Ik ook, heb vandaag echt niks uitgevoerdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:28 schreef Picchia het volgende:
Ik had gisteren al genoeg gedaan voor vandaag.
Zou het toeval zijn, dat Rock_de_Braziliaan en jij rondom hetzelfde thema evenzo de revue passeerden:quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:08 schreef TitusPullo het volgende:
Nautilus_' eerste verschijning op de Nederlandse televisie:
Ach, een giechel is voldoende.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:17 schreef Monidique het volgende:
Je grap is Aproposke, derhalve blijft mijn schaterlach uit.
Ik doelde uiteraard op het Larens jongmens, dat aan het einde opduikt.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Zou het toeval zijn, dat Rock_de_Braziliaan en jij rondom hetzelfde thema evenzo de revue passeerden:
SF kijktip van de dag: Fringe.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:34 schreef Monidique het volgende:
Hij juicht, hij juicht. Hij spreekt, hij spreekt.
Mijn leven is voorts een en al ledigheid.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:21 schreef Nautilus_ het volgende:
Omdat Reya's koketterie zelfs TitusPullo vermoeit.
We hebben hier nu zelfs SCIFI. Maar dat heb ik toch allemaal al gezien,quote:Op zondag 17 mei 2009 16:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
SF kijktip van de dag: Fringe.![]()
(dat ligt geloof ik wel aardig in de lijn van series die je leuk vond)
fringequote:Op zondag 17 mei 2009 16:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
SF kijktip van de dag: Fringe.![]()
(dat ligt geloof ik wel aardig in de lijn van series die je leuk vond)
En, kan je nu schrijven?quote:
quote:
als ik wil welquote:
Aan Favorieten toegevoegd.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Mijn vriendin voor een lekker wijf.
Is het zover gekomen?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:21 schreef TitusPullo het volgende:
Mijn bul voor sigme.
quote:
Wijken.quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nee, omdat de FBI er via Batista een gok- en neukparadijs voor de rich and famous van maakte, terwijl de rest van het eiland honger leed. Nu is iedereen er arm, en dat is natuurlijk veel rechtvaardiger.
Dan geef ik je een grote overlevingskans.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:57 schreef TitusPullo het volgende:
Ik ga liever dood dan dat ik een Perzisch zwijn mijn geliefde vrouw zie verkrachten en mijn zoon laat meevoeren om als slaaf in de sexuele behoeftes van Koning Darius te voorzien.
Gejat van een oud dametje?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:03 schreef Mutant01 het volgende:
Pagina 4 van mn scriptie jongens!
Ach en wee.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:54 schreef Picchia het volgende:
Ik hoop dat ze die Somalische piraten niet naar Nederland gaan brengen.
"Deze pagina is bewust blanco gelaten"quote:Op maandag 18 mei 2009 08:39 schreef Picchia het volgende:
De inhoudsopgave.
quote:Rumsfeld threw truck-size obstacles in the way of deploying troops to New Orleans in the aftermath of Hurricane Katrina. Claiming that there’d be problems with “unity of command,” Rumsfeld was adamant that only the National Guard be sent out—but they were slow in arriving and did little to stem the chaos. Bush snapped at him for the disorder in a meeting about the situation: “Rumsfeld, what the hell is going on there? Are you watching what’s on television? Is that the United States of America or some Third World nation I’m watching? What the hell are you doing?” Five days after the hurricane hit, Bush told Rumsfeld he had to deploy troops. “If we had put those troops in on Thursday, the narrative of Katrina would be a very different one,” one senior official said.
Buis, schiet, ton, haal.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:18 schreef TitusPullo het volgende:
Ik wil een advocatenserie op de buis brengen. Titel: Spongaz. Schiet mij even drie ton voor, want ik vrees dat Koefnoen er anders mee aan de haal gaat.
quote:
Polen.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:56 schreef Reya het volgende:
Eén man staat wat te frunniken aan het spoor en twee anderen staan de wolken uit de lucht te kijken. Ambtenaren?
De verkeerde folder.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:55 schreef Hexagon het volgende:
Zooo
Weer even een smak D66-flyers in de buurt verspreid
Wat is de buurt?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:55 schreef Hexagon het volgende:
Zooo
Weer even een smak D66-flyers in de buurt verspreid
Ik kijk wel rustig wat rond, maar op het moment ben ik naast m'n baan ook nog bezig met wat andere mensen om een eigen bedrijfje op te zetten. Dat vergt in de opstartfase nogal wat tijd van mijn kant en dan is het wel handig dat je daar tijdens werktijd ook nog het een en ander aan kan doen. Dat kan hier zonder problemen.quote:
Ga jij daar nog naartoe, Monolith?quote:Gereformeerd Rijssen protesteert tegen heavymetal
RIJSSEN/HOLTEN - Het gereformeerde bolwerk uit Rijssen/Holten protesteert massaal tegen het heavymetal-festival Elsrock, dat op 29 augustus in de gemeente wordt gehouden. Circa 3500 bezwaarschriften zijn bij de gemeente binnengekomen, zei een woordvoerder dinsdag. Veel mensen zijn bang dat er op het festival godslasterlijke teksten worden gebruikt.
Woensdagavond vindt in het stadhuis een openbare hoorzitting van de bezwarencommissie plaats. Daar wordt gerekend op zevenhonderd belangstellenden en tien insprekers. Meer mensen kunnen de zaal niet in. De gemeente heeft extra menskracht vrijgemaakt om alle bezwaren te behandelen.
Burgemeester Bort Koelewijn zal zich tegenover de commissie verweren over de afgegeven vergunning voor het festival. Over enkele weken komt de bezwarencommissie met een advies naar de gemeente.
Vooral de gereformeerde kerkgemeenten en scholen lopen en masse te hoop tegen de afgegeven vergunning voor het festival. De kerk heeft duizenden handtekeningen verzameld in een petitie.
Het is een daverend succes gebleken!quote:Op maandag 11 mei 2009 14:44 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/nosjour(...)ltantisemitisme.html
Wegens succes verlengd. Nog meer religie erbij, om het allemaal op te lossen. [ afbeelding ]
Had de line-up van dit jaar nog niet gezien, maar er zitten wel wat leuke bandjes tussen. Ik zie het tegen het eind van augustus wel.quote:
Het ging mij meer om Sodom, Martyr, Devious en Tankard eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:50 schreef Boze_Appel het volgende:
Ze hebben voor de gelegenheid maar eens Mucky Pup opgegraven.
Marktfalen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:50 schreef Boze_Appel het volgende:
Ze hebben voor de gelegenheid maar eens Mucky Pup opgegraven.
In het geval van Mucky Pup zou het mij niets verbazen als die met subsidie in stand gehouden worden. Van talent moeten ze het niet hebben.quote:
Als muzikaal talent een graadmeter van succes was geweest, dan had de top 40 er heel anders uit gezien.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
In het geval van Mucky Pup zou het mij niets verbazen als die met subsidie in stand gehouden worden. Van talent moeten ze het niet hebben.
Dacht dat ie Monidique bedoelde.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:15 schreef Monolith het volgende:
Ja ik heb al tijden werk, wannabe advocaatje.![]()
Wat vreet die eigenlijk de hele dag uit?quote:
Civquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat vreet die eigenlijk de hele dag uit?
Het artikel is naar eigen zeggen 'wat lang uit gevallen omdat het over echte wetenschap gaat', terwijl het nog niet eens in de buurt komt van een populair wetenschappelijk artikeltje en ook nog eens voor een deel beleidsgericht is. Over de claim dat 'de zon verantwoordelijk is' had ik hier onlangs nog naar een berichtje over een aardige recente publicatie gepost, maar heel misschien zou het leuk zijn als Simon ook serieus in zou gaan op de wetenschappelijke achtergrond.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:19 schreef Monidique het volgende:
Simon Rozendaal met een nieuwe interessante kijk op klimaatverandering: Opwarming: Is het de mens of de zon?.
Overvraag je hem niet enigszins?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:37 schreef Monolith het volgende:
maar heel misschien zou het leuk zijn als Simon ook serieus in zou gaan op de wetenschappelijke achtergrond.
http://www.emst.nl/quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:25 schreef Autodidact het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)kracht__.html?p=38,2
http://www.refdag.nl/arti(...)reekt+over+Emst.html
http://www.refdag.nl/arti(...)sen+leraar+Emst.html
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C9D8B070891C7C.html
Emst, een dorpje met 6 inwoners in de Veluwe, net een jaar aangesloten op kabeltelevisie. Ze weten niet wat ze overkomt.
Alsof de duivel ermee speelt.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Oh ja even klagen: J.S en Y. van Kut.Zelfs op het NOS journaal.
Je weet best wat ik bedoel.quote:
Eigengezette koffie op studentensterkte.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
dubbele espresso aub.
Je hoeft nog maar even te studeren. Daarna mag je de rest van je leven werken!quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:12 schreef HenriOsewoudt het volgende:
ABN Amro wil nieuwe staatsinjectie
Trekt u de buidel even?
Waarom wil je hans op straat zetten Henri? Heb je dan geen gevoel?quote:Ik werk bij abnamro, leuk te lezen dat jullie mijn werkgever failliet willen laten gaan samen met mijn 30.000 collega's. Kan er na 2 jaar onzekerheid ook wel weer bij!Om over het effect op de economie nog maar niet te hebben!
hans, almere | 11:22 | 20.05.09
Oh nee, niet Hans!quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[..]
Waarom wil je hans op straat zetten Henri? Heb je dan geen gevoel?
Nee stel je voor zeg dat Hans een andere baan zou moeten zoeken. Om over het effect op de economie nog maar te zwijgen. Gelukkig hebben die tientallen miljarden staatssteun geen enkel effect op de economie.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:22 schreef Boze_Appel het volgende:
Waarom wil je hans op straat zetten Henri? Heb je dan geen gevoel?![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:09 schreef Reya het volgende:
'Bourgeoisie' en 'proletariaat' zijn verouderde begrippen; dit wordt de eeuw van de dealers en de gebruikers.
Ik begin maandag in Rijswijk. De klus duurt waarschijnlijk tot het einde van het jaar.quote:
ben jij een van die getroffen jeugdwerklozen?quote:
Stuur mij een foto van een knipogende Yolanthe.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:51 schreef Picchia het volgende:
Een Spaanse godfather.
Zijn we diep van binnen niet allemaal getroffen jeugdwerklozen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
ben jij een van die getroffen jeugdwerklozen?
Dat houd je niet vol, man.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik begin maandag in Rijswijk. De klus duurt waarschijnlijk tot het einde van het jaar.
Het is een grote implementatie bij de semi-overheid in samenwerking met een High Performance organisatie. Dat betekent minimaal drie kampen om rekening mee te houden...quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:10 schreef Reya het volgende:
En wat houdt dat ongeveer in? Projectmanagement, consultancy...?
Ik hoop er spoedig de afspraak te maken om 4*9 uur te werken.quote:
Als 'ie maar geen leraar wordt, straks krijgt-ie nog een klotenbaan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het is een grote implementatie bij de semi-overheid in samenwerking met een High Performance organisatie.
Ik zou een lang koord zoeken. Tenzij je ervan houdt issues te tackelen[i/] en [i]handjes en voetjes aan dingen te geven.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het is een grote implementatie bij de semi-overheid in samenwerking met een High Performance organisatie. Dat betekent minimaal drie kampen om rekening mee te houden...
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik begin maandag in Rijswijk. De klus duurt waarschijnlijk tot het einde van het jaar.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zijn we diep van binnen niet allemaal getroffen jeugdwerklozen?
De implementatie van de planning & control cyclus uitrollen, maar eerst benchmarking in je proces borgen .quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zou een lang koord zoeken. Tenzij je ervan houdt issues te tackelen[i] en [i]handjes en voetjes aan dingen te geven.
Je vraagt je af wat voor soort mensen zulke kreten verzint.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:22 schreef Autodidact het volgende:
[..]
De implementatie van de planning & control cyclus uitrollen.
Bij suitsupply nog een aantal extra pakken aanschaffen en een matje in je nek laten staan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zou een lang koord zoeken. Tenzij je ervan houdt issues te tackelen[i/] en [i]handjes en voetjes aan dingen te geven.
Hier doen ze aan inzet (uitrol naar productie).quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:22 schreef Autodidact het volgende:
[..]
De implementatie van de planning & control cyclus uitrollen.
Mensen die graag interessant willen doen. Bedrijfsleven is ene grote poppenkast. Bah.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Je vraagt je af wat voor soort mensen zulke kreten verzint.
Geen idee.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:28 schreef TitusPullo het volgende:
Waar komt toch dat 'ene' vandaan?
Schattig.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:25 schreef TitusPullo het volgende:
Degene die me in mijn gezicht schattig durft te noemen kan een muilpeer verwachten.
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, ik noemde mijzelf als zestienjarige "vermoedelijk een soort van schattig", waar ik werd aangeduid als "beest". Verder mag ik mijzelf vanalles noemen wat een ander me beter niet rechtstreeks kan toevoegen. Even schattig als blond.
Wees nou positief. Het wordt vast een "bijzondere" ervaring.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:21 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
We hebben ze hier zitten uit Den Haag, Amsterdam, Leiden en Den Bosch.
Je bent gek dat je 't doet.
Ik durf zelfs te stellen: het is een uitdaging!quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wees nou positief. Het wordt vast een bijzonder ervaring.
Jaja. Als je zin hebt junior-tester te worden in het Noorden des lands, geen detachering, geen leasebak, hoor ik het welquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wees nou positief. Het wordt vast een "bijzondere" ervaring.
Mensen die op een functie ze zitten, waar ze de kennis ( knowhow ) niet voor hebben. Ik ken er genoeg.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Je vraagt je af wat voor soort mensen zulke kreten verzint.
Ik ben gecertificeerd ISTQBer...quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Jaja. Als je zin hebt junior-tester te worden in het Noorden des lands, geen detachering, geen leasebak, hoor ik het wel.
De rechterhand heeft een vroegtijdige toetsaanslag vanwege een te ambitieuze performanceprognose van de linkerhand.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:28 schreef TitusPullo het volgende:
Waar komt toch dat 'ene' vandaan?
Vooral 'visionairs' hebben daar last van. Dat zijn bij voorkeur management consultants zonder echt handson experience.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:36 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Mensen die op een functie ze zitten, waar ze de kennis ( knowhow ) niet voor hebben. Ik ken er genoeg.
Zin om onder mij te komen vallenquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ben gecertificeerd ISTQBer...
spot on analysequote:Op woensdag 20 mei 2009 21:39 schreef Montov het volgende:
[..]
De rechterhand heeft een vroegtijdige toetsaanslag vanwege een te ambitieuze performanceprognose van de linkerhand.
Ik word altijd treurig van testers. Testers zijn negatieve mensen, erop gebrand om al je briljante ingevingen af te kraken. Volgens mij doen ze expres hun best om iets niet te snappen.quote:
Meet my handson.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Vooral 'visionairs' hebben daar last van. Dat zijn bij voorkeur management consultants zonder echt handson experience.
Bevalt me prima hoor. Ach, het is werk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Hier doen ze aan inzet (uitrol naar productie).
Hoe bevalt jouw nieuwe baan eigenlijk?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik word altijd treurig van testers. Testers zijn negatieve mensen, erop gebrand om al je briljante ingevingen af te kraken. Volgens mij doen ze expres hun best om iets niet te snappen.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik word altijd treurig van testers. Testers zijn negatieve mensen, erop gebrand om al je briljante ingevingen af te kraken. Volgens mij doen ze expres hun best om iets niet te snappen.
Wie is hier nu negatief?quote:Vooral 'visionairs' hebben daar last van. Dat zijn bij voorkeur management consultants zonder echt handson experience.
Mooi. D'r zit wel verschil tussen het ene en het andere werk hoor. Ik ben wel te spreken over m'n woekerrentekredietverstrekker. Stukken beter dan de Grote Bank waar ik hiervoor zat.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:43 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Bevalt me prima hoor. Ach, het is werk.
Dat is dan zeker wel een liquide club?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Mooi. D'r zit wel verschil tussen het ene en het andere werk hoor. Ik ben wel te spreken over m'n woekerrentekredietverstrekker. Stukken beter dan de Grote Bank waar ik hiervoor zat.
Ik overdrijf misschien. Ik zal het in beraad houden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:51 schreef sigme het volgende:
[..]
De ontwikkelaars hiero lijken erg blij te zijn dat ik er ben,of, anders gezegd, dan m'n voorgangster weg is. In het algemeen geloof ik dat ontwikkelaars / bouwers geen hekel aan me hebben.
Ok, dat van die rokjes helpt ook.
De roggebroodparadoxquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:56 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dat is dan zeker wel een liquide club?
Ze zijn hier zeer sportief omgegaan met een door mij veroorzaakte ramp. Systeemdatum op productie-omgeving verzetquote:Ik weet het, het is gelukkig ook anders dan het zooitje ongeregeld waar ik eerst was.
horror jij komt niet meer thuis.quote:
Meppel?quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:53 schreef du_ke het volgende:
Ach wat is thuis.
Ze simuleren dan ook slechts gebruikers.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Que?quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze simuleren dan ook slechts gebruikers.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:42 schreef Monidique het volgende:
Het is inderdaad een wat domme opmerking van Rock_de_Braziliaan.
Nou jij liever dan ikquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik doelde op de opmerking dat ze hun best doen om het niet te snappen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Que?
Eh, nee. Tenzij je de uitvoerders van de GAT bedoelt.
Snij je monitor in drieen.:D:D:D:quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:34 schreef Monidique het volgende:
En nog steeds wil ik drie beeldschermen. Iemand een ideetje hoe zoiets succesvol en praktisch ingesteld kan worden?
http://daggle.com/my-mult(...)-for-one-computer-76quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:34 schreef Monidique het volgende:
En nog steeds wil ik drie beeldschermen. Iemand een ideetje hoe zoiets succesvol en praktisch ingesteld kan worden?
Schuld van Alkmaar.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:38 schreef Monidique het volgende:
Ik heb er ook twee, maar ik denk, waarom niet gewoon drie? Zelfs twee schermen vind ik beperkt.
Teren op subsidiemagie.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:54 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe kan jij als werkloze 3 schermpjes betalen?
Je hebt recht op anderhalve schelm.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb recht op minstens de helft van die schermen.
Objectieve bronnen gebruikenquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:21 schreef TitusPullo het volgende:
Als Marokkanen het zelf al fout doen, wat moet ik dan?
Hoor je dat, Hyves?quote:
.quote:openluchtsmeerderepersoonlijkhedenstoornis
D66 is voor Marokkanen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:51 schreef Mutant01 het volgende:
Billenhartjes zijn voor nepitalianen.
Zelfs Johndope had die zinsconstructie gesnapt.quote:
quote:
Om er vervolgens een anti-darwinistisch requisitoir aan vast te knopen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zelfs Johndope had die zinsconstructie gesnapt.
Drankspelletjes zijn sowieso een slecht idee, tenzij het mini-curling is met shotglaasjes.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:25 schreef Monolith het volgende:![]()
Drankspelletjes en de volgende dag weer moeten werken zijn een slechte combinatie.
ga jij eens een meeting topic openenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Drankspelletjes zijn sowieso een slecht idee, tenzij het mini-curling is met shotglaasjes.
quote:"God is verdwenen uit Europa", schrijft het verkiezingsprogramma van de ChristenUnie. De schone taak aan lijsttrekker Peter van Dalen om Hem weer terug te krijgen.
Waar valt uit op te maken dat God is verdwenen?
"Europa kampt met allerlei crises. De energiecrisis, klimaatcrisis, economische crisis. Als je Gods geboden serieus neemt, dan eer je God in de schepping. Dan zorg je dus ook dat die schepping bewaard blijft."
"In de EU en in Nederland zie je dat het respect voor normen en waarden afneemt, alsmede het respect voor anderen."
"We hebben al vaker gepleit voor een rijverbod voor vrachtwagens op zondag. Mensen moeten die dag gebruiken om geestelijk bij te tanken. Helaas is de steun daarvoor eigenlijk heel beperkt. Vroeger was daar veel meer ruimte voor."
"Mensen zien Gods geboden als pesterijen of last. Integendeel, die zijn juist goed voor je."
Zijn die crises dan allemaal terug te voeren tot God?
"Het had zeker geholpen als we meer rekening zouden houden met Gods geboden, onze naasten en de schepping. Kijk naar de hele graaicultuur die is ontstaan rondom die bankencrisis. Al dat graaien en zakenvullen."
"Juist de waarschuwing voor het geld is een van de rode draden in de bijbel. Ik ben ervan overtuigd dat als dat meer bij de mensen had geleefd we niet zo'n last hadden gehad van die graaicultuur."
Europa seculariseert. Is dat te stoppen?
"De crisis biedt nieuwe kansen. Er is een roep om moreel besef. Het leven gaat niet alleen om geld, maar ook over hoe we met elkaar omgaan."
"Je ziet dat ook in Amerika. Daar zijn ze ook erg geschrokken. Daar zijn ze ook gaan nadenken over morele waarden. Dus ik hoop dat vanuit dit besef mensen zullen denken: die bijbel is helemaal niet zo ouderwets."
Dus u probeert de crisis aan te grijpen om mensen weer naar het geloof te brengen.
"Dat zou een prachtige bijkomstigheid zijn."
okquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ga jij eens een meeting topic openen
Ja in Amerika is men hard aan het nadenken. Met name Obama is het land echt aan het hervormen naar relifundamentalistische morele waarden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:37 schreef Reya het volgende:
Het debat over de crisis is afgelopen, mensen, de oorzaak is eindelijk bekend:
[..]
Changequote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja in Amerika is men hard aan het nadenken. Met name Obama is het land echt aan het hervormen naar relifundamentalistische morele waarden.
Het was een sarcastische opmerking, want op dat gebied kun je wel degelijk spreken van 'change'. Obama heeft toch net iets andere opvattingen omtrent stamcelonderzoek, abortus, homohuwelijk e.d. dan de gemiddelde relifundie.quote:
Is dat eigenlijk gewoon een relkloon van iemand of bestaan zulke mensen echt?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:49 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Om er vervolgens een anti-darwinistisch requisitoir aan vast te knopen.
Ik ben blij dat ik vandaag vrij benquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:25 schreef Monolith het volgende:![]()
Drankspelletjes en de volgende dag weer moeten werken zijn een slechte combinatie.
Ik het op nu.nl gezien. Tenenkrommend slecht betoog van die gozert. Onsamenhangend, onvolledig en de conclusie is totaal uit de lucht gegrepen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:37 schreef Reya het volgende:
Het debat over de crisis is afgelopen, mensen, de oorzaak is eindelijk bekend:
[..]
Het zijn nuances, geen andere opvattingen. Obama gaat bv. vrolijk door met oorlog voeren.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het was een sarcastische opmerking, want op dat gebied kun je wel degelijk spreken van 'change'. Obama heeft toch net iets andere opvattingen omtrent stamcelonderzoek, abortus, homohuwelijk e.d. dan de gemiddelde relifundie.
Ter verduidelijking: http://www.nuvideo.nl/alg(...)enen-uit-europa.htmlquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik het op nu.nl gezien. Tenenkrommend slecht betoog van die gozert. Onsamenhangend, onvolledig en de conclusie is totaal uit de lucht gegrepen.
Yeah! Eindelijk Gods wil serieus nemen. Eindelijk overspelige vrouwen afmaken! yeah!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ter verduidelijking: http://www.nuvideo.nl/alg(...)enen-uit-europa.html
Dus het opheffen van de beperking die Bush oplegde m.b.t. stamcelonderzoek is geen andere opvatting? Bovendien had ik het over de typische conservatief religieuze stokpaardjes en niet over buitenlands beleid e.d.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het zijn nuances, geen andere opvattingen. Obama gaat bv. vrolijk door met oorlog voeren.
Oorlog voeren is religieus?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het zijn nuances, geen andere opvattingen. Obama gaat bv. vrolijk door met oorlog voeren.
Nee.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:14 schreef Monolith het volgende:
Dus het opheffen van de beperking die Bush oplegde m.b.t. stamcelonderzoek is geen andere opvatting?
Denen zijn niet vriendelijk. Denen zijn irritante nep-duitsers.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Er is me net gevraagd of ik geïnteresseerd ben om in Kopenhagen, Denemarken mee te werken aan een implementatie en trainingen. Uiteraard, uiteraard ben ik geinteresseerd. Rotterdam of Kopenhagen zijn even ver rijden vanuit Groningen. En dan zijn de Denen ook nog een stuk vriendelijker.
Moet jij zeggen nep-Noor. Jij hebt van nature een afkeer tegen Denen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Denen zijn niet vriendelijk. Denen zijn irritante nep-duitsers.
Jij vindt oorlog voeren een voorbeeld hoe Obama in religieus opzicht gelijk is als Bushquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dat heb gezegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |