Deze is ook heel duidelijk: http://www.maakjetaart.nl/home.php?PID=OverOns&AID=91quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:08 schreef Anne het volgende:
Kan er eigenlijk iemand hier niet een keer een hele uitgebreide, met foto's/filmpjes, tutorial maken?
Met daarbij ook wat je precies gebruikt?
Dan kunnen wij weer vragen stellen als we 't niet snappen.
Want ik weet nog steeds niet hoe jullie die prachtige taartjes maken.
Mooie taarten Vlitsie! Ben ook heel benieuwd naar de taarten van deze week!quote:Op maandag 25 mei 2009 21:20 schreef Vlitsie het volgende:
Een paar drukke daagjes afgelopen week. Aankomende week ook weer druk; een bruidstaartjes proeverij en een opdracht voor twee taarten, 1 in Lowlandsthemaen 1 in Blondie stijl.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een Red Velvet Cake met creme op basis van witte choco ganache uit het boek van de Koekjesfee. En mijn hemel dat spul is goddelijk!! Zelfs met blauwe kleurstof hehe![]()
![]()
[ afbeelding ]
Cuppies in de smaken red velvet, espresso met stukjes choco en vanille.
Ik lees het nu pas, maar ik woon vlak bij Zwolle. Laat maar horen wat je wilt als je nog niemand gevonden hebt!quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:57 schreef kaatjejannie het volgende:
misschien een stomme vraag hoor, maar is er hier ook iemand uit de omgeving Zwolle die ook taarten op bestelling maakt?
Ik ga trouwen in december en zou graag een taart willen met een afbeelding van blond-amsterdam erop. Heb al een taart gezien, maar dat bedrijf maakt die taarten alleen in workshops. En laat ik daar nou totaal niet creatief genoeg voor zijn.
Ik heb je een pm gestuurdquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:51 schreef Nouwk het volgende:
[..]
Ik lees het nu pas, maar ik woon vlak bij Zwolle. Laat maar horen wat je wilt als je nog niemand gevonden hebt!
Daar ben ik toevallig afgelopen week voor het eerst geweest.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:47 schreef Taartje het volgende:
Oh ja, vraagje nog: weet iemand toevallig hoe die winkel in Amsterdam heet, die staat volgestouwd met Amerikaanse eetwaren? Hij zit in een van de zijstraten van het centrum, één of twee grachten over. Haha, het is een tijd geleden dat ik er was, dus weet niet precies meer waar het was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |