Uitgevoerd:quote:
Direct-wonen, makelaars (jaja), advertenties in kranten etc.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.. En ik moet bekennen dat ik ook geen idee heb hoe ik dat zou moeten uitzoeken. Woningzoeken-n00b
Geen keuken en badkamer? Wat zieligquote:Op zondag 17 mei 2009 22:30 schreef neen het volgende:
Mijn oma woont in Groningen alleen in een huis met een zolder en 4 slaapkamers
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:32 schreef neen het volgende:
[..]
Ja dat is wel minder maar goed je kan niet alles hebben.
Mijn tip inderdaad. Jammer dat er niks bruikbaars uit kwam, ik ken iemand die op die manier aan een kerkje gekomen isquote:Op zondag 17 mei 2009 22:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij moeten hier ook niet al te lang meer blijven wonen - niet dat het niet bevalt, maar we groeien zo langzamerhand uit onze voegen.
Een poosje geleden heb ik (op aanraden van sigme, als ik het me goed herinner) een advertentie gezet in een plaatselijke krant. Er belde één (oudere) mevrouw: "Ja, en dan kom ik 's avonds gezellig bij jullie zitten, en dan gaan we samen eten en zo!" Niet helemáál de bedoeling....
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:32 schreef neen het volgende:
[..]
Ja dat is wel minder maar goed je kan niet alles hebben.
Pizza's van Domino's pizza?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:36 schreef neen het volgende:
Ze besteld iedere dag pizza, dat is helemaal niet duur!
Elies, foei!quote:Op zondag 17 mei 2009 23:05 schreef ElisaB het volgende:
Bij wijze van TVP een tafreeltje uit huize ElisaB & Beeb
De beeb zegt iets geks, dus ik kijk haar aan en zeg: "debiel!"
De beeb:
ElisaB: "Je bent echt compleet achterlijk"
De beeb:
ElisaB: "Gek!
De beeb: ....
(...)
De beeb: "Zeg, ga jij maar eens gauw tegen de Slank-meisjes vertellen waar je mij allemaal voor uitmaakt
Dat is toch veel te weinig! Voor iemand die zo enorm veel sport! Val je niet om?quote:Op zondag 17 mei 2009 23:03 schreef cw2cu het volgende:
sochtends: 2 bruine boterhammen met magere vleeswaren.
smiddags: 1 cup a soup, 2 bruine boterhammen met halvajam
savonds: ALLEEN groente en heel af en toe een stukkie vlees (kip) en altijd een kommetje cup a soup.
(jaja, lekker simpel koken natuurlijk want ben net het huis uit).
quote:Op zondag 17 mei 2009 23:05 schreef ElisaB het volgende:
De beeb: "Zeg, ga jij maar eens gauw tegen de Slank-meisjes vertellen waar je mij allemaal voor uitmaakt
Hoi!quote:Op zondag 17 mei 2009 23:03 schreef cw2cu het volgende:
hallo allemaal,
ik ben nieuw in dit topic en heb gelijk een vraag..
Ik loop al een hele tijd te worstelen met die kilootjes (wie niet).
Ik ben 20 jaar, 1.90 en ben 89 kilo. Ben niet echt dik maar heb wel een aardig buikje en best dikke benen.
Ga sporten zou je denken.. maar dat is juist het probleem.
Ik ben militair en ik sport elke dag (hardlopen, hindernisbaan, terreinwerk, voetbal en noem maar op) en wat ik gemiddeld eet per dag is:
sochtends: 2 bruine boterhammen met magere vleeswaren.
smiddags: 1 cup a soup, 2 bruine boterhammen met halvajam
savonds: ALLEEN groente en heel af en toe een stukkie vlees (kip) en altijd een kommetje cup a soup.
(jaja, lekker simpel koken natuurlijk want ben net het huis uit).
En ik drink zeker meer dan 3 liter water per dag en dat is ook het enige wat ik drink.
In het weekend eet ik normaal en zit ik gewoon tegen de 2500-3000 calorieen aan.
Wat moet ik nou veranderen aan mijn eetpatroon om af te vallen want afvallen doe ik dus NIET!!![]()
Best frustrerend aangezien ik veel sport.
alvast bedankt.
Verslavend is dat hequote:Op zondag 17 mei 2009 23:12 schreef Merel het volgende:
Ik wil slapen maar ik moet van mezelf eerst een potje mijnenveger winnen voordat ik mag
Mijnenvegerquote:Op zondag 17 mei 2009 23:12 schreef Merel het volgende:
Ik wil slapen maar ik moet van mezelf eerst een potje mijnenveger winnen voordat ik mag
Weet ik veel, ik speel dat spelletje 100x per dag en dan ga ik weer af omdat het touchpad op m'n laptop niet lekker werkt en dat ding een bom aanklikt terwijl ik dat helemaal niet wilde!quote:
Niet echt officieelquote:Op zondag 17 mei 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
Oh en het IS dat ik niet echt officieel op vrouwen val, anders was ik verliefd op Audrey Tatou.
Ik zit nu het laatste stukje van de Da Vinci Code te kijken en oh my... wat is dat toch een prachtig meiske!
Twee mogelijkheden: bestel snel een HD-recorder of zet Greys op ignore...quote:Op zondag 17 mei 2009 23:18 schreef Merel het volgende:
Hè verdomme, en nou heeft Greys verteld over Dancing with the Stars en nou moet ik dat ook kijken! Zo kom ik nooit aan m'n slaap toe!
Grolsch!quote:Op zondag 17 mei 2009 23:17 schreef AKnynke het volgende:
Pizza!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
brood!
[ afbeelding ]
OMG HDUquote:Op zondag 17 mei 2009 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Twee mogelijkheden: bestel snel een HD-recorder of zet Greys op ignore...
Nou ja, ik ben hetero, maar ik vind sommige dames echt drop dead gorgeous!quote:Op zondag 17 mei 2009 23:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet echt officieelHadden we ons ergens moeten aanmelden
![]()
Ze is best kjoet inderdaad:
[ afbeelding ]
Erhm.... bedankt?quote:Op zondag 17 mei 2009 23:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
OMG HDU![]()
Greys ignoren is zoiets als poepen ignoren. Bad idea en vroeg of laat mis je haar.
Sommige vrouwen zijn dat ook. Sommige mannen trouwens ook:quote:Op zondag 17 mei 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
Nou ja, ik ben hetero, maar ik vind sommige dames echt drop dead gorgeous!
Ik kies Bettequote:
alphen aan den rijn heb je 4,5 jaar wachttijd momenteelquote:Op zondag 17 mei 2009 22:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik woon op dit moment in Amsterdam, maar daar wil ik niet wonen. Mijn nieuwe baan zit in Aalsmeer, Amstelveen of Alphen aan den Rijn, dus ergens in die omgeving zou ik willen wonen
Hmm, misschien toch maar eens overwegen.
dat hadden m'n ouders meegenomen.quote:
Jij valt op ietwat droevige ogen!quote:Op zondag 17 mei 2009 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zijn dat ook. Sommige mannen trouwens ook:
[ afbeelding ]
Rudolf Martin![]()
[..]
Ik kies Bette
Nou ja, en die mondquote:Op zondag 17 mei 2009 23:28 schreef Greys het volgende:
Jij valt op ietwat droevige ogen!
Want dat vind ik van Bette ook, dat ze een wat treurige oogopslag heeft. Verder is ze wel mooi hoor!
Gina Gherson zou ik zelfs als hetero zijnde mijn bed niet uitschoppen geloof ik.
Neeeeee TV in de slaapkamer is verboden! Dus ik zit nu op de bank. Maar ik kan niet naar Manon Thomas kijken zonder te denken aan DE foto's en dat vind ik dan weer ZO viezigquote:Op zondag 17 mei 2009 23:22 schreef Greys het volgende:
Merel, kan je vanuit bed tv kijken? Ga lekker alvast in je bedje liggen, dan rust je alvast lekker en kan je toch nog even kijken tot je in slaap valt. Opgelost! Slotje!
Over welke foto's hebben we het nu?quote:Op zondag 17 mei 2009 23:33 schreef Merel het volgende:
Neeeeee TV in de slaapkamer is verboden! Dus ik zit nu op de bank. Maar ik kan niet naar Manon Thomas kijken zonder te denken aan DE foto's en dat vind ik dan weer ZO viezig
Die VIEZE VIEZE VIEZE! En dan doet ze nu zo semisexy dansen en dan zegt ze "'M'n kinderen zullen wel denken!" maar die kinderen hebben 't allemaal al veel erger kunnen zien!! Ieuw.quote:
Nee, hoezo?quote:Op zondag 17 mei 2009 23:38 schreef Muis006 het volgende:
Vraagje he: als je je account verwijdert en ook in je emailadres enzo zet dat je verwijderd wilt worden. Worden al je posts dan ook gedelete?
