gresini 23
13 Alex DE ANGELIS RSM San Carlo Honda Gresini 21
14 Mika KALLIO FIN Pramac Racing 19
15 Nicky HAYDEN USA Ducati Marlboro Team 13
16 Niccolo CANEPA ITA Pramac Racing 10
17 Sete GIBERNAU SPA Grupo Francisco Hernando 8
18 Yuki TAKAHASHI JPN Scot Racing Team MotoGP 8
Zo ken je hem niet?quote:Op zondag 31 mei 2009 15:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik ken m alleen zo:
[ afbeelding ]
Maar zag net toch echt een gemillimeterd hoofd volgens mij...
Sinds vandaag welquote:
Ik wou t net gaan zeggen, beste einde in lange lange tijd echt prachtig die laatste bocht ookquote:Op zondag 14 juni 2009 15:51 schreef TheGeneral het volgende:
Geweldige race vandaag
Dat einde was FANTASTISCH!
Rossi
quote:Pos. Rider Nation Team Points
1 Valentino ROSSI ITA Fiat Yamaha Team 106
2 Jorge LORENZO SPA Fiat Yamaha Team 106
3 Casey STONER AUS Ducati Marlboro Team 106
4 Andrea DOVIZIOSO ITA Repsol Honda Team 69
5 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team 67
6 Colin EDWARDS USA Monster Yamaha Tech 3 54
7 Marco MELANDRI ITA Hayate Racing Team 50
8 Loris CAPIROSSI ITA Rizla Suzuki MotoGP 49
9 Randy DE PUNIET FRA LCR Honda MotoGP 42
10 Chris VERMEULEN AUS Rizla Suzuki MotoGP 42
11 James TOSELAND GBR Monster Yamaha Tech 3 29
12 Mika KALLIO FIN Pramac Racing 26
13 Alex DE ANGELIS RSM San Carlo Honda Gresini 25
14 Toni ELIAS SPA San Carlo Honda Gresini 23
15 Nicky HAYDEN USA Ducati Marlboro Team 19
16 Niccolo CANEPA ITA Pramac Racing 10
17 Sete GIBERNAU SPA Grupo Francisco Hernando 9
18 Yuki TAKAHASHI JPN Scot Racing Team MotoGP 8
Ik ook ja, heb zelfs geklapt for Rossiquote:Op zondag 14 juni 2009 23:33 schreef Dos37 het volgende:
Dit was echt genieten, hopelijk over 2 weken half zo spannend.
Ik stond te schreeuwen voor de TV
Ik zat verbijsterd te kijken. Zo mooi was het.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:33 schreef Dos37 het volgende:
Dit was echt genieten, hopelijk over 2 weken half zo spannend.
Ik stond te schreeuwen voor de TV
Ja dat vond ik zieligquote:Op zondag 14 juni 2009 23:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zat verbijsterd te kijken. Zo mooi was het.
En Stoner helemaal total loss.
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:31 schreef tong80 het volgende:
De leukste race in jaren.
Ik heb genoten.
Schitterend.
Ben ooit één keer naar de TT geweest. En laat nu net Wil Hartog winnenquote:
Ik niet, de Superbikes hebben m'n budget voor dit jaar alweer opgemaakt.quote:
Dat was dan die ene keer dat ik er ook was....quote:Op maandag 15 juni 2009 00:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ooit één keer naar de TT geweest. En laat nu net Wil Hartog winnen
Ja ik ben oud
Inderdaad een leuk einde van de race. Zo moet het ook he!quote:Op maandag 15 juni 2009 01:58 schreef delano.888 het volgende:
Die reactie ook he met de rondvliegende koptelefoons
Mooi, nooit gezien. Gewoon vol in de remmen en ernaast.quote:
Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door Dorna Sports.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:37 schreef TheGeneral het volgende:
Laatse ronden met commentaar van de BBC. Doorspoelen als je allen de laatste ronde wil zien:
Hij finsishte als 4e maar goed, even goed een klunsquote:Op maandag 15 juni 2009 17:11 schreef Atreidez het volgende:
Prachtig gevecht van Rossi en Lorenzo, puntje van de stoel moment die laatste paar rondesWas zoiezo leuk Motor weekend met die 125cc knakker Simon die juichend in de voorlaatste ronde over S/F komt en dan 7e finished
En in de 250cc namen ze de podiumbabes onder vuur;
[ afbeelding ]
Cool Ik was 15 en ging met m'n buurman mee.quote:Op maandag 15 juni 2009 07:35 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Dat was dan die ene keer dat ik er ook was....
"De witte reus"....
quote:Simoncelli naar MotoGP
Motorcoureur Marco Simoncelli stapt volgend seizoen over naar de MotoGP. De Italiaan is regerend wereldkampioen in de 250cc-klasse. Hij gaat rijden voor het team Honda Gresini. Teambaas Fauto Gresini maakte dat deze week in Assen bekend. Simoncelli staat nu op de vijfde plaats in de stand om de wereldtitel en hij wil er alles aan doen die positie tijdens de TT van Assen te verbeteren.
Oh vet, gekregen? Van wie? Lekker dan wil ik ook welquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:42 schreef Desunoto het volgende:
Ik ben er zaterdag ook bij.![]()
Kaartjes gekregen, half VIP of zo. Gratis parkeren en meteen door kunnen rijden of zoiets. Weet er het fijne niet van. Maar wel tof.
Hopelijk maken we wat historisch mee. Rossi die z'n 100ste GP wint.![]()
Valt te hopen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |