quote:# Ik denk dat het maar tijd is om te gaan slapenZzzzZzzzzZ Xgoodnight !5:19 PM May 12th from TwitterBerry
quote:# Nu naar de mercedes dealer, velgen checken voor mn auto die k heb gekocht, ya digg.. Stuntin' on y'all7:20 AM May 13th from TwitterBerry
quote:# Yeahhh.. Ff een tussenstop by de maccie. Die kan er wel in hoor7:05 AM May 14th from TwitterBerry
Die is dan weer bevriend met de topper van FC Volendam Gerson Sheotahul - http://twitter.com/GSheotahulquote:# Noem me vanaf nu Blackcard Greg ya digg ! got my blackcarddddd !!!de jongste in NL met een blackcard ! love yalll2:46 PM May 14th from web
quote:# In the carr withh my mann blackcard gregg..7:58 AM May 13th from TwitterBerry
En dan kom je vanzelf bij Vurnon Anita - http://twitter.com/Vurnonquote:# Aan het pokeren met vd wiel en managerss haha snel geld op me maken8:53 AM May 15th from TwitterBerry
quote:# Waddup people !! The boy luisterd naar drake - drake drizzy roberts mixtape ! And talking to a sweet lady on my blackberry messenger Holla2:22 PM May 13th from TwitterBerry
quote:# Yessur ben bezig bij de mercedez dealer !3:46 AM May 14th from TwitterBerry
quote:# Net done met haren wassen , en op nieuw vlechten , hmm wat zal ik nu gaan doen6:29 AM May 15th from web
quote:# Ben gewoon serieus me Sunglasses vergeten Stupid me !!!! First Thing what i'm gonna do is buy me one !!ongeveer 1 uur ago from TwitterBerry
Yup.quote:
quote:Bn drnk as fukkk! Ga hlemaal loss hierr. Wil hier nooit meer wg ! Got sum new frnds tho.. The prty isn't over yett. Still going hardddd !!!
Dat hij maar eens gaat presteren voor zijn geldquote:# Off course gewonnen! Dat is wat zakgeld erby haha9:32 AM May 15th from TwitterBerry
quote:
gastquote:Op zondag 17 mei 2009 12:28 schreef zomaareennaam het volgende:
waarom zou je twitterende gays gaan verzamelen....
get a life of your own.
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:51 schreef Cheiron het volgende:
Oh Lord.. Ik verbaas mij opeens niet meer zo over het totale gebrek aan voetbalintelligentie bij vd Wiel..
Je hebt zijn daverende verschijning bij Voetbal Insite eerder dit seizoen gemist?quote:Op zondag 17 mei 2009 12:33 schreef Foxriver het volgende:
Nooit gedacht dat Gregory zo'n leeghoofd was![]()
Greg met zijn Pina Colada de hele tijdquote:Going hardd on dat pina colada wth sheotahul in barcelonaaaa ! Ths is life !!
Misschien waar jij vandaan komt.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:26 schreef golfer het volgende:
Het ontloopt het niveau van de gemiddelde post op FOK! niet echt, dat getwitter.
De schrijftaal van de jeugd is nou eenmaal een soort msn-code geworden.
Deze valt nog wel mee in vergelijking met Vurnon en Blackcard Greg.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Yup.
We hebben de volgende: All Star Lesley Fellinga van Heerenveen - http://twitter.com/Fellinga
creditcard voor mensen met teveel geldquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:36 schreef Xandrar het volgende:
Ergens hoop ik dat dit een hoax is, want dit is echt wel bijzonder triest
"Gold might get you tickets to the Jonas Brothers, Black will get all three of them sucking your dick!"quote:Op zondag 17 mei 2009 13:37 schreef Kopbal het volgende:
Wat de neuk is trouwens een blackcard?
ach, wie weet waren Davids, Seedorf, Kluivert etc. toendertijd ook wel zo.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:36 schreef Xandrar het volgende:
Volgens mij verloren die niet met 4-0 van Sparta en met 6-2 van PSV.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:59 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ach, wie weet waren Davids, Seedorf, Kluivert etc. toendertijd ook wel zo.
quote:# Oeeehh my headd.. Ws a lng nite, but a good nite tho, nvr had so mch fn lke diz.. Tnght agn? Gotz 2 get me sum brkfst now, c yall ltr x
12 minuten ago
Die maakten het iig niet op zo'n dramatisch kansloze manier bekend om er mee op te scheppen.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:59 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ach, wie weet waren Davids, Seedorf, Kluivert etc. toendertijd ook wel zo.
hoe hadden ze dat moeten doen danquote:Op zondag 17 mei 2009 14:06 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Die maakten het iig niet op zo'n dramatisch kansloze manier bekend om er mee op te scheppen.
Fellinga is een halve groninger, de rest is niet vaak daar te vinden hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 13:53 schreef TvhN het volgende:
Die Heerenveen-spelers gaan ook altijd uit in Groningen.
welkom in het internet tijdperkquote:Op zondag 17 mei 2009 14:06 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Die maakten het iig niet op zo'n dramatisch kansloze manier bekend om er mee op te scheppen.
Henrique durft ook niet meer natuurlijk sinds de politie hem daar van de wc in het Newscafe heeft moeten trekken omdat hij daar in slaap was gevallen en er niet meer uit kon omdat de tent dicht was.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:09 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Fellinga is een halve groninger, de rest is niet vaak daar te vinden hoor
Tja, in Heerenveen is geen flikker te doen.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:53 schreef TvhN het volgende:
Die Heerenveen-spelers gaan ook altijd uit in Groningen.
Nee, dat klopt vreemd genoeg wel hoor.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:43 schreef Liefste. het volgende:
Ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat vd Wiel vwo had gedaan, maar dat zal wel niet
Daar loopt 'ie dan weer net niet mee te koop.quote:
ja zjwtch kheb ff ballche trapt kpt muluk en peens zatti rin! jweettch bazen! greg 4 pres!quote:Op zondag 17 mei 2009 14:44 schreef kevin6188 het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de prestaties van Van der Wiel tijdens de komende interlands met het Nederlands elftal.
quote:Noem me vanaf nu Blackcard Greg ya digg ! got my blackcarddddd !!!de jongste in NL met een blackcard ! love yalll
2:46 PM May 14th from web
quote:6:29 PM May 14th from TwitterBerry Its going downn babyyy yall get thatt.
5:49 PM May 14th from TwitterBerry Dddddddamnnnn gesellig hierr. En my mind iz gone !!
4:50 PM May 14th from TwitterBerry Wodka jus de orange haha lovvv thatt
Wat een baas.quote:Vanavond uit in antwerpen.. Club la Rocca.. See you there !!
7:41 AM May 15th from TwitterBerry
Dat dus.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:36 schreef Xandrar het volgende:
Vind niet zoveel mis met zijn Twitter eigenlijkquote:Op zondag 17 mei 2009 16:16 schreef Gruning3r het volgende:
Fellingabegrijp niet dat heerenveen hem gekocht heeft van veendam
Hij bedoelde het ook überhauptistisch.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind niet zoveel mis met zijn Twitter eigenlijk?
Je weet zelluf:quote:Op zondag 17 mei 2009 16:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
En de derde van het musketiertrio Greg 'BlackCard' van der Wiel, Sheodinges en uiteraard Chelton Linger, jwt - ster van FC Omniworld.
http://twitter.com/C_Linger.
Iddquote:Op zondag 17 mei 2009 16:39 schreef Grulez het volgende:
[..]
En vervolgens zit hij als een schattig homofieltje bij VI...
En hij speelt niet eens bij de nummer laatst van de Jupiler League.quote:
Gregquote:# Half 5 en nu pas mn ontbijtt haha. Crazzyy11 minuten ago from TwitterBerry
Of terug lopen vanuit Barca naar ossoquote:Op zondag 17 mei 2009 17:14 schreef Urquhart het volgende:
Zullen we het alvast mailen naar co@ajax.nl
Mag Greg komend seizoen paaseieren gaan zoeken![]()
Het belachelijke is dat ik het nog begrijp ook, wat er staat.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:33 schreef Ruud het volgende:
[..]
Na 'good nite' kan ik er helemaal niets meer van maken
![]()
Dat verbaast me.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:17 schreef Ruud het volgende:
Ik denk dat mijn hersenen dit soort troep eruit filtert.
The horror....quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:33 schreef Ruud het volgende:
[..]
Na 'good nite' kan ik er helemaal niets meer van maken
![]()
"..never had so much fun like this. Tonight again? Got to get (?) me some breakfast now. See you all later".quote:# Oeeehh my headd.. Ws a lng nite, but a good nite tho, nvr had so mch fn lke diz.. Tnght agn? Gotz 2 get me sum brkfst now, c yall ltr x
Twitter bestaat bij de gratie van dit soort mensen.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:53 schreef VoreG het volgende:
Als je uitgaat ga je toch niet Twitteren dat je nog steeds aan het drinken bent...
sum zal wel some zijn.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
[..]
"..never had so much fun like this. Tonight again? Got to get (?) me some breakfast now. See you all later".
Zoiets?.
Ik heb het nooit begrepen.. Ik vind online fora al ver gaan.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Twitter bestaat bij de gratie van dit soort mensen.
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:28 schreef BertMaalderink het volgende:
Hé jongens, noem me voortaan pinpas Bert. Love y'all.
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:59 schreef ASroma het volgende:
[ afbeelding ]
je wilt geen oorlogie, met een straatjochie
Handige bron om te volgen of onze spits bij Volendam bljift volgend seizoen...quote:# Zometeeen richtingg manager voor wat bespreking voor next seasonholla at jullie laterr
6:31 AM May 15th from TwitterBerry
Dat schot tegen Sparta, dat kreeg mijn buurman vol op zijn gezichtquote:Op maandag 18 mei 2009 11:18 schreef BertMaalderink het volgende:
Zie hem pimpen, die Blackcard Greg
Nog meer verlegen dan dat meisje, die er zo te horen net een dag stage liep.
quote:# Zometeeen richtingg vld vr 2e hlft
3:25 AM May 15th from TwitterBerry
Laten we hopen dat we voor die tijd genoeg spandoek materiaal hebbenquote:Op maandag 18 mei 2009 11:30 schreef Prosac het volgende:
Ik denk dat zodra ze weten wat ze nu allemaal NL inslingeren, ze hun Twitter wel aanpassen.
quote:
quote:# heeeeey blackcard Greg, chiluh goaltje he, btr opletten dude
3:40 AM May 15th from TwitterBerry
quote:sht up sheotoalul, kutrobbie zrt ook al.
3:42 AM May 15th from TwitterBerry
quote:# Ben k een cam aan t kopen, zyn er een paar turken die me zitte te fokken.. Damnn.. Maar uiteindelyk, got my camm,7:19 AM May 13th from TwitterBerry
quote:# K sta op de stoep geparkeerd, maar d politie heeft me al gewaarschuwd, k zie dat z me in de gaten houden, k zoek wel ff een parkeerplaats11:15 AM May 13th from TwitterBerry
quote:# eet een ge recyclede patĀt iellgggg4:56 PM May 13th from TwitterBerry
quote:# Mn blackberry balletje is kapot, ben nu by vodafone om het te fixen, holla at you laterrrrr11:08 AM May 14th from TwitterBerry
quote:# Drive n flirt haha YUPPPP !!7:54 AM May 15th from TwitterBerry
quote:# Ga nu weg van de vodafone winkel.. Naar haarlem voor een zakelijke bespreking. Met myn manager en sheotahul van volendam6:20 AM May 15th from TwitterBerry
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:13 schreef Suijk het volgende:
Is 'ie nou nog niet wakker?
Beter gaan ze een studie volgen in plaats van aldoor Pro Evolution Soccer spelen en domme films kijken.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:00 schreef twi het volgende:
Spelers tegenwoordig kunnen in de ogen van hun supporters vrij weinig meer doen dan thuis zitten en voetbal DVD's kijken.