Oh, ik was me aan het afvragen waarom PF om de zoveel tijd van naam verandertquote:
Heb je de film Bound wel eens gezien?quote:Op zondag 17 mei 2009 23:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou ja, en die mond![]()
Ik zou 'm houden
(mocht ik Gina tegenkomen, dan stuur ik haar door!)
quote:Op zondag 17 mei 2009 23:39 schreef Merel het volgende:
Die VIEZE VIEZE VIEZE! En dan doet ze nu zo semisexy dansen en dan zegt ze "'M'n kinderen zullen wel denken!" maar die kinderen hebben 't allemaal al veel erger kunnen zien!! Ieuw.
Nooit van gehoordquote:Op zondag 17 mei 2009 23:44 schreef Greys het volgende:
Heb je de film Bound wel eens gezien?
Ik weet nog dat ik die lang geleden gezien heb en dat ik toen bijna overwoog ook lesbisch te zijn
Ik denk dat je hem wel kunt waarderenquote:Op zondag 17 mei 2009 23:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nooit van gehoord
(ik zal 'm eens bekijken!)
Ik heb 'm op het verlanglijstje gezetquote:Op zondag 17 mei 2009 23:59 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat je hem wel kunt waarderen![]()
[ afbeelding ]
Gquote:Op zondag 17 mei 2009 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rudolf Martin![]()
[..]
Ik kies Bette
Welkom hier.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:03 schreef cw2cu het volgende:
hallo allemaal,
ik ben nieuw in dit topic en heb gelijk een vraag..
Ik loop al een hele tijd te worstelen met die kilootjes (wie niet).
Ik ben 20 jaar, 1.90 en ben 89 kilo. Ben niet echt dik maar heb wel een aardig buikje en best dikke benen.
[..]
En ik drink zeker meer dan 3 liter water per dag en dat is ook het enige wat ik drink.
In het weekend eet ik normaal en zit ik gewoon tegen de 2500-3000 calorieen aan.
Duidelijk dat jij niet hetero bent. Wat een griezel..quote:Op zondag 17 mei 2009 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rudolf Martin![]()
[..]
Ik kies Bette
Mensch; hij is zálig! Echt gewoon helemaal lekker!quote:Op maandag 18 mei 2009 00:12 schreef loveli het volgende:
Duidelijk dat jij niet hetero bent. Wat een griezel..
Guess what: hij ligt hier gewoon thuisquote:Op zondag 17 mei 2009 23:59 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat je hem wel kunt waarderen![]()
[ afbeelding ]
hmm ik zal eens ff vanillevla kopen dan..quote:Op zondag 17 mei 2009 20:26 schreef mspoez het volgende:
BJ, vanillevla en slapen zijn echt goed medicijn.... Sterkte meisje!
Dan hebben jullie daar vast een paar goeie dokters rondlopen die je precies kunnen uitleggen hoe hoog jouw energiebehoefte is en wat je zou moeten eten. Want je eet nu écht veel te weinig! En dan lijkt het misschien gek om méér te moeten eten om uiteindelijk af te kunnen vallen, maar zoals je nu bezig bent is gewoon slecht voor je gezondheid. Je moet wel een beetje goed voor jezelf zorgen!quote:
Dan heeft je lichaam onvoldoende energie om je vetvoorraden om te zetten in bruikbare brandstof, en gebruikt daarom de energie die in spierweefsel zit opgeslagen.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:10 schreef cw2cu het volgende:
maar hoe kan een lichaam in spaarstand gaan? ergens moet die energie vandaan komen toch? ik voel geen verschil van energie in het weekend en doordeweeks namelijk.
Ja, meer eten zodat je spijsvertering en metabolisme weer normaal omgaan met voedsel(voorraden). Als je al zo lang zo slecht eet is enige begeleiding daarbij misschien niet zo'n gek plan. Je *minstens* naar 2000kcal moeten, misschien wel meer (omdat je veel sport).quote:En eerlijk gezegd doe ik dit al 2 jaar ofzo.. zo slecht eten doordeweeks. Maar de sleutel is dus om overdag een paar boterhammen extra te eten??
toch raar lijkt me, het is toch wel zo een 700 kcal per dag waar ik aan zit volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |