En met hem weet je het nooit. Hij kan ineens op zijn gat liggen.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:30 schreef Ambrosius het volgende:
Lorenzo gaat lekker, maar het is nog ver.
Ik wil Randy wel eens op een ducati zien eigenlijkquote:Op maandag 18 mei 2009 01:38 schreef Fir3fly het volgende:
Inderdaad. Je kan natuurlijk zeggen dat het door de regen kwam dat hij tweede werd, maar hij was ruim de snelste op de slicks op de opdrogende baan. Pas aan het eind van de race toen Lorenzo en Pedrosa op snelheid kwamen was Melandri niet meer de snelste.
Ik vond het zo jammer om hem vorig jaar op die Ducati te zien zwoegen, ik had echt gehoopt dat hij toen met Stoner mee zou kunnen komen. Trouwens, hoe kan het toch dat bijna niemand die Ducati kan temmen behalve Stoner? Het antwoord ligt voor de hand.
Welke? Ik heb alleen prime (digitenne)quote:
Nopquote:
En het rotste is nog dat dit verhaal zich nu herhaalt bij Hayden. Ook zo iemand die je alles gunt, maar bij wie het gewoon niet meezit.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:38 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vond het zo jammer om hem vorig jaar op die Ducati te zien zwoegen, ik had echt gehoopt dat hij toen met Stoner mee zou kunnen komen. Trouwens, hoe kan het toch dat bijna niemand die Ducati kan temmen behalve Stoner? Het antwoord ligt voor de hand.
Hier scherper net gevonden:quote:Op zondag 31 mei 2009 14:00 schreef Szura het volgende:
http://www.atdhe.net/6111/watch-motogp-grand-prix-italy
Maarrrr hij moet nog wel wisselen straks...quote:Op zondag 31 mei 2009 14:14 schreef TheGeneral het volgende:
Rossi ondertussen al weer 2e![]()
Hij kan toch wel het beste inhalen van iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |