Dat verbaast me.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:17 schreef Ruud het volgende:
Ik denk dat mijn hersenen dit soort troep eruit filtert.
The horror....quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:33 schreef Ruud het volgende:
[..]
Na 'good nite' kan ik er helemaal niets meer van maken
![]()
"..never had so much fun like this. Tonight again? Got to get (?) me some breakfast now. See you all later".quote:# Oeeehh my headd.. Ws a lng nite, but a good nite tho, nvr had so mch fn lke diz.. Tnght agn? Gotz 2 get me sum brkfst now, c yall ltr x
Twitter bestaat bij de gratie van dit soort mensen.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:53 schreef VoreG het volgende:
Als je uitgaat ga je toch niet Twitteren dat je nog steeds aan het drinken bent...
sum zal wel some zijn.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
[..]
"..never had so much fun like this. Tonight again? Got to get (?) me some breakfast now. See you all later".
Zoiets?.
Ik heb het nooit begrepen.. Ik vind online fora al ver gaan.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Twitter bestaat bij de gratie van dit soort mensen.
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:28 schreef BertMaalderink het volgende:
Hé jongens, noem me voortaan pinpas Bert. Love y'all.
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:59 schreef ASroma het volgende:
[ afbeelding ]
je wilt geen oorlogie, met een straatjochie
Handige bron om te volgen of onze spits bij Volendam bljift volgend seizoen...quote:# Zometeeen richtingg manager voor wat bespreking voor next seasonholla at jullie laterr
6:31 AM May 15th from TwitterBerry
Dat schot tegen Sparta, dat kreeg mijn buurman vol op zijn gezichtquote:Op maandag 18 mei 2009 11:18 schreef BertMaalderink het volgende:
Zie hem pimpen, die Blackcard Greg
Nog meer verlegen dan dat meisje, die er zo te horen net een dag stage liep.
quote:# Zometeeen richtingg vld vr 2e hlft
3:25 AM May 15th from TwitterBerry
Laten we hopen dat we voor die tijd genoeg spandoek materiaal hebbenquote:Op maandag 18 mei 2009 11:30 schreef Prosac het volgende:
Ik denk dat zodra ze weten wat ze nu allemaal NL inslingeren, ze hun Twitter wel aanpassen.
quote:
quote:# heeeeey blackcard Greg, chiluh goaltje he, btr opletten dude
3:40 AM May 15th from TwitterBerry
quote:sht up sheotoalul, kutrobbie zrt ook al.
3:42 AM May 15th from TwitterBerry
quote:# Ben k een cam aan t kopen, zyn er een paar turken die me zitte te fokken.. Damnn.. Maar uiteindelyk, got my camm,7:19 AM May 13th from TwitterBerry
quote:# K sta op de stoep geparkeerd, maar d politie heeft me al gewaarschuwd, k zie dat z me in de gaten houden, k zoek wel ff een parkeerplaats11:15 AM May 13th from TwitterBerry
quote:# eet een ge recyclede patÀt iellgggg4:56 PM May 13th from TwitterBerry
quote:# Mn blackberry balletje is kapot, ben nu by vodafone om het te fixen, holla at you laterrrrr11:08 AM May 14th from TwitterBerry
quote:# Drive n flirt haha YUPPPP !!7:54 AM May 15th from TwitterBerry
quote:# Ga nu weg van de vodafone winkel.. Naar haarlem voor een zakelijke bespreking. Met myn manager en sheotahul van volendam6:20 AM May 15th from TwitterBerry
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:13 schreef Suijk het volgende:
Is 'ie nou nog niet wakker?
Beter gaan ze een studie volgen in plaats van aldoor Pro Evolution Soccer spelen en domme films kijken.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:00 schreef twi het volgende:
Spelers tegenwoordig kunnen in de ogen van hun supporters vrij weinig meer doen dan thuis zitten en voetbal DVD's kijken.
Je hebt zoveel golddiggers die elke profvoetballer een binkie vinden. Ze zeggen natuurlijk dat ze 'm heel leuk vinden omdat 'ie zo grappig/lief/leuk/stoer is, maar het gaat ze natuurlijk voornamelijk om de portemonnee. (lees: enkel en alleen om de portemonnee)quote:Op maandag 18 mei 2009 13:00 schreef twi het volgende:
Het is zo grappig om te zien, hoe zo'n verlegen kereltje de bink uithangt op internet en waarschijnlijk denkt dat hij er nog een imago mee opbouwt ook. Zouden er nou echt mensen, behalve Sheotadingus - 'm een binkie vinden om wat 'ie schrijft?
Nietus: http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/3622quote:Op maandag 18 mei 2009 16:37 schreef Frankz0rz het volgende:
Blackcard Greg heeft zijn updates verwijderdHet bericht op AjaxLife is ook weggehaald
Gelukkig staan de pareltjes hier.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:37 schreef Frankz0rz het volgende:
Blackcard Greg heeft zijn updates verwijderdHet bericht op AjaxLife is ook weggehaald
Oh ik keek eroverheenquote:Op maandag 18 mei 2009 16:38 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Nietus: http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/3622
Vraag me af of hij het zelf heeft gedaan of dat 'ie is terug gefloten door Ajax.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
Gelukkig staan de pareltjes hier.
Heeft tie trouwens snel gefixed, alles offline halen.
Eerlijk gezegd denk ik dat laatstequote:Op maandag 18 mei 2009 16:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Vraag me af of hij het zelf heeft gedaan of dat 'ie is terug gefloten door Ajax.
Google cache is je vriend...quote:Op maandag 18 mei 2009 16:57 schreef El_Bassie het volgende:
Heeft iemand nog printscreens van de tweets van Blackcard Greg? Was er net mee bezig, heb helaas zelf geen screens.
Linkjes van Sheotahul en Anita in de OP moeten even werkend gemaakt worden door er #/naam achter te zetten zoals bij Blackcard Greg.quote:# On our wayy to a bball game barca - reall dunkin' on the gamee
ongeveer 3 uur ago from TwitterBerry
Dat komt door de punt, die is nu weg.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sheotahul:
[..]
Linkjes van Sheotahul en Anita in de OP moeten even werkend gemaakt worden door er #/naam achter te zetten zoals bij Blackcard Greg.
quote:# Dikke Fittie met Higuain op kampioensfeest, hater trekt mijn chille muts af.... 13 uur ago from TwitterStoner
En nergens eventjes een bron dat FOK! het ontdekte.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat komt door de punt, die is nu weg.
http://www.sportweek.nl/v(...)Gregory_van_der_Wiel.
Sjimz kwam er mee en die had het volgens mij van de Ajaxlife site. Fok heeft sowieso niets ontdekt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
En nergens eventjes een bron dat FOK! het ontdekte.
Zal geen jeugdherbergje zijn dan.quote:# Last day barca,, jay-z n beyonce just arrives at our hotel :d !13 minuten ago from TwitterBerry
Anita deed het ook gewoon nog, hoor. Maar die zit met zn Johnny te spelen op Curacao en is dus niet zo interessant.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gelukkig, we kunnen weer!
van nu.nlquote:AMSTERDAM – "Bn drnk as fukkk! Ga hlemaal loss hierr. Let theez girls meet my friend pina colada hahaha lol." Dit zijn teksten die je van een 16-jarig puisterig pubertje verwacht. In ieder geval niet van een profvoetballer.
Toch zijn dit de ‘tweets’ van Ajax-rechtsback Gregory van de Wiel. De Amsterdammer bezocht met een aantal vrienden het kampioensfeest van Barcelona en keek daarbij te diep in het glaasje.
Het teveel aan Piña colada’s moest hij de volgende dag bekopen met een kater. “Oeeehh my headd”, viel te lezen op zijn Twitter-pagina.
Censuur?
Vreemd genoeg waren de tweets van Van der Wiel de volgende dag weer verdwenen. Besefte Ajax dat dit publicitair gezien wat ongelukkig overkwam? Nieuwe Revu wist de oude tweets (pdf) terug te halen.
Navraag bij de hoofdstedelingen leert NUsport dat men niet op de hoogte is van het twittergedrag van Van der Wiel en zich dus ook niet heeft bemoeid met de inhoud van zijn berichten. Ajax bevestigt noch ontkent dat het om ‘de echte’ Ajacied gaat.
Beschaafder
Teamgenoot Vurnon Anita pakt het een stuk beschaafder aan. De kleine middenvelder vertoeft momenteel op Curaçao.
Hij twittert: “Heeerlijk weer mensen! Ik zal wat zon voor jullie opsturen! Nu Wat te eten zoeken, en dan naar me Fam!!”
Spuit elf.quote:
Tenenkrommend...quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:24 schreef Kopbal het volgende:
jus woke up.. have to chckout be4 12u, tonight going home. last day barca..
Alleen teveel beestjes in het bosquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:51 schreef Suijk het volgende:
Hij heeft toch wel lekker getraind vandaag.
Nee, in het boss.quote:
Doe maar gewoon een lesje Nederlandsquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:41 schreef Rikketik het volgende:
Na mediatraining nu ook maar twittertraining invoeren? Wat een kansloze berichtjes.In Voetbal International had vdWiel niet zo'n grote bek toen.
quote:
Krijg je allemaal hele saaie berichtenquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:41 schreef Rikketik het volgende:
Na mediatraining nu ook maar twittertraining invoeren? Wat een kansloze berichtjes.In Voetbal International had vdWiel niet zo'n grote bek toen.
jah stoere opmerking manquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:15 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat VDW als Glenn Helder eindigt.
my hips r stiff as a mufaka, damnn lookn like 35 yrs ova herrquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:15 schreef Frankz0rz het volgende:
Blackcard Greg: shout out 2 my niggas, sheotahull.. ari gill.. lingerr.. rachtfoe breezy.. westmaas.. postt.. fanny west uit oost.. kayne west uit oost..35 minuten ago from web
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |