JA SNAP JIJ HET!??! IK OOK NIET!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:48 schreef Nuno_G het volgende:
heeeee EL Loco wat dachten jullie in Spanje, we sturen Jose maar niet want die kon wel eens gaan winnen
Busted. Hoe..... o nee, slet. Bicha.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Maar Ang3l en Cairon zitten films te kijken dus kan ik het nu even zeggen
Eu não entendo de todo. Ele é un bonito e pode cantar tão bemquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:53 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
JA SNAP JIJ HET!??! IK OOK NIET!
vet goed toch?
a hij ziet er leuk uit, leuk met hoofdletters LEUK
b..hij ziet er lekker uit LEKKEr
c. hij kan ook nog eens echt zingen
d. lekker dansen
¿porque no?
Dank je ik hou ook van jouquote:
Aaaah wat een schatjequote:
Hij komt eerst hier in Hengelo langsquote:
Ik ga volgend jaar naar het ESF, een vriend van mij uit Noorwegen smst net dat hij kaarten zal regelen.quote:
Sím , Ele podria ter sido um show impressível e por isso, eu fiquei muito surpreéndidoquote:Op zondag 17 mei 2009 00:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Eu não entendo de todo. Ele é un bonito e pode cantar tão bem
No way!quote:Op zondag 17 mei 2009 00:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij komt eerst hier in Hengelo langs
Wat je doet interesseerd me niet... maar je blijft van Alexander af hoor!quote:Op zondag 17 mei 2009 00:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar naar het ESF, een vriend van mij uit Noorwegen smst net dat hij kaarten zal regelen.ik had alleen een sms gestuurd met "gefeliciteerd" hahaha
Zeker wel!quote:
Não vi o show, mas surpreende-me também, a Espanha teria tido uma chance melhorquote:Op zondag 17 mei 2009 00:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Sím , Ele podria ter sido um show impressível e por isso, eu fiquei muito surpreéndido
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*soltar um suspiro*quote:Op zondag 17 mei 2009 00:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Não vi o show, mas surpreende-me também, a Espanha teria tido uma chance melhor
Hij is lekkerquote:Op zondag 17 mei 2009 00:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Sím , Ele podria ter sido um show impressível e por isso, eu fiquei muito surpreéndido
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slaap lekker!quote:
ach tolos zal ik niet zeggen, maar misschien was hij een beter keus geweest.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:25 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
*soltar um suspiro*
Deveria ter.., Podia ter
d'esta vez fomos tolos
en dat nederland te veel ontvangen geld moet terug betalenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:27 schreef Great_Expectations het volgende:
Bij ESF denk ik aan Europees Sociaal Fonds..
zou Cairon in zijn builders collete zittenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:15 schreef Desmonkey het volgende:
Cairon en Ang3l zitten gewoon stiekem samen het eurovisie songfestival aan het kijken
quote:Op zondag 17 mei 2009 00:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach tolos zal ik niet zeggen, maar misschien was hij een beter keus geweest.
En ja ik ga weer op NL over anders beginnen de anderen hier weer te queixar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |