Geen flauw idee, maar ze zitten wel vaak bijelkaar. Wekelijks lees ik net..quote:Op zondag 17 mei 2009 00:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zou Cairon in zijn builders collete zitten
Ik kan er geen genoeg van krigenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:37 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
![]()
![]()
ach ja, maybe is het wel beter voor z'n spanish carreer uiteindelijk dat ie niet is geweest
laatste plaatje dan genoeg hem gespamt lol
[ afbeelding ]
jjejejejjeje...okay.valequote:
Naar mij ookquote:Op zondag 17 mei 2009 00:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jjejejejjeje...okay.vale
[ afbeelding ]
zo kijken jongens in clubs nou ook altijd naar me
nu alleen hij nog en ik kan gelukkig sterven
Zo van, ik ben beter dan jij en ik WEET het?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jjejejejjeje...okay.vale
[ afbeelding ]
zo kijken jongens in clubs nou ook altijd naar me
nu alleen hij nog en ik kan gelukkig sterven
thahah.. nee tuurlijk nietquote:Op zondag 17 mei 2009 00:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo van, ik ben beter dan jij en ik WEET het?
jejejejejequote:Op zondag 17 mei 2009 00:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Naar mij ookik mag er dan wel niet slecht uit zien maar dit is
![]()
![]()
BF is mooier trouwens
Claro que não, porque não gosto de você rapazes do norte e quero estar no nosso próprio país. Mas se você tem sorte que você encontrar-nos e nós vamos nos divertir com você, mas isso é apenas quando queremosquote:Op zondag 17 mei 2009 00:46 schreef hierissieweer het volgende:
Zijn nederlanders hier nog wel welkom?
het is waar, je moet de hoofden eens zien draaien als ie hier een Gay Pub binnengaat, ben jaloursquote:Op zondag 17 mei 2009 00:53 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jejejejeje
das heel politiek correct
but i'm with you, sinds je zei dat ie op pedrito lijkt..
quote:Op zondag 17 mei 2009 00:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Claro que não, porque não gosto de você rapazes do norte e quero estar no nosso próprio país. Mas se você tem sorte que você encontrar-nos e nós vamos nos divertir com você, mas isso é apenas quando queremos
you really need to stop making me curious about him hahahquote:Op zondag 17 mei 2009 01:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het is waar, je moet de hoofden eens zien draaien als ie hier een Gay Pub binnengaat, ben jalours
ah mira! el tercer perro del envase :-)quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ah mira! el tercer perro del envase :-)
Peço-lhe o tempo todo se eu posso postar uma foto dele, mas ele não quer, desculpa mais um dia eu .....quote:Op zondag 17 mei 2009 01:07 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
you really need to stop making me curious about him hahah
helaas niet men, hier dan wat meegekregen alleenquote:
ja iedereen blijft weg nu behalve jij, El Loco en ikquote:
Babelfisch heeft moeite met het vertalen, wat betekend het?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Claro que não, porque não gosto de você rapazes do norte e quero estar no nosso próprio país. Mas se você tem sorte que você encontrar-nos e nós vamos nos divertir com você, mas isso é apenas quando queremos
jejeje não prob, uma foto dele aqui, posso compreender que ele não tem desejaquote:Op zondag 17 mei 2009 01:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Peço-lhe o tempo todo se eu posso postar uma foto dele, mas ele não quer, desculpa mais um dia eu .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |