t is spinazie-diarree-groenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:47 schreef pinquit het volgende:
huupfluup, mooie auto! is ie nou zwart of bruin? tis écht een grotemensenauto
Ow, daar heb ik ook eens naar gekeken om dat zoiets te doen. Er is een soort van eco-vakantie te boeken waarbij je dus zoiets kon doen en dat leek me zoooo gaafquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:47 schreef innepin het volgende:
FannieJe maakt er een kleurrijke omschrijving van en ik moest bijna lachen, maar eigenlijk klinkt het wel heel pijnlijk
Miss sly, vrijwilligerswerk met beestjes is sowieso tof hoor![]()
![]()
Een vriendin van mij heeft net vijf weken in Thailand vrijwilligerswerk gedaan op een soort olifantenopvang, zó gaaf en jaloersmakend!
Als je dan nog zorgmedewerkers zoekt :quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:57 schreef Dakota het volgende:
ik wil een zorgboerderij beginnen met bejaarden en diertjes.. dan mogen de bejaarden schoffelen..en tussen de middag krijgen ze stamppot en dan vallen ze aan tafel in slaapterwijl er konijntjes om hen heenhuppeleh
Je mag best lachen hoor, doe ik nu ook als ik het filmpje in mn hoofd afdraai, moet er wel komisch uit hebben gezien denk ikquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:47 schreef innepin het volgende:
FannieJe maakt er een kleurrijke omschrijving van en ik moest bijna lachen, maar eigenlijk klinkt het wel heel pijnlijk
Nog tips nodig van een ex-gordijnenatelier medewerkster?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:45 schreef miss_sly het volgende:
Als ik de staatsloterij nog eens win, ga ik als vrijwilligerswerk in de dierentuin olifantenpoep scheppen. En als er dan een bevalling is, sta ik lekker ook vooraan
Wij hebben net een heel leuk gordijn voor de babykamer gezienHet behoeft alleen nog wel wat aanpassing en het is toch niet heel erg goedkoop. Nu zit mijn niet creatieve brein te denken hoe ik zoiets zelf kan maken, en dat kan nooit moeilijk zijn. Het raktische deel kan ik zonder meer, maar het creatieve deel gaat nooit zo mooi worden als wanneer ik het zo koop...dillema
Dank je wel! Dubbel 4 inmiddelsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:26 schreef k_i_m het volgende:
Oh, Rewimo, gefeliciteerd met Qltel!. hangt ie ook rond de 40, en zijn humeur ook?
.
Wat een pech, ca.raquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:51 schreef Fannie het volgende:
Rewimo, waar was het onderstel nou?![]()
Ik vind dat mama olifant nou wel us mag gaan werpen ja, wat duurt dit zeg....
Ja, kunnen we eindelijk fatsoenlijk buiten eten. En dat gaan we dan ook doen zometeen. Barbecuenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:57 schreef Fannie het volgende:
Ahaa, onderstel met schutkleurenja zie dat maar us te vinden...
Wel lekker trouwens dat die tafel nou staat!
Ow ist zulk lekker weer in Deutschland?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, kunnen we eindelijk fatsoenlijk buiten eten. En dat gaan we dan ook doen zometeen. Barbecuen
ik dacht dat wilde dieren altijd snel bevielen maar dat is dus niet zo blijkbaarquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:25 schreef Vicky het volgende:
* Vicky komt ook weer ff op het bankje zitten..
kop soep erbi jen een olifant op de achtergrond...
wanneer gaat dat beest nou bevallen.....
Zonnetje begint weer door te komenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:20 schreef Fannie het volgende:
Ow ist zulk lekker weer in Deutschland?![]()
Smakelijk voor straks dan.... (Fannie
BBQ)
Ik ben nog steeds angstig in grote groepen met vrouwen, maar verder heb ik er niks aan overgehouden gelukkigquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:21 schreef miss_sly het volgende:
Olivaar
Ik zag trouwens nog hele leuke teckel-knufels in de stad, Rocka. Heb nog een foto gemaakt met mijn foon, zal zo eens kijken of ik het gepost krijg.
Ow, kim, heb ik ook nog eens een paar weken gedaan, op het gordijnatelier van Laura Ashley gewerktHet maken van de gordijnen op zich is niet het problee, de creatieve uitwerking is lastiger. Ik heb iets leuks gezien met van stof iets erop genaaid. Dat erop naaien is het probleem dan ook niet, maar het zorgen dat dat erop genaaide er leuk uiitziet en ook uitbeeldt wat de bedoeling is, is lastiger voor me
Ow ja, dat vond ik ook een traumatische ervaring, zoveel vrouwen bij elkaar, zoveel uur achter elkaarquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds angstig in grote groepen met vrouwen, maar verder heb ik er niks aan overgehouden gelukkig. Maar ik snap je probleem, daar loop ik ook wel eens tegenaan.
Ja, en tijdens de koffiepauze werd er precies gepraat over diegene die net even naar het toilet was. En als zij dan terug was, en iemand anders ging, deed zij weer net zo hard mee over degene die nu naar het toilet was.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:33 schreef k_i_m het volgende:
Er werd nooit normaal met elkaar gepraat. Je hoorde alleen een constant gezoem van al die vrouwen die tegen elkaar aan het fluisteren waren omdat ze het over iemand anders hadden.
mijn parkieten zitten af en toe ook mee te fluitenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:03 schreef Popples het volgende:
fannie niet zeggen. ik moet nog een onderstel voor mijn bbq regelen.
ik zat net buiten met olifant op de achtergrond, beginnen in de de vogels mee te doen. was wel grappig
Fijn dat het goed was, dikke knuf voor jequote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:03 schreef Reinhilde het volgende:
Hoi![]()
Pfff wat een lange, moeilijke, verdrietige, mooie dag.
Het afscheid was mooi, en ook verdrietig. Het was goed.
Memmeldank voor de mooie cadeautjes!
Ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:08 schreef Brighteyes het volgende:
Fijn dat het mooi en goed was Reinhilde.
Dat is ook wel heel fijn. Mooi dat hij erbij was ook.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:13 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Ja.
Thomas heeft zich heel goed gedragen, en alle harten van alle aanwezigen gestolen
Zo hee. Niet normaal.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:16 schreef freecell het volgende:
Fijn Reinhilde!
Nu ook wel heel moe zeker?
Je koppie zal wel overlopen nu... effe lekker relaxen in bad of zo en dan hup warm je bed in met een bekertje hete thee.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:21 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Zo hee. Niet normaal.
Ik kon gister ook niet slapen. Pas tegen 01:30 in slaap gevallen; toen om 04:00 Thomas voeden.
Toen hoorde ik een ongeluk gebeuren (naar is dat!) dus nog naar buiten, politieverklaring etc. Voordat ik weer sliep was het 05:30. 1,5 uur later ging de wekker![]()
En dan nog alle emoties erbij... ik duik er vroeg in vandaag
Dat is ook niet niksquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:21 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Zo hee. Niet normaal.
Ik kon gister ook niet slapen. Pas tegen 01:30 in slaap gevallen; toen om 04:00 Thomas voeden.
Toen hoorde ik een ongeluk gebeuren (naar is dat!) dus nog naar buiten, politieverklaring etc. Voordat ik weer sliep was het 05:30. 1,5 uur later ging de wekker![]()
En dan nog alle emoties erbij... ik duik er vroeg in vandaag
Nou idd!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:32 schreef freecell het volgende:
Wop
Ook rare gewaarwording zo midden in de nacht!
Ik zeg: Rockaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:57 schreef miss_sly het volgende:
[ afbeelding ]
die zagen wij vandaag ergens in een etalage!
Speciaal voor Rocka gefotografeerdquote:
ohhh die zijn geweldigquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:57 schreef miss_sly het volgende:
[ afbeelding ]
die zagen wij vandaag ergens in een etalage!
ik volg t al vanaf gisteravond.. en nu ben ik er flink flauw van..maar nu zal ik t idd ook zien ook.. dus stug door blijven kijken. en als ik t mis ga ik echt gillenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Laat die olifant ff opschietenNu wil ik het zien ook!
weebee reintje
Whehequote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:23 schreef Fannie het volgende:
Jammer dat je dr geen onderstel bij hebt Popples
En Freecell zit er ook helemaal klaar voor zie ik![]()
Hier is het...
-Koffie:check![]()
-Meidje die film kijkt:check![]()
-Husband die snurkt op de bank en koffie koud laat worden:check
Nee zeker niet, jammer is dat!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:29 schreef miss_sly het volgende:
Reinhilde, ik heb het merk even opgezocht en inderdaad word je daar erg hebberig van
Gelukkig houden de prijzen me toch wel enigszins tegen, want goedkoop is het bepaald niet!
die paddestoel is echt leuk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:31 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Nee zeker niet, jammer is dat!
Anders had Thomas al lang zo'n paddestoel gehad
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:19 schreef Reinhilde het volgende:
Miss, het is idd een merk, zo eentje waar je heel erg hebberig van wordt!
Ze hebben ook hele leuke paddestoelen[ afbeelding ]
Net toen we klaar waren kwam er een minibuitjequote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:04 schreef lady-wrb het volgende:
o en rewimo.... hier stort het.
is je stokbrood nog droog?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:40 schreef Reinhilde het volgende:
Huup, ze verkopen het ook gewoon bij de Bijenkorf.
oehquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:15 schreef Reinhilde het volgende:
volgens mij is die paddenstoel net zo duur als je onverantwoorde hobbelschaap.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:25 schreef Brighteyes het volgende:
Tjesis meiden, de frustratie! Zet die oliefant toch uit als je er geen geduld voor op kan brengen!![]()
Ik kijk de herhaling wel morgenquote:
en ik heb trek in lekkers...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:25 schreef Reinhilde het volgende:
ik ben moe... maar geen zin om te gaan slapen... en nixxx kijkt een of andere domme film met vampiers.
tssk. Ik verveel me.
Ik wil het ook zien maar ik ga er toch niet voor opblijven. 't Beest wacht nog maar even tot morgenochtendquote:
Max heeft een erg prettige papa danquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:28 schreef pinquit het volgende:
daar heb je die kruising tussen max en zn vader weer![]()
mwoahquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Max heeft een erg prettige papa danuiterlijk prettig dan he...
![]()
ik zit een heel pak bokkenpootjes weg te kanenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
en ik heb trek in lekkers...
mooie combi?![]()
![]()
Olifant schmolifant. Ik heb echt te weinig met dieren om daar een hele dag voor naar mn scherm te kijken![]()
fok! daarentegen...
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:31 schreef pinquit het volgende:
[..]
mwoahhij ziet er een stuk minder verzorgd, iets lomper, iets apiger, én iets hollandser uit
lekker!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:31 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik zit een heel pak bokkenpootjes weg te kanen
en ik heb WEER boursin gegeten
oeh! centenbak?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:33 schreef pinquit het volgende:
zn mond staat iets verder naar voren zegmaar?![]()
OEH OEH OEH AAH AAH AAAAAHHHH!! dit ziet er heel debiel uit. ik deed een aap na, maar het had vanalles kunnen zijn
nee gekske had toch heul niet gehoevenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:33 schreef Reinhilde het volgende:
Huupje, any other day was ik zo de keuken ingesprongen voor je!
Ik denk dat ik zo toch maar richting bed ga. Ben nu wel echt heel moe.
Slaap lekker allen!
nee niet alleen zn onderkaak, ook zn bovenkant. écht een aapquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:33 schreef pinquit het volgende:
zn mond staat iets verder naar voren zegmaar?![]()
OEH OEH OEH AAH AAH AAAAAHHHH!! dit ziet er heel debiel uit. ik deed een aap na, maar het had vanalles kunnen zijn
Oh, dus eigenlijk lijkt hij helemaal niet dus?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:31 schreef pinquit het volgende:
[..]
mwoahhij ziet er een stuk minder verzorgd, iets lomper, iets apiger, én iets hollandser uit
nee ik vond ook van niet, maarjaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, dus eigenlijk lijkt hij helemaal niet dus?![]()
ik neem aan dat jij er vaker onder hebt gelegen hem vaker van dichtbij hebt gezien dan je moeder dus je zou denken dat jij beter weet hoe ie eruit zietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:38 schreef pinquit het volgende:
[..]
nee ik vond ook van niet, maarjahet enige dat ik zag wat gelijk was waren de neus, wenbrauwen en een klein beetje de eerste oogopslag
maar mn moeder vond t heel erg lijken
Ksneeuwvlokje dan wel hequote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:26 schreef snoopy het volgende:
Ja, het olifantje is er en ze heet sneeuwvlokje
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik neem aan dat jij er vaker onder hebt gelegen hem vaker van dichtbij hebt gezien dan je moeder dus je zou denken dat jij beter weet hoe ie eruit ziet
bij de echte doetetzelvert? of iedere andere DIY-zaak. denk ik?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Weet er iemand trouwens waar ik bijenwas kan kopen? Wil mijn tafel er mee behandelen, maar ik heb geen idee waar ik dat vandaan moet halen.
ah toe?quote:
Van glijmiddel ook weet ik uit betrouwbare bronquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:49 schreef Ticootje het volgende:
van oorsmeer gaat je tafel ook mooi glimmen.
TMIquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Van glijmiddel ook weet ik uit betrouwbare bron
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:49 schreef Ticootje het volgende:
van oorsmeer gaat je tafel ook mooi glimmen.
Ja, en als ik over een week of 16 mijn placenta pureer en die eroverheen uit smeer krijgt mijn tafel vast ook een heel mooi bescherm laagje...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Van glijmiddel ook weet ik uit betrouwbare bron
en met speciaal bedoel je?? zoiets als dit? =>quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:54 schreef Dakota het volgende:
[..]
sexy is ie he..zelfs als ie speciaal doet
ohja, zonder lader bedoel ikquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:51 schreef pinquit het volgende:
nee zonder accu lijkt me niet handig![]()
dan doet ie het bij mij niet eens tien minuten
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:56 schreef pinquit het volgende:
[..]
en met speciaal bedoel je?? zoiets als dit? =>
![]()
![]()
hahaha! ik lees het woord niet zo vaak; misschien is dit wel de eerste keer zelfs? maar mijn hoofd maakte er gelijk maar antie kwast vanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:59 schreef freecell het volgende:
Antiekwas dan BE? Of wil je echt bijenwas?
(ik lees ALTIJD! antie-kwas)
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
een breezerenige wat ernog in de koelkast te vinden was. overblijfsel van een verjaardag vorig jaar ofzo
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:25 schreef PM-girl het volgende:
Snoopy, ik ben me ooit eens helemaal rot geschrokken van zo'n rood lampje door het raam. We hadden net de bodyguard gezien, met daarin de scene dat de cameraman wil schieten en richt met een rood lampje. Film af,
rood lampje op de muur, en PM-girl ->![]()
![]()
![]()
Ik ben de fantjes nog niet beu hoor!
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel schrikken inderdaad
TARA heeft ooit op 16 jarige leeftijd the blair witch project gezien. En moest daarna 's avonds laat naar huis fietsen. 15 km, waarvan 10 door bos
Voor de mensen die het kennen Appèlbergen
Hij vond het niet hip
google my dearquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:36 schreef innepin het volgende:
[..]Je hebt dat plaatje ook gewoon op je computer staan voor dit soort gelegenheden hè
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:36 schreef innepin het volgende:
[..]Je hebt dat plaatje ook gewoon op je computer staan voor dit soort gelegenheden hè
Ow helpquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:35 schreef innepin het volgende:
[..]Ach gossie toch
![]()
Ik wilde vroeger altijd per se meekijken naar films die mijn grote stoere broer keek, en zodoende zag ik de film "IT" echt véél te jong. Durfde wekenlang nauwelijks meer gebruik te maken van wc, douche en wasbak, want daar kon zo'n enge moordclown uitkomen![]()
Daar moet je toch niet aan denken dat je dat bentquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
google my dear![]()
maar het leuke vind ik altijd van dit soort plaatjes, als je erover nadenkt zeg maar... die meisjes, wat zouden die nu van dit plaatje vinden?net als dat look at me i''m an attention whore plaatje. Iemand heeft ooit es zo'n lompe handstand op het strand gedaan en sindsdien zwerft dat plaatje al een paar jaar op internet rond
mja ik was ooit t model van geenstijl (shirtjes showen) en nu misbruiken ze mijn foto nog wel eens (ik ben een zogenaamde stagaire bij hun..vind ik nu soms best irritant als ze dan op elins website komen zwermen ofzo)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
google my dear![]()
maar het leuke vind ik altijd van dit soort plaatjes, als je erover nadenkt zeg maar... die meisjes, wat zouden die nu van dit plaatje vinden?net als dat look at me i''m an attention whore plaatje. Iemand heeft ooit es zo'n lompe handstand op het strand gedaan en sindsdien zwerft dat plaatje al een paar jaar op internet rond
ik heb nog wel contact met 1quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:44 schreef pinquit het volgende:
jaaa laat eens zieieieen.
stomme geenstijlers. een vriend van mn ex werkt daar, en ik ben ooit eens ergens wat wezen drinken met van die ukkels.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is er 1http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:58 schreef pinquit het volgende:
de meneer die ik bedoel zn nick is geloof ik jorisdeduitseblablanazi ofzoiets? kan dat?zn echte naam weet ik beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
juh dat is pas sinds een maand..omdat het toch een beetje ons kent ons werd en noobs weg werden gepest) ik zit er al 10 jaar oidquote:Op zondag 17 mei 2009 00:10 schreef pinquit het volgende:
haha woest! ff kieke![]()
[edit] oh blorgh! je moet registeren en alles.![]()
M.'s reactie: zó hé, flinke jopen!quote:Op zondag 17 mei 2009 00:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wel. Net werd er ingezoomd o de tepels yay
quote:Op zondag 17 mei 2009 00:02 schreef Dakota het volgende:Ik begrijp het spoilergedoe niet echt, je foto komt gewoon in beeld zonder aanklikken. Mooie meid trouwens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is er 1
Vast wel als je het hoort.quote:
Dit herken ik zo!! Bij ons was de oorzaak de magneten in de geluidsboxen, die stonden gewoon te dichtbij dus die boxen. 12-24 uur de stekker eruit, en de boxen (of het andere magnetische ding wat er dichtbij staat) eerst weghalen natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:24 schreef freecell het volgende:
Er is 'iets' mis met onze TV waardoor alle mensen aan de linkerkant (tot ong. een derde) van het midden groenig worden.
Geeft wel een extra dimensie aan songfestival
Zet je hem altijd op stand-by? Zo ja, zet hem dan eens een nachtje helemaal uit. Vaak is het dan wegquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:24 schreef freecell het volgende:
Er is 'iets' mis met onze TV waardoor alle mensen aan de linkerkant (tot ong. een derde) van het midden groenig worden.
Geeft wel een extra dimensie aan songfestival
Denk persoonlijk ook niet dat ze vandaag geboren word, eerder vannacht ofzo.quote:Op zondag 17 mei 2009 08:12 schreef Stout het volgende:
Dankje Popples... Succes met uitzoeken !
Hij staat hier wel aan op de achtergrond, ik vind dr onrustig nu
quote:Op zondag 17 mei 2009 08:25 schreef Brighteyes het volgende:
Er staat heir een klein mannetje naast me helemaal zelf duplo blokken op elkaar te zetten en los te halen.
Ineens dan doorhebben en daar ook helemaal gelukkig mee zijn.![]()
Nou, er staat niks in de buurt eigenlijkquote:Op zondag 17 mei 2009 08:16 schreef Lois het volgende:
[..]
Dit herken ik zo!! Bij ons was de oorzaak de magneten in de geluidsboxen, die stonden gewoon te dichtbij dus die boxen. 12-24 uur de stekker eruit, en de boxen (of het andere magnetische ding wat er dichtbij staat) eerst weghalen natuurlijk.
Goedemorgen trouwens
Oehquote:Op zondag 17 mei 2009 08:25 schreef Brighteyes het volgende:
Er staat heir een klein mannetje naast me helemaal zelf duplo blokken op elkaar te zetten en los te halen.
Ineens dan doorhebben en daar ook helemaal gelukkig mee zijn.![]()
Hij lijkt sprekend!quote:Op zondag 17 mei 2009 08:30 schreef Rewimo het volgende:
O BE, dat is zo leuk hèIk heb ergens een foto van Christan toen ie voor het eerst was gaan zitten, die trotse blik!
![]()
Even zoeken... Ah, gevonden!
[ afbeelding ]
Ik mag nooit in de speeltuin spelen en daarom boycot ik dat soort leeftijdsdiscriminerende instellingenquote:Op zondag 17 mei 2009 08:35 schreef Brighteyes het volgende:
Het is hier trouwens echt kl*teweer.
Iemand zin in een spontane ballorigmeet ofzo?
Komt dat even mooi uitquote:Op zondag 17 mei 2009 08:38 schreef freecell het volgende:
Hier ook klote weer, maar ik wilde toch al nergens heen met dat hoofd vol snot
Je mag wel met de kinderen meespelenquote:Op zondag 17 mei 2009 08:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik mag nooit in de speeltuin spelen en daarom boycot ik dat soort leeftijdsdiscriminerende instellingen
Moet je even een kind regelen, Isaquote:
Nou, maar wij zijn niet zo discriminerend hier hoor!quote:Op zondag 17 mei 2009 08:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geen kindje, ik hoor hier ook helemaal niet
Dan hoor je heul hier welquote:Op zondag 17 mei 2009 08:43 schreef Isabeau het volgende:
Jawel, want ik wil al minstens 10 jaar graag een kind
quote:Op zondag 17 mei 2009 08:43 schreef Isabeau het volgende:
Jawel, want ik wil al minstens 10 jaar graag een kind
t was ook niet echt goed te zien omdat de andere fanten er omheen stonden maar ineens lag ie dr, 8.45quote:Op zondag 17 mei 2009 08:47 schreef Popples het volgende:
[..]
ik heb het gemist omdat er een kind in de hoek moest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |