t is spinazie-diarree-groenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:47 schreef pinquit het volgende:
huupfluup, mooie auto! is ie nou zwart of bruin? tis écht een grotemensenauto
Ow, daar heb ik ook eens naar gekeken om dat zoiets te doen. Er is een soort van eco-vakantie te boeken waarbij je dus zoiets kon doen en dat leek me zoooo gaafquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:47 schreef innepin het volgende:
FannieJe maakt er een kleurrijke omschrijving van en ik moest bijna lachen, maar eigenlijk klinkt het wel heel pijnlijk
Miss sly, vrijwilligerswerk met beestjes is sowieso tof hoor![]()
![]()
Een vriendin van mij heeft net vijf weken in Thailand vrijwilligerswerk gedaan op een soort olifantenopvang, zó gaaf en jaloersmakend!
Als je dan nog zorgmedewerkers zoekt :quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:57 schreef Dakota het volgende:
ik wil een zorgboerderij beginnen met bejaarden en diertjes.. dan mogen de bejaarden schoffelen..en tussen de middag krijgen ze stamppot en dan vallen ze aan tafel in slaapterwijl er konijntjes om hen heenhuppeleh
Je mag best lachen hoor, doe ik nu ook als ik het filmpje in mn hoofd afdraai, moet er wel komisch uit hebben gezien denk ikquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:47 schreef innepin het volgende:
FannieJe maakt er een kleurrijke omschrijving van en ik moest bijna lachen, maar eigenlijk klinkt het wel heel pijnlijk
Nog tips nodig van een ex-gordijnenatelier medewerkster?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:45 schreef miss_sly het volgende:
Als ik de staatsloterij nog eens win, ga ik als vrijwilligerswerk in de dierentuin olifantenpoep scheppen. En als er dan een bevalling is, sta ik lekker ook vooraan
Wij hebben net een heel leuk gordijn voor de babykamer gezienHet behoeft alleen nog wel wat aanpassing en het is toch niet heel erg goedkoop. Nu zit mijn niet creatieve brein te denken hoe ik zoiets zelf kan maken, en dat kan nooit moeilijk zijn. Het raktische deel kan ik zonder meer, maar het creatieve deel gaat nooit zo mooi worden als wanneer ik het zo koop...dillema
Dank je wel! Dubbel 4 inmiddelsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:26 schreef k_i_m het volgende:
Oh, Rewimo, gefeliciteerd met Qltel!. hangt ie ook rond de 40, en zijn humeur ook?
.
Wat een pech, ca.raquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:51 schreef Fannie het volgende:
Rewimo, waar was het onderstel nou?![]()
Ik vind dat mama olifant nou wel us mag gaan werpen ja, wat duurt dit zeg....
Ja, kunnen we eindelijk fatsoenlijk buiten eten. En dat gaan we dan ook doen zometeen. Barbecuenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:57 schreef Fannie het volgende:
Ahaa, onderstel met schutkleurenja zie dat maar us te vinden...
Wel lekker trouwens dat die tafel nou staat!
Ow ist zulk lekker weer in Deutschland?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, kunnen we eindelijk fatsoenlijk buiten eten. En dat gaan we dan ook doen zometeen. Barbecuen
ik dacht dat wilde dieren altijd snel bevielen maar dat is dus niet zo blijkbaarquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:25 schreef Vicky het volgende:
* Vicky komt ook weer ff op het bankje zitten..
kop soep erbi jen een olifant op de achtergrond...
wanneer gaat dat beest nou bevallen.....
Zonnetje begint weer door te komenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:20 schreef Fannie het volgende:
Ow ist zulk lekker weer in Deutschland?![]()
Smakelijk voor straks dan.... (Fannie
BBQ)
Ik ben nog steeds angstig in grote groepen met vrouwen, maar verder heb ik er niks aan overgehouden gelukkigquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:21 schreef miss_sly het volgende:
Olivaar
Ik zag trouwens nog hele leuke teckel-knufels in de stad, Rocka. Heb nog een foto gemaakt met mijn foon, zal zo eens kijken of ik het gepost krijg.
Ow, kim, heb ik ook nog eens een paar weken gedaan, op het gordijnatelier van Laura Ashley gewerktHet maken van de gordijnen op zich is niet het problee, de creatieve uitwerking is lastiger. Ik heb iets leuks gezien met van stof iets erop genaaid. Dat erop naaien is het probleem dan ook niet, maar het zorgen dat dat erop genaaide er leuk uiitziet en ook uitbeeldt wat de bedoeling is, is lastiger voor me
Ow ja, dat vond ik ook een traumatische ervaring, zoveel vrouwen bij elkaar, zoveel uur achter elkaarquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds angstig in grote groepen met vrouwen, maar verder heb ik er niks aan overgehouden gelukkig. Maar ik snap je probleem, daar loop ik ook wel eens tegenaan.
Ja, en tijdens de koffiepauze werd er precies gepraat over diegene die net even naar het toilet was. En als zij dan terug was, en iemand anders ging, deed zij weer net zo hard mee over degene die nu naar het toilet was.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:33 schreef k_i_m het volgende:
Er werd nooit normaal met elkaar gepraat. Je hoorde alleen een constant gezoem van al die vrouwen die tegen elkaar aan het fluisteren waren omdat ze het over iemand anders hadden.
mijn parkieten zitten af en toe ook mee te fluitenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:03 schreef Popples het volgende:
fannie niet zeggen. ik moet nog een onderstel voor mijn bbq regelen.
ik zat net buiten met olifant op de achtergrond, beginnen in de de vogels mee te doen. was wel grappig
Fijn dat het goed was, dikke knuf voor jequote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:03 schreef Reinhilde het volgende:
Hoi![]()
Pfff wat een lange, moeilijke, verdrietige, mooie dag.
Het afscheid was mooi, en ook verdrietig. Het was goed.
Memmeldank voor de mooie cadeautjes!
Ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:08 schreef Brighteyes het volgende:
Fijn dat het mooi en goed was Reinhilde.
Dat is ook wel heel fijn. Mooi dat hij erbij was ook.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:13 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Ja.
Thomas heeft zich heel goed gedragen, en alle harten van alle aanwezigen gestolen
Zo hee. Niet normaal.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:16 schreef freecell het volgende:
Fijn Reinhilde!
Nu ook wel heel moe zeker?
Je koppie zal wel overlopen nu... effe lekker relaxen in bad of zo en dan hup warm je bed in met een bekertje hete thee.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:21 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Zo hee. Niet normaal.
Ik kon gister ook niet slapen. Pas tegen 01:30 in slaap gevallen; toen om 04:00 Thomas voeden.
Toen hoorde ik een ongeluk gebeuren (naar is dat!) dus nog naar buiten, politieverklaring etc. Voordat ik weer sliep was het 05:30. 1,5 uur later ging de wekker![]()
En dan nog alle emoties erbij... ik duik er vroeg in vandaag
Dat is ook niet niksquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:21 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Zo hee. Niet normaal.
Ik kon gister ook niet slapen. Pas tegen 01:30 in slaap gevallen; toen om 04:00 Thomas voeden.
Toen hoorde ik een ongeluk gebeuren (naar is dat!) dus nog naar buiten, politieverklaring etc. Voordat ik weer sliep was het 05:30. 1,5 uur later ging de wekker![]()
En dan nog alle emoties erbij... ik duik er vroeg in vandaag
Nou idd!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:32 schreef freecell het volgende:
Wop
Ook rare gewaarwording zo midden in de nacht!
Ik zeg: Rockaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:57 schreef miss_sly het volgende:
[ afbeelding ]
die zagen wij vandaag ergens in een etalage!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |