Het lijkt wel iets beter te gaan dit jaar ja...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja heerlijk!
Ik moet zeggen dat het wel weer super is om die vakjury te hebben!
Opeens allemaal west-Europesche landen in de top 10!
quote:
Si Jorgequote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:20 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
vond portugal nice liedje ja
Wij hadden deze jongen moeten sturen, zo veel lekkerder...ik bedoel beter....en lekkerder...en beter
Nja IJsland en de UK zullen normaal nooit zo hoog belanden denk ik toch...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het lijkt wel iets beter te gaan dit jaar ja...
Hmm, nee... doe mij Alexander Rybak maarquote:
ja ik had meer aan mijn nederlands moeten doenquote:
Klopt.. maar er kloppen nog steeds dingetjes niet hoor..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja IJsland en de UK zullen normaal nooit zo hoog belanden denk ik toch...
ach ik date met niemand maar neuk met iedereenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:25 schreef samjustme het volgende:
[..]
uiteindelijk maakt het op zich niet uit wat iemands afkomst is, een NL kan ook lekker zijn, mijn bfbijvoorbeeld, maar hij is vooral een schatje en iemand met een goed hart
![]()
En sowieso wat betreft buitenlanders alleen Marokkanen/Turken/Italianen vond ik echt lekker, rest oninteressant.
Vroeger gebruikte ik soms als excuus Nee sorry ik date geen NL'ers
Ja graag in z'n boxertje in jouw bed?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm, nee... doe mij Alexander Rybak maar
we hebben Graham Norton hier, lievelings mietje van England. Soms wel leukquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:30 schreef Vlarp het volgende:
Cornald Maas geeft ook heerlijk ongezouten commentaar, ik houd er van
Estland ook verbazingwekkend hoog trouwens!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Klopt.. maar er kloppen nog steeds dingetjes niet hoor..
Ssstttt...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja graag in z'n boxertje in jouw bed?![]()
De melodie blijft heel erg hangen!
Turkije profiteert van de bergen met Turken die overal in Europa wonenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Estland ook verbazingwekkend hoog trouwens!
Maar Turkije hoort niet zo hoog
En JEEJ dat Griekenland zo achter blijft!
Voorspelbaarheid +10quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ssstttt...
Mja, en daarom gaan ze ook winnen. Het blijft na 1x horen al hangen.. zo hoort het met een ESF liedje
Ja dat zal ongetwijfeld!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Turkije profiteert van de bergen met Turken die overal in Europa wonen
Voorspelbaarheid is soms niet slechtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Voorspelbaarheid +10![]()
Ja het is absoluut een goed nummer ook hoor!
hehe you dogquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach ik date met niemand maar neuk met iedereen
dat je een neukertje bent dat weten we al hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach ik date met niemand maar neuk met iedereen
Waarom dan sssssssssssssssst?quote:
quote:
welk effect? Die heb je zelf al teniet gedaan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Voor het "effect"?
Ik zou wel lekker met 'm op de bank willen kruipen
Maar Ang3l en Cairon zitten films te kijken dus kan ik het nu even zeggenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:44 schreef samjustme het volgende:
[..]
dat je een neukertje bent dat weten we al hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |