Ze knippen er elke week wat anders uit. Misschien waren ze niet grappig. Maar jammer dat t dan zo vaak anders is ja. Hopelijk een andere zender die t wil overnemen.quote:
En terecht.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja ze hebben zo geknipt dat de verhalen van die personen er helemaal uit zijn gehaald. Zaten best leuke stukken tussen alleen soms wat langdradig en zodoende niet in beeld.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:59 schreef alors het volgende:
hahahahhaha er wordt aan de overkant behoorlijk wat gewicht in de schaal gelegd
Het is natuurlijk ook ongelofelijk dat figuren als Jongerius in zo'n uitzending gaan zitten, evenals andere "serieuze" gasten. Wat willen ze precies kwijt in zo'n programma?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:05 schreef Ribbenburg het volgende:
[..]
![]()
Haha ja. Jammer dat de reactie van Jongerius niet goed te zien was.
Dat hadden ze van tevoren wel kunnen weten. Van een van de machtigste vrouwen van Nederland valt geen humor of zelfspot te verwachten.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook ongelofelijk dat figuren als Jongerius in zo'n uitzending gaan zitten, evenals andere "serieuze" gasten. Wat willen ze precies kwijt in zo'n programma?
Ik moest ook klappenquote:Op zondag 29 november 2009 01:33 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ik schoot zo in de lach, ik moest wel even klappen voor die opmerking
Voorzitter van de TROS trekt de plee door, hij heeft toch niet veel meer te doen.quote:
Die lach van Maxim er ook bij...quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:33 schreef Operc het volgende:
Dat was er inderdaad een om in te lijsten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |