Ik ook, heb vandaag echt niks uitgevoerdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:28 schreef Picchia het volgende:
Ik had gisteren al genoeg gedaan voor vandaag.
Zou het toeval zijn, dat Rock_de_Braziliaan en jij rondom hetzelfde thema evenzo de revue passeerden:quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:08 schreef TitusPullo het volgende:
Nautilus_' eerste verschijning op de Nederlandse televisie:
Ach, een giechel is voldoende.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:17 schreef Monidique het volgende:
Je grap is Aproposke, derhalve blijft mijn schaterlach uit.
Ik doelde uiteraard op het Larens jongmens, dat aan het einde opduikt.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Zou het toeval zijn, dat Rock_de_Braziliaan en jij rondom hetzelfde thema evenzo de revue passeerden:
SF kijktip van de dag: Fringe.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:34 schreef Monidique het volgende:
Hij juicht, hij juicht. Hij spreekt, hij spreekt.
Mijn leven is voorts een en al ledigheid.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:21 schreef Nautilus_ het volgende:
Omdat Reya's koketterie zelfs TitusPullo vermoeit.
We hebben hier nu zelfs SCIFI. Maar dat heb ik toch allemaal al gezien,quote:Op zondag 17 mei 2009 16:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
SF kijktip van de dag: Fringe.![]()
(dat ligt geloof ik wel aardig in de lijn van series die je leuk vond)
fringequote:Op zondag 17 mei 2009 16:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
SF kijktip van de dag: Fringe.![]()
(dat ligt geloof ik wel aardig in de lijn van series die je leuk vond)
En, kan je nu schrijven?quote:
quote:
als ik wil welquote:
Aan Favorieten toegevoegd.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Mijn vriendin voor een lekker wijf.
Is het zover gekomen?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:21 schreef TitusPullo het volgende:
Mijn bul voor sigme.
quote:
Wijken.quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nee, omdat de FBI er via Batista een gok- en neukparadijs voor de rich and famous van maakte, terwijl de rest van het eiland honger leed. Nu is iedereen er arm, en dat is natuurlijk veel rechtvaardiger.
Dan geef ik je een grote overlevingskans.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:57 schreef TitusPullo het volgende:
Ik ga liever dood dan dat ik een Perzisch zwijn mijn geliefde vrouw zie verkrachten en mijn zoon laat meevoeren om als slaaf in de sexuele behoeftes van Koning Darius te voorzien.
Gejat van een oud dametje?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:03 schreef Mutant01 het volgende:
Pagina 4 van mn scriptie jongens!
Ach en wee.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:54 schreef Picchia het volgende:
Ik hoop dat ze die Somalische piraten niet naar Nederland gaan brengen.
"Deze pagina is bewust blanco gelaten"quote:Op maandag 18 mei 2009 08:39 schreef Picchia het volgende:
De inhoudsopgave.
quote:Rumsfeld threw truck-size obstacles in the way of deploying troops to New Orleans in the aftermath of Hurricane Katrina. Claiming that there’d be problems with “unity of command,” Rumsfeld was adamant that only the National Guard be sent out—but they were slow in arriving and did little to stem the chaos. Bush snapped at him for the disorder in a meeting about the situation: “Rumsfeld, what the hell is going on there? Are you watching what’s on television? Is that the United States of America or some Third World nation I’m watching? What the hell are you doing?” Five days after the hurricane hit, Bush told Rumsfeld he had to deploy troops. “If we had put those troops in on Thursday, the narrative of Katrina would be a very different one,” one senior official said.
Buis, schiet, ton, haal.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:18 schreef TitusPullo het volgende:
Ik wil een advocatenserie op de buis brengen. Titel: Spongaz. Schiet mij even drie ton voor, want ik vrees dat Koefnoen er anders mee aan de haal gaat.
quote:
Polen.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:56 schreef Reya het volgende:
Eén man staat wat te frunniken aan het spoor en twee anderen staan de wolken uit de lucht te kijken. Ambtenaren?
De verkeerde folder.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:55 schreef Hexagon het volgende:
Zooo
Weer even een smak D66-flyers in de buurt verspreid
Wat is de buurt?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:55 schreef Hexagon het volgende:
Zooo
Weer even een smak D66-flyers in de buurt verspreid
Ik kijk wel rustig wat rond, maar op het moment ben ik naast m'n baan ook nog bezig met wat andere mensen om een eigen bedrijfje op te zetten. Dat vergt in de opstartfase nogal wat tijd van mijn kant en dan is het wel handig dat je daar tijdens werktijd ook nog het een en ander aan kan doen. Dat kan hier zonder problemen.quote:
Ga jij daar nog naartoe, Monolith?quote:Gereformeerd Rijssen protesteert tegen heavymetal
RIJSSEN/HOLTEN - Het gereformeerde bolwerk uit Rijssen/Holten protesteert massaal tegen het heavymetal-festival Elsrock, dat op 29 augustus in de gemeente wordt gehouden. Circa 3500 bezwaarschriften zijn bij de gemeente binnengekomen, zei een woordvoerder dinsdag. Veel mensen zijn bang dat er op het festival godslasterlijke teksten worden gebruikt.
Woensdagavond vindt in het stadhuis een openbare hoorzitting van de bezwarencommissie plaats. Daar wordt gerekend op zevenhonderd belangstellenden en tien insprekers. Meer mensen kunnen de zaal niet in. De gemeente heeft extra menskracht vrijgemaakt om alle bezwaren te behandelen.
Burgemeester Bort Koelewijn zal zich tegenover de commissie verweren over de afgegeven vergunning voor het festival. Over enkele weken komt de bezwarencommissie met een advies naar de gemeente.
Vooral de gereformeerde kerkgemeenten en scholen lopen en masse te hoop tegen de afgegeven vergunning voor het festival. De kerk heeft duizenden handtekeningen verzameld in een petitie.
Het is een daverend succes gebleken!quote:Op maandag 11 mei 2009 14:44 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/nosjour(...)ltantisemitisme.html
Wegens succes verlengd. Nog meer religie erbij, om het allemaal op te lossen. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |