t is spinazie-diarree-groenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:47 schreef pinquit het volgende:
huupfluup, mooie auto! is ie nou zwart of bruin? tis écht een grotemensenauto
Ow, daar heb ik ook eens naar gekeken om dat zoiets te doen. Er is een soort van eco-vakantie te boeken waarbij je dus zoiets kon doen en dat leek me zoooo gaafquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:47 schreef innepin het volgende:
FannieJe maakt er een kleurrijke omschrijving van en ik moest bijna lachen, maar eigenlijk klinkt het wel heel pijnlijk
Miss sly, vrijwilligerswerk met beestjes is sowieso tof hoor![]()
![]()
Een vriendin van mij heeft net vijf weken in Thailand vrijwilligerswerk gedaan op een soort olifantenopvang, zó gaaf en jaloersmakend!
Als je dan nog zorgmedewerkers zoekt :quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:57 schreef Dakota het volgende:
ik wil een zorgboerderij beginnen met bejaarden en diertjes.. dan mogen de bejaarden schoffelen..en tussen de middag krijgen ze stamppot en dan vallen ze aan tafel in slaapterwijl er konijntjes om hen heenhuppeleh
Je mag best lachen hoor, doe ik nu ook als ik het filmpje in mn hoofd afdraai, moet er wel komisch uit hebben gezien denk ikquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:47 schreef innepin het volgende:
FannieJe maakt er een kleurrijke omschrijving van en ik moest bijna lachen, maar eigenlijk klinkt het wel heel pijnlijk
Nog tips nodig van een ex-gordijnenatelier medewerkster?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:45 schreef miss_sly het volgende:
Als ik de staatsloterij nog eens win, ga ik als vrijwilligerswerk in de dierentuin olifantenpoep scheppen. En als er dan een bevalling is, sta ik lekker ook vooraan
Wij hebben net een heel leuk gordijn voor de babykamer gezienHet behoeft alleen nog wel wat aanpassing en het is toch niet heel erg goedkoop. Nu zit mijn niet creatieve brein te denken hoe ik zoiets zelf kan maken, en dat kan nooit moeilijk zijn. Het raktische deel kan ik zonder meer, maar het creatieve deel gaat nooit zo mooi worden als wanneer ik het zo koop...dillema
Dank je wel! Dubbel 4 inmiddelsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:26 schreef k_i_m het volgende:
Oh, Rewimo, gefeliciteerd met Qltel!. hangt ie ook rond de 40, en zijn humeur ook?
.
Wat een pech, ca.raquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:51 schreef Fannie het volgende:
Rewimo, waar was het onderstel nou?![]()
Ik vind dat mama olifant nou wel us mag gaan werpen ja, wat duurt dit zeg....
Ja, kunnen we eindelijk fatsoenlijk buiten eten. En dat gaan we dan ook doen zometeen. Barbecuenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:57 schreef Fannie het volgende:
Ahaa, onderstel met schutkleurenja zie dat maar us te vinden...
Wel lekker trouwens dat die tafel nou staat!
Ow ist zulk lekker weer in Deutschland?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, kunnen we eindelijk fatsoenlijk buiten eten. En dat gaan we dan ook doen zometeen. Barbecuen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |