abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69243330
Oh wel heel leuk zo´n cupcaketaart! Weet je ook of ze een jongen of een meisje krijgt? Dan kan je in elk geval of roze of blauw aanhouden....

Ik heb voor de 96ste verjaardag van mijn oma vanavond samen met mijn Lief weer een taart gemaakt

...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_69243407
Superlieve taart
Als mijn oma (86) niet zo bang was om dik te worden zou ik er voor haar ook één maken.
pi_69243599
Tessie en Spuuglokje, mooie taarten!

Ik wil ook graag een workshop doen... eerst centjes sparen.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_69252337
Wat een vrolijke taart Tessie!
  donderdag 21 mei 2009 @ 09:32:16 #55
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_69252384
Prachtige creatie Tessie! En wat ik zo leuk vind om te zien is dat je helemaal een eigen stijl hebt, ik vind hem prachtig passen bij de kikker-taart en toen ik terugkeek zag ik dat die ook door jou was gemaakt
Geluk is een richting, geen punt
pi_69254057
misschien een stomme vraag hoor, maar is er hier ook iemand uit de omgeving Zwolle die ook taarten op bestelling maakt?
Ik ga trouwen in december en zou graag een taart willen met een afbeelding van blond-amsterdam erop. Heb al een taart gezien, maar dat bedrijf maakt die taarten alleen in workshops. En laat ik daar nou totaal niet creatief genoeg voor zijn.
*poef* nu is het weg
pi_69260152
Kaatjejannie; misschien heb je hier wat aan: http://www.deleukstetaarten.nl/index.php?Links:Medebaksters
I found myself alone,
  donderdag 21 mei 2009 @ 15:06:33 #58
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_69261378
wat een lief taartje !
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_69261424
Kan er eigenlijk iemand hier niet een keer een hele uitgebreide, met foto's/filmpjes, tutorial maken ?
Met daarbij ook wat je precies gebruikt?

Dan kunnen wij weer vragen stellen als we 't niet snappen.

Want ik weet nog steeds niet hoe jullie die prachtige taartjes maken .
pi_69266142
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 15:08 schreef Anne het volgende:
Kan er eigenlijk iemand hier niet een keer een hele uitgebreide, met foto's/filmpjes, tutorial maken ?
Met daarbij ook wat je precies gebruikt?

Dan kunnen wij weer vragen stellen als we 't niet snappen.

Want ik weet nog steeds niet hoe jullie die prachtige taartjes maken .
Deze is ook heel duidelijk: http://www.maakjetaart.nl/home.php?PID=OverOns&AID=91

Wat wil je verder weten? Ik kan best eens foto's maken (of laten maken, door m'n vriend) als ik een taart maak.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_69333773
terugvindtaart
pi_69338311

M'n eerste puzzel. . Heb er anderhalf uur over gedaan. . Het positieve punt is dat ik nog lekker veel mag gaan oefenen. .
pi_69339953
Ziet er leuk uit DaD, nu nog een mooie taart er onder.
pi_69340805
Van dat puzzelen snap ik nog weinig, maar ziet er leuk uit idd D&d.
pi_69348422
Is helemaal niet moeilijk PZE, je zoekt een plaatje, kopieert dit en knipt één versie in kleine stukjes. Andere versie stop je in een plastic hoesje. De geknipte stukjes leg je op de marsepein/fondant en snijdt de vorm er uit. Het "puzzel"stukje leg je op het plastic hoesje en zo puzzel je de afbeelding bij elkaar. Helemaal niet moeilijk!
pi_69348631
Leuk DaD!
Bedankt voor de uitleg Poezebeest!

Ik moet deze week 2 taarten maken. Eentje voor een vriendin en eentje voor de verjaardag van hubbie en mezelf. Maar ik heb geen inspiratie... Morgen ga ik eens fijn shoppen en ik ga voor een sugargun.
I found myself alone,
pi_69348782
Leuk die nijntje! Ik vind hem er wel goed uit zien hoor, zeker voor een eerste keer!
Heb je die randjes dan met een sugargun gemaak? (en wat kan je nog meer doen met een sugargun eigenlijk?)
Ik wil dat ook wel eens proberen, zo´n puzzelplaatje
pi_69348920
Tessie ik vind jouw taartjes zo leuk
pi_69349225
And It Hurts With Every HeartBeat
pi_69350577
Thanx Raissa

OMG soares, die link! Ik was van plan om binnenkort (samen met mijn Lief) cupcakes te gaan maken en versieren. Dit is wel goede inspiratie!!
pi_69359555
Bedankt voor de uitleg poezebeest, ik zal het eens proberen.
  maandag 25 mei 2009 @ 21:19:10 #72
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_69396793
nou ik kan de taart gaan maken hoor, iets te vroeg, maar ze is er. Ze, dus heeeeeeeeeeeeeel veel roze versierinkjes
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_69396863
Een paar drukke daagjes afgelopen week. Aankomende week ook weer druk; een bruidstaartjes proeverij en een opdracht voor twee taarten, 1 in Lowlandsthema en 1 in Blondie stijl.

Een Red Velvet Cake met creme op basis van witte choco ganache uit het boek van de Koekjesfee. En mijn hemel dat spul is goddelijk!! Zelfs met blauwe kleurstof hehe

Cuppies in de smaken red velvet, espresso met stukjes choco en vanille.
pi_69397152
Oh Vlitsie, wat mooi! Die tobbe blijft leuk, zeg! En jij hebt die prachtige uitstekers, op je bovenste cupcake! .
pi_69400305
ja ja die uitsteker is geweldig. Alleen een gepriegel om ze een beetje mooi in elkaar te krijgen. En balen dat door het warme weer sommige blaadjes afbraken
pi_69403295
Ik ben ook maar eens aan de slag gegaan: Mini-taartje voor het 5jarig huwelijk van mn broer:

Find your prince, before you start kissing frogs
pi_69403616
Nonneke wat leuk! Ben benieuwd watvoor taart je maakt.

Vlitsie, wat een prachtige taarten (Elmo ), en die cupcakes! Die uitsteker is idd super mooi, welke is dat?

Kings, wat koel die taart met die hoofdjes erop! Super leuk!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 08:51:36 #78
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_69408227
Vlitsie wat prachtig! Dat onderduikende eendje
En Kings ook lekker bezig! Ik vind zo'n hartvorm ook leuk. En toepasselijk natuurlijk!
pi_69410490
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:20 schreef Vlitsie het volgende:
Een paar drukke daagjes afgelopen week. Aankomende week ook weer druk; een bruidstaartjes proeverij en een opdracht voor twee taarten, 1 in Lowlandsthema en 1 in Blondie stijl.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Een Red Velvet Cake met creme op basis van witte choco ganache uit het boek van de Koekjesfee. En mijn hemel dat spul is goddelijk!! Zelfs met blauwe kleurstof hehe

[ afbeelding ]

Cuppies in de smaken red velvet, espresso met stukjes choco en vanille.
Mooie taarten Vlitsie! Ben ook heel benieuwd naar de taarten van deze week!

Zou je het recept van witte ganache van de koekjesfee met ons willen delen?

Kings: Leuk taartje! Leuk om zo'n taartje cadeau te doen! Denk dat de ontvanger er heel blij mee was
pi_69430603
Het recept is iets anders dan die van de koekjesfee maar hier komt tie:

- 3 repen van 75 gr witte chocolade
- 250 ml slagroom
- 250 gr roomboter

Breek de chocola in stukjes, doe deze samen met de slagroom in een pan en verhit dit tot dat alle chocolade is gesmolten. Laat dit goed koud afkoelen.

Sla daarna de roomboter zalvig en giet beetje bij beetje het chocomengsel toe. En mix dit eventjes op een lage stand (en don't panic het ziet er op dit moment niet uit). En als het goed gemengd is daarna een paar minuten op de hoogste snelheid.

En dat is het puur genieten.
pi_69433222
Ik ga het uitproberen! Mijn dank is groot!
pi_69433229
Omg, ik heb voor het eerst de biscuitmix van de webshop gebruikt, en ik vond m'n biscuits altijd al lekker, maar nu zijn ze echt goddelijk!
pi_69445456
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 10:57 schreef kaatjejannie het volgende:
misschien een stomme vraag hoor, maar is er hier ook iemand uit de omgeving Zwolle die ook taarten op bestelling maakt?
Ik ga trouwen in december en zou graag een taart willen met een afbeelding van blond-amsterdam erop. Heb al een taart gezien, maar dat bedrijf maakt die taarten alleen in workshops. En laat ik daar nou totaal niet creatief genoeg voor zijn.
Ik lees het nu pas, maar ik woon vlak bij Zwolle. Laat maar horen wat je wilt als je nog niemand gevonden hebt!
pi_69450050
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:51 schreef Nouwk het volgende:

[..]

Ik lees het nu pas, maar ik woon vlak bij Zwolle. Laat maar horen wat je wilt als je nog niemand gevonden hebt!
Ik heb je een pm gestuurd

Ik wou dat ik zo creatief was. Zou bijna naar de winkel gaan om zelf spullen te kopen, maar ik weet dat t dan niet goed komt. Kost te veel geld voor iets dat ik na 3 ker links zou laten liggen omdat ik niet creatief genoeg ben!
*poef* nu is het weg
pi_69450353
Hey Nouwk, je bent hier lang niet geweest, of wel? Ben je nog lekker aan het bakken? .
pi_69474341
Vanavond had mijn Lief cupcakes gemaakt, en ik heb ze versierd

pi_69474542
how cute!!!
And It Hurts With Every HeartBeat
  donderdag 28 mei 2009 @ 08:51:30 #88
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_69480028
Lief! Ik vind die met die sterretjes het allermooist.
pi_69480853
Thanx
Ik wil nog een keer een hele taart met sterren maken, maar moet weer even wachten op een gelegenheid haha
pi_69488394
Vlits, Kings en Tessie; leuke creaties weer zeg!
Hoe maak je die sterretjes Tessie?

Ik heb gister een sugargun gekocht!
Morgen ga ik voor het eerst een stapeltaartje maken voor mijn verjaardag! Nog even ergens van die stokjes scoren.
I found myself alone,
pi_69488553
Heel simpel met deze cutter.

Waar kopen jullie trouwens jullie spulletjes? Ik bestel nu steeds bij de leukste taartenshop, maar kan je het ook in gewone winkels kopen? Ik baal een beetje van die verzendkosten elke keer....
pi_69488983
Er zijn wel wat winkels die decoratiedingen verkopen, maar hier in het noorden is het echt knudde helaas. Ik vind de verzendkosten ook een bezwaar steeds hoor!
pi_69489348
Ja ik vind dat wel jammer, zou gewoon af en toe wel eens zo´n setje cutters erbij willen bestellen, of een nieuwe kleurstof ofzo, maar dat doe ik nu toch niet zo snel....
pi_69489369
Kings: leuk minitaartje! Vind vooral de brilletjes op de gezichten geweldig.

Tessie, wat een mooie cupcakes! De combinatie van de sterretjes met dat blauw vind ik echt knallen

Wat betreft spulletjes, voor de meeste dingen kun je toch op internet het best terecht. Verder vind je bij de Jumbo héél veel bakmixen, glazuur, versieringen etc. Ook de Xenos heeft een hoop aan uitsteekvormpjes, bakblikken etc. Verder hebben ze bij de Action taartdozen, bakvormen, siliconen matjes envan die uitstekertjes voor klei, zijn ook prima te gebruiken!

Ik heb vandaag voor het eerst de kant en klare chocoladefrosting van Duncan Hines gebruikt, gekocht bij de Jumbo. Hij werkt erg fijn, maar is ontzettend zoet! Heb ook een potje witte chocolade gehaald, hoop dat die lekkerder is. Voor de cakejes die ik vandaag heb gemaakt was het zoete niet erg: ze zijn voor mijn oppaskind dat 7 wordt .

A balanced diet is a cookie in each hand
pi_69489483
Ze zien er wel heel lekker en vrolijk uit taartje!
Hoe krijg je nou het beste die chocolade frosting er zo mooi glad op?
En bedankt voor de shoptips!
pi_69490108
Mooie cc's! Ik heb die frosting ook zien staan, maar toch besloten het niet te kopen.
pi_69491061
Als je goed kijkt valt het gladde best mee, maar ik heb m'n best gedaan Ik had deze frosting dus kant en klaar gekocht en hij had een erg smeerbare textuur. Heb er met een klein paletmes een dikke klodder op gedaan en uitgesmeerd. Steeds een stukje smeren, en dan het teveel aan chocola terug in de pot. Dan weer een stukje glad maken, wat aan het paletmes zit in pot terug. Haha, hoop dat je begrijpt wat ik bedoel!

Heb er net stiekem één geproefd, en ondanks de zoete chocolade, is hij zeer goed te eten!
pi_69491878
Oh ja, vraagje nog: weet iemand toevallig hoe die winkel in Amsterdam heet, die staat volgestouwd met Amerikaanse eetwaren? Hij zit in een van de zijstraten van het centrum, één of twee grachten over. Haha, het is een tijd geleden dat ik er was, dus weet niet precies meer waar het was!
pi_69492108
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:47 schreef Taartje het volgende:
Oh ja, vraagje nog: weet iemand toevallig hoe die winkel in Amsterdam heet, die staat volgestouwd met Amerikaanse eetwaren? Hij zit in een van de zijstraten van het centrum, één of twee grachten over. Haha, het is een tijd geleden dat ik er was, dus weet niet precies meer waar het was!
Daar ben ik toevallig afgelopen week voor het eerst geweest. . Ik ga even kijken of ik nog weet hoe we gelopen zijn, momentje.
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:55:18 #100
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_69492142
leidsestraat? vlakbij de lush?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')