Je hebt zoveel golddiggers die elke profvoetballer een binkie vinden. Ze zeggen natuurlijk dat ze 'm heel leuk vinden omdat 'ie zo grappig/lief/leuk/stoer is, maar het gaat ze natuurlijk voornamelijk om de portemonnee. (lees: enkel en alleen om de portemonnee)quote:Op maandag 18 mei 2009 13:00 schreef twi het volgende:
Het is zo grappig om te zien, hoe zo'n verlegen kereltje de bink uithangt op internet en waarschijnlijk denkt dat hij er nog een imago mee opbouwt ook. Zouden er nou echt mensen, behalve Sheotadingus - 'm een binkie vinden om wat 'ie schrijft?
Nietus: http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/3622quote:Op maandag 18 mei 2009 16:37 schreef Frankz0rz het volgende:
Blackcard Greg heeft zijn updates verwijderdHet bericht op AjaxLife is ook weggehaald
Gelukkig staan de pareltjes hier.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:37 schreef Frankz0rz het volgende:
Blackcard Greg heeft zijn updates verwijderdHet bericht op AjaxLife is ook weggehaald
Oh ik keek eroverheenquote:Op maandag 18 mei 2009 16:38 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Nietus: http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/3622
Vraag me af of hij het zelf heeft gedaan of dat 'ie is terug gefloten door Ajax.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
Gelukkig staan de pareltjes hier.
Heeft tie trouwens snel gefixed, alles offline halen.
Eerlijk gezegd denk ik dat laatstequote:Op maandag 18 mei 2009 16:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Vraag me af of hij het zelf heeft gedaan of dat 'ie is terug gefloten door Ajax.
Google cache is je vriend...quote:Op maandag 18 mei 2009 16:57 schreef El_Bassie het volgende:
Heeft iemand nog printscreens van de tweets van Blackcard Greg? Was er net mee bezig, heb helaas zelf geen screens.
Linkjes van Sheotahul en Anita in de OP moeten even werkend gemaakt worden door er #/naam achter te zetten zoals bij Blackcard Greg.quote:# On our wayy to a bball game barca - reall dunkin' on the gamee
ongeveer 3 uur ago from TwitterBerry
Dat komt door de punt, die is nu weg.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sheotahul:
[..]
Linkjes van Sheotahul en Anita in de OP moeten even werkend gemaakt worden door er #/naam achter te zetten zoals bij Blackcard Greg.
quote:# Dikke Fittie met Higuain op kampioensfeest, hater trekt mijn chille muts af.... 13 uur ago from TwitterStoner
En nergens eventjes een bron dat FOK! het ontdekte.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat komt door de punt, die is nu weg.
http://www.sportweek.nl/v(...)Gregory_van_der_Wiel.
Sjimz kwam er mee en die had het volgens mij van de Ajaxlife site. Fok heeft sowieso niets ontdekt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
En nergens eventjes een bron dat FOK! het ontdekte.
Zal geen jeugdherbergje zijn dan.quote:# Last day barca,, jay-z n beyonce just arrives at our hotel :d !13 minuten ago from TwitterBerry
Anita deed het ook gewoon nog, hoor. Maar die zit met zn Johnny te spelen op Curacao en is dus niet zo interessant.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gelukkig, we kunnen weer!
van nu.nlquote:AMSTERDAM – "Bn drnk as fukkk! Ga hlemaal loss hierr. Let theez girls meet my friend pina colada hahaha lol." Dit zijn teksten die je van een 16-jarig puisterig pubertje verwacht. In ieder geval niet van een profvoetballer.
Toch zijn dit de ‘tweets’ van Ajax-rechtsback Gregory van de Wiel. De Amsterdammer bezocht met een aantal vrienden het kampioensfeest van Barcelona en keek daarbij te diep in het glaasje.
Het teveel aan Piņa colada’s moest hij de volgende dag bekopen met een kater. “Oeeehh my headd”, viel te lezen op zijn Twitter-pagina.
Censuur?
Vreemd genoeg waren de tweets van Van der Wiel de volgende dag weer verdwenen. Besefte Ajax dat dit publicitair gezien wat ongelukkig overkwam? Nieuwe Revu wist de oude tweets (pdf) terug te halen.
Navraag bij de hoofdstedelingen leert NUsport dat men niet op de hoogte is van het twittergedrag van Van der Wiel en zich dus ook niet heeft bemoeid met de inhoud van zijn berichten. Ajax bevestigt noch ontkent dat het om ‘de echte’ Ajacied gaat.
Beschaafder
Teamgenoot Vurnon Anita pakt het een stuk beschaafder aan. De kleine middenvelder vertoeft momenteel op Curaįao.
Hij twittert: “Heeerlijk weer mensen! Ik zal wat zon voor jullie opsturen! Nu Wat te eten zoeken, en dan naar me Fam!!”
Spuit elf.quote:
Tenenkrommend...quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:24 schreef Kopbal het volgende:
jus woke up.. have to chckout be4 12u, tonight going home. last day barca..
Alleen teveel beestjes in het bosquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:51 schreef Suijk het volgende:
Hij heeft toch wel lekker getraind vandaag.
Nee, in het boss.quote:
Doe maar gewoon een lesje Nederlandsquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:41 schreef Rikketik het volgende:
Na mediatraining nu ook maar twittertraining invoeren? Wat een kansloze berichtjes.In Voetbal International had vdWiel niet zo'n grote bek toen.
quote:
Krijg je allemaal hele saaie berichtenquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:41 schreef Rikketik het volgende:
Na mediatraining nu ook maar twittertraining invoeren? Wat een kansloze berichtjes.In Voetbal International had vdWiel niet zo'n grote bek toen.
jah stoere opmerking manquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:15 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat VDW als Glenn Helder eindigt.
my hips r stiff as a mufaka, damnn lookn like 35 yrs ova herrquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:15 schreef Frankz0rz het volgende:
Blackcard Greg: shout out 2 my niggas, sheotahull.. ari gill.. lingerr.. rachtfoe breezy.. westmaas.. postt.. fanny west uit oost.. kayne west uit oost..35 minuten ago from web
![]()
Hij is woensdag terug gevlogenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:38 schreef denthemen het volgende:
Greg zit toch helemaal niet in Barcelona? Ik zie hem zojuist bij een training van het Nederlands elftal
Wat een verademing qua taalgebruik.quote:
Fungeren wij als nachtwakers ofzo?quote:Op maandag 18 mei 2009 18:07 schreef ASroma het volgende:
zo zie je maar wat fok? weer teweeg kan brengen, hij is in ieder geval teruggeloften door iemand.
Ik zou een brief schrijven.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
En nergens eventjes een bron dat FOK! het ontdekte.
Oeh, it's magic!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:38 schreef denthemen het volgende:
Greg zit toch helemaal niet in Barcelona? Ik zie hem zojuist bij een training van het Nederlands elftal
De Plane jeweetz!quote:
quote:ik doe me ipod ff in , taxi chauffeur praat een tikkeltje te veel , keep following the boy11:41 PM May 16th from TwitterBerry
En Vurnon is ook verdwenen.quote:Ben een slechte verliezer. NAC irritant vervelend ploegje. Maja wie heeft er gewonnen..
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:57 schreef BigKahuna het volgende:
Waarom twittert die van de Laak 5 minuten voor de aftrap?
quote:NAC - FCG 1-1, laatste minuut gelijkmaker tegen. Gele kaart voor mij dus zondag er niet bij. Klote zooi. 3 uurtjes in de bus naar huis:-( 1:56 PM May 28th
Ah, ik had de wedstrijd niet gezien dus wist niet dat hij niet meedeed. Veel te lekker weer zondagquote:
Alleen nog zichtbaar voor mensen met een Blackcard.quote:
Iddquote:Op zondag 17 mei 2009 14:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij verloren die niet met 4-0 van Sparta en met 6-2 van PSV.
Nee een fles wijnquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:43 schreef Cracka-ass het volgende:
Verbaasd me niks dat een club als Ajax er niet bovenop zit. Oude, logge organisatie.
Zag ik in dat filmpje bij Danny Blind nu een postduif op zijn schouder?
quote:Keisuke Honda twittert naar contract
VVV-speler Keisuke Honda kondigt op zijn eigen Twitterpagina aan dat hij rond is met een nieuwe Nederlandse topclub
Een contract is "on the way" met een top-team, aldus de Japanse speler. Vandaag zou bekend worden waar hij heen gaat.
AZ, Ajax, Twente maar ook Anderlecht hebben al eerder interesse getoond. Ajax zou zes miljoen over hebben voor de spelverdeler van de Limburgers
quote:YES! Breakthrough! I am happy! Give you more details at 5 pm (Amsterdam time), midnite (Tokio time), as I am not allowed to do right now...
Aldus Keisuke Honda...quote:Red&white are not only the colors of our nations flag! I am hoping and praying...
Dat heb je heel mooi gekopieerd en geplakt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:03 schreef Maja het volgende:
[..]
Red&white are not only the colors of our nations flag! I am hoping and praying...
Had het beter even cursief kunnen plaatsen...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat heb je heel mooi gekopieerd en geplakt.
Ja, dan had het wel iets toegevoegd.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:06 schreef Maja het volgende:
[..]
Had het beter even cursief kunnen plaatsen...
Hahaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:20 schreef FireFox1 het volgende:
Die van Honda is dus nep.
http://twitter.com/keisukehonda
Ik verwacht van Elia ook wat meer zo'n taaltje als bij blackcard Greg, dit is te gewoon Nederlands.quote:
Vd Laakquote:Gelukkig dat Brazilie gisteren gewonnen heeft van de USA. Basketbal, baseball, ijshockey is van hun. Voetbal is van ons.
Nooit geweten dat hij Braziliaans was.quote:
quote:Amerikaanse bond beboet twitterende speler
Geschreven op vrijdag, 17 juli om 23:23
Brian Ching van Houston Dynamo zal zich in de toekomst wel twee keer bedenken voor hij op zijn Twitter-account kritiek levert op zaken die in zijn voetballeven de revue passeren. Zijn kritiek op de scheidsrechter kwam hem op een boete van de Amerikaanse voetbalbond (MLS) te staan.
Ching heeft de primeur door de eerste profvoetballer te zijn die een boete krijgt voor een opmerking die hij via Twitter wereldkundig maakte. Volgens Ching was de 2-1 nederlaag die zijn club onlangs leed tegen de Seattle Sounders te wijten aan de arbiter van dienst.
’Ref is a cheat, what a joke’ ('Scheids speelt vals, wat een grap'), twitterde Ching, die niet eens meedeed omdat hij met het Amerikaanse nationale team net was teruggekeerd van een trip voor de Gold Cup. De MLS kon er niet om lachen en bestrafte Ching met een boete van 500 dollar, omgerekend zo’n 350 euro.
350 euro is ongeveer zijn maandloon.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:04 schreef mcyodogg het volgende:
Valt nog mee. Bosingwa mag 2 wedstrijden brommen na exact eenzelfde opmerking.
Wie?quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:25 schreef Rejected het volgende:
C_linger:
Tazzz ik dacht aai codd spelen moet ik iets update'n duurt kaulo 50 min pffff![]()
![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:08 schreef Rejected het volgende:
[..]
Ken je die niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Chelton Linger, topper van FC Omniworld!
quote:RT: @Attaibi @C_Linger gierige nigger je zal me een keer een burger aanbieden...tfoeeeeeeee hlik! (ik spuug echt op me kk scherm!) HAHAHA!!!
about 2 hours ago from TwitterBerry
quote:Weyemaaa helemaal val ik in slaap.. Tamara parents terugg.. Dus dat betekend huis schoonmaken!!!
about 2 hours ago from TwitterBerry
quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:08 schreef Rejected het volgende:
[..]
Ken je die niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Chelton Linger, topper van FC Omniworld!
De heer Van Dale draait zich om in zijn graf.quote:
quote:
Guess againquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:55 schreef Em31 het volgende:
ik dacht dat hij verdwenen was?
http://twitter.com/gvanderwiel
Greg is backquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:55 schreef Em31 het volgende:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:55 schreef Em31 het volgende:
haha lekkere diss voor Blackcard Gregquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:58 schreef BertMaalderink het volgende:
Greg heeft issues met CandyGirlStella
# @Gvanderwiel How what? You dont fllw me anymore,are U angry wit me or what...?3:06 PM Aug 8th from web in reply to Gvanderwiel
#
@candygirlstella huh.. Whatt ??2:57 PM Aug 8th from UberTwitter in reply to candygirlstella
#
@Gvanderwiel I really don't understand what U have done today,atleast tell me the reason!2:54 PM Aug 8th from web in reply to Gvanderwiel
# @candygirlstella ohhww yes I'm sorry. I never talk 2 u.. So why should I follow..3:19 PM Aug 8th from UberTwitter in reply to candygirlstella
Hartverscheurend
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:05 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
haha lekkere diss voor Blackcard Greg
@Aanvoerder Nee omgekeerd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Hij jankt dat ze hem niet volgt als een bitch.
Nee dat wijf loopt te ouwehoeren. Er staat toch voor van @blablastella, dat is dus wat Blackcard naar haar stuurt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Hij jankt dat ze hem niet volgt als een bitch.
zo dusquote:# @Gvanderwiel How what? You dont fllw me anymore,are U angry wit me or what...?3:06 PM Aug 8th from web in reply to Gvanderwiel
Heeft wel z'n updates op slot gezet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:34 schreef Rejected het volgende:
Ryan_Babel heeft ook!
Morning ya'll.. we r headin to Kura Hotel .. tonite friendly game Holland vs England..
Idd. Ik heb een request gestuurd, vind het wel grappig.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:37 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Heeft wel z'n updates op slot gezet.
Sick!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:45 schreef Lexxxus het volgende:
http://mypict.me/show.php?id=jrjT
Wie wil er met Gregory van der Wiel CoD5 spelen?
Dat gaat op het moment nogal moeilijk.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:45 schreef Lexxxus het volgende:
http://mypict.me/show.php?id=jrjT
Wie wil er met Gregory van der Wiel CoD5 spelen?
Ik keek ff snel hiervoor. Ik dacht ff dat hij 216-7 had.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:23 schreef Merkie het volgende:
20-7 vind ik niet echt een fotowaardige score eigenlijk.
Dat kan toch best?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
In hoeverre klopt die tijd eigenlijk?
Want anders was Van der Wiel om middernacht nog aan het twitteren?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:43 schreef Ytereo het volgende:
De nieuwste tweet van GvdWiel, die is weg hoor
In het AD stond dat die Edu zelfs tweets verstuurde terwijl hij bij een oefenmatch op de bank zatquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:16 schreef R_B het volgende:
Maurice edu: (speelt voor glasgow rangers)
http://twitter.com/MauriceEdu
Ik weet eigenlijk niet of hij op de tribune zat ofniet gisteren en of hij dat die avond al wist, maar normaal gesproken ga je natuurlijk vroeg naar bed als je de dag erna een wedstrijd hebt.quote:
Ik heb even mijn tijdzone goed ingesteld, en volgens mij heeft hij niet midden de nacht getwitterd.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of hij op de tribune zat ofniet gisteren en of hij dat die avond al wist, maar normaal gesproken ga je natuurlijk vroeg naar bed als je de dag erna een wedstrijd hebt.
Hij zat gisteren op de bank.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of hij op de tribune zat ofniet gisteren en of hij dat die avond al wist, maar normaal gesproken ga je natuurlijk vroeg naar bed als je de dag erna een wedstrijd hebt.
Priesterbaby is Priester van de rapgroep LSD en minder bekend als Mitchel Burgzorg, een bankzitter van NEC.quote:In Zaandam wit my nigga @Priesterbaby shootin his "Swag On" video ya diggg !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |