Omdat ik niet vreemdga, en het hem ook nooit zou laten doenquote:
jajaja ik geloof je ............................................................................niet ....de hetero in je bed had ook een vriendin of is dat weer anders dan en zie ik het niet goedquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik niet vreemdga, en het hem ook nooit zou laten doen
That's why.
Ik zou Miguell nooit vreemd laten gaan omdat het een vriend van me is en ik Joao ook ken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jajaja ik geloof je ............................................................................niet ....de hetero in je bed had ook een vriendin of is dat weer anders dan en zie ik het niet goed
daar zit idd wat in.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Yep hij is een knock outdie namen zijn gewoon gay clubs en ik ga er heen omdat er vrienden zijn om mee te praten en lol hebben, als ze naar een "hetero"" club zouden gaan dan zou ik daar heen gaan
vals?quote:
summerstorm ?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:35 schreef samjustme het volgende:
[..]
vals?![]()
Ik ga vandoor een coming out film kijken
Ja wat i nu allemaal zegt is hypocriet, je kent ze alle2 en ze zijn leuk samen en daarom doe je het niet. Oh als zijn vriend niet leuk was geweest dan wel ? Hypocriet dusquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou Miguell nooit vreemd laten gaan omdat het een vriend van me is en ik Joao ook ken.
Bovendien zijn die 2 heel schattig samen.
Wat die hetero betreft... fuck him
En, IK ben niet degene die bezet is. IK hoef geen verantwoording af te leggen
Dus daar is niets hypocriets aan als ik jou er voor tegen je oren sla als je;t doet.
Je weet wat het woord betekent toch?
Dat valt onder met 2 maten meten, niet onder hypocrisie.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja wat i nu allemaal zegt is hypocriet, je kent ze alle2 en ze zijn leuk samen en daarom doe je het niet. Oh als zijn vriend niet leuk was geweest dan wel ? Hypocriet dus
wat de Hetero betreft, fuck him, hypocriet dus
sorry zat even ESF te kijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:10 schreef Ang3l het volgende:
Cairon vraagt zich af welke diploma's je hebt, Nuno?
bachelor of hoger beroepsonderwijsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sorry zat even ESF te kijken
Ik heb een master in politicologie and heb er naast historia de arte gestudeerd, geen master maar wel afgestudeerd, hoe noem je dat in NL .
Ik vind hem ook gewoon schattigquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:30 schreef Bartjebart het volgende:
Toch vind ik Fairytale best een leuk liedje
Uni bachelor dus ik wist niet dat dat in NL ook zo genoemd werd ik dacht dat Drs de titel wasquote:
Nee schat, je loopt achter. Nederland heeft een paar jaar terug de internationale titels ingevoerd. Ingenieur, doctor, doctorandus etc. zijn afgeschaft en vervangen door de bachelor en master titels.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Uni bachelor dus ik wist niet dat dat in NL ook zo genoemd werd ik dacht dat Drs de titel was
Hahaha ja dat heb ik ook wel een beetje inderdaadquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind hem ook gewoon schattig
Maar als ik zou gaan stemmen, dan Noorwegen
Ik twijfel of ik zo ga smsen voor Noorwegenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahaha ja dat heb ik ook wel een beetje inderdaad
Ik zou het als Spaanse alleen wel jammer vinden dat "spaanse" in de TT zonder hoofdletter geschreven is...quote:
gewoon doenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik zo ga smsen voor Noorwegen
inderdaad was zo ben ik dan weer ing. Maar nu door eu dus bachelorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Uni bachelor dus ik wist niet dat dat in NL ook zo genoemd werd ik dacht dat Drs de titel was
O ja, ik kan natuurlijk ook een lief persoonlijk berichtje voor 'm mee sturenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
gewoon doen
Hij zal je dankbaar zijn
maar goed dat ik geen spaanse ben danquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zou het als Spaanse alleen wel jammer vinden dat "spaanse" in de TT zonder hoofdletter geschreven is...
je was me voorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee schat, je loopt achter. Nederland heeft een paar jaar terug de internationale titels ingevoerd. Ingenieur, doctor, doctorandus etc. zijn afgeschaft en vervangen door de bachelor en master titels.
Sorry ik ken het NL systeem alleen van min oudere broer en toen was het nog Dr en Drs, vandaarquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee schat, je loopt achter. Nederland heeft een paar jaar terug de internationale titels ingevoerd. Ingenieur, doctor, doctorandus etc. zijn afgeschaft en vervangen door de bachelor en master titels.
Zag het ook toen ik het al ingevoerd had, sorry El Locoquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zou het als Spaanse alleen wel jammer vinden dat "spaanse" in de TT zonder hoofdletter geschreven is...
Sorry Bachelor in Historia da Arte en Master in Politicologie dusquote:
Hmmmm.... Dunno if i should acceptquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Zag het ook toen ik het al ingevoerd had, sorry El Loco![]()
Alsof ze ooit goede muziek heeft gemaaktquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:47 schreef samjustme het volgende:
[ afbeelding ]
het uitmelken is begonnen, nu lady gaga ''bekend''' is komen wat nummers aan artiest ft lady gaga
kut wijfie heeft een nummer met een rapper opgenomen
! keertje zijn wij groter ok, 1 keertje maar al is het in een topic titelquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:47 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Hmmmm.... Dunno if i should accept
Ik ervaar superioriteits issues
haar albums is best wel goed maar ik voel gewoon huge uitmelkerij aankomenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Alsof ze ooit goede muziek heeft gemaakt![]()
als iemand Latin is betekent niet automatisch mooi donker haar lolquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
! keertje zijn wij groter ok, 1 keertje maar al is het in een topic titel![]()
Jammer dat Spanje het refrein in het engels moet doen, en de dansers geblondeerd zijn. Wees trots op je donkere haren, het is veel mooier
yea het hele liedje is crap, dat engels maakt het nog klungeliger dan het al is.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
! keertje zijn wij groter ok, 1 keertje maar al is het in een topic titel![]()
Jammer dat Spanje het refrein in het engels moet doen, en de dansers geblondeerd zijn. Wees trots op je donkere haren, het is veel mooier
1st & lovequote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:53 schreef samjustme het volgende:
[..]
haar albums is best wel goed maar ik voel gewoon huge uitmelkerij aankomen
ik ben nu into Brandy
lijkt heel veel op cry van Michael Jackson
Ow sorryquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:41 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
maar goed dat ik geen spaanse ben dan
Die had ik echt al veel eerder van je verwachtquote:
jeje, think for a minute 'spaansequote:
Maar die geblondeerde snollen (mannen dan) maakten het niet mooier, ze hadden beter wat donkerharige knappe danser boys in kunnen zetten, en geloof me er zijn er genoeg in Spanjequote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:55 schreef samjustme het volgende:
[..]
als iemand Latin is betekent niet automatisch mooi donker haar lol
sím. en daarbij, een turks achtig liedje uit spanje, slaat ook kant noch wal eigenlijkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Maar die geblondeerde snollen (mannen dan) maakten het niet mooier, ze hadden beter wat donkerharige knappe danser boys in kunnen zetten, en geloof me er zijn er genoeg in Spanje
dat is bullshit geloof me ik kende eentje die was echtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Maar die geblondeerde snollen (mannen dan) maakten het niet mooier, ze hadden beter wat donkerharige knappe danser boys in kunnen zetten, en geloof me er zijn er genoeg in Spanje
Och als ze het volledig in het Spaans had gezongen had niemand het doorgehad (bhelave in Spanje en Portugal). Portugal mag dan niet zo goed geweest zijn, het was portugees, in taal en stijlquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:13 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
sím. en daarbij, een turks achtig liedje uit spanje, slaat ook kant noch wal eigenlijk
Ow ja... bedoelde natuurlijk Spanjaardquote:
bingo :-)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ja... bedoelde natuurlijk Spanjaard
Ja Nl zit vol met knappe buitenlanders of van buitenlandse afkomstquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
dat is bullshit geloof me ik kende eentje die was echt![]()
![]()
. Er zijn in Nederland ook zat leuke jongens te vinden denk ik.
maar ja ik had altijd een zwakte vooral voor Italianen
vond portugal nice liedje jaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Och als ze het volledig in het Spaans had gezongen had niemand het doorgehad (bhelave in Spanje en Portugal). Portugal mag dan niet zo goed geweest zijn, het was portugees, in taal en stijl
Taal is een teefquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ja... bedoelde natuurlijk Spanjaard
uiteindelijk maakt het op zich niet uit wat iemands afkomst is, een NL kan ook lekker zijn, mijn bfquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja Nl zit vol met knappe buitenlanders of van buitenlandse afkomst![]()
en dat is maar goed ook, heb ik tenminste nog wat te kijken en flirten als ik daar ben
Nja begint wel heeeeel duidelijk te worden inderdaadquote:
Ja, die stukjes zong bij het doorgeven?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja begint wel heeeeel duidelijk te worden inderdaad
Gelukkig zit Griekenland niet zo hoog...
En die Zweedse deed het wel leuk eigenlijk!
Prosecco is much more a bitch!quote:
Dat vind ik wel leuk!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, die stukjes zong bij het doorgeven?
Ik herinner me het hele nummer niet meerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:29 schreef Bartjebart het volgende:
Armenie vond ik ook een leuk nummer trouwens!
Jan Jan!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik herinner me het hele nummer niet meer
Ik zal eens kijken op You Tubequote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jan Jan!
Heb ik de hele dag in men hoofd gehad
Ja heerlijk!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:30 schreef Vlarp het volgende:
Cornald Maas geeft ook heerlijk ongezouten commentaar, ik houd er van
Het lijkt wel iets beter te gaan dit jaar ja...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja heerlijk!
Ik moet zeggen dat het wel weer super is om die vakjury te hebben!
Opeens allemaal west-Europesche landen in de top 10!
quote:
Si Jorgequote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:20 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
vond portugal nice liedje ja
Wij hadden deze jongen moeten sturen, zo veel lekkerder...ik bedoel beter....en lekkerder...en beter
Nja IJsland en de UK zullen normaal nooit zo hoog belanden denk ik toch...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het lijkt wel iets beter te gaan dit jaar ja...
Hmm, nee... doe mij Alexander Rybak maarquote:
ja ik had meer aan mijn nederlands moeten doenquote:
Klopt.. maar er kloppen nog steeds dingetjes niet hoor..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja IJsland en de UK zullen normaal nooit zo hoog belanden denk ik toch...
ach ik date met niemand maar neuk met iedereenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:25 schreef samjustme het volgende:
[..]
uiteindelijk maakt het op zich niet uit wat iemands afkomst is, een NL kan ook lekker zijn, mijn bfbijvoorbeeld, maar hij is vooral een schatje en iemand met een goed hart
![]()
En sowieso wat betreft buitenlanders alleen Marokkanen/Turken/Italianen vond ik echt lekker, rest oninteressant.
Vroeger gebruikte ik soms als excuus Nee sorry ik date geen NL'ers
Ja graag in z'n boxertje in jouw bed?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm, nee... doe mij Alexander Rybak maar
we hebben Graham Norton hier, lievelings mietje van England. Soms wel leukquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:30 schreef Vlarp het volgende:
Cornald Maas geeft ook heerlijk ongezouten commentaar, ik houd er van
Estland ook verbazingwekkend hoog trouwens!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Klopt.. maar er kloppen nog steeds dingetjes niet hoor..
Ssstttt...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja graag in z'n boxertje in jouw bed?![]()
De melodie blijft heel erg hangen!
Turkije profiteert van de bergen met Turken die overal in Europa wonenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Estland ook verbazingwekkend hoog trouwens!
Maar Turkije hoort niet zo hoog
En JEEJ dat Griekenland zo achter blijft!
Voorspelbaarheid +10quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ssstttt...
Mja, en daarom gaan ze ook winnen. Het blijft na 1x horen al hangen.. zo hoort het met een ESF liedje
Ja dat zal ongetwijfeld!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Turkije profiteert van de bergen met Turken die overal in Europa wonen
Voorspelbaarheid is soms niet slechtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Voorspelbaarheid +10![]()
Ja het is absoluut een goed nummer ook hoor!
hehe you dogquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach ik date met niemand maar neuk met iedereen
dat je een neukertje bent dat weten we al hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach ik date met niemand maar neuk met iedereen
Waarom dan sssssssssssssssst?quote:
quote:
welk effect? Die heb je zelf al teniet gedaan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Voor het "effect"?
Ik zou wel lekker met 'm op de bank willen kruipen
Maar Ang3l en Cairon zitten films te kijken dus kan ik het nu even zeggenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:44 schreef samjustme het volgende:
[..]
dat je een neukertje bent dat weten we al hoor
JA SNAP JIJ HET!??! IK OOK NIET!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:48 schreef Nuno_G het volgende:
heeeee EL Loco wat dachten jullie in Spanje, we sturen Jose maar niet want die kon wel eens gaan winnen
Busted. Hoe..... o nee, slet. Bicha.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Maar Ang3l en Cairon zitten films te kijken dus kan ik het nu even zeggen
Eu não entendo de todo. Ele é un bonito e pode cantar tão bemquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:53 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
JA SNAP JIJ HET!??! IK OOK NIET!
vet goed toch?
a hij ziet er leuk uit, leuk met hoofdletters LEUK
b..hij ziet er lekker uit LEKKEr
c. hij kan ook nog eens echt zingen
d. lekker dansen
¿porque no?
Dank je ik hou ook van jouquote:
Aaaah wat een schatjequote:
Hij komt eerst hier in Hengelo langsquote:
Ik ga volgend jaar naar het ESF, een vriend van mij uit Noorwegen smst net dat hij kaarten zal regelen.quote:
Sím , Ele podria ter sido um show impressível e por isso, eu fiquei muito surpreéndidoquote:Op zondag 17 mei 2009 00:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Eu não entendo de todo. Ele é un bonito e pode cantar tão bem
No way!quote:Op zondag 17 mei 2009 00:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij komt eerst hier in Hengelo langs
Wat je doet interesseerd me niet... maar je blijft van Alexander af hoor!quote:Op zondag 17 mei 2009 00:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar naar het ESF, een vriend van mij uit Noorwegen smst net dat hij kaarten zal regelen.ik had alleen een sms gestuurd met "gefeliciteerd" hahaha
Zeker wel!quote:
Não vi o show, mas surpreende-me também, a Espanha teria tido uma chance melhorquote:Op zondag 17 mei 2009 00:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Sím , Ele podria ter sido um show impressível e por isso, eu fiquei muito surpreéndido
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*soltar um suspiro*quote:Op zondag 17 mei 2009 00:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Não vi o show, mas surpreende-me também, a Espanha teria tido uma chance melhor
Hij is lekkerquote:Op zondag 17 mei 2009 00:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Sím , Ele podria ter sido um show impressível e por isso, eu fiquei muito surpreéndido
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slaap lekker!quote:
ach tolos zal ik niet zeggen, maar misschien was hij een beter keus geweest.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:25 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
*soltar um suspiro*
Deveria ter.., Podia ter
d'esta vez fomos tolos
en dat nederland te veel ontvangen geld moet terug betalenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:27 schreef Great_Expectations het volgende:
Bij ESF denk ik aan Europees Sociaal Fonds..
zou Cairon in zijn builders collete zittenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:15 schreef Desmonkey het volgende:
Cairon en Ang3l zitten gewoon stiekem samen het eurovisie songfestival aan het kijken
quote:Op zondag 17 mei 2009 00:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach tolos zal ik niet zeggen, maar misschien was hij een beter keus geweest.
En ja ik ga weer op NL over anders beginnen de anderen hier weer te queixar
Geen flauw idee, maar ze zitten wel vaak bijelkaar. Wekelijks lees ik net..quote:Op zondag 17 mei 2009 00:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zou Cairon in zijn builders collete zitten
Ik kan er geen genoeg van krigenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:37 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
![]()
![]()
ach ja, maybe is het wel beter voor z'n spanish carreer uiteindelijk dat ie niet is geweest
laatste plaatje dan genoeg hem gespamt lol
[ afbeelding ]
jjejejejjeje...okay.valequote:
Naar mij ookquote:Op zondag 17 mei 2009 00:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jjejejejjeje...okay.vale
[ afbeelding ]
zo kijken jongens in clubs nou ook altijd naar me
nu alleen hij nog en ik kan gelukkig sterven
Zo van, ik ben beter dan jij en ik WEET het?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jjejejejjeje...okay.vale
[ afbeelding ]
zo kijken jongens in clubs nou ook altijd naar me
nu alleen hij nog en ik kan gelukkig sterven
thahah.. nee tuurlijk nietquote:Op zondag 17 mei 2009 00:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo van, ik ben beter dan jij en ik WEET het?
jejejejejequote:Op zondag 17 mei 2009 00:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Naar mij ookik mag er dan wel niet slecht uit zien maar dit is
![]()
![]()
BF is mooier trouwens
Claro que não, porque não gosto de você rapazes do norte e quero estar no nosso próprio país. Mas se você tem sorte que você encontrar-nos e nós vamos nos divertir com você, mas isso é apenas quando queremosquote:Op zondag 17 mei 2009 00:46 schreef hierissieweer het volgende:
Zijn nederlanders hier nog wel welkom?
het is waar, je moet de hoofden eens zien draaien als ie hier een Gay Pub binnengaat, ben jaloursquote:Op zondag 17 mei 2009 00:53 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jejejejeje
das heel politiek correct
but i'm with you, sinds je zei dat ie op pedrito lijkt..
quote:Op zondag 17 mei 2009 00:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Claro que não, porque não gosto de você rapazes do norte e quero estar no nosso próprio país. Mas se você tem sorte que você encontrar-nos e nós vamos nos divertir com você, mas isso é apenas quando queremos
you really need to stop making me curious about him hahahquote:Op zondag 17 mei 2009 01:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het is waar, je moet de hoofden eens zien draaien als ie hier een Gay Pub binnengaat, ben jalours
ah mira! el tercer perro del envase :-)quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ah mira! el tercer perro del envase :-)
Peço-lhe o tempo todo se eu posso postar uma foto dele, mas ele não quer, desculpa mais um dia eu .....quote:Op zondag 17 mei 2009 01:07 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
you really need to stop making me curious about him hahah
helaas niet men, hier dan wat meegekregen alleenquote:
ja iedereen blijft weg nu behalve jij, El Loco en ikquote:
Babelfisch heeft moeite met het vertalen, wat betekend het?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Claro que não, porque não gosto de você rapazes do norte e quero estar no nosso próprio país. Mas se você tem sorte que você encontrar-nos e nós vamos nos divertir com você, mas isso é apenas quando queremos
jejeje não prob, uma foto dele aqui, posso compreender que ele não tem desejaquote:Op zondag 17 mei 2009 01:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Peço-lhe o tempo todo se eu posso postar uma foto dele, mas ele não quer, desculpa mais um dia eu .....
nee gewoon thuisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |