abonnement Unibet Coolblue
pi_69353026
quote:
Op zondag 24 mei 2009 11:31 schreef Asgard het volgende:
Ik wist helemaal niet dat het al begonnen was joh
En niemand heeft het op usenet gegooid
www.uitzendinggemist.nl
pi_69374777
Hoewel ik Heertje geregeld irritant vind met zijn verkapte zendtijd voor (nee, tégen) politieke partijen, moet ik hem hier volkomen gelijk geven. Dit land is hypeziek, alles wat in potentie veel mensen betreft/aanspreekt/raakt wordt een hype waarmee je tot in den treure overspoeld wordt. Maakt niet eens uit wat het is, of het erg is of juist leuk, iedereen heeft er gelijk een mening over en grijpt elke gelegenheid aan om die te ventileren. Alle programma's proberen een graantje mee te pikken en zelfs de politiek besteedt er aandacht aan. Van journalistieke iconen als het journaal tot godbetert de MP - geen van allen kiezen ervoor om dit soort onbeduidend flutnieuws te laten sudderen in de roddelrubrieken van rioolbladen en internetfora. Waar is de nuchterheid gebleven die in zo'n geval op de voorgrond treedt en ons laat zeggen: "Laten we subiet overgaan tot de orde van de dag en onze aandacht besteden aan belangrijke zaken"?

Verder vond ik het ook wel een vermakelijke aflevering
  maandag 25 mei 2009 @ 11:12:03 #78
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_69376417
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:39 schreef pberends het volgende:

[..]

Zo te zien heb je alles gemist, de gasten waren geniaal .

Papegaai bij intellectuelen... "Das is der problem" .
Kut . Net twee tellen te vroeg weggedrukt. Naja, leven uitzendinggemist dan maar .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_69376998
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:16 schreef eentwee het volgende:
Hoewel ik Heertje geregeld irritant vind met zijn verkapte zendtijd voor (nee, tégen) politieke partijen, moet ik hem hier volkomen gelijk geven. Dit land is hypeziek, alles wat in potentie veel mensen betreft/aanspreekt/raakt wordt een hype waarmee je tot in den treure overspoeld wordt. Maakt niet eens uit wat het is, of het erg is of juist leuk, iedereen heeft er gelijk een mening over en grijpt elke gelegenheid aan om die te ventileren. Alle programma's proberen een graantje mee te pikken en zelfs de politiek besteedt er aandacht aan. Van journalistieke iconen als het journaal tot godbetert de MP - geen van allen kiezen ervoor om dit soort onbeduidend flutnieuws te laten sudderen in de roddelrubrieken van rioolbladen en internetfora. Waar is de nuchterheid gebleven die in zo'n geval op de voorgrond treedt en ons laat zeggen: "Laten we subiet overgaan tot de orde van de dag en onze aandacht besteden aan belangrijke zaken"?

Verder vond ik het ook wel een vermakelijke aflevering
De media wil gewoon scoren met pageviews, advertentie-inkomsten en het aantal kijkers. Dat het ten koste zou gaan van iets maakt ze weinig uit. Kijk maar op de FP welke berichten het best scoren.
  maandag 25 mei 2009 @ 16:57:05 #80
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_69386776
Geweldige toepsraak c.q. tirade van Raoul Heertje. Geweldig hoe hij het klootjesvolk waarmee we kampen eens en te meer op zijn nummer durft te zetten.
  maandag 25 mei 2009 @ 17:03:41 #81
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_69386963
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:16 schreef eentwee het volgende:
Hoewel ik Heertje geregeld irritant vind met zijn verkapte zendtijd voor (nee, tégen) politieke partijen, moet ik hem hier volkomen gelijk geven. Dit land is hypeziek, alles wat in potentie veel mensen betreft/aanspreekt/raakt wordt een hype waarmee je tot in den treure overspoeld wordt. Maakt niet eens uit wat het is, of het erg is of juist leuk, iedereen heeft er gelijk een mening over en grijpt elke gelegenheid aan om die te ventileren. Alle programma's proberen een graantje mee te pikken en zelfs de politiek besteedt er aandacht aan. Van journalistieke iconen als het journaal tot godbetert de MP - geen van allen kiezen ervoor om dit soort onbeduidend flutnieuws te laten sudderen in de roddelrubrieken van rioolbladen en internetfora. Waar is de nuchterheid gebleven die in zo'n geval op de voorgrond treedt en ons laat zeggen: "Laten we subiet overgaan tot de orde van de dag en onze aandacht besteden aan belangrijke zaken"?

Verder vond ik het ook wel een vermakelijke aflevering
Groot-Brittanië en de VS zijn ook doorgeschoten in deze vorm van idiocratie.

Marken en Volendam moeten een inwonersruil doen zodat het eiland Volendam eindelijk afgedreven kan worden.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 21:20:17 #82
82589 S-Two
barba macacu
pi_69432832
Heb de aflevering net gezien en hij was wel weer mooi . Binnenkort de andere afleveringen van dit seizoen maar even terugkijken.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_69433108
quote:
Op zondag 24 mei 2009 16:00 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

www.uitzendinggemist.nl
Laten ze dat weer toe? Dacht dat ze nog steeds gierig waren
Naja, thanks!
pi_69510918
pi_69533505
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:20 schreef S-Two het volgende:
Heb de aflevering net gezien en hij was wel weer mooi . Binnenkort de andere afleveringen van dit seizoen maar even terugkijken.
Tot nu toe zijn ze echt stuk voor stuk geweldig. Mooi seizoen
pi_69534676
quote:
Op maandag 25 mei 2009 11:32 schreef pberends het volgende:

[..]

De media wil gewoon scoren met pageviews, advertentie-inkomsten en het aantal kijkers. Dat het ten koste zou gaan van iets maakt ze weinig uit. Kijk maar op de FP welke berichten het best scoren.
Toppunt vind ik Spitsnieuws.nl. Die 'journalisten' krijgen daar betaald naargelang de advertentie-inkomsten die hun berichten genereren, met als gevolg de meest belachelijke koppen.

Ik was het dus ook een keer met Raoul eens
pi_69546735
Vanavond naar de laatste opname van dit seizoen geweest en moet zeggen was weer erg leuk.
Gasten waren Ed Anker (Christenunie) en Stacey Rookhuizen (o.a X-Factor).
Paar leuke grappen over Geert Wilders en de gehandicapten moesten er ook weer aan geloven.
Daarna zeek Raoul weer lekker Frank Snoeks af en 'durfde' Stacey nog te zeggen dat het knap was van Gordon om zover te komen zonder talent
Was een leuk seizoen en kan niet wachten tot de nieuwe uitzendingen in november
pi_69547016
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 03:40 schreef michaeld het volgende:
Vanavond naar de laatste opname van dit seizoen geweest en moet zeggen was weer erg leuk.
Hoeveel extra materiaal nemen ze nou op om tot dat half uurtje te komen?
  zaterdag 30 mei 2009 @ 16:30:21 #89
235428 di0r1
foto_van_mij.jpg .exe
pi_69555095
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 07:20 schreef computergirl het volgende:

[..]

Hoeveel extra materiaal nemen ze nou op om tot dat half uurtje te komen?
Er is een DVD waar het gehele materiaal opstaat; er wordt niet in geknipt. Deze 'aflevering' duurde anderhalf uur.
Sterk Topic || Lekker nummertje
"Als oprecht democraat eerbiedig ik iedere mening: het is immers het goed recht van mijn buurman om ongelijk te hebben."- Jan Greshoff
pi_69559292
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 07:20 schreef computergirl het volgende:

[..]

Hoeveel extra materiaal nemen ze nou op om tot dat half uurtje te komen?
Opname is van 2015 tot ongeveer 2215, na de uitzending nemen ze dan nog de promo's op, gister duurde het tot 2230 omdat Harm ook de 1e grap van de compilatie moest inspreken. En de techniek liet hem soms beetje in de steek. Meestal valt er bij elke rond 1 filmpje/foto/krantenartikel weg omdat die niet echt aanslaat en de rest wordt soms wat ingekort. Soms moet een grap overnieuw, was wel grappig Harm maakte een grap over een afrikaans land die blij waren met een nieuwe ambulance of brandweerauto (weet niet meer precies) was leuke grap, blijkbaar stond die niet goed op de band want na de opname moest deze overnieuw en lachte het publiek niet meer. Vraag me af of ze het gelach van de 1e grap er dan alsnog overplakken.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 20:56:10 #91
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_69560959
Altijd zo weinig uitzendingen per seizoen, dat is jammer.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_69561530
Dus nu al einde seizoen?
  zaterdag 30 mei 2009 @ 21:30:13 #93
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_69561687
Hm, Stacey .
  zaterdag 30 mei 2009 @ 21:36:31 #94
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_69561820
Begonnen.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 21:40:05 #95
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_69561899
Is die Stacey een geheime dochter van Kim Holland
pi_69561919
Jan Jaap heeft het verkeerd, het is PRECIES andersom!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_69561942
HAHAHA die grap over homo's
pi_69562038
Gordon Talent ??
pi_69562070
Frank Snoeks
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')