abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69243330
Oh wel heel leuk zo´n cupcaketaart! Weet je ook of ze een jongen of een meisje krijgt? Dan kan je in elk geval of roze of blauw aanhouden....

Ik heb voor de 96ste verjaardag van mijn oma vanavond samen met mijn Lief weer een taart gemaakt

...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_69243407
Superlieve taart
Als mijn oma (86) niet zo bang was om dik te worden zou ik er voor haar ook één maken.
pi_69243599
Tessie en Spuuglokje, mooie taarten!

Ik wil ook graag een workshop doen... eerst centjes sparen.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_69252337
Wat een vrolijke taart Tessie!
  donderdag 21 mei 2009 @ 09:32:16 #55
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_69252384
Prachtige creatie Tessie! En wat ik zo leuk vind om te zien is dat je helemaal een eigen stijl hebt, ik vind hem prachtig passen bij de kikker-taart en toen ik terugkeek zag ik dat die ook door jou was gemaakt
Geluk is een richting, geen punt
pi_69254057
misschien een stomme vraag hoor, maar is er hier ook iemand uit de omgeving Zwolle die ook taarten op bestelling maakt?
Ik ga trouwen in december en zou graag een taart willen met een afbeelding van blond-amsterdam erop. Heb al een taart gezien, maar dat bedrijf maakt die taarten alleen in workshops. En laat ik daar nou totaal niet creatief genoeg voor zijn.
*poef* nu is het weg
pi_69260152
Kaatjejannie; misschien heb je hier wat aan: http://www.deleukstetaarten.nl/index.php?Links:Medebaksters
I found myself alone,
  donderdag 21 mei 2009 @ 15:06:33 #58
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_69261378
wat een lief taartje !
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_69261424
Kan er eigenlijk iemand hier niet een keer een hele uitgebreide, met foto's/filmpjes, tutorial maken ?
Met daarbij ook wat je precies gebruikt?

Dan kunnen wij weer vragen stellen als we 't niet snappen.

Want ik weet nog steeds niet hoe jullie die prachtige taartjes maken .
pi_69266142
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 15:08 schreef Anne het volgende:
Kan er eigenlijk iemand hier niet een keer een hele uitgebreide, met foto's/filmpjes, tutorial maken ?
Met daarbij ook wat je precies gebruikt?

Dan kunnen wij weer vragen stellen als we 't niet snappen.

Want ik weet nog steeds niet hoe jullie die prachtige taartjes maken .
Deze is ook heel duidelijk: http://www.maakjetaart.nl/home.php?PID=OverOns&AID=91

Wat wil je verder weten? Ik kan best eens foto's maken (of laten maken, door m'n vriend) als ik een taart maak.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_69333773
terugvindtaart
pi_69338311

M'n eerste puzzel. . Heb er anderhalf uur over gedaan. . Het positieve punt is dat ik nog lekker veel mag gaan oefenen. .
pi_69339953
Ziet er leuk uit DaD, nu nog een mooie taart er onder.
pi_69340805
Van dat puzzelen snap ik nog weinig, maar ziet er leuk uit idd D&d.
pi_69348422
Is helemaal niet moeilijk PZE, je zoekt een plaatje, kopieert dit en knipt één versie in kleine stukjes. Andere versie stop je in een plastic hoesje. De geknipte stukjes leg je op de marsepein/fondant en snijdt de vorm er uit. Het "puzzel"stukje leg je op het plastic hoesje en zo puzzel je de afbeelding bij elkaar. Helemaal niet moeilijk!
pi_69348631
Leuk DaD!
Bedankt voor de uitleg Poezebeest!

Ik moet deze week 2 taarten maken. Eentje voor een vriendin en eentje voor de verjaardag van hubbie en mezelf. Maar ik heb geen inspiratie... Morgen ga ik eens fijn shoppen en ik ga voor een sugargun.
I found myself alone,
pi_69348782
Leuk die nijntje! Ik vind hem er wel goed uit zien hoor, zeker voor een eerste keer!
Heb je die randjes dan met een sugargun gemaak? (en wat kan je nog meer doen met een sugargun eigenlijk?)
Ik wil dat ook wel eens proberen, zo´n puzzelplaatje
pi_69348920
Tessie ik vind jouw taartjes zo leuk
pi_69349225
And It Hurts With Every HeartBeat
pi_69350577
Thanx Raissa

OMG soares, die link! Ik was van plan om binnenkort (samen met mijn Lief) cupcakes te gaan maken en versieren. Dit is wel goede inspiratie!!
pi_69359555
Bedankt voor de uitleg poezebeest, ik zal het eens proberen.
  maandag 25 mei 2009 @ 21:19:10 #72
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_69396793
nou ik kan de taart gaan maken hoor, iets te vroeg, maar ze is er. Ze, dus heeeeeeeeeeeeeel veel roze versierinkjes
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_69396863
Een paar drukke daagjes afgelopen week. Aankomende week ook weer druk; een bruidstaartjes proeverij en een opdracht voor twee taarten, 1 in Lowlandsthema en 1 in Blondie stijl.

Een Red Velvet Cake met creme op basis van witte choco ganache uit het boek van de Koekjesfee. En mijn hemel dat spul is goddelijk!! Zelfs met blauwe kleurstof hehe

Cuppies in de smaken red velvet, espresso met stukjes choco en vanille.
pi_69397152
Oh Vlitsie, wat mooi! Die tobbe blijft leuk, zeg! En jij hebt die prachtige uitstekers, op je bovenste cupcake! .
pi_69400305
ja ja die uitsteker is geweldig. Alleen een gepriegel om ze een beetje mooi in elkaar te krijgen. En balen dat door het warme weer sommige blaadjes afbraken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